Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
52761/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuuko sloveniassa ihmiset vanhemmillaan pitkään? Monessa maassahan asutaan eri syistä vaikka kolmekymppiseksi. Mietin vaan kun nacen koiravideolla näkyi joku vanhempi patu taustalla istuskelemassa, krisin äiti pyykkäsi poikansa keikkavaatteita, ja joskus aiemminkin olen katellut että stooreissa ei tosiaan olla missään ensiasunnoissa eikä edes yksin.

Googlen löytyis ainakin tällainen artikkeli jonka mukaan Sloveniassa asuisi n. puolet nuorista vielä 29-v vanhempien kanssa. Ladyslo tietäis paremmin mutta en tiedä onko ollut nyt täällä.

https://www.total-slovenia-news.com/lifestyle/6726-slovenia-in-statisti…

Vierailija
52762/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuuko sloveniassa ihmiset vanhemmillaan pitkään? Monessa maassahan asutaan eri syistä vaikka kolmekymppiseksi. Mietin vaan kun nacen koiravideolla näkyi joku vanhempi patu taustalla istuskelemassa, krisin äiti pyykkäsi poikansa keikkavaatteita, ja joskus aiemminkin olen katellut että stooreissa ei tosiaan olla missään ensiasunnoissa eikä edes yksin.

Minä aattelin, että Nace oli käymässä lapsuudenkodissaan ja näki koiran siellä pitkästä aikaa. Kris pakkasi laukkuaan alkuviikosta kerrostslossa, enkä kyllä usko Bojaninkaan asuvan enää kotonaan.

Tätä krisin pakkaamista en nähnytkään! Kai se jostain instan kätköistä löytyy. Naurattaa silti vähän että vei sit kuitenkin pyykit äiskän vaivoiksi ja lähti itse milanoon 😄

Missä tuo pyykkijuttu on ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52763/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän se K pääsee lähteen sinne, kun tätäkin asiaa seurataan? Peruukki päässä?

Vierailija
52764/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tätä ihanuutta (taustamusa) myös sitten vuoden päästä stadionilla... 

Pakko muuten sanoa, että mun silmissä tässä ajassa katsoen näitä Bojan vaikuttaa rakastuneelta, K siltä että on rakkaan/parhaan kaverin kanssa... 💔

Jos K eroaa, niin menepäs sitten vähän pitemmälle lomalle Sloveniaan.

Olipas melkoista katsoa nämä nyt pari kuukautta myöhemmin! Siis edelleen tämä on ihan mielettömän koskettavaa katsottavaa vaikka ne paksuimmat shippausrillit on jo riisuttu. Mun silmiin kyllä kkin näytti rakastuneelta. Ja oikeastaan nyt vielä enemmän mietin että miksi se sanoi ton romantic! Oliko siinä jotain vitsailua mitä en tajua? kun en usko että k olisi osannut englanniksi heittää läppää eikä se elehdikään yhtään siihen malliin.

Just tuon romanticin takia musta noilla ei voi olla mitään! Ei kai varattu mies menis tuollasta sanomaan kameroille, jos ois!

En ole varma, pystyisikö K moiseen pidättäytyväisyyteen. Kyllä sieltä suusta tulee aika suoraan se, mitä hän ajattelee.

Tätä just mietin. Suomeksi se olisi saattanut asetella sanasa toisin vaikka aika erityisen lämpimästihän se bojanista puhui heti ekoissa viisujen jälkeisissä haastatteluissa. Mutta englanniksi sillä oli niin heikko sanavasto ettei siinä paljon suodatusta ole ollut. Se tuli just sillä sanalla minkä se ylipäänsä pystyi sanomaan.

Hän pitää yksityisasiat (rakkaussuhteet, perheen, kumppanin) yksityisenä. Ei menisi noin vain sanomaan varattuna miehenä kansainvälisessä haastattelussa "olen ihastunut täällä mieheen". Luultavasti yritti vetää jotain bromance -vitsiä, mutta ei vain riittäneet enkun taidot, joten tuli vain se romance ja nauru - koska se oli hauskaa, eikä vilpitön tunteiden paljastaminen.

Vierailija
52765/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että jos K pääsee elokuussa Sloveniaan, matkustaa vasta ihan kuun lopussa olevalla tauolla...

Vierailija
52766/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että B:n tilannetta nyt mitenkään helpottaisi K:n matka Sloveniaan. Valitettavasti näin. Miesten naittaminen keskenään kiihtyisi taas enkä usko että B sitä haluaa tai tarvitsee.

Vierailija
52767/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko muuten sanoa, että mun silmissä tässä ajassa katsoen näitä Bojan vaikuttaa rakastuneelta, K siltä että on rakkaan/parhaan kaverin kanssa... 💔

Tää video on I-HA-NA, mutta omiin silmiin tässä molemmat näyttää rakastuneilta!

Niin ON. 

Mulle tuli niin sellainen olo, että TAISTELE BOJAN! Mene hakemaan toi mies ja ota se kainaloosi! Se kuuluu sulle!

Juuri näin, kun tuo "pöllö" ei tajua rakkauden pauloista hevon kuusta.Haluaisin opettaa, mutta opetuslapset löytyisivät kentien tuolta naapurien puolelta, en kerro tarkemmin, mutta te varmasti tiedätte.

Eikös se juuri tarot luennoissa todettu, että Taisto taistelee, nimi on enne.

Vierailija
52768/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas melkoista katsoa nämä nyt pari kuukautta myöhemmin! Siis edelleen tämä on ihan mielettömän koskettavaa katsottavaa vaikka ne paksuimmat shippausrillit on jo riisuttu. Mun silmiin kyllä kkin näytti rakastuneelta. Ja oikeastaan nyt vielä enemmän mietin että miksi se sanoi ton romantic! Oliko siinä jotain vitsailua mitä en tajua? kun en usko että k olisi osannut englanniksi heittää läppää eikä se elehdikään yhtään siihen malliin.

Just tuon romanticin takia musta noilla ei voi olla mitään! Ei kai varattu mies menis tuollasta sanomaan kameroille, jos ois!

En ole varma, pystyisikö K moiseen pidättäytyväisyyteen. Kyllä sieltä suusta tulee aika suoraan se, mitä hän ajattelee.

Tätä just mietin. Suomeksi se olisi saattanut asetella sanasa toisin vaikka aika erityisen lämpimästihän se bojanista puhui heti ekoissa viisujen jälkeisissä haastatteluissa. Mutta englanniksi sillä oli niin heikko sanavasto ettei siinä paljon suodatusta ole ollut. Se tuli just sillä sanalla minkä se ylipäänsä pystyi sanomaan.

Hän pitää yksityisasiat (rakkaussuhteet, perheen, kumppanin) yksityisenä. Ei menisi noin vain sanomaan varattuna miehenä kansainvälisessä haastattelussa "olen ihastunut täällä mieheen". Luultavasti yritti vetää jotain bromance -vitsiä, mutta ei vain riittäneet enkun taidot, joten tuli vain se romance ja nauru - koska se oli hauskaa, eikä vilpitön tunteiden paljastaminen.

Minusta taas tuosta tuli sama viba kuin itselleni tuli bussivideossa (ja myöhemmät put oil on Bojan's body), siitä tuli olo että hän yrittää peitellä ihastustaan puhumalla aiheesta mutta vetämällä sen vitsiksi, ettei kukaan taatusti huomaa.

Vierailija
52769/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan jo sitä Slovenian reissua, kohta on elokuu

7.8. lennolla Sloveniaan!

Pakkaan jo laukun. Sovitaanko tapaaminen old barreliin?

Barrel on remontissa, mutta on siinä pieni korvaava piste vastapäätä.

Vierailija
52770/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tuun kans, synttärit on tosta pari päivää eteenpäin. Oletteko valmiina juhlimaan? 🥳

Vierailija
52771/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tuun kans, synttärit on tosta pari päivää eteenpäin. Oletteko valmiina juhlimaan? 🥳

Olen tulossa!

- Kukkis

Vierailija
52773/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noillakaan kyllä ennen viisuja ja viisujen aikanakaan varmaan vielä kovin kummoiset tulot ole olleet vaikka bändi onkin ollut jo suosittu. Keikkapaikat oli kuitenkin pieniä, kustannuksia oli ainakin gregorista, ja soitetusta musiikista tulot on menneet ilmeisesti pääasiassa bojanille eikä niitäkään ihan kuukausipalkkaisesti tipu tilille.

Vierailija
52774/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän se K pääsee lähteen sinne, kun tätäkin asiaa seurataan? Peruukki päässä?

Raukka riepu.. K on todella tunnistettava Suomessa.. Sanoi siinä äskettäisessä haastattelussa, että saattaa lähettää kaverin kauppaan puolestaan.. raukka. Siellä jossain festareilla oli lippis ja aurinkolasit päässä, ja viisuissa kulki aika paljon huppu päässä. Toivottavasti saisi Balkanilla kulkea vähän vapaammin...

Vierailija
52775/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se ilta listan paikka? Olen yrittänyt lisäillä mitä olen huomannut, jotain voi puuttua

Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,umpihetsku,Callum,seksuaalinen suuntautuminen,Paidaton Olavi p ers paljaana crowdsurfaa,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla,otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,hanipöö,pikku kulta,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa,Rylan,Jesse, Matti,liian isot mies t isut,massu,kevätkääryle,glitteri stringi bikinit daddylle,karmit kaulassa kaapista ulos,casual nöpötys,Callumin nenän römpötys,monen kuukauden esileikki,housuissa pullottava Neitsyt Marian suojeluksessa oleva,Jokeripojat ja anopit ja apet possujunassa,horny jail,Ressu Redford,Jure valmis mihin vaan,kielimiehiä,Olavi Virta ,Hopeinen Kuu,Siltsu, parijooga,kielikylpy,häämatka,Ja ei kun miestä seinälle! Poika on tullut kotiin! Me ollaan homoja kaikki, kun oikein silmiin katsotaan,Lasse anna mennä,Anna Liisa,Callumin räkäsoundi,koukkunokan varsi,B ei käy kakalla,sukka sandaalit,Sugar Daddy Anders kaappaa Kärden saarelle auta Boitsu,Linda kyykkää ja jousella p ersuksille,Antit Kurhinen ja Kurvinen, Markus Räikkönen,Infantiili,Marita Taavitsaisen vibrato,Bejba,p ersseetä piukat housut,Irmelin lepattavat lahkeet,polvipussit pitkällä nahkahousuissa joissa biojäte vaara, Kärden pieniä kiinteitä pakaroita,Peten nätit titsut,täyttymätön lipaisu ,virkattu munakukkaro,27.7. Liputuspäivä 50 senttiselle yksityishenkilölle Serbian ja Slovenian lipuin, BC Joonas hevon v itussa ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?

Kasvaa vaan lista 👍

Vierailija
52776/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas tuosta tuli sama viba kuin itselleni tuli bussivideossa (ja myöhemmät put oil on Bojan's body), siitä tuli olo että hän yrittää peitellä ihastustaan puhumalla aiheesta mutta vetämällä sen vitsiksi, ettei kukaan taatusti huomaa.

Sopii siihenkin, että Käärylehän ei ole kovinkaan älykäs. Hän on myös usein sosiaalisesti tökerö.

Vierailija
52777/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aattelin, että Nace oli käymässä lapsuudenkodissaan ja näki koiran siellä pitkästä aikaa. Kris pakkasi laukkuaan alkuviikosta kerrostslossa, enkä kyllä usko Bojaninkaan asuvan enää kotonaan.

Tätä krisin pakkaamista en nähnytkään! Kai se jostain instan kätköistä löytyy. Naurattaa silti vähän että vei sit kuitenkin pyykit äiskän vaivoiksi ja lähti itse milanoon 😄

Missä tuo pyykkijuttu on ollut?

Instassa äiti pyykkäsi legendaarista villapaitaa

Vierailija
52778/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle nuo kaikki olivat 100% vitsailua ja perseilyä.. K katsoo aina paljon kameraan, kun on noissa B:n kanssa, B katsoo K:hon. K oli todella tietoinen kamerasta...

Vierailija
52779/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko että B:n tilannetta nyt mitenkään helpottaisi K:n matka Sloveniaan. Valitettavasti näin. Miesten naittaminen keskenään kiihtyisi taas enkä usko että B sitä haluaa tai tarvitsee.

Olen samaa mieltä! K pystyy tukemaan puhelujenkin välityksellä ilman shippausmyrskyä somessa

Vierailija
52780/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, varmasti B innoissaan odottaa, ei oo kovin kauaa Jo possujuna CCC:stäkään

Ketju on lukittu.