Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
3001/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas tykkään enemmän sellaisista halailu-hipaisu-kaipailu -ficeistä. Toki jos on hyvin kirjoitettu ja hitaasti etenevä, niin käy sellainen kuumempikin meno :)

Monet menee ihan liian suoraan asiaan. Parasta on sellanen tunnelman nostatus, pieni vihjailu....

Vierailija
3002/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt jotenkaan vaan pääse noista kaulapusuista yli. Poskipusut ja pepulle taputtelut ym. menee heittämällä kaveruuden piikkiin, mutta itselle niska ja kaula on tosi intiimiä ja erogeenista aluetta, ei tulis mieleenkään antaa muiden kuin kumppanin niitä pusutella. Saati että antaisin ystäville kaulapusuja. Toki ihmiset on tässäkin suhteessa tosi erilaisia, mutta silti. 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3003/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinkymmentä vuotta euroviisuja nyt katsellu, ja tähän on päädytty. Daydreaming vähän...uusia piirteitä saanut tänä vuonna. Miettikää tuota komboa: meillä on raa'an s-ksikäs alfa, ja sitten on tuo kaunis ja sivistynyt ulkomaalainen. Tämä yhdistelmä + eihän tuollaista kemiaa ole ikinä nähty. Kyllä sitä vähemmästäkin hulluksi tulee. 

Vierailija
3004/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt jotenkaan vaan pääse noista kaulapusuista yli. Poskipusut ja pepulle taputtelut ym. menee heittämällä kaveruuden piikkiin, mutta itselle niska ja kaula on tosi intiimiä ja erogeenista aluetta, ei tulis mieleenkään antaa muiden kuin kumppanin niitä pusutella. Saati että antaisin ystäville kaulapusuja. Toki ihmiset on tässäkin suhteessa tosi erilaisia, mutta silti. 😄

Sama joo, kovin intiimiä ja eroottislatautunutta on, ja noi kuvat ja videot on kyllä niin kuumaa matskua ... Melkoinen kiihoke, jos toinen hyväilee niskaa ja toinen suutelee sitä...

Vähemmästäkin sitä ihmiset menee sekasin. He itse ja sitten fanit ...

Vierailija
3005/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt siitä kuinka paljon some on pullollaan kuvia, videoita, piirustuksia, reaktio videoita, kirjoituksia, kommentteja jne. Käärijästä ja Bojanista. Ihmiset jakaa niitä todella paljon toisilleen ja joissakin voi olla yli 100000 tykkäystä. Kyllähän tässä parissa jotakin on, kun saavat tuollaisen ilmiön aikaiseksi. Harvinaista että tässä on mukana suomalainen, ei tule toista tällaista tapausta mieleen.

Useissa näyttää olevan jopa tuplasti enemmän tykkäyksiä (200000+).

Täytyy sanoa, että tää juttu on saavuttanut ihan sekopäiset mittasuhteet. Miten voi olla että kaksi suhteellisen tuntematonta artistia onnistuivat saavuttamaan näin suuren ja innokkaan fanijoukon näin nopeasti? Siis tunnettavuus oli viisujen myötä odotettavissa, mutta tässä on jotain enemmän. Fanitetaanko Loreenia samalla tavalla?

Vierailija
3006/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että yksi ja sama tyyppi kirjoittelee täällä mielipuolisia juttujaan ja nostelee ketjua.

Vierailija
3007/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parinkymmentä vuotta euroviisuja nyt katsellu, ja tähän on päädytty. Daydreaming vähän...uusia piirteitä saanut tänä vuonna. Miettikää tuota komboa: meillä on raa'an s-ksikäs alfa, ja sitten on tuo kaunis ja sivistynyt ulkomaalainen. Tämä yhdistelmä + eihän tuollaista kemiaa ole ikinä nähty. Kyllä sitä vähemmästäkin hulluksi tulee. 

Mä olen muuten kanssasi samaa mieltä, mutta mä en millään näe Jereä raa'an seksikkäänä alfana. Enemminkin hän on oman elämänsä Mr. Bean. No sillä ei ole väliä, koska K&B kemia on jotakin ainutlaatuista. Jos Titanicin päähenkilöillä olisi tuollainen kemia, niin se pyörisi edelleen elokuvateattereissa täysille katsomoille.😂

Vierailija
3008/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt siitä kuinka paljon some on pullollaan kuvia, videoita, piirustuksia, reaktio videoita, kirjoituksia, kommentteja jne. Käärijästä ja Bojanista. Ihmiset jakaa niitä todella paljon toisilleen ja joissakin voi olla yli 100000 tykkäystä. Kyllähän tässä parissa jotakin on, kun saavat tuollaisen ilmiön aikaiseksi. Harvinaista että tässä on mukana suomalainen, ei tule toista tällaista tapausta mieleen.

Useissa näyttää olevan jopa tuplasti enemmän tykkäyksiä (200000+).

Täytyy sanoa, että tää juttu on saavuttanut ihan sekopäiset mittasuhteet. Miten voi olla että kaksi suhteellisen tuntematonta artistia onnistuivat saavuttamaan näin suuren ja innokkaan fanijoukon näin nopeasti? Siis tunnettavuus oli viisujen myötä odotettavissa, mutta tässä on jotain enemmän. Fanitetaanko Loreenia samalla tavalla?

Mikä tässä on huvittavinta, niin noita tykkäyksiä tulee edelleen kuin sieniä sateella. Tämä bromance ei nähtävästi hetkessä unohdu.😅😂 Koo ja Bee voisivat suunnata Japanin ja Korean markkinoille, siellä tämä shippaus saisi uudet mittasuhteet.

Vierailija
3009/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä, että yksi ja sama tyyppi kirjoittelee täällä mielipuolisia juttujaan ja nostelee ketjua.

Jep, sinä.

Vierailija
3010/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta taas tuntuu että näiden valitus viestien kirjoittajat on ehkä samat 2-5 tyyppiä 😅

Vierailija
3011/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko joku Käärijän tiimistä tätä ketjua, kun nyt on somepäivitykset lomalta vissiin loppunut kuin seinään? Täällä kritisoitiin ettei kannattaisi päivitellä niin paljoa vaan pitää vähän bromancea yllä ja muuten hiljaiseloa ja mysteeriä yllä. 😄 tosin tuo Bojan-päivitys oli aika surkea tekele.

Taisi mennä perille! Itse kirjoitin viestin, että lähipiiri tai levy-yhtiö M voisi nyt vinkata, niin viestini poistettiin jo illan aikana, mutta jäi lainauksiin pyörimään. Joku ei tykännyt kun M siinä mainittiin 😅 Mut tulosta tuli!

Toinen savumerkki viesti keikkamyyjille ja levy-yhtiölle 💌 Perukaa nyt ne seutukuntien pikkukeikat kesältä ja Kärtsäri isoille lavoille kotimaassa tai euroopassa!!! Tämä on nyt hottia eikä lokakuussa. Väkeä kyllä piisaa, fanikuntaa ympäri palloa. Kannattaa tarttua hetkeen ja hypeen, ilmaiskeikat jossain ideaparkissa ei ehkä ole nyt se juttu 😘

Vierailija
3012/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen muuten kanssasi samaa mieltä, mutta mä en millään näe Jereä raa'an seksikkäänä alfana. Enemminkin hän on oman elämänsä Mr. Bean. No sillä ei ole väliä, koska K&B kemia on jotakin ainutlaatuista. Jos Titanicin päähenkilöillä olisi tuollainen kemia, niin se pyörisi edelleen elokuvateattereissa täysille katsomoille.😂

Jeressä/Käärijässä on nuo molemmat puolet, raaka seksikkyys ja mrbeanmäisyys. Lisäksi vielä söpö koiranpentumaisuus.

Vierailija
3013/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko joku Käärijän tiimistä tätä ketjua, kun nyt on somepäivitykset lomalta vissiin loppunut kuin seinään? Täällä kritisoitiin ettei kannattaisi päivitellä niin paljoa vaan pitää vähän bromancea yllä ja muuten hiljaiseloa ja mysteeriä yllä. 😄 tosin tuo Bojan-päivitys oli aika surkea tekele.

Taisi mennä perille! Itse kirjoitin viestin, että lähipiiri tai levy-yhtiö M voisi nyt vinkata, niin viestini poistettiin jo illan aikana, mutta jäi lainauksiin pyörimään. Joku ei tykännyt kun M siinä mainittiin 😅 Mut tulosta tuli!

Toinen savumerkki viesti keikkamyyjille ja levy-yhtiölle 💌 Perukaa nyt ne seutukuntien pikkukeikat kesältä ja Kärtsäri isoille lavoille kotimaassa tai euroopassa!!! Tämä on nyt hottia eikä lokakuussa. Väkeä kyllä piisaa, fanikuntaa ympäri palloa. Kannattaa tarttua hetkeen ja hypeen, ilmaiskeikat jossain ideaparkissa ei ehkä ole nyt se juttu 😘

Ja ihan oikeasti, Kärsäri lämpiämään? 🤪 Kaija vois lämpätä Käärijää paremminkin. Nyt suosion mukaisiin mittasuhteisiin tää case 💚

Vierailija
3014/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäslaista hahmoa Jere tulee näyttelemään Salkkareissa? 100% varmuudella hän tulee piipahtamaan kyseisessä sarjassa.

Vierailija
3015/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei K koko ajan oo seksikäs alfa, mutta kyllä hänet hyvin helposti voisi kuvitella siihen rooliin. Hänessä on sellasta itsevarmuutta ja määrätietoisuutta, että huh huh.

Vierailija
3016/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Their bromance is also so incredibly aesthetically fascinating with Bojan's pretty indie boy and Käärijä's bad boy vibes.

Heh jotenkin toi tumblr kommentti alkoi huvittaa mua :D bad boy vibes? ehkä me suomalaisina nähdään Kärtsä niin eri tavalla.

Vierailija
3018/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeressä/Käärijässä on nuo molemmat puolet, raaka seksikkyys ja mrbeanmäisyys. Lisäksi vielä söpö koiranpentumaisuus.

En minäkään näe mitään raakaa seksikkyyttä hänessä, mutta Bojanissa se on piilossa.

Vierailija
3019/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei K koko ajan oo seksikäs alfa, mutta kyllä hänet hyvin helposti voisi kuvitella siihen rooliin. Hänessä on sellasta itsevarmuutta ja määrätietoisuutta, että huh huh.

Joo, siihen vaikuttaa myös se agressiivinen räppäystyyli. En kyllä itse pidä K:ta erityisen seksikkäänä, mutta ymmärrän täysin miksi monet pitävät

Vierailija
3020/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäslaista hahmoa Jere tulee näyttelemään Salkkareissa? 100% varmuudella hän tulee piipahtamaan kyseisessä sarjassa.

Jotain monipuolisempaa kuin Kallen poikaystävän rooli kiitos. Jere sopisi paremmin pihlajakadun tuhmiin täteihin.

Ketju on lukittu.