Kuinka saadaan fiksu, mukava ja kaunis nainen?
Naisen "saaminen" on ehkä väärä sana, mutta menköön nyt tässä otsikossa. Parempi sana olisi ehkä ansainnut? Kumminkin.
Minä olen ihan tavismiehenä keksinyt jo siihen keinon. En ala kirjoittamaan mitä olen itse tehnyt sen eteen, ja haluan lukea mitä te olette tehneet. Niin sanotusti vertailua toimintatapoihin, ilman ohjeita.
Kertokaa te muut miehet kokemuksistanne, että onko se onnistunut ja kuinka te olette saaneet elämään fiksun, mukavan ja miellyttävän naisen, vaimon, kumppanin?
Toivoisin asiallista keskustelua, ei provosointia. Ja toki myös naisten mielipiteitäkin että mikä sai teidät kiinnostumaan ihan tavismiehestä.
Kommentit (46)
Mukavat, hyvännäköiset ja fiksut ihmiset tapaavat toisiaan ja alkavat seurustella. Niin minullekin on käynyt.
En ymmärrä kysymystä.
Onko ap joki sängyn alla asustava örkki joka koettaa sinne raahata naisen?
Samanhenkisiä ihmisiä tapaa bileissä, koulussa, työpaikalla, harrastuksissa. Jopa laivalla voi päästä juttelemaan baaritiskillä.
Ihan kuin tämä olisi jotain harvoille ja valituille-juttua...
Vai onko ap kipuamassa ylempään luokkaan..
En ole mies, mutta oman tuttavapiirini miehet, joilla on kuvaamasi nainen, ovat usemmiten tutustuneet opiskelukuvioissa, vaikka siis nyt ovat vanhoja ja perheellisiä. Ja ovat siis itse mukavia koulutettuja miehiä.
Helpoin tapa on olla itse mukava ja komea mies. Naisia kiinnostaa miehen naaman komeus yllättävän paljon, sitä sosiaalisen statuksen merkitystä rummutetaan hieman liikaa. Tietenkään mikään pitkäaikaistyötön ei kannata olla.
Hän tuli baarissa juttelemaan. Olimme kolmekymppisiä.
Tuttavani kävi Tinder-treffeillä ja harrastuksissa( eli poistui kotoa muuallekin kuin töihin) tapasi ja jutteli ihmisille. Kunnes kohtasi nykyisen kumppaninsa jonka kanssa asustelee omakotitalossa lapsen ja kissan kanssa.
Alkoholista vouhkaaville vielä tiedoksi, että alkoholin juominen ei kuulu meidän arkeen ja humalahakuinen juominen on aika harvinaista.
Miehet, teidän pitää sopia sille naiselle. Muuten ei tule paria. Sitä eivät jotkut miehet ymmärrä.
Eri asia toki jos naisella pillerit päällä, jolloin hän ei erota, kuka hänelle biologisesti sopii. Sitten tulee eroja.
Sosiaalisen taidon kehittäminen muista erottuvaksi tuntuu toimivan hyvin.
Itse lopetin kiroilemisen jonka myötä puhuminen muuttui selkeämmäksi kuunnella.
Perinteinen miehekkyys ripoteltuna kohteliaisuutta ja itseluottamusta tuntuu edelleen toimivan vaikka aiheesta löytää nykyisin yllättävän paljon negatiivista keskustelua.
Tämä tosin on vain helpottanut kumppanin "seulontaa" kun negatiivisen laidan henkilöt omaaloitteisesti tuovat asian julki ja ottavat etäisyyttä, seulontaa ei tarvitse suorittaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Helpoin tapa on olla itse mukava ja komea mies. Naisia kiinnostaa miehen naaman komeus yllättävän paljon, sitä sosiaalisen statuksen merkitystä rummutetaan hieman liikaa. Tietenkään mikään pitkäaikaistyötön ei kannata olla.
Kyllä fiksu nainen haluaa fiksun miehen. Sillä naamalla ei tee yhtään mitään pidemmällä tähtäimellä. Ja naiset arvostavat koulutusta. Hyvä koulutus on siis edellytys.
Vierailija kirjoitti:
Mukavat, hyvännäköiset ja fiksut ihmiset tapaavat toisiaan ja alkavat seurustella. Niin minullekin on käynyt.
En ymmärrä kysymystä.
Onko ap joki sängyn alla asustava örkki joka koettaa sinne raahata naisen?
En ole. Kysymys lähti ihan siitä kun täällä on tuhansia sivuja kirjoituksia parisuhteen saamisen vaikeuksista. Itselläni se ei ole ollut ongelma, johtuen luultavasti ja osittain muun muassa käytöstavoista ja ulosannista. Sinun vastauksesta päätellen suosittelisin sinullekin paremman ja fiksumman ulosannin opiskelua.
Terveisin: AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä fiksu nainen haluaa fiksun miehen. Sillä naamalla ei tee yhtään mitään pidemmällä tähtäimellä. Ja naiset arvostavat koulutusta. Hyvä koulutus on siis edellytys.
Pariutuminen riippuu ihan viiteryhmästä. Komea, fiksu ja mukava amismies on hyvinkin haluttua kamaa kauniiden, fiksujen ja mukavien amisnaisten keskuudessa. Kauniita, fiksuja ja mukavia naisia on myös syrjäytyneissä ja komea, fiksu ja mukava syrjäytynyt mies ei ole mitenkään poissuljettu vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista suomesta löydy 🙂
Kuvitteletko että joku ihan aikuisten oikeasti pahastuu tuosta? Oikeesti? Ainoa mitä sillä viestit on se että olet pirun yksinäinen ihminen jolla on väsyneet ja yläkouluikäisen kypsyyden saavuttaneet argumentit. Ja arvaan jo seuraavan väsyneen yläkouluservauksen, kirjoita se tuohon alle:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisen taidon kehittäminen muista erottuvaksi tuntuu toimivan hyvin.
Itse lopetin kiroilemisen jonka myötä puhuminen muuttui selkeämmäksi kuunnella.
Perinteinen miehekkyys ripoteltuna kohteliaisuutta ja itseluottamusta tuntuu edelleen toimivan vaikka aiheesta löytää nykyisin yllättävän paljon negatiivista keskustelua.
Tämä tosin on vain helpottanut kumppanin "seulontaa" kun negatiivisen laidan henkilöt omaaloitteisesti tuovat asian julki ja ottavat etäisyyttä, seulontaa ei tarvitse suorittaa itse.
Tuo on täysin totta. Miehisyyden voi tuoda esiin muullakin tavalla kuin typerällä uhoamisella ja pullistelulla. Hieman asian vierestä, olen myös huomannut materian, eli varallisuuden, tavaroiden, näyttäminen, esittelemisen, yms vetävän juuri tietyn tyyppisiä ihmisiä puoleensa. Se kuka etsii niitä asioita arvostavia naisia, luultavasti ansaitsevat sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariutuminen riippuu ihan viiteryhmästä. Komea, fiksu ja mukava amismies on hyvinkin haluttua kamaa kauniiden, fiksujen ja mukavien amisnaisten keskuudessa. Kauniita, fiksuja ja mukavia naisia on myös syrjäytyneissä ja komea, fiksu ja mukava syrjäytynyt mies ei ole mitenkään poissuljettu vaihtoehto.
Fiksu ja mukava syrjäytynyt? Kuvauksesta puuttuu jotain koska ei syrjäytyneitä arpomalla valita.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, teidän pitää sopia sille naiselle. Muuten ei tule paria. Sitä eivät jotkut miehet ymmärrä.
Eri asia toki jos naisella pillerit päällä, jolloin hän ei erota, kuka hänelle biologisesti sopii. Sitten tulee eroja.
Itse deittailen vain pillereillä tai kierukalla varustettuja naisia, koska en käytä kumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jotenkin en nyt ajatellut aloittajan ensisijaisesti puhuvan mielenterveysongelmaisista tai päihteidenkäyttäjistä, joista jompia kumpia ne fiksut ja mukavat syrjäytyneet ovat.
Toki voi olla fiksu amistyyppi. Mutta kyllä siinäkin se fiksuus voittaa naaman. Silloin kun puhutaan oikeista suhteista.
Vierailija kirjoitti:
Samanhenkisiä ihmisiä tapaa bileissä, koulussa, työpaikalla, harrastuksissa. Jopa laivalla voi päästä juttelemaan baaritiskillä.
Vai onko ap kipuamassa ylempään luokkaan..
Voisin sanoa että joo, olen kivunnut ylempään "luokkaan". Kiipeäminen ei ole oikea sana vaan elämäntapojen muutos.
Muutin omia tapojani muutama vuosi sitten ja huomasin nopean vaikutuksen. En käy baareissa, mutta käyn paljon harrastuksissa ja minulla on sosiaalista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko ap kipuamassa ylempään luokkaan..Voisin sanoa että joo, olen kivunnut ylempään "luokkaan". Kiipeäminen ei ole oikea sana vaan elämäntapojen muutos.
Muutin omia tapojani muutama vuosi sitten ja huomasin nopean vaikutuksen. En käy baareissa, mutta käyn paljon harrastuksissa ja minulla on sosiaalista elämää.
Tässähän se, ja ollaan yritetty tätä jankata täällä pyöriville yksinäisille miehille. Että kaiken alku ja juuri on se että on harrastuksia ja menoja ja elämä. Nainen tulee siihen sivutuotteena eikä niinpäin että odotetaan elämän alkavan kunhan joku random nainen baarissa tai Tinderissä "kelpuuttaa".
En jaksa lukea ollenkaan, mutta ihmistä ei voi saada.