Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
40061/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei sitten tykännyt kun iloitsin päivän hyvistä uutisista.Vai oliko ne Harry jutut liikaa.Anyway mun viesti poistettiin taas ja toivoisin tosiaankin,että tuo viestien ilmianto kiusalla lopetettaisiin ihan kaikkien kohdalla.Törkeät viestit tottakai ilmiannetaan,mutta ei paljon huvita kirjoitella tänne mitään jos joku ilkeyksissään ilmiantaa.

Minusta me kaikki mahdutaan tänne ja myös kaikenlaiset mielipiteet.

💚🌹🌹

Vierailija
40062/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Check out on Instagram,  the story of "gorandragic_foundation" and you will see B perform in front of 100% male audience!  :D :D :D

Bojan katsoo taas sillä ilmeellä jotakin miestä.

No ei kyllä tuossa klipissä kun laulaa lapsille.

En tiedä, mitä klippejä katsot, mutta ei taatusti laula siinä lapsille.

Mitä sinä katsot? Noissa Lady Slon vinkkaamissa gorandragic_foundationin klipeissä kyllä laulavat lapsille.

Bojanin instaa katson.

No lainasit viestiä jossa puhuttiin tästä tilistä ja sen storyistä:

https://instagram.com/gorandragic_foundation?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Lainasin kylläkin LadySlon viestiä ja kommentoin sitä.

Nimenomaan 😅 hän tuolle tilille vinkkasi.

No siellähän se klippi on. Älkää uskoko noita muita kirjoittajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40063/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Check out on Instagram,  the story of "gorandragic_foundation" and you will see B perform in front of 100% male audience!  :D :D :D

Mitä sinä katsot? Noissa Lady Slon vinkkaamissa gorandragic_foundationin klipeissä kyllä laulavat lapsille.

Bojanin instaa katson.

Se kommentti oli ihan selvästi pelkkää läppää, joten relax. Luulisi, että parin kuukauden aikana on tullut jo selväksi se, että osa kommentoijista tykkää vitsailla ja hämmentää soppaa, koska sillä saa tosikot käymään kuumana.

Oliko pakko pilata tämä juttu. Minusta oli hauskaa, kun mammat kävivät katsomassa klippejä suurennuslasin kanssa siinä toivossa, että Bojan katselee kuumasti jotakin miestä.

Another level of sad.

Vierailija
40064/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K tosiaan eilen Nivalassa sanoi haluavansa mennä Sloveniaan, tosin huomautti että ei ole kyllä kutsuttu. Audiota ei ole, mutta uskokaa minua, olin pelkkänä korvana.

Noin se sanoi. Kärtsän kielellä tarkoittaa että matka on jo varattu. Ja sanoi se sen ihana Bojankin sitten. Aloin miettimään keikan jälkeen että sanoikohan se noin vai kuuluuko se ihana Bojan vain minun päässäni.

Olin myös Nivalan keikalla ja jutut oli siistejä. En muista kuuluiko kiroiluja lainkaan. Silti hyvä keikka vaikka alkoi varmaan 45 minuuttia myöhässä. Joten jos jotain ne roisit jutut ja kiroilut haittaa niin menkää tuollaiseen ikärajattomaan. Itsehän yritän vielä päästä sellaisella aikuistenkin keikalla.

Keikalla oli varmasti niin paljon lähisukua, että kannatti vähän varoakin puheita! Yleisönä oli poikkeuksellisen paljon kaiken ikäisiä, kirjaimellisesti vauvasta vaarehin ja mummoihin.

Just tämä. Siellä oli taatusti mummot, enot, tädit ja serkut Nivalan seudulta yleisössä. En minäkään mummon silmien alla rupeaisi rumia puhumaan. Kärtsä on kuitenkin fiksu tyyppi ja ainakin haastatteluista päätellen myös kovin perherakas. Varmaan ollut yötäkin mummolassa.

Isovanhemmat olivat jo Tavastialla ja sehän olikin oikein isovanhempiystävällinen keikka 😅

Olivatko myös Nivalan isovanhemmat vaiko vain Jyväskylässä asuvat isän vanhemmat?

Vierailija
40065/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin instaa katson.

Lainasin kylläkin LadySlon viestiä ja kommentoin sitä.

Nimenomaan 😅 hän tuolle tilille vinkkasi.

Ja sinä sitten uskoit, että jossakin lapsille tarkoitetussa tapahtumassa Bojan katselee miehiä. Että menette helppoon.

Ne menee aina helppoon, kun on Bojanista ja Käärijästä kyse.

Vierailija
40066/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin instaa katson.

Se kommentti oli ihan selvästi pelkkää läppää, joten relax. Luulisi, että parin kuukauden aikana on tullut jo selväksi se, että osa kommentoijista tykkää vitsailla ja hämmentää soppaa, koska sillä saa tosikot käymään kuumana.

Nää teidän läpät ja vitsit on niin huonoja, että niitä erota ees sellasiksi. On täällä näitä oikeastiki väärinymmärtäjiä, joihin teidät voi sekottaa.

Mielensäpahoittaja.😂

Vierailija
40067/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin instaa katson.

Oliko pakko pilata tämä juttu. Minusta oli hauskaa, kun mammat kävivät katsomassa klippejä suurennuslasin kanssa siinä toivossa, että Bojan katselee kuumasti jotakin miestä.

Ja hidastettuina 😂

Vierailija
40068/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ei sitten tykännyt kun iloitsin päivän hyvistä uutisista.Vai oliko ne Harry jutut liikaa.Anyway mun viesti poistettiin taas ja toivoisin tosiaankin,että tuo viestien ilmianto kiusalla lopetettaisiin ihan kaikkien kohdalla.Törkeät viestit tottakai ilmiannetaan,mutta ei paljon huvita kirjoitella tänne mitään jos joku ilkeyksissään ilmiantaa.

💚🌹🌹

Tää nyt on ihan sattumankauppaa mikä pysyy mutta veikkaan 💩 syyksi 😅 ei lannistuta, tämä on jossain hurun hallussa tämä homma.

Vierailija
40069/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

Yritin vastata sulle, mutta sain bannit.🤭 En huomannut viestissäsi mitään ihmeellistä. Ehkä sana vatsatauti oli jollekin liikaa. Vai onko se kielletty sana?

Vierailija
40070/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO, now that you're here, could you please translate what they are saying here, please?

https://twitter.com/bojancvj/status/1679487626368417795

OK :)

"Kris, Let's do it"

B trying to sing "Gola".

"Uhh ahhh.."

"Martinček, c'mon, let's go."

"Oh Jan, you can do this!"

"Nooo nooo, this isn't working!!"

Hvala lepa! Someone said that he's using very formal Slovene language here? It's impossible to say but he sounds very stern 😅

The last sentence, yes. The ones before are more colloquial.

But in general, his dialect (from Ljubljana) is pretty close to the formal language. Most other dialects can differ much more. 

Vierailija
40071/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K tosiaan eilen Nivalassa sanoi haluavansa mennä Sloveniaan, tosin huomautti että ei ole kyllä kutsuttu. Audiota ei ole, mutta uskokaa minua, olin pelkkänä korvana.

Noin se sanoi. Kärtsän kielellä tarkoittaa että matka on jo varattu. Ja sanoi se sen ihana Bojankin sitten. Aloin miettimään keikan jälkeen että sanoikohan se noin vai kuuluuko se ihana Bojan vain minun päässäni.

Olin myös Nivalan keikalla ja jutut oli siistejä. En muista kuuluiko kiroiluja lainkaan. Silti hyvä keikka vaikka alkoi varmaan 45 minuuttia myöhässä. Joten jos jotain ne roisit jutut ja kiroilut haittaa niin menkää tuollaiseen ikärajattomaan. Itsehän yritän vielä päästä sellaisella aikuistenkin keikalla.

Keikalla oli varmasti niin paljon lähisukua, että kannatti vähän varoakin puheita! Yleisönä oli poikkeuksellisen paljon kaiken ikäisiä, kirjaimellisesti vauvasta vaarehin ja mummoihin.

Just tämä. Siellä oli taatusti mummot, enot, tädit ja serkut Nivalan seudulta yleisössä. En minäkään mummon silmien alla rupeaisi rumia puhumaan. Kärtsä on kuitenkin fiksu tyyppi ja ainakin haastatteluista päätellen myös kovin perherakas. Varmaan ollut yötäkin mummolassa.

Isovanhemmat olivat jo Tavastialla ja sehän olikin oikein isovanhempiystävällinen keikka 😅

Olivatko myös Nivalan isovanhemmat vaiko vain Jyväskylässä asuvat isän vanhemmat?

Sivukommenttina että Nivala on vanhoillislestadiolaisaluetta että K:n suvusta voi löytyä myös vähän vakavammin asioihin suhtautuvia ihmisiä. (Disclaimer: En tiedä onko ja en missään nimessä tahdo yleistää, olen itsekin samoilta seuduilta kotoisin ja heidän joukostaan löytyy myös hyvinkin suvaitsevia ihmisiä! Lapsuudessa oli monta hyvää kaveria lestadiolaisperheistä. Mutta vanhemmat ihmiset voivat joskus olla vähän sanoisinko hankalia siellä. Toki epäilen että olisivatko edes menneet keikalle, jos kovin vakaumuksellisia olisivat.)

Vierailija
40072/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin instaa katson.

Mä myönnän meneväni aina halpaan. Kerran luulin näkeväni jonkun kuuman linkin Janista, mutta siellä olikin sumopainijoita.😅 Tässä on tosi kyseessä, ei saisi vitsailla niin vakavalla aiheella kuin Janin yksityishenkilö on.

Vierailija
40073/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

Tää nyt on ihan sattumankauppaa mikä pysyy mutta veikkaan 💩 syyksi 😅 ei lannistuta, tämä on jossain hurun hallussa tämä homma.

Palstan sääntöjen sisäistäminen on hyvä lähtökohta. Palstalta lähtee kokonaisia ketjujakin.

Vierailija
40074/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

On tää viestienpoistelu menny täällä muutaman viikon sisään niin oudoksi. Ei täällä monta viestiä enää ois, jos kaikki alkais poistaan sellaset viestit, joista ei satu tykkäämään. Asiattomien poiston kyllä ymmärrän, mutta en tätä jonku mielivaltaisuutta!

Vierailija
40075/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin instaa katson.

Nää teidän läpät ja vitsit on niin huonoja, että niitä erota ees sellasiksi. On täällä näitä oikeastiki väärinymmärtäjiä, joihin teidät voi sekottaa.

Mun mielestä noi on parhaita ja kiva lisämauste tälle palstalle. Ei kannata ottaa kaikkea täällä niin vakavasti.

Vierailija
40076/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO, now that you're here, could you please translate what they are saying here, please?

https://twitter.com/bojancvj/status/1679487626368417795

OK :)

"Kris, Let's do it"

B trying to sing "Gola".

"Uhh ahhh.."

"Martinček, c'mon, let's go."

"Oh Jan, you can do this!"

"Nooo nooo, this isn't working!!"

Hvala lepa! Someone said that he's using very formal Slovene language here? It's impossible to say but he sounds very stern 😅

The last sentence, yes. The ones before are more colloquial.

But in general, his dialect (from Ljubljana) is pretty close to the formal language. Most other dialects can differ much more. 

Interesting, thank you. I have noticed that he seems to pronounce all lyrics quite carefully in the songs.

Yours truly the fellow linguist

Vierailija
40077/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

🤣🤣 Ja minä yritin vielä kerrankin puhua siivosti 🤣🤣 mutta 💩 show se tuli sitten siitäkin niinku ei olisi jo tarpeeksi sitä itteään täällä hotellissa 🤣🤣

💚🌹🌹

Vierailija
40078/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaan pieni kysely, oletko kertonut muille sun hurahduksesta vai pitänyt omana tietona?

**Olen kertonut avoimesti ainakin joillekin, että laivassa ollaan: peukku ylös.

**En tod ole kertonut muille tai korkeintaan maininnut bändistä, peukku alas.

Oma peukkuni menee alaspäin. Kyllähän lähipiiri jotain aavistaa ja JO musa on tullut kumman tutuksi lähipiirissä mutta shippijutut olen pitänyt visusti itselläni 😊

Olen kyllä kertonut avoimesti tykkääväni kummankin musasta ja että keikoille olen menossa, mutta tästä huuruisesta laivareissusta en ole vahingossakaan pihahtanut kellekään. Tämä on mun guilty pleasure (ja nyt taas hävettää) 🙈

Hahaa ihanasti muotoiltu, huuruinen laivareissu todella. Aika pitkä kröhöm trippi tää on ollut. Ja jotenkin niin ihanaa että tietää että teitä mahtavia tuntemattomia hurahtaneita on samassa paatissa nauttimassa samaa kiellettyä hedelmää koko buffan edestä 😁😍

😘

Oon joskus miettinyt, että jos oltais kaikki yhtäkkiä teamsissä ja avattais kamerat, niin paljastuisiko yhtään tuttua naamaa 😅 (luojan kiitos ei olla)

Voisihan siellä joku tuttu tuurilla näkyä. Minusta tuntuu että ollaan varsin sekalainen sakki elämänkoululaisista korkeakoulutettuihin joita nyt vaan sattuu yhdistämään tämä juttu ja huumorintaju.

Tää on fandomeissa parasta. Ihan eri elämänlaidoilta porukkaa mutta myös omasta kuplasta ja jotenkin vaan se sama juttu yhdistää plus just kaikki huumori tässä ympärillä ollut kyllä kevään suola. Ja kesän. Kesässä tässä ollaan 😅

Aika surullista viettää kesä jossain nettipalstalla, vai kuinka.

Tohon on helppo ratkaisu. Älä käy täällä.

Suosittelen ihan samaa sinulle + muille notkujille. 

Haa! Eikö teillä oo parempaa tekemistä kuin notkua täällä -jankkaaja. :D Ja itse kuitenkin notkuu täällä kuten me kaikki muutkin.

My favourite!

Me ollaan notkujia kaikki kun oikein silmiin katsotaan.

Onneksi on tämä ketju olemassa, pääsee jonnekin pakoon avioseksiä.

Eikö tuo ole todella surullista ja muut vaan yläpeukuttaa. En käsitä. Eikö ero olisi parempi tuossa tilanteessa?

Vierailija
40079/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaan pieni kysely, oletko kertonut muille sun hurahduksesta vai pitänyt omana tietona?

**Olen kertonut avoimesti ainakin joillekin, että laivassa ollaan: peukku ylös.

**En tod ole kertonut muille tai korkeintaan maininnut bändistä, peukku alas.

Oma peukkuni menee alaspäin. Kyllähän lähipiiri jotain aavistaa ja JO musa on tullut kumman tutuksi lähipiirissä mutta shippijutut olen pitänyt visusti itselläni 😊

Olen kyllä kertonut avoimesti tykkääväni kummankin musasta ja että keikoille olen menossa, mutta tästä huuruisesta laivareissusta en ole vahingossakaan pihahtanut kellekään. Tämä on mun guilty pleasure (ja nyt taas hävettää) 🙈

Hahaa ihanasti muotoiltu, huuruinen laivareissu todella. Aika pitkä kröhöm trippi tää on ollut. Ja jotenkin niin ihanaa että tietää että teitä mahtavia tuntemattomia hurahtaneita on samassa paatissa nauttimassa samaa kiellettyä hedelmää koko buffan edestä 😁😍

😘

Oon joskus miettinyt, että jos oltais kaikki yhtäkkiä teamsissä ja avattais kamerat, niin paljastuisiko yhtään tuttua naamaa 😅 (luojan kiitos ei olla)

Voisihan siellä joku tuttu tuurilla näkyä. Minusta tuntuu että ollaan varsin sekalainen sakki elämänkoululaisista korkeakoulutettuihin joita nyt vaan sattuu yhdistämään tämä juttu ja huumorintaju.

Tää on fandomeissa parasta. Ihan eri elämänlaidoilta porukkaa mutta myös omasta kuplasta ja jotenkin vaan se sama juttu yhdistää plus just kaikki huumori tässä ympärillä ollut kyllä kevään suola. Ja kesän. Kesässä tässä ollaan 😅

Aika surullista viettää kesä jossain nettipalstalla, vai kuinka.

Tohon on helppo ratkaisu. Älä käy täällä.

Suosittelen ihan samaa sinulle + muille notkujille. 

Haa! Eikö teillä oo parempaa tekemistä kuin notkua täällä -jankkaaja. :D Ja itse kuitenkin notkuu täällä kuten me kaikki muutkin.

My favourite!

Me ollaan notkujia kaikki kun oikein silmiin katsotaan.

Onneksi on tämä ketju olemassa, pääsee jonnekin pakoon avioseksiä.

Eikö tuo ole todella surullista ja muut vaan yläpeukuttaa. En käsitä. Eikö ero olisi parempi tuossa tilanteessa?

Ite oon vaan kade, oispa avioseksiä.

Vierailija
40080/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivukommenttina että Nivala on vanhoillislestadiolaisaluetta että K:n suvusta voi löytyä myös vähän vakavammin asioihin suhtautuvia ihmisiä. (Disclaimer: En tiedä onko ja en missään nimessä tahdo yleistää, olen itsekin samoilta seuduilta kotoisin ja heidän joukostaan löytyy myös hyvinkin suvaitsevia ihmisiä! Lapsuudessa oli monta hyvää kaveria lestadiolaisperheistä. Mutta vanhemmat ihmiset voivat joskus olla vähän sanoisinko hankalia siellä. Toki epäilen että olisivatko edes menneet keikalle, jos kovin vakaumuksellisia olisivat.)

Eikö Nivalassa nyt sentään ole enemmän herännäisyyttä ja körttiläisyyttä?

Ketju on lukittu.