Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
58621/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko K esittää tänään sen uuden biisin Erikan/Behmin kanssa, jos settilista näytti tavallista pidemmältä? Ja sitten ehkä joku numero Häärijän synttärien kunniaksi?

Varmaan meinaat Bessiä kuiten?

Hups, joo! 

Vierailija
58622/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunattu tila. Onko listalla jo. Pienten vauvansiemenpussukoiden perään vois lisätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58623/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pyörii jatkuvasti nyt jo Jesseä ja Häärijää ja muita lavalla. Uutta merchiä on muuten myös tullut myyntiin!

- Kukkis

Vierailija
58624/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tän päivän keikka eka klubikeikka sitten Tavastian? Muistanko väärin vai onko K sanonut, että pitää enemmän klubeista kuin festareista eli voisko sen vuoksi olla jo erilainen meininki tänään? 

Ainakin eturivin tyyppien mukaan K ois vetämässä normaalia pidemmän setin, ehkä hyvillä fiiliksillä parin lepopäivän jälkeen ja jos tosiaan digaa klubikeikoista. 🤔

https://twitter.com/koppitules/status/1686806011128987650?t=PeBgTm00PhF…

No jos siellä on taas se Carpe Diem välissä? 😉😘

Tää kun ois totta niin KUOLISIN huomenna kun näkisin ne matskut. Ja parkuisin kun en ollut taaskaan paikalla.

Pitäisköhän antaa joku yleisvarotus kaikille päivystyksille että yöllä voi olla ns. tilanne päällä jos alkaa löytyä somesta materiaalia? Mammat (minä mukaan lukien) kirjaimellisesti hajoaa.

Pliiiiis voiskohan superfani pitää varulta liveä?

Ei saakeli unohdin tämän live-mahdollisuuden ja aion mennä nukkumaan. Onko nyt valvottava taas puoleen yöhön ja ylikin?

Ei vttu mä en jaksa.

Pääsi 🤣 nim. Silmäpussit roikkuu enemmän kuin t issit

Vierailija
58625/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän lisää lanteiden vatkaamista

https://instagram.com/stories/madam_cyka/3160638102502194371?igshid=MTc…

https://www.instagram.com/reel/CvOBLTaNVO4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ensimmäisenä tulee mieleen kaksi kieltolistan (the listan) asiaa: casual nöpötys/pullottava etumus sekä mikä lie Irmelin liian lyhyet lepattavat housunlahkeet.

Ja molemmat vie yhtä paljon huomiota tai oikeastaan en näe mitään muuta.

Tuo casual video on jo sellainen että taitaa mennä mulla samalla listalle kuin se yksi puppy video. En tiedä pystynkö sitä enää katsomaan.

Älä nyt, mä katson sen nyt taas, katso sinäkin. Pitää siedättää itseään.

Ihana muuten miten täällä aina jaksetaan kannustaa toisia ja jopa ylittämään itsensä näiden tärkeiden asioiden parissa.

No siis samassa veneessähän me kaikki ollaan. 😂

Vierailija
58626/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä tulee mieleen kaksi kieltolistan (the listan) asiaa: casual nöpötys/pullottava etumus sekä mikä lie Irmelin liian lyhyet lepattavat housunlahkeet.

Casual nöpötystä ei missään nimessä listalle! Varsinkaan Bojanin! Se on erittäin tervetullut ja haluttu aihe!

The Lista ei ole yksistään kieltolista. Siellä on myös aiheita joista poistajat eivät ole pitäneet,eli siis vain muutamat ja myös matkamme kohokohtia.

t. Listan pitäjä

Löytäisinpä ne tito-keskustelut! Ne on selvästi olleet sillon kun olin itse reissussa ja poissa palstalta, eli olen todellakin jäänyt paljosta paitsi.

Siis oliks se se, kun sanoin, että Slovenia on entinen itäblokin maa? Ja sit LadySLO korjasi, että ei varsinaisesti ja kertoi jotain Titosta? Tai joku palstalla. Jotain ihan faktaa.

Vierailija
58627/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tän päivän keikka eka klubikeikka sitten Tavastian? Muistanko väärin vai onko K sanonut, että pitää enemmän klubeista kuin festareista eli voisko sen vuoksi olla jo erilainen meininki tänään? 

Ainakin eturivin tyyppien mukaan K ois vetämässä normaalia pidemmän setin, ehkä hyvillä fiiliksillä parin lepopäivän jälkeen ja jos tosiaan digaa klubikeikoista. 🤔

https://twitter.com/koppitules/status/1686806011128987650?t=PeBgTm00PhF…

No jos siellä on taas se Carpe Diem välissä? 😉😘

Tää kun ois totta niin KUOLISIN huomenna kun näkisin ne matskut. Ja parkuisin kun en ollut taaskaan paikalla.

Pitäisköhän antaa joku yleisvarotus kaikille päivystyksille että yöllä voi olla ns. tilanne päällä jos alkaa löytyä somesta materiaalia? Mammat (minä mukaan lukien) kirjaimellisesti hajoaa.

Pliiiiis voiskohan superfani pitää varulta liveä?

Ei saakeli unohdin tämän live-mahdollisuuden ja aion mennä nukkumaan. Onko nyt valvottava taas puoleen yöhön ja ylikin?

Ei vttu mä en jaksa.

Pääsi 🤣 nim. Silmäpussit roikkuu enemmän kuin t issit

Mun kohdalla tää ei ole mahdollista varmaan.

Vierailija
58628/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

DJ:lle on ehdotettu Carpe Diemiä Kaivohuoneella

https://twitter.com/baby_medicine/status/1686819865204506638

Vierailija
58629/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidempi setti varmasti tänään, koska festareilla on aina niin tarkkaa olla aikataulussa. Klubikeikalla ei haittaa vaikka vetäisi vähän yli ja muutenkin saa vapaammin puhua, kun ei tarvitse lapsiyleisöä miettiä. 

Vierailija
58630/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tänään Kaivohuoneella saadaan kuin saadaankin Carpe diem.

https://twitter.com/baby_medicine/status/1686819865204506638?t=ti6Djv5v…

Vierailija
58631/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään räjähtää. En tiedä mikä, mutta joku. Tunnen adrenaliinin.

Vierailija
58632/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää yhtään pituusjankkausta, jooko! Kiitos!

Paitsi jos se liittyy Janin yksityishenkilöön.

Vierailija
58633/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Jokereiden crewn esittelyvideo ei koskaan tullut takas?

Se näytti vähän siltä että olisi seuraava osa sitä niitten vlogisarjaa. Oisko sit mainos karannut liian aikaisin tms? Muistelen että ne lupaili joka viikolle jonkun jakson ja vielä erikseen niitö kitaratuokioita (ah krisin sormet kyllä kiitos), mutta en muista mikö päivä mitäkin pitäisi ilmestyä.

Vierailija
58634/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Casual nöpötystä ei missään nimessä listalle! Varsinkaan Bojanin! Se on erittäin tervetullut ja haluttu aihe!

The Lista ei ole yksistään kieltolista. Siellä on myös aiheita joista poistajat eivät ole pitäneet,eli siis vain muutamat ja myös matkamme kohokohtia.

t. Listan pitäjä

Löytäisinpä ne tito-keskustelut! Ne on selvästi olleet sillon kun olin itse reissussa ja poissa palstalta, eli olen todellakin jäänyt paljosta paitsi.

Siis oliks se se, kun sanoin, että Slovenia on entinen itäblokin maa? Ja sit LadySLO korjasi, että ei varsinaisesti ja kertoi jotain Titosta? Tai joku palstalla. Jotain ihan faktaa.

No se lähti ihan faktana mutta kun se tais olla se yks vähän levoton lauantai niin siinä se juttu meni vähän moneen suuntaan. Stalinkin siellä jostain syystä oli, sitä en muista että miksi. 🤔 Ja kun niitä viestejä lähti melkein reaaliajassa kun niitä tuli niin oli vähän hankala seurata keskustelua. 😅

Vierailija
58635/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testi vaan, kun en tiedä miksi tämä viesti ei mene läpi. Onko joku palsta laitettu erityistarkkailuun tai ip oaoite vai mistä on kysymys. En vaan löydä mitään kiellettyjä sanoja. Olen muutenkin jokseenkin asiallinen keskustelija.

Naurettavaa öykkäämistä. Suomi nyt vaan on jo peruuttamattomasti multikulttuurinen yhteiskunta. Ainut mitä voi tehdä, on ottaa opiksi asiaan liittyvistä nykyisistä lieveilmiöistä ja ottaa lähinnä tarpeidenmukaista maahan tulijaa maahan. Kansallisella tasolla tulee harjoittaa samanlaista tervettä itsekyyttä, kun ihmiset harjoittavat omassa yksityiselämässään. Taloudellinen tilanne on huono ja eletään velaksi. Sen mukaan pitäisi tehdä valintoja.

En tiedä, mutta väärässä ketjussa oot ainaki.

Vierailija
58636/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko K esittää tänään sen uuden biisin Erikan/Behmin kanssa, jos settilista näytti tavallista pidemmältä? Ja sitten ehkä joku numero Häärijän synttärien kunniaksi?

Se olisi oikeasti aika jännittävää, jos sen tekisi! Mutta en tiedä miten tuo olisi markkinoinnin kannalta 🤔

Vierailija
58637/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tänään Kaivohuoneella saadaan kuin saadaankin Carpe diem.

https://twitter.com/baby_medicine/status/1686819865204506638?t=ti6Djv5v…

Siis keikanodotusbiisinä? ONPA JÄNNÄÄ.

Vierailija
58638/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Jokereiden crewn esittelyvideo ei koskaan tullut takas?

Se näytti vähän siltä että olisi seuraava osa sitä niitten vlogisarjaa. Oisko sit mainos karannut liian aikaisin tms? Muistelen että ne lupaili joka viikolle jonkun jakson ja vielä erikseen niitö kitaratuokioita (ah krisin sormet kyllä kiitos), mutta en muista mikö päivä mitäkin pitäisi ilmestyä.

Vähän sekoilua ollut niiden somehommat viime aikoina muutenkin.

Vierailija
58639/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei enää yhtään pituusjankkausta, jooko! Kiitos!

Paitsi jos se liittyy Janin yksityishenkilöön.

50 cm.

Tää kuuluu yleissivistykseen mutta se on aina ihana mainita.

Vierailija
58640/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh tääl on kuuma.

Ketju on lukittu.