Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
46201/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan niin noita Jokereiden pusukuvia ja -klippejä!

Vierailija
46202/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö teille koskaan silleen että aattelette et nyt nopeesti vilkasette mitä palstoilla tapahtuu (nimenomaan tässä K&B keississä), sit eksytte instaan, Twitteriin, ja vielä muutamaan muuhunkin paikkaa ja huomaatte että kaksi tuntia on mennyt ja pyykit vieläkin laittamatta ja astianpesukone tyhjäämättä? Kaverin puolesta kyselen. Ja se kaveri käski vielä kysyä että onko normaalia että tämmöstä on jatkunut kuukausia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46203/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kukaan kiinnostunut aiheesta, mikä on Conorin asema Bojanin elämässä vai onko se kielletty aihe. Tukkaa ainakin hivelee luontevasti ja pussailee.

Conor on myös pitkässä parisuhteessa, että ihan kaveri sekin B:lle 

Onhan eräs toinenkin parisuhteessa😄

Vierailija
46204/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B saisi kyllä heti rentoutumaan

Ei tarvis kollin enää mouruta raukeana kehrätä vaan 🥰

Voisin kuvitella että kuiskaisi hiljaaBojanin käsittelyssä sen"Omnomnomnom"

Ja Bojan ääntelisi K:n käsittelyssä kuten keväisessä koiranpentuvideossa (sen jossa oli Kärtsäri t-paita, koiranpennut purivat B sormia):"Auts, auts..".

Vierailija
46205/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö teille koskaan silleen että aattelette et nyt nopeesti vilkasette mitä palstoilla tapahtuu (nimenomaan tässä K&B keississä), sit eksytte instaan, Twitteriin, ja vielä muutamaan muuhunkin paikkaa ja huomaatte että kaksi tuntia on mennyt ja pyykit vieläkin laittamatta ja astianpesukone tyhjäämättä? Kaverin puolesta kyselen. Ja se kaveri käski vielä kysyä että onko normaalia että tämmöstä on jatkunut kuukausia?

Mä oon vähän huolissani siitä et tää palsta on eka asia mielessä herätessä, etenki tänä aamuna piti tuli perseen alla päästä tänne kattomaan reaktioita CCC-videoon :D

Vierailija
46206/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o

Vierailija kirjoitti:

Jos se K saatais vielä lokakuussa Bojan kanssa Thaikkuihin

Aijai saisivat olla ihan kaikessa rauhassa Thaikkulandiassa. Jossain bungalowassa, meren rannalla. Tai saarella. Melkein alasti, aamusta iltaan.

Miten niin melkein alasti...😂

Lakki pitää olla päässä, ettei aurinko pistä.

Niin ja aina parin tunnin välein pitää levittää uudelleen aurinkorasvat.

Juu, ei heillä housuja kyllä olis viikkoon päällä..ei ei..

Vierailija
46208/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju muistuttaa paikoittain jotain reality- tai tv-sarjan ketjussa, jossa ihmiset ovat hahmoja joiden jokainen story ja sanominen tulkitaan sarjan kannalta merkitykselliseksi. Myönnän että olen todella surkea lukemaan rivien välistä sarkasmia ja huumoria tekstin muodossa. Siksi välillä vaikea nähdä kuka on tosissaan ja kuka vitsailee.

Vierailija
46209/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojania ei Conorille anneta se on Kääryleen,tappelen vaikka itse cameltoeta vastaan 🤣

Vierailija
46210/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B saisi kyllä heti rentoutumaan

Ei tarvis kollin enää mouruta raukeana kehrätä vaan 🥰

Voisin kuvitella että kuiskaisi hiljaaBojanin käsittelyssä sen"Omnomnomnom"

Ja Bojan ääntelisi K:n käsittelyssä kuten keväisessä koiranpentuvideossa (sen jossa oli Kärtsäri t-paita, koiranpennut purivat B sormia):"Auts, auts..".

Älä hampailla.. 🙊

Vierailija
46211/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o

Vierailija kirjoitti:

Jos se K saatais vielä lokakuussa Bojan kanssa Thaikkuihin

Aijai saisivat olla ihan kaikessa rauhassa Thaikkulandiassa. Jossain bungalowassa, meren rannalla. Tai saarella. Melkein alasti, aamusta iltaan.

Miten niin melkein alasti...😂

Lakki pitää olla päässä, ettei aurinko pistä.

Niin ja aina parin tunnin välein pitää levittää uudelleen aurinkorasvat.

We put baby oil to Bojan's body yes yes

Vierailija
46212/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä K, kun vähän silmiä räpsyttelee, niin kyllä se B perään lähtee...

https://twitter.com/onaplstika/status/1679259685168316417/photo/4

Ja kannattaa olla nopsa, kyllä tämä sinisine silmineen houkuttelee kaikenmaailman Johannekset ja Olavitkin peräänsä. B:n pitää muistaa, että nopeat syö hitaan...vai tässä tapauksessa nopeat syö K:n....😂

Mut oikeesti, on kyllä hot hot kuva K:sta!

Mä seuraan tätä K ihailemista nykyään mielenkiinnolla sivustakatsojana, ei mitään vaikutusta minuun enää. Mä näen ainoastaan B. Älkää nyt suuttuko kuitenkaan mulle.

Vierailija
46213/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä niin soisin noille kahdelle sen lomareissun kauas aurinkoon! Miettikää miten hauskaa niillä olis. Ja kunnon panoloma.

Vierailija
46214/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidatta itekin olla alkkiksia kun kiistätte kaiken ja vieritätte kaiken Bojanin niskaan!

Niin ollaankin, mutta ero Bojaniin on siinä että me ollaan yksityishenkilöitä! :)

Tämä!!! "Me ollaan yksityishenkilöitä" 🤣🤣🤣💯 #rofl

Haha! Tell me if I'm reading this wrong, but from what I've understood from previous conversations this person is (accidentally?) calling us di*ks? 😂

Yes! "yksityishenkilö" (in connection to especially Jan) became an euphemism for exactly that :D

Not officially, mind you. Something unique to this specific forum/thread

Oh, right, so people came up with it here, thanks for clarifying. What does the word actually mean?

Private person. As in someone not in the public eye. There have been many instances where people have asked not to mention anyone like that on this thread (notably K's gf) and on a few occasions someone has been taking offence to others talking about Jan's private parts and therefore it kind of evolved into calling it Janin yksityishenkilö.

I see! Well, it's majestic enough to be regarded as it's own person (but not one to be waved around in public), so makes perfect sense 😁

It really is quite apt isn't it 🤭

I have almost slipped a couple of times and used it in my every day life before realising nobody will understand what I'm saying (or maybe someone will and that's a terrifying and a fun thought at the same time because you can only get it if you're a regular here)

I wanna make a little pin on my blouse for a JO concert in Finland that says Yksityishenkilö and see how many will react to it. 😁

Miten olisi "Janin yksityishenkilö" 😂

Tai sit sen yhden prepartymamman tyyliin vaikka paita, jossa lukee "I'm here only for Janin yksityishenkilö".

Onkohan mun pakko ostaa lippu Logomoon ja hankkia tää paita 🤔

This is hilarious! 😆 Imagine tho, if you wore a pin/shirt/sign or the likes and it somehow caught Jan's eye and he wanted to know what it meant..?🤪😂😱

"Ambulance called to Eurovision band Joker Out's concert in Logomo when a member of the public had a heart attack after being addressed by a band member"

Ja sit Seiska tulee haastattelemaan sairaalaan ja vaatii selityksiä 🤣

"Kaikki oli vauvapalstan syytä"

"Kaikki alkoi siitä, kun astuimme laivaan.. ;D 

Ja päättyi siihen kun av-mammat yllytti Logomon keikalla äärimmäisiin tekoihin..

Vierailija
46215/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä K, kun vähän silmiä räpsyttelee, niin kyllä se B perään lähtee...

https://twitter.com/onaplstika/status/1679259685168316417/photo/4

Ja kannattaa olla nopsa, kyllä tämä sinisine silmineen houkuttelee kaikenmaailman Johannekset ja Olavitkin peräänsä. B:n pitää muistaa, että nopeat syö hitaan...vai tässä tapauksessa nopeat syö K:n....😂

Mut oikeesti, on kyllä hot hot kuva K:sta!

Mä seuraan tätä K ihailemista nykyään mielenkiinnolla sivustakatsojana, ei mitään vaikutusta minuun enää. Mä näen ainoastaan B. Älkää nyt suuttuko kuitenkaan mulle.

Mä kans! B onki sit mielessä senki edestä!🔥

Vierailija
46216/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojania ei Conorille anneta se on Kääryleen,tappelen vaikka itse cameltoeta vastaan 🤣

🤭 Cameltoe potkis vastaan minkä kamelinvarpaillaan pystys.

Vierailija
46217/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon bussissa. Apua, cameltoe.

Vierailija
46218/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tääkin viesti/muistutus K:lle, että lopettaa kaiken hanky pankyn toisten poikien kanssa 😂

https://twitter.com/onaplstika/status/1681962068646215681

Vierailija
46219/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla normaalia ja mun kaverille kävi ihan samoin. Täytyy patistaa kaveria laittamaan tuo pesukone päälle.

Vierailija
46220/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistetään kolehti pystyyn palstalla! Hyväntekeväisyyskeräys K&B:n Thaimaan matkaa varten. Sit niitten on pakko mennä sinne!

Ketju on lukittu.