Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
40101/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Het Grote festival ei ilmoittanut JO:ta, vaan WRS on tuorein esiintyjä. Joku Romanialainen laulaja, oli 2022 euroviisu edustaja.

Tää olikin ihan yllättävän suosittu viime vuonna ja itsekkin tykkäsin. Toivottavasti tulee tämän kanssa jotain yhteiskuvaa tai videopätkää k kanssa.

Ja jos JO olisi tai tulisi tuonne niin en uskonut että niitä peräkkäin k kanssa ilmotettaisiin. Vieläkö muuten ilmoittavat lisää?

Eikö joku jo selvittänyt että Jokereilla menee keikka tuon WRS kanssa päällekkäin?

Vierailija
40102/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K tosiaan eilen Nivalassa sanoi haluavansa mennä Sloveniaan, tosin huomautti että ei ole kyllä kutsuttu. Audiota ei ole, mutta uskokaa minua, olin pelkkänä korvana.

Noin se sanoi. Kärtsän kielellä tarkoittaa että matka on jo varattu. Ja sanoi se sen ihana Bojankin sitten. Aloin miettimään keikan jälkeen että sanoikohan se noin vai kuuluuko se ihana Bojan vain minun päässäni.

Olin myös Nivalan keikalla ja jutut oli siistejä. En muista kuuluiko kiroiluja lainkaan. Silti hyvä keikka vaikka alkoi varmaan 45 minuuttia myöhässä. Joten jos jotain ne roisit jutut ja kiroilut haittaa niin menkää tuollaiseen ikärajattomaan. Itsehän yritän vielä päästä sellaisella aikuistenkin keikalla.

Keikalla oli varmasti niin paljon lähisukua, että kannatti vähän varoakin puheita! Yleisönä oli poikkeuksellisen paljon kaiken ikäisiä, kirjaimellisesti vauvasta vaarehin ja mummoihin.

Just tämä. Siellä oli taatusti mummot, enot, tädit ja serkut Nivalan seudulta yleisössä. En minäkään mummon silmien alla rupeaisi rumia puhumaan. Kärtsä on kuitenkin fiksu tyyppi ja ainakin haastatteluista päätellen myös kovin perherakas. Varmaan ollut yötäkin mummolassa.

Eikö ne kirkkaritkin mennyt jo siivommin? Ja jos en väärin muista niin Nivalassa sanoi (ensin sanoi jotain mitä en kuullut tai kuunnellut ja sitten jatkoi) että "tai en saa enää pitää näitä s-keikkoja. Ehkä siellä on palautetta tullut ja sitä kuunneltu näiden ikärajattomien keikkojen osalta. Vitsiähän/liioitteluahan tuossa tietysti oli tuo "etten saa pitää".

Ja mua ei haittaa vaikka olisi näitä siivompia ja sitten roisimpia keikkoja mutta nyt tuntuu että ne k-18 on loppuunmyytyjä ja niitä on vähemmän mikä harmittaa henkilökohtaisesti. 

Mahtavaa että K pystyy mukauttamaan juttunsa kulloiseenkin yleisöön. Silti olen ikionnellinen, että mulla on lippu k18-keikalle, haluan sen kuuman ja roastaavan Kärtsän enkä mitään titinallea 😄🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40103/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Het Grote festival ei ilmoittanut JO:ta, vaan WRS on tuorein esiintyjä. Joku Romanialainen laulaja, oli 2022 euroviisu edustaja.

Tää olikin ihan yllättävän suosittu viime vuonna ja itsekkin tykkäsin. Toivottavasti tulee tämän kanssa jotain yhteiskuvaa tai videopätkää k kanssa.

Ja jos JO olisi tai tulisi tuonne niin en uskonut että niitä peräkkäin k kanssa ilmotettaisiin. Vieläkö muuten ilmoittavat lisää?

En usko, että oli viimeinen ilmoitus. Festivaali on 16.11. eli varmaan vielä perjantai-ilmoituksia tulee.

Vierailija
40104/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B:n käsivarret, kyllä noilla kelpaa K:ta halia 😀

https://twitter.com/barve0ceana/status/1679628514662789120

Todellakin kelpaa K:ta noilla puristella 😉

Vierailija
40105/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä, mun kommentti lähti taivaaseen. Vastasin tuohon Nace kommenttiin, että syksyllä pitää mammojen laittaa parhaimmat päälle ja lähteä Jokereiden kaatoon. Pitäähän meidän saada tänne Suomeen edes yksi vävypoika.

Samaa mieltä. Kuka tahansa nappaa kenet tahansa. Joko mammat tai jälkikasvu hoitaa homman kotiin ja saadaan ikuinen suomilinkki meidän ja bändin välille.

Vierailija
40106/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joku romanialainen laulaja", siis WRS:n viisubiisi oli se Hola mi bebe be (mun lemppari viime vuodelta), viime kesän superhitti ainakin muualla Euroopassa. Siis ei mikään nobody.

Vierailija
40107/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K tosiaan eilen Nivalassa sanoi haluavansa mennä Sloveniaan, tosin huomautti että ei ole kyllä kutsuttu. Audiota ei ole, mutta uskokaa minua, olin pelkkänä korvana.

Noin se sanoi. Kärtsän kielellä tarkoittaa että matka on jo varattu. Ja sanoi se sen ihana Bojankin sitten. Aloin miettimään keikan jälkeen että sanoikohan se noin vai kuuluuko se ihana Bojan vain minun päässäni.

Olin myös Nivalan keikalla ja jutut oli siistejä. En muista kuuluiko kiroiluja lainkaan. Silti hyvä keikka vaikka alkoi varmaan 45 minuuttia myöhässä. Joten jos jotain ne roisit jutut ja kiroilut haittaa niin menkää tuollaiseen ikärajattomaan. Itsehän yritän vielä päästä sellaisella aikuistenkin keikalla.

Keikalla oli varmasti niin paljon lähisukua, että kannatti vähän varoakin puheita! Yleisönä oli poikkeuksellisen paljon kaiken ikäisiä, kirjaimellisesti vauvasta vaarehin ja mummoihin.

Just tämä. Siellä oli taatusti mummot, enot, tädit ja serkut Nivalan seudulta yleisössä. En minäkään mummon silmien alla rupeaisi rumia puhumaan. Kärtsä on kuitenkin fiksu tyyppi ja ainakin haastatteluista päätellen myös kovin perherakas. Varmaan ollut yötäkin mummolassa.

Eikö ne kirkkaritkin mennyt jo siivommin? Ja jos en väärin muista niin Nivalassa sanoi (ensin sanoi jotain mitä en kuullut tai kuunnellut ja sitten jatkoi) että "tai en saa enää pitää näitä s-keikkoja. Ehkä siellä on palautetta tullut ja sitä kuunneltu näiden ikärajattomien keikkojen osalta. Vitsiähän/liioitteluahan tuossa tietysti oli tuo "etten saa pitää".

Ja mua ei haittaa vaikka olisi näitä siivompia ja sitten roisimpia keikkoja mutta nyt tuntuu että ne k-18 on loppuunmyytyjä ja niitä on vähemmän mikä harmittaa henkilökohtaisesti. 

Mahtavaa että K pystyy mukauttamaan juttunsa kulloiseenkin yleisöön. Silti olen ikionnellinen, että mulla on lippu k18-keikalle, haluan sen kuuman ja roastaavan Kärtsän enkä mitään titinallea 😄🔥

Mihin olet saanut liput?

Ja kuuma se k oli silti.

Vierailija
40108/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö joku jo selvittänyt että Jokereilla menee keikka tuon WRS kanssa päällekkäin?

Ainakin 15.11. Jokerit on Varsovassa keikalla.

Vierailija
40109/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaan pieni kysely, oletko kertonut muille sun hurahduksesta vai pitänyt omana tietona?

**Olen kertonut avoimesti ainakin joillekin, että laivassa ollaan: peukku ylös.

**En tod ole kertonut muille tai korkeintaan maininnut bändistä, peukku alas.

Oma peukkuni menee alaspäin. Kyllähän lähipiiri jotain aavistaa ja JO musa on tullut kumman tutuksi lähipiirissä mutta shippijutut olen pitänyt visusti itselläni 😊

Olen kyllä kertonut avoimesti tykkääväni kummankin musasta ja että keikoille olen menossa, mutta tästä huuruisesta laivareissusta en ole vahingossakaan pihahtanut kellekään. Tämä on mun guilty pleasure (ja nyt taas hävettää) 🙈

Hahaa ihanasti muotoiltu, huuruinen laivareissu todella. Aika pitkä kröhöm trippi tää on ollut. Ja jotenkin niin ihanaa että tietää että teitä mahtavia tuntemattomia hurahtaneita on samassa paatissa nauttimassa samaa kiellettyä hedelmää koko buffan edestä 😁😍

😘

Oon joskus miettinyt, että jos oltais kaikki yhtäkkiä teamsissä ja avattais kamerat, niin paljastuisiko yhtään tuttua naamaa 😅 (luojan kiitos ei olla)

Voisihan siellä joku tuttu tuurilla näkyä. Minusta tuntuu että ollaan varsin sekalainen sakki elämänkoululaisista korkeakoulutettuihin joita nyt vaan sattuu yhdistämään tämä juttu ja huumorintaju.

Tää on fandomeissa parasta. Ihan eri elämänlaidoilta porukkaa mutta myös omasta kuplasta ja jotenkin vaan se sama juttu yhdistää plus just kaikki huumori tässä ympärillä ollut kyllä kevään suola. Ja kesän. Kesässä tässä ollaan 😅

Aika surullista viettää kesä jossain nettipalstalla, vai kuinka.

Tohon on helppo ratkaisu. Älä käy täällä.

Suosittelen ihan samaa sinulle + muille notkujille. 

Mitä sitten mielestäsi pitäisi tehdä? Inhoan altiviteetteja ja shoppailua, samoin matkustaminen on so laast season. . . En näe ihmisiä juuri muutenkaan (paitsi töissä), niin mitäpä ehdottaisit?

Itse palstailen nyt junassa ja parin tunnin päästä palstailen siiderin kera rantamaisemissa, sen miltä nyt hurmaavalta karaokelaululta ennätän.

Vierailija
40110/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ilmoittavat! Ainakaan eivät ilmoittaneet että ei olisi enää tulossa lisäyksiä. Ensi viikolla taas toiveet kovilla.

Vierailija
40111/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan totta näin varmaan käy

https://twitter.com/kevatuhri/status/1679582353046351874?s=20

Vierailija
40112/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin olet saanut liput?

Ja kuuma se k oli silti.

Heinolaan elokuun alkuun.

Vierailija
40113/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 15.11. Jokerit on Varsovassa keikalla.

No tuolta lennähtävät just sopivasti Amsterdamiin.

Vierailija
40114/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalaisten tunnelmat päivittäin kun laiva menee ylös ja alas 🤣 Itse ainakin samaistun.

https://www.instagram.com/reel/CuZzwRWxpzb/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
40116/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joku romanialainen laulaja", siis WRS:n viisubiisi oli se Hola mi bebe be (mun lemppari viime vuodelta), viime kesän superhitti ainakin muualla Euroopassa. Siis ei mikään nobody.

Yksi viisujen gaymäisimmistä esiintyjistä ja esityksistä, jäi heti mieleen.

Vierailija
40117/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just täällä Balkanilla risteilen katamaraanilla. Vähän keinuttaa.

Vierailija
40118/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi viisujen gaymäisimmistä esiintyjistä ja esityksistä, jäi heti mieleen.

Kuuman näköinen jäbä.

Vierailija
40119/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä että kaikki viestit menee "tarkastukseen", yhtäkään viestiähän ei ole koskaan "tarkastuksen" jälkeen julkaistu.

Ennen vanhaan sentään sai julkaistua, mutta sitten poistui jos ilmiannettiin..

Ei enää mitään järkeä, pliis sinä virkaintoinen kesähessumode, relaa vähän..

Vierailija
40120/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaikkein ihanin videoklippi on se "pussy magnet", jossa katsovat toisiaan niin ihanasti ja kaappaavat kainaloon, K:nkin ilme on niin onnellinen ja kertakaikkisen paljas. Ja ei tainnut olla teatteria kameroille. Ei kai tuollainen yhteys voi unohtua.

Ja Bojanin ig:ssakin joka toisessa kuvassa on Käärijä, kyllä on niin rakastuneen toimintaa että.

Ketju on lukittu.