Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
52741/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos K uskalsi kutsua B helsiinkin jq B ei uskalla kutsua k:ta sloveniaan

Vierailija
52742/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tätä ihanuutta (taustamusa) myös sitten vuoden päästä stadionilla... 

Pakko muuten sanoa, että mun silmissä tässä ajassa katsoen näitä Bojan vaikuttaa rakastuneelta, K siltä että on rakkaan/parhaan kaverin kanssa... 💔

Jos K eroaa, niin menepäs sitten vähän pitemmälle lomalle Sloveniaan.

Tää video on I-HA-NA, mutta omiin silmiin tässä molemmat näyttää rakastuneilta!

Mä en jotenkin ikinä lakkaa ihastelemasta, miten nopeasti noi löysi yhteisen sävelen.

Missä mun sielunkumppani, jonka syliin on ihan ok hypätä parin viikon tuntemisen jälkeen ja jolta saa samalla läpsyn perseelle.

Mä mietin yks päivä samaa. Olenko koskaan elämäni aikana katsonut ketään tuolla tavalla. Ja kun ajattelee sitä, että ovat olleet yhteyksissä heti Madridin pre partyn jälkeen, vaikka kommunikointi on varmaan ollut aika hankalaa partyissa K n silloisen kielitaidon takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52743/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
52744/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ja B on mirror souls, K:lla varmaan kamalaa, jos rakastunut kahteen ihmiseen, tuntuu kyllä, että enemmän B:hen

Vierailija
52745/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa videolla oli nyt paljonkin sellaista mihin en tuoreeltaan kiinnittänyt huomiota. Jotenkin noiden muitten jokereitten ja käärijänkin oman porukan ilmeistä ja eleistä näkyy että näille kahdelle pitää antaa ihan omaa tilaa. Vaikka on niitä muitakin näytetty halaamassa käärijää ja bojankin lauleskeli ja halaili koko viisuväen läpi, mutta ihan jokainen väistää jos näistä jompikumpi lähestyy toista. Tulee mieleen se jokereitten haastattelu jossa kris kääntyy kysymään bojanilta saako hän sanoa suosikikseen käärijän vai syökö b hänet. Jokainen tuntuu näkevän että ne kuuluvat yhteen.

Vierailija
52746/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiinnostavaa, että kaksi ihmistä mainitsi kapteenin hatusta. Se toinen joka ei ollut mun kirjoittama sai tosi paljon tykkäyksiä. Eihän tommosilla asioilla pitäisi olla tippaakaan väliä mutta mulla on vaan aina tunne, etten kuulu tänne. Tai jos intoilen jostain saan vain veetuilua takaisin tai joku muu kerää tykkäykset kotiin. Lapsellista mutta tämmösillä asioilla on välillä liikaa vaikutusta johonkin omaan mielialaan. Enkö sitten ole oikeilla energioilla muiden kanssa vai mitähän tämä on.

Noin rasittava ruikuttaja on aina väärässä paikassa ja väärillä aallonpituuksilla. Kerjäätkö tykkäyksiä vai sääliä?

Todistit hänen väitteensä oikeaksi. Mistä aineksista sinun kaltaisiasi ilkeilijöitä oikein syntyy.

Vierailija
52747/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko muuten sanoa, että mun silmissä tässä ajassa katsoen näitä Bojan vaikuttaa rakastuneelta, K siltä että on rakkaan/parhaan kaverin kanssa... 💔

Tää video on I-HA-NA, mutta omiin silmiin tässä molemmat näyttää rakastuneilta!

Niin ON. 

Mulle tuli niin sellainen olo, että TAISTELE BOJAN! Mene hakemaan toi mies ja ota se kainaloosi! Se kuuluu sulle!

Juuri näin, kun tuo "pöllö" ei tajua rakkauden pauloista hevon kuusta.Haluaisin opettaa, mutta opetuslapset löytyisivät kentien tuolta naapurien puolelta, en kerro tarkemmin, mutta te varmasti tiedätte.

Vierailija
52748/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K Jessen kanssa 🔥

https://twitter.com/tobesosun/status/1684640245797494784

Nää kaksi on jotenkin todella sympaattisia ja suloisia yhdessä.

Toivottavasti Jessen on huomenna ja lauantainakin messissä.

Vierailija
52749/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jo sitä Slovenian reissua, kohta on elokuu

Vierailija
52750/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika päivän Janille? Pari kivaa klippikoostetta sopivilla biiseillä maustettuina:

"Because he's just something else"  https://www.instagram.com/reel/CujiZ8EuVpW

"Just look at those eyes"  https://www.instagram.com/reel/Ct36as_gpe3

Ja jo legendaarinen Joker Out hotline https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7234238970207456517

Joo, olen kesälomalla ja kesäflunssassa, ja kuume vaan nousee kun näitä katsoo.

Vierailija
52751/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Olavi meni esiintymään Arpan kanssa ,muttei suudelleet

Säästää Ouluun tietää pääsevänsä Käärijän kimppuun.

Qstockkiin ovat laittaneet Ilosaarirockin tapaan Kärtsän keikan ajaksi perhekarsinan ja alle 10v pääsevät ilmasella. Että taas pitää Kärtsän varmaan käyttäytyä. Höh sanon minä.

Vierailija
52752/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas melkoista katsoa nämä nyt pari kuukautta myöhemmin! Siis edelleen tämä on ihan mielettömän koskettavaa katsottavaa vaikka ne paksuimmat shippausrillit on jo riisuttu. Mun silmiin kyllä kkin näytti rakastuneelta. Ja oikeastaan nyt vielä enemmän mietin että miksi se sanoi ton romantic! Oliko siinä jotain vitsailua mitä en tajua? kun en usko että k olisi osannut englanniksi heittää läppää eikä se elehdikään yhtään siihen malliin.

Just tuon romanticin takia musta noilla ei voi olla mitään! Ei kai varattu mies menis tuollasta sanomaan kameroille, jos ois!

En ole varma, pystyisikö K moiseen pidättäytyväisyyteen. Kyllä sieltä suusta tulee aika suoraan se, mitä hän ajattelee.

Vierailija
52753/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko sloveniassa ihmiset vanhemmillaan pitkään? Monessa maassahan asutaan eri syistä vaikka kolmekymppiseksi. Mietin vaan kun nacen koiravideolla näkyi joku vanhempi patu taustalla istuskelemassa, krisin äiti pyykkäsi poikansa keikkavaatteita, ja joskus aiemminkin olen katellut että stooreissa ei tosiaan olla missään ensiasunnoissa eikä edes yksin.

Vierailija
52754/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7.8. lennolla Sloveniaan!

Vierailija
52755/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas melkoista katsoa nämä nyt pari kuukautta myöhemmin! Siis edelleen tämä on ihan mielettömän koskettavaa katsottavaa vaikka ne paksuimmat shippausrillit on jo riisuttu. Mun silmiin kyllä kkin näytti rakastuneelta. Ja oikeastaan nyt vielä enemmän mietin että miksi se sanoi ton romantic! Oliko siinä jotain vitsailua mitä en tajua? kun en usko että k olisi osannut englanniksi heittää läppää eikä se elehdikään yhtään siihen malliin.

Just tuon romanticin takia musta noilla ei voi olla mitään! Ei kai varattu mies menis tuollasta sanomaan kameroille, jos ois!

En ole varma, pystyisikö K moiseen pidättäytyväisyyteen. Kyllä sieltä suusta tulee aika suoraan se, mitä hän ajattelee.

Tätä just mietin. Suomeksi se olisi saattanut asetella sanasa toisin vaikka aika erityisen lämpimästihän se bojanista puhui heti ekoissa viisujen jälkeisissä haastatteluissa. Mutta englanniksi sillä oli niin heikko sanavasto ettei siinä paljon suodatusta ole ollut. Se tuli just sillä sanalla minkä se ylipäänsä pystyi sanomaan.

Vierailija
52756/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tommosten kiertolaisten kannata mitään omia kämppiä pidellä, kun vapaapäivinäkin lähdetään heti reissuun. Silkkaa tyhmyyttähän sellainen olis. Mamman lihapatojen ja pyykkikoneiden ääreen vaan.

Vierailija
52757/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuuko sloveniassa ihmiset vanhemmillaan pitkään? Monessa maassahan asutaan eri syistä vaikka kolmekymppiseksi. Mietin vaan kun nacen koiravideolla näkyi joku vanhempi patu taustalla istuskelemassa, krisin äiti pyykkäsi poikansa keikkavaatteita, ja joskus aiemminkin olen katellut että stooreissa ei tosiaan olla missään ensiasunnoissa eikä edes yksin.

Minä aattelin, että Nace oli käymässä lapsuudenkodissaan ja näki koiran siellä pitkästä aikaa. Kris pakkasi laukkuaan alkuviikosta kerrostslossa, enkä kyllä usko Bojaninkaan asuvan enää kotonaan.

Vierailija
52758/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7.8. lennolla Sloveniaan!

Pakkaan jo laukun. Sovitaanko tapaaminen old barreliin?

Vierailija
52759/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aattelin, että Nace oli käymässä lapsuudenkodissaan ja näki koiran siellä pitkästä aikaa. Kris pakkasi laukkuaan alkuviikosta kerrostslossa, enkä kyllä usko Bojaninkaan asuvan enää kotonaan.

Tätä krisin pakkaamista en nähnytkään! Kai se jostain instan kätköistä löytyy. Naurattaa silti vähän että vei sit kuitenkin pyykit äiskän vaivoiksi ja lähti itse milanoon 😄

Vierailija
52760/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakon instassa kuva K:sta, näyttää mukavalta paikalta.

Ketju on lukittu.