Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
40081/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut, jos tämä on jo jaettu, mutta se on niin hyvä:

vanha pätkä JO-huulisynkronointia tv-ohjelmassa - täydellinen kaaos: Kris hulluksi, Jan pitelee bassoa (!!) väärin, Martin soittaa rumpuja jne. :D :D :D

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7255301845701217563

Vierailija
40082/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40083/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ei sitten tykännyt kun iloitsin päivän hyvistä uutisista.Vai oliko ne Harry jutut liikaa.Anyway mun viesti poistettiin taas ja toivoisin tosiaankin,että tuo viestien ilmianto kiusalla lopetettaisiin ihan kaikkien kohdalla.Törkeät viestit tottakai ilmiannetaan,mutta ei paljon huvita kirjoitella tänne mitään jos joku ilkeyksissään ilmiantaa.

Minusta me kaikki mahdutaan tänne ja myös kaikenlaiset mielipiteet.

💚🌹🌹

Yritin vastata sulle, mutta sain bannit.🤭 En huomannut viestissäsi mitään ihmeellistä. Ehkä sana vatsatauti oli jollekin liikaa. Vai onko se kielletty sana?

Vatsatauti on hyvin ruma sana 🤣

Mikä noita modeja oikeen nyppii ... katsoisivat nekin Janin yksityishenkilöä ja asettuisivat 😛

💚🌹🌹 1,2,3 milloin poistuu 🤣

Vierailija
40084/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahh why is it not working properly?

Vierailija
40085/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko isovanhemmat ja uskonnot jättää pois ketjusta, kiitos!

Vierailija
40086/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, mun kommentti lähti taivaaseen. Vastasin tuohon Nace kommenttiin, että syksyllä pitää mammojen laittaa parhaimmat päälle ja lähteä Jokereiden kaatoon. Pitäähän meidän saada tänne Suomeen edes yksi vävypoika.

Vierailija
40087/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K tosiaan eilen Nivalassa sanoi haluavansa mennä Sloveniaan, tosin huomautti että ei ole kyllä kutsuttu. Audiota ei ole, mutta uskokaa minua, olin pelkkänä korvana.

Noin se sanoi. Kärtsän kielellä tarkoittaa että matka on jo varattu. Ja sanoi se sen ihana Bojankin sitten. Aloin miettimään keikan jälkeen että sanoikohan se noin vai kuuluuko se ihana Bojan vain minun päässäni.

Olin myös Nivalan keikalla ja jutut oli siistejä. En muista kuuluiko kiroiluja lainkaan. Silti hyvä keikka vaikka alkoi varmaan 45 minuuttia myöhässä. Joten jos jotain ne roisit jutut ja kiroilut haittaa niin menkää tuollaiseen ikärajattomaan. Itsehän yritän vielä päästä sellaisella aikuistenkin keikalla.

Keikalla oli varmasti niin paljon lähisukua, että kannatti vähän varoakin puheita! Yleisönä oli poikkeuksellisen paljon kaiken ikäisiä, kirjaimellisesti vauvasta vaarehin ja mummoihin.

Just tämä. Siellä oli taatusti mummot, enot, tädit ja serkut Nivalan seudulta yleisössä. En minäkään mummon silmien alla rupeaisi rumia puhumaan. Kärtsä on kuitenkin fiksu tyyppi ja ainakin haastatteluista päätellen myös kovin perherakas. Varmaan ollut yötäkin mummolassa.

Isovanhemmat olivat jo Tavastialla ja sehän olikin oikein isovanhempiystävällinen keikka 😅

Olivatko myös Nivalan isovanhemmat vaiko vain Jyväskylässä asuvat isän vanhemmat?

Sivukommenttina että Nivala on vanhoillislestadiolaisaluetta että K:n suvusta voi löytyä myös vähän vakavammin asioihin suhtautuvia ihmisiä. (Disclaimer: En tiedä onko ja en missään nimessä tahdo yleistää, olen itsekin samoilta seuduilta kotoisin ja heidän joukostaan löytyy myös hyvinkin suvaitsevia ihmisiä! Lapsuudessa oli monta hyvää kaveria lestadiolaisperheistä. Mutta vanhemmat ihmiset voivat joskus olla vähän sanoisinko hankalia siellä. Toki epäilen että olisivatko edes menneet keikalle, jos kovin vakaumuksellisia olisivat.)

Eikö Nivalassa nyt sentään ole enemmän herännäisyyttä ja körttiläisyyttä?

Sitä en tiedä mitä siellä eniten on mutta kaikkea mainittuja mahtaa löytyä kyllä. 😅

Vierailija
40088/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ei sitten tykännyt kun iloitsin päivän hyvistä uutisista.Vai oliko ne Harry jutut liikaa.Anyway mun viesti poistettiin taas ja toivoisin tosiaankin,että tuo viestien ilmianto kiusalla lopetettaisiin ihan kaikkien kohdalla.Törkeät viestit tottakai ilmiannetaan,mutta ei paljon huvita kirjoitella tänne mitään jos joku ilkeyksissään ilmiantaa.

💚🌹🌹

Yritin vastata sulle, mutta sain bannit.🤭 En huomannut viestissäsi mitään ihmeellistä. Ehkä sana vatsatauti oli jollekin liikaa. Vai onko se kielletty sana?

Mikä noita modeja oikeen nyppii ... katsoisivat nekin Janin yksityishenkilöä ja asettuisivat 😛

Janin yksityishenkilö on hyvä lääke moneen vaivaan. Määrään sitä näin lääkärinä sille, joka kärsii vatsataudista.

Vierailija
40089/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että pysytään vaan seksijutuissa?

Vierailija
40090/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että pysytään vaan seksijutuissa?

Nimenomaan!

Vierailija
40091/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Het Grote festival ei ilmoittanut JO:ta, vaan WRS on tuorein esiintyjä. Joku Romanialainen laulaja, oli 2022 euroviisu edustaja.

Vierailija
40092/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K tosiaan eilen Nivalassa sanoi haluavansa mennä Sloveniaan, tosin huomautti että ei ole kyllä kutsuttu. Audiota ei ole, mutta uskokaa minua, olin pelkkänä korvana.

Noin se sanoi. Kärtsän kielellä tarkoittaa että matka on jo varattu. Ja sanoi se sen ihana Bojankin sitten. Aloin miettimään keikan jälkeen että sanoikohan se noin vai kuuluuko se ihana Bojan vain minun päässäni.

Olin myös Nivalan keikalla ja jutut oli siistejä. En muista kuuluiko kiroiluja lainkaan. Silti hyvä keikka vaikka alkoi varmaan 45 minuuttia myöhässä. Joten jos jotain ne roisit jutut ja kiroilut haittaa niin menkää tuollaiseen ikärajattomaan. Itsehän yritän vielä päästä sellaisella aikuistenkin keikalla.

Keikalla oli varmasti niin paljon lähisukua, että kannatti vähän varoakin puheita! Yleisönä oli poikkeuksellisen paljon kaiken ikäisiä, kirjaimellisesti vauvasta vaarehin ja mummoihin.

Just tämä. Siellä oli taatusti mummot, enot, tädit ja serkut Nivalan seudulta yleisössä. En minäkään mummon silmien alla rupeaisi rumia puhumaan. Kärtsä on kuitenkin fiksu tyyppi ja ainakin haastatteluista päätellen myös kovin perherakas. Varmaan ollut yötäkin mummolassa.

Isovanhemmat olivat jo Tavastialla ja sehän olikin oikein isovanhempiystävällinen keikka 😅

Olivatko myös Nivalan isovanhemmat vaiko vain Jyväskylässä asuvat isän vanhemmat?

Sivukommenttina että Nivala on vanhoillislestadiolaisaluetta että K:n suvusta voi löytyä myös vähän vakavammin asioihin suhtautuvia ihmisiä. (Disclaimer: En tiedä onko ja en missään nimessä tahdo yleistää, olen itsekin samoilta seuduilta kotoisin ja heidän joukostaan löytyy myös hyvinkin suvaitsevia ihmisiä! Lapsuudessa oli monta hyvää kaveria lestadiolaisperheistä. Mutta vanhemmat ihmiset voivat joskus olla vähän sanoisinko hankalia siellä. Toki epäilen että olisivatko edes menneet keikalle, jos kovin vakaumuksellisia olisivat.)

Eikö Nivalassa nyt sentään ole enemmän herännäisyyttä ja körttiläisyyttä?

Sitä en tiedä mitä siellä eniten on mutta kaikkea mainittuja mahtaa löytyä kyllä. 😅

En nyt tähän hätään muista mikä porukka se näistä niitä eheytyshoitoja tarjosi mutta joku näistä. Vasta ollu uutisissa siitä. 😞

Vierailija
40093/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

Janin yksityishenkilö on hyvä lääke moneen vaivaan. Määrään sitä näin lääkärinä sille, joka kärsii vatsataudista.

Kiitos 🤣 Pitää näyttää ystävälle Janin kuvia jos se auttaisi.Alkaisi vuotamaan jostain muusta paikasta...no nyt lähtee taas lapasesta 🤣

💚🌹🌹

Vierailija
40094/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40095/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Bojan se Niku?

Niku?

Niinkua varmaan tarkoittaa. Ho ho ho ho ho miten hauska.

Vierailija
40096/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttua K:n keikkapalkkioista

https://www.is.fi/viihde/art-2000009713923.html

IS:N HAASTATTELEMIEN muiden lähteiden näkemysten mukaan Käärijän loppukevään ja kesän aikana myydyt keikat liikkuvat 1520000 euron hintaluokassa. On mahdollista, että joistain yksittäisistä esiintymistä Käärijä kuittaa jopa 2025000 euroa.

Yksityiskeikoista viisusuosikin on mahdollisuus tahkota vielä enemmän.

Jos Käärijä halutaan vaikkapa firman pikkujouluihin, niin kyllä hänestä voi pyytää jopa 2500030000 euron hintaa, IS:n haastattelema konserttialan tuntija arvioi.

No nyt on kyllä luvut vääristyny matkan varrella.

Ei ole kuin viivat pudonneet matkalla.

Eikö joku oikeasti tajunnut tätä?

Vierailija
40097/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaan pieni kysely, oletko kertonut muille sun hurahduksesta vai pitänyt omana tietona?

**Olen kertonut avoimesti ainakin joillekin, että laivassa ollaan: peukku ylös.

**En tod ole kertonut muille tai korkeintaan maininnut bändistä, peukku alas.

Oma peukkuni menee alaspäin. Kyllähän lähipiiri jotain aavistaa ja JO musa on tullut kumman tutuksi lähipiirissä mutta shippijutut olen pitänyt visusti itselläni 😊

Olen kyllä kertonut avoimesti tykkääväni kummankin musasta ja että keikoille olen menossa, mutta tästä huuruisesta laivareissusta en ole vahingossakaan pihahtanut kellekään. Tämä on mun guilty pleasure (ja nyt taas hävettää) 🙈

Hahaa ihanasti muotoiltu, huuruinen laivareissu todella. Aika pitkä kröhöm trippi tää on ollut. Ja jotenkin niin ihanaa että tietää että teitä mahtavia tuntemattomia hurahtaneita on samassa paatissa nauttimassa samaa kiellettyä hedelmää koko buffan edestä 😁😍

😘

Oon joskus miettinyt, että jos oltais kaikki yhtäkkiä teamsissä ja avattais kamerat, niin paljastuisiko yhtään tuttua naamaa 😅 (luojan kiitos ei olla)

Voisihan siellä joku tuttu tuurilla näkyä. Minusta tuntuu että ollaan varsin sekalainen sakki elämänkoululaisista korkeakoulutettuihin joita nyt vaan sattuu yhdistämään tämä juttu ja huumorintaju.

Tää on fandomeissa parasta. Ihan eri elämänlaidoilta porukkaa mutta myös omasta kuplasta ja jotenkin vaan se sama juttu yhdistää plus just kaikki huumori tässä ympärillä ollut kyllä kevään suola. Ja kesän. Kesässä tässä ollaan 😅

Aika surullista viettää kesä jossain nettipalstalla, vai kuinka.

Tohon on helppo ratkaisu. Älä käy täällä.

Suosittelen ihan samaa sinulle + muille notkujille. 

Mitä sitten mielestäsi pitäisi tehdä? Inhoan altiviteetteja ja shoppailua, samoin matkustaminen on so laast season. . . En näe ihmisiä juuri muutenkaan (paitsi töissä), niin mitäpä ehdottaisit?

Vierailija
40098/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Het Grote festival ei ilmoittanut JO:ta, vaan WRS on tuorein esiintyjä. Joku Romanialainen laulaja, oli 2022 euroviisu edustaja.

Tää olikin ihan yllättävän suosittu viime vuonna ja itsekkin tykkäsin. Toivottavasti tulee tämän kanssa jotain yhteiskuvaa tai videopätkää k kanssa.

Ja jos JO olisi tai tulisi tuonne niin en uskonut että niitä peräkkäin k kanssa ilmotettaisiin. Vieläkö muuten ilmoittavat lisää?

Vierailija
40099/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Check out on Instagram,  the story of "gorandragic_foundation" and you will see B perform in front of 100% male audience!  :D :D :D

Bojantokris stories myös paljon tästä. Hauskaa, kun pieni poika vastaa laulussa osuuden a-aa ihan kuik K.

Vierailija
40100/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä, mun kommentti lähti taivaaseen. Vastasin tuohon Nace kommenttiin, että syksyllä pitää mammojen laittaa parhaimmat päälle ja lähteä Jokereiden kaatoon. Pitäähän meidän saada tänne Suomeen edes yksi vävypoika.

Voi eihän me vielä Bojanista luovuta. Kiimanen kolli postaa jonkun hinkkaus kuvan Pete Parkkosen kanssa tänään , niin alkaa Boitsun puntit tutiseen ja tulee kiire kutsua Kääryle Sloveniaan.

Ketju on lukittu.