Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
46181/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi B pitänyt sanoa fanille, että kerro hänelle, että hän ikävöi jereä. Jos B ja K juttelvat puhelimessa

Niinpä ja jos se fani oli näkemässä K:n lokakuussa?

Niin ei eli taida olla Slovenian matkaa tai tapaamista syyskuussa tiedossa🤔

No ei kai se nyt fanille paljasta niitten suunnitelmia :D

B osasi edellisellä kerrallakin olla hiiskumatta asiasta mitenkään, toisin kuin K. Tuosta miehestä on turha yrittää mitään tietoja pusertaa ulos. 😄

No bee kyllä itse kertoi haastattelussa olevansa tulossa Suomeen kesäkuun alussa. Toki ei missään someissa siitä huudellut tm. Nyt ei ole kyllä Kn puolelta ollut mitään merkkejä matkoista tai muutenkaan mitään viittauksia beehen, jollei nyt sitä boyfriendiä lasketa. Ja ai niin olihan sillä yks ilta se postaus jossa oli sateenkaarilippu taustalla ja soi Con te partiro, mikä lie tuon postauksen tarkoitus ollut vai oliko yhtäään mikään, tuskin.

Vierailija
46182/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kukaan kiinnostunut aiheesta, mikä on Conorin asema Bojanin elämässä vai onko se kielletty aihe. Tukkaa ainakin hivelee luontevasti ja pussailee.

Missä kemiat? Ei yhtään verrattavissa J&B väliseen sähköön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46183/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat nyt keikkapaikalla Lontoossa.Tuo on upea paikka.Olen muutamalla keikalla tuolla käynyt ja ihana tunnelma oli. Oon niin iloinen,että molemmat poitsut pääsee kokemaan tuon. 💚

Jesse näytti olevan Tikkurilassa.Monelta se Kärtsyn keikka alkaa?

💚🌹🌹

Onko se jo tänään? Luulin että huomenna on Tikkurilan keikka K:lla :D

Vierailija
46184/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat nyt keikkapaikalla Lontoossa.Tuo on upea paikka.Olen muutamalla keikalla tuolla käynyt ja ihana tunnelma oli. Oon niin iloinen,että molemmat poitsut pääsee kokemaan tuon. 💚

💚🌹🌹

On se huomenna :D

Vierailija
46185/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

Eiks se Tikkurila ole huomenna? Vai oonko ymmärtäny väärin?

Vierailija
46186/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kukaan kiinnostunut aiheesta, mikä on Conorin asema Bojanin elämässä vai onko se kielletty aihe. Tukkaa ainakin hivelee luontevasti ja pussailee.

Conor on myös pitkässä parisuhteessa, että ihan kaveri sekin B:lle 

Vierailija
46187/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidatta itekin olla alkkiksia kun kiistätte kaiken ja vieritätte kaiken Bojanin niskaan!

Niin ollaankin, mutta ero Bojaniin on siinä että me ollaan yksityishenkilöitä! :)

Tämä!!! "Me ollaan yksityishenkilöitä" 🤣🤣🤣💯 #rofl

Haha! Tell me if I'm reading this wrong, but from what I've understood from previous conversations this person is (accidentally?) calling us di*ks? 😂

Yes! "yksityishenkilö" (in connection to especially Jan) became an euphemism for exactly that :D

Not officially, mind you. Something unique to this specific forum/thread

Oh, right, so people came up with it here, thanks for clarifying. What does the word actually mean?

Private person. As in someone not in the public eye. There have been many instances where people have asked not to mention anyone like that on this thread (notably K's gf) and on a few occasions someone has been taking offence to others talking about Jan's private parts and therefore it kind of evolved into calling it Janin yksityishenkilö.

I see! Well, it's majestic enough to be regarded as it's own person (but not one to be waved around in public), so makes perfect sense 😁

It really is quite apt isn't it 🤭

I have almost slipped a couple of times and used it in my every day life before realising nobody will understand what I'm saying (or maybe someone will and that's a terrifying and a fun thought at the same time because you can only get it if you're a regular here)

I wanna make a little pin on my blouse for a JO concert in Finland that says Yksityishenkilö and see how many will react to it. 😁

Miten olisi "Janin yksityishenkilö" 😂

Tai sit sen yhden prepartymamman tyyliin vaikka paita, jossa lukee "I'm here only for Janin yksityishenkilö".

Onkohan mun pakko ostaa lippu Logomoon ja hankkia tää paita 🤔

This is hilarious! 😆 Imagine tho, if you wore a pin/shirt/sign or the likes and it somehow caught Jan's eye and he wanted to know what it meant..?🤪😂😱

"Ambulance called to Eurovision band Joker Out's concert in Logomo when a member of the public had a heart attack after being addressed by a band member"

Ja sit Seiska tulee haastattelemaan sairaalaan ja vaatii selityksiä 🤣

"Kaikki oli vauvapalstan syytä"

Tämä ois myös ihan käyttistä paitatekstinä 😄

Vierailija
46188/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidatta itekin olla alkkiksia kun kiistätte kaiken ja vieritätte kaiken Bojanin niskaan!

Niin ollaankin, mutta ero Bojaniin on siinä että me ollaan yksityishenkilöitä! :)

Haha! Tell me if I'm reading this wrong, but from what I've understood from previous conversations this person is (accidentally?) calling us di*ks? 😂

Yes! "yksityishenkilö" (in connection to especially Jan) became an euphemism for exactly that :D

Oh, right, so people came up with it here, thanks for clarifying. What does the word actually mean?

Private person. As in someone not in the public eye. There have been many instances where people have asked not to mention anyone like that on this thread (notably K's gf) and on a few occasions someone has been taking offence to others talking about Jan's private parts and therefore it kind of evolved into calling it Janin yksityishenkilö.

I see! Well, it's majestic enough to be regarded as it's own person (but not one to be waved around in public), so makes perfect sense 😁

I have almost slipped a couple of times and used it in my every day life before realising nobody will understand what I'm saying (or maybe someone will and that's a terrifying and a fun thought at the same time because you can only get it if you're a regular here)

I wanna make a little pin on my blouse for a JO concert in Finland that says Yksityishenkilö and see how many will react to it. 😁

Tai sit sen yhden prepartymamman tyyliin vaikka paita, jossa lukee "I'm here only for Janin yksityishenkilö".

This is hilarious! 😆 Imagine tho, if you wore a pin/shirt/sign or the likes and it somehow caught Jan's eye and he wanted to know what it meant..?🤪😂😱

"Ambulance called to Eurovision band Joker Out's concert in Logomo when a member of the public had a heart attack after being addressed by a band member"

Ja sit Seiska tulee haastattelemaan sairaalaan ja vaatii selityksiä 🤣

"Kaikki oli vauvapalstan syytä"

"Kaikki alkoi siitä, kun astuimme laivaan.. ;D 

Vierailija
46189/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I would be more worried about Jan's health after estrogene pumped cows go wild 🤣🥵

💚🌹🌹

Vierailija
46190/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybe LadySLO can wear "yksityishenkilö" -pin for all of us for a JO concert in Slovenia :D There nobody else will understand the meaning 

Vierailija
46191/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tämän yksityishenkilön voi tavata? Järjestetäänkö hänelle meet&greet tapaamisia?

Ota vuoronumero, jono on aika pitkä.

Vierailija
46192/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä Tumblrin hauskoja K postauksia

https://www.tumblr.com/wednesdayday/723377297528340480/we-found-boxers-…

https://www.tumblr.com/blatantly-hidden/723373722054148096/jere-pressin…

https://www.tumblr.com/ckb1077/723368235825774592/apparently-someone-sa…

https://www.tumblr.com/beeoftheanxieties/723365177852100608?source=share

😂😂😂😂😂

Nää on kyllä huippuja, mutta tää on ehkä näistä se parhain 😄

Harvoin oon ollut itse näin innostunut miehen tisseistä. Ei siis vain rinnasta mut ihan tisseistä.

Vierailija
46193/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

On se huomenna :D

Sori minä oon sitte sekaisin,mutta Jesse oli siellä instansa mukaan 🤣

💚🌹🌹

Vierailija
46194/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

Joo on huomenna. Jesse mahtaa olla muuten vaan festaroimassa. Ties vaikka K on siellä kans.

Vierailija
46195/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö me voitais sonnustautua johonkin estronauta tiimipaitoihin? YksityishenkilöJan-kkaajille sit vielä se pinssi rinnuksiin.

Vierailija
46196/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä Tumblrin hauskoja K postauksia

https://www.tumblr.com/wednesdayday/723377297528340480/we-found-boxers-…

https://www.tumblr.com/blatantly-hidden/723373722054148096/jere-pressin…

https://www.tumblr.com/ckb1077/723368235825774592/apparently-someone-sa…

😂😂😂😂😂

Nää on kyllä huippuja, mutta tää on ehkä näistä se parhain 😄

Harvoin oon ollut itse näin innostunut miehen tisseistä. Ei siis vain rinnasta mut ihan tisseistä.

Ooo! Tumblrilla on oma lahko niiden palvonnalle :D Ehkä siänä voit olla K:n tissijankkaaja!

Vierailija
46197/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estronauta! 🤣 Melkein kuin astronautti, mutta ei lähellekään.

Vierailija
46198/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

Joo on huomenna. Jesse mahtaa olla muuten vaan festaroimassa. Ties vaikka K on siellä kans.

Niinpä, K näyttää viihtyvän festareilla, mutta uuden julkisuuden kanssa voi olla vielä arka osallistumaan :)

Vierailija
46199/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o

Vierailija kirjoitti:

Jos se K saatais vielä lokakuussa Bojan kanssa Thaikkuihin

Aijai saisivat olla ihan kaikessa rauhassa Thaikkulandiassa. Jossain bungalowassa, meren rannalla. Tai saarella. Melkein alasti, aamusta iltaan.

Miten niin melkein alasti...😂

Lakki pitää olla päässä, ettei aurinko pistä.

Niin ja aina parin tunnin välein pitää levittää uudelleen aurinkorasvat.

Vierailija
46200/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, mä saan nähtävästi pitää Nacen itselläni.

Ketju on lukittu.