Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
53261/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Bojtsu enää ees viehättys tommosesta röllymahasta. Nuori poika vasta.

Niinpä. Sinä et viehätystä taida nähdä Kääriässa missään mielessä. Etkä taida edes nähdä mitään muuta kuin hänen mahansa. Viehätytkö itse jonkun ihmisen jostain kehonosasta erillisenä. Käärijä on fiksu nuori mies, joka levittää myös sanomaa siitä, miten jokaisen pitäisi saada olla oma itsensä. Tiedätkö, mitä se tarkoittaa. Luulen, että Bojan on myös fisku nuori mies.

Ihme kyllä, että pitää aina haukkua ja kommentoida negatiivisesti toisten ulkonäköä (ihmettelin täällä samaa eilen, kun moni kehui Bojania kauniiksi ja sen seurauksena sen yhden oli aivan pakko tulla sanomaan rumasti "oman realistisen mielipiteensä"). Oma "tyyppini" on B ihan 100%, mutta ymmärrän hyvin että Kkin viehättää, eikä tulisi mieleenkään lytätä hänen ulkonäköään, vain koska jokin tietty viehättää itseä enemmän. Lisäksi tuo mahasta ym kehonosista negatiivinen kommentoiminen voi ihan oikeasti satuttaa (vaikka tuskin kumpikaan herroista nyt tätä palstaa selailee, niin samantapaista [ehkä vielä enemmänkin?] muilla alustoilla, eli varmasti kantautuu jotenkin takaisin heille).

Tämä!!! Kehorauha pojille (ja kaikille muillekin)!

Edelleenkin voi sanoa äänen keskustelussa, miellyttääkö esim. artistin ulkonäkö omaa silmää. Kyse on vain siitä, miten sen sanoo.

Vierailija
53262/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku sanoo K:lle myös, että pitää vähän lievemmät välispiikit Lontoossa (valitettavasti). Useampikin noita Twitterhaloota pitäneitä tyyppejä tulossa ja jos eilen jo se bäkkäri kommentti sai muutaman hermostumaan, joskin melko pienesti sentään. Mutta silti.

Pakko luottaa siihen että ukolla on tilannetajua, siistii vähän puheitaan ulkkiskeikoilla. Muuten Suomen maine on mennyt.

Helkkarin nätistihän se sille Saksasta tulleelle tytöllekin puhui, oli nuorten keikka nimenomaan. Ja silti siitä oli muutama huutelemassa Twitterin puolella, kävin tosin laittamassa viestiä asiasta ihan heille itselleen.

Minä laitoin myös eilen aamulla yhdelle viestin, vaikka kuravettä niskaan sainkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53263/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on nyt täysin OT mutta jos ootte menossa keikalle johonkin toiseen kaupunkiin tai maahan niin kokeilkaa airbnb-majoitusta. Paljon halvempaa kun hotellit, voi itse laittaa ruokaa jne.

Mä käytän hotelleja ja Airbnb:tä vähän vaihdellen. Välillä on vaan kiva mennä valmiiseen aamupalapöytään ja syödä ravintoloissa, kuin ostaa kaikki ruokatarpeet ja kokata itse. Toki ulkona voi syödä vaikka yöpyis Airbnb:ssäkin.

Vierailija
53264/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku sanoo K:lle myös, että pitää vähän lievemmät välispiikit Lontoossa (valitettavasti). Useampikin noita Twitterhaloota pitäneitä tyyppejä tulossa ja jos eilen jo se bäkkäri kommentti sai muutaman hermostumaan, joskin melko pienesti sentään. Mutta silti.

Pakko luottaa siihen että ukolla on tilannetajua, siistii vähän puheitaan ulkkiskeikoilla. Muuten Suomen maine on mennyt.

Helkkarin nätistihän se sille Saksasta tulleelle tytöllekin puhui, oli nuorten keikka nimenomaan. Ja silti siitä oli muutama huutelemassa Twitterin puolella, kävin tosin laittamassa viestiä asiasta ihan heille itselleen.

Oliko nää twitterin valittajat suomalaisia vai ulkomaalaisia?

53265/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotan, että on. Ruotsin ja Maarianhaminan keikat olivat lyhyitä, mutta olisi niihin halutessaan jnkl välispiikkiä mahtunut. Mutta oli tyylitajua. Olihan se yksi varsinainen keikka, oliko se Virossa. En muista, että olisi mitään erikoisempaa siellä välispiikeissä esittänyt.

Vierailija
53266/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demoni ei oo ainoa biisi, johon lisätty vähän karjuntaa 😁

https://vm.tiktok.com/ZGJq7N8yW/

Ai että mä tykkään tästä biisistä 💪🥰

Vierailija
53267/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana tää Alessandran päivitys, tuli itsellekin tähän hetkeen tarpeeseen.

https://www.instagram.com/reel/CvFSJ-yqnZe/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Alessandra on aivan ihana 💕

Vierailija
53268/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:n välipuheita on kyllä paljon jo käännettynä somessa. Tilanne on myös siinä mielessä eri, että K ei ole henkilökohtaisesti faneihin yhteydessä ja yksityisesti ehdottelee mitään. Lavalla se heittää huulta, ja kielitaidonkin piikkiin voi laittaa osan väärinymmärryksiä 🤔

Vierailija
53269/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Bojtsu enää ees viehättys tommosesta röllymahasta. Nuori poika vasta.

Niinpä. Sinä et viehätystä taida nähdä Kääriässa missään mielessä. Etkä taida edes nähdä mitään muuta kuin hänen mahansa. Viehätytkö itse jonkun ihmisen jostain kehonosasta erillisenä. Käärijä on fiksu nuori mies, joka levittää myös sanomaa siitä, miten jokaisen pitäisi saada olla oma itsensä. Tiedätkö, mitä se tarkoittaa. Luulen, että Bojan on myös fisku nuori mies.

Ihme kyllä, että pitää aina haukkua ja kommentoida negatiivisesti toisten ulkonäköä (ihmettelin täällä samaa eilen, kun moni kehui Bojania kauniiksi ja sen seurauksena sen yhden oli aivan pakko tulla sanomaan rumasti "oman realistisen mielipiteensä"). Oma "tyyppini" on B ihan 100%, mutta ymmärrän hyvin että Kkin viehättää, eikä tulisi mieleenkään lytätä hänen ulkonäköään, vain koska jokin tietty viehättää itseä enemmän. Lisäksi tuo mahasta ym kehonosista negatiivinen kommentoiminen voi ihan oikeasti satuttaa (vaikka tuskin kumpikaan herroista nyt tätä palstaa selailee, niin samantapaista [ehkä vielä enemmänkin?] muilla alustoilla, eli varmasti kantautuu jotenkin takaisin heille).

Tämä!!! Kehorauha pojille (ja kaikille muillekin)!

Edelleenkin voi sanoa äänen keskustelussa, miellyttääkö esim. artistin ulkonäkö omaa silmää. Kyse on vain siitä, miten sen sanoo.

Niin kai periaatteessa, mutta onko ihan välttämätöntä tulla kertomaan ettei miellytä?

Ehdin jo itse tässä välissä pohtia omia sanavalintojani asiassa, kun menin sanomaan, että B on tyyppiäni ja annoin ymmärtää, että K ei ole...tuntuu tekopyhältä...

Mutta olet kyllä aivan oikeassa siinä, että on suuri vaikutus miten asiat sanoo ja välillä täällä sanotaan ikävästi ihan tarkoituksella.

Ok, en tiedä, oliko tästä mun avautumisesta yhtään mitään hyötyä, olen ehkä tästä lähtien ihan hiljaa...😅

Vierailija
53270/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli listaan jo uusia mut oon jo unohtanut. Röllö/röllylonkerot ... -? Joku lutunen luppana? Jotain muutakin..? 🤔 Melkonen päivä jo ehtinyt olla.

Olikos nää listalla?

Vierailija
53271/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K:n välipuheita on kyllä paljon jo käännettynä somessa. Tilanne on myös siinä mielessä eri, että K ei ole henkilökohtaisesti faneihin yhteydessä ja yksityisesti ehdottelee mitään. Lavalla se heittää huulta, ja kielitaidonkin piikkiin voi laittaa osan väärinymmärryksiä 🤔

Haluttiin vaan nähdä ja kuulla tiettyjä asioita. Musta se kommentti oli suloinen.

Vierailija
53272/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee varmaan taas kaapistakin monta kertaa vahingossa.

Vierailija
53273/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pa skat! Noiden takia ei Kn tartte muuttaa esitystään 🙄

Vierailija
53274/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K saa olla just sellainen kun on. Ei oo mikään ainakaan hidastanut suosion kasvua toistaiseksi. Jatkaa vaan samaan malliin.

Vierailija
53275/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään tuli listaan jo uusia mut oon jo unohtanut. Röllö/röllylonkerot ... -? Joku lutunen luppana? Jotain muutakin..? 🤔 Melkonen päivä jo ehtinyt olla.

Olikos nää listalla?

Joo nuo oli, ja sitten kolmannen käden tieto oli yksi!

Vierailija
53276/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikos nää listalla?

Joo nuo oli, ja sitten kolmannen käden tieto oli yksi!

Ja tietenkin se ultimaattinen pahuus eli itse The Lista.

Vierailija
53277/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on noin pari tuntia Kärtsän keikkaan ja meillä on "agentti" siellä 👍

Vierailija
53278/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Open-minded listalle!!!!

Vierailija
53279/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yöllä Joksujen keikka. Voi ku sais livee sieltä.

Vierailija
53280/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yöllä Joksujen keikka. Voi ku sais livee sieltä.

Varmaan klippejä ja kuvia alkaa tipahtelemaan viimeistään yhden jälkeen. Noista Slovenian keikoista on kai harvemmin löytynyt liveä, mut ihmeessä linkkiä jos sellainen löytyy.

Ketju on lukittu.