Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää K:ta Häärijän kanssa 😊
https://www.tumblr.com/submariini/724023747564191744/kotkan-merip%C3%A4…
Mikä tuo paita on ja onko tästä videota? Laittakaa jos tulee vastaan.
Meripäiväpaita
https://twitter.com/tobesosun/status/1684636226077278208/photo/1
Vierailija kirjoitti:
Ja tätä ihanuutta (taustamusa) myös sitten vuoden päästä stadionilla...
Pakko muuten sanoa, että mun silmissä tässä ajassa katsoen näitä Bojan vaikuttaa rakastuneelta, K siltä että on rakkaan/parhaan kaverin kanssa... 💔
Jos K eroaa, niin menepäs sitten vähän pitemmälle lomalle Sloveniaan.
Tää video on I-HA-NA, mutta omiin silmiin tässä molemmat näyttää rakastuneilta!
Tui tui...K&Häärijä video
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiinnostavaa, että kaksi ihmistä mainitsi kapteenin hatusta. Se toinen joka ei ollut mun kirjoittama sai tosi paljon tykkäyksiä. Eihän tommosilla asioilla pitäisi olla tippaakaan väliä mutta mulla on vaan aina tunne, etten kuulu tänne. Tai jos intoilen jostain saan vain veetuilua takaisin tai joku muu kerää tykkäykset kotiin. Lapsellista mutta tämmösillä asioilla on välillä liikaa vaikutusta johonkin omaan mielialaan. Enkö sitten ole oikeilla energioilla muiden kanssa vai mitähän tämä on.
Mä olen yrittänyt kouluttaa itseäni siihen, että en välitä. Ei tykkäysten sielunelämästä ota tolkkua. Joskus omasta mielestä ihan neutraaliin kommenttiin tulee hirveä määrä alapeukutusta, joskus taas yläpeukut yllättää.
Ei Bojania voi Käärijä enää vähempää kiinnostaa mancrush mielessä. Käärijä on ihan erilainen todellisuudessa, kuin virittyneessä viisukuplassa.
Ihan erilaiset aurat noilla.
Hei Hääryle jos luet palstaa ,niin sano sille Kärtsylle nyt hyvänen aika,että kommunikoi sen Boitsun kanssa. Toinen odottaa kutsua Sloveniaan ja toinen ei uskalla sanoa mitään.
Nyt alat amoriksi mammat kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko muuten sanoa, että mun silmissä tässä ajassa katsoen näitä Bojan vaikuttaa rakastuneelta, K siltä että on rakkaan/parhaan kaverin kanssa... 💔
Mä en jotenkin ikinä lakkaa ihastelemasta, miten nopeasti noi löysi yhteisen sävelen.
Missä mun sielunkumppani, jonka syliin on ihan ok hypätä parin viikon tuntemisen jälkeen ja jolta saa samalla läpsyn perseelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ON.
Mulle tuli niin sellainen olo, että TAISTELE BOJAN! Mene hakemaan toi mies ja ota se kainaloosi! Se kuuluu sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vähän latistan mutta Kärtsä on hirveessä tunnekuohussa ja kännissä ja Bojanillakin viisufiilikset. :D Kyllä se katselee bändikavereitaankin vähän erikoisen näköisenä vaikka kuin usein.
Vierailija kirjoitti:
Ei Bojania voi Käärijä enää vähempää kiinnostaa mancrush mielessä. Käärijä on ihan erilainen todellisuudessa, kuin virittyneessä viisukuplassa.
Ihan erilaiset aurat noilla.
Mistä sä tiedät millainen Jere on siviilissä lavan ulkopuolella? Kaikista haastatteluista on välittynyt aito, hauska ja ystävistään syvästi välittävä tyyppi, jonka veikkaan olevan jokseenkin vastaava sekoilija kuin mitä B:n kanssa viisuissa näkyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo edes näe ketään muita. Tuo taika kesti vielä viisuja seuranneen viikon.
Vierailija kirjoitti:
Vähän näyttää B ikävöi K:ta
Missä?
Hui kauhea ku instassa lävähti silmille paidaton hikinen Olavi .Säikähdin 🤣
K Jessen kanssa 🔥
Vierailija kirjoitti:
Olipas melkoista katsoa nämä nyt pari kuukautta myöhemmin! Siis edelleen tämä on ihan mielettömän koskettavaa katsottavaa vaikka ne paksuimmat shippausrillit on jo riisuttu. Mun silmiin kyllä kkin näytti rakastuneelta. Ja oikeastaan nyt vielä enemmän mietin että miksi se sanoi ton romantic! Oliko siinä jotain vitsailua mitä en tajua? kun en usko että k olisi osannut englanniksi heittää läppää eikä se elehdikään yhtään siihen malliin.
Vierailija kirjoitti:
K Jessen kanssa 🔥
Nää kaksi on jotenkin todella sympaattisia ja suloisia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
K Jessen kanssa 🔥
Kylläpä siinä pyllistellään Jesselle. Se on taas mourunta aika kollilla 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas melkoista katsoa nämä nyt pari kuukautta myöhemmin! Siis edelleen tämä on ihan mielettömän koskettavaa katsottavaa vaikka ne paksuimmat shippausrillit on jo riisuttu. Mun silmiin kyllä kkin näytti rakastuneelta. Ja oikeastaan nyt vielä enemmän mietin että miksi se sanoi ton romantic! Oliko siinä jotain vitsailua mitä en tajua? kun en usko että k olisi osannut englanniksi heittää läppää eikä se elehdikään yhtään siihen malliin.
Just tuon romanticin takia musta noilla ei voi olla mitään! Ei kai varattu mies menis tuollasta sanomaan kameroille, jos ois!
Jep, mulla Coldplayn ja Rydmanin välissä :P