Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Joku puhui Jokereiden Wienin keikasta! Ovat nyt siirtäneet keikan isompaan paikkaan! Liput tulee maanantaina myyntiin!
Täähän oli se, mihin K tulee vierailemaan ja käyvät sitten myös hylje-lasta moikkaamassa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on sit se ikä suurin juttu tossa et Gregorin kanssa nukkumista pidetään "vääränä". Liikaa ikäeroa.
Maks on 18, Kiki ei montaakaan vuotta Rekoa nuorempi.
Ei varmaan oo niin vanha, maks 30 veikkaisin
Vierailija kirjoitti:
Saa kivittää, mut mä oon kyllä ihan varma, että se Lontoon keikan special guest on B. Niiden areenakeikka on 6.10. ja Kn Lontoon keikka 23.10. Hyvinhän tuossa välissä ehtii 2vkon Thaimaan lomalle ja takaisin. Koska kuka muu se vieras muka olisi?
Luulis, että sellanen tyyppi, joka vetää hyvin ja show on sen mukainen. Ei pahalla, mutta JO naisvierailija viimeksi ei oikein säväyttänyt. Tuskin K "haluaa" ketä tahansa vai kuka sen päättää... Eli sanoisin B tai joku muu tasokas esiintyjä :)
Sampitarella live video keikalta igssä
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on moukka. JO-kundit eivät ole. Siinä on iso ero.
T. Hyvin sivistynyt täti joka kuvittelee olevansa muita parempi ja omaavansa tsäänssit Bojaniin
En ole kenestäkään näistä artisteisra sillä tavalla kiinnostunut. Kovin ovat vielä nuoriakin. Janin taitaisin ottaa, jos kauniisti tarjottaisiin.
Mä olen ja ottasin kaikki. Oon ihan hirvee puuma.
Ensimmäiseen kommenttiin:
Käärijä ei ole moukka. Ei millään tavalla. Ei todellakaan. Mutta oletko itse moukka, kun täällä toistuvasti, monin tavoin Käärijää haukut.
Eiköhän täällä ole useammallakin käsityksiä Kääryleen sivistystasosta ja moukkamaisista jutuista. On myös moukkamaista pilata jatkuvasti keskustelua epätoivotuilla jaaritteluillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kivittää, mut mä oon kyllä ihan varma, että se Lontoon keikan special guest on B. Niiden areenakeikka on 6.10. ja Kn Lontoon keikka 23.10. Hyvinhän tuossa välissä ehtii 2vkon Thaimaan lomalle ja takaisin. Koska kuka muu se vieras muka olisi?
Ja K:llahan on synttärit kaksi päivää ennen Lontoon keikkaa, jolloin on myös se toinen tyhjä päivä kiertuekalenterissa.
Eli B tulee tuomaan sille synttärilahjan ihan henkilökohtaisesti ja piipahtaa vielä kirsikkana kakun päällä (tai kynttilänä) possujunassa konsertissa. Jess, mä niin odotan ja etenkin toivon.
Oisko synttäreillä jotain Marilyn laulaa Kennedylle -tyyppistä 🤔😊😁
Mulle tuli heti ekana mieleen Måneskinversio Bojanista tähän tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis, että sellanen tyyppi, joka vetää hyvin ja show on sen mukainen. Ei pahalla, mutta JO naisvierailija viimeksi ei oikein säväyttänyt. Tuskin K "haluaa" ketä tahansa vai kuka sen päättää... Eli sanoisin B tai joku muu tasokas esiintyjä :)
Oliko K edes kauheesti tekemisissä Mae Mullerin kanssa Euroviisuissa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Käärijä oo sanonu ettei keikalta pitäis kuvata noita livejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku sanoo K:lle myös, että pitää vähän lievemmät välispiikit Lontoossa (valitettavasti). Useampikin noita Twitterhaloota pitäneitä tyyppejä tulossa ja jos eilen jo se bäkkäri kommentti sai muutaman hermostumaan, joskin melko pienesti sentään. Mutta silti.
Pa skat! Noiden takia ei Kn tartte muuttaa esitystään 🙄
Ei todellakaan. K ei ala mielistelemään näitä tyyppejä, en vaan usko. Mutta tulee ne K:n rajoja testaamaan ei sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B taisi esittää naisvieraan biisin paremmin kuin naisvieras itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva kun joku väläyttäs julkisesti tosta kaksinaismoralismista. Onhan toi nyt päätöntä. Maks on teini-ikäinen poika, ja nuolee ig-kuvassa paidattomana aikuista miestä, joka on nyt sitten otettu hirveän se ksipeto Gregorin tilalle... Ja nyt nukkuvat "yhdessä".
Ero on siinä että nämä tekevät sen omasta tahdostaan kun taas G:n käytös faneja kohtaan oli epätoivottua. Ei ole kovin vaikeaa ymmärtää eroa.
Eikös sekin kuulunut Gregorin syytelistaan, että jakoi vuoteensa Bojanin kanssa? Mitä pahaa siinä edes on, että nukutaan samassa sängyssä?
Siinä oli joku hastag et teinityttöjen unelma tms. Et hän tässä heräilee sellasen vierestä. Se on jotenkin kyl vähän inhottava se kuva, vaikka G piloillaan sen ottanutkin, mut Bojanilla on siinä joku jotenkin lapsekas pyjama päällään, venyneet hihansuut ... En tiedä miks pisti itseeni silmään heti, kun ei B todellakaan siinä kuvassa näytä mitenkä "kuumalta" sek sisymbolilta tms.
Tässä on nyt sit sitä kaksinaismoralismia. Bojan ihan itse käy kameran kanssa herättelemässä noita muita. Siellä ne kuola valuen kuorsaa kun b menee lepertelemään ne hereille ja kaikki videot jaetaan someen.
Ei B missais K synttäreistä millään hinnalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku video heistä on yhdessä, mutta eivät mielestäni olleet varsinaisia kavereita. Mielummin näkisin alan Walkerin, salenan tai Alessandran vieraana..
Oliko K edes kauheesti tekemisissä Mae Mullerin kanssa Euroviisuissa?
Onkohan K menossa tavastialle JO keikoille? Mulla on Tavastialle lippu :)
Vierailija kirjoitti:
Nonii, tän päivän agentti on paikalla Headlandissa ja pääsin tosi hyvälle paikalle 😊
Keikan alkuun ei ole ollut tämän kommentin aikaan kuin alle 45min. Miten hyvälle paikalle pääsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Tavastian livet oli kyllä sellainen kulttuuriteko että kuvaajille pitäisi antaa palkinnot niistä.
Muuten en kauheasti välitä siitä silloin jos kuvaaminen häiritsee muiden näkyvyyttä. Jos kuvaa niin kuvaa siitä oman pään kohdalta äläkä ylempää.
Tuhmia Bojkasia kuvassa 2017.😮
https://www.24ur.com/ekskluziv/glasba/mladi-glasbeni-upi-na-velikem-fin…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Tavastian livet oli kyllä sellainen kulttuuriteko että kuvaajille pitäisi antaa palkinnot niistä.
Muuten en kauheasti välitä siitä silloin jos kuvaaminen häiritsee muiden näkyvyyttä. Jos kuvaa niin kuvaa siitä oman pään kohdalta äläkä ylempää.
Tavastialla se nimenomaan niistä liveistä sanoi, että ei haluaisi niitä otettavan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai B antaa K:lle ikimuistoisen 30v. lahjan .... Itsensä.
Paras lahja ikinä <3
Ai se on niin vanha?