Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
2961/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ignooraa sauma-trollit muitta mutkitta*

Tässähän on niin klassiset fiktiivisen* rakkausromaanin ainekset kasassa. Tulee mieleen esim Hiljaiset sillat -romaani. Ihmismieltä kiehtoo suuret tunteet. Sen takia mä ainakin oon täällä.

*Toivon Jerelle kaikkea hyvää, toivottavasti löytää tai on jo löytänyt suuren rakkautensa. Ja silti voin mielikuvituksessani haaveilla muista mahdollisista poluista. Se on ihan normaalia draaman nälkää, joita on kirjat ja elokuvat pullollaan.

Vierailija
2962/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa kun törmäsin yhteen ketjuun redditissä jossa keskusteltiin siitä ketä seksuaalivähemmistöjen edustajia viisuissa oli esiintyjissä tänä vuonna. Ilmeisesti avoimesti tällaisia on (edustavat jotain asteikolla LGTB) Loreen (bi) ja Alessandra(bi) ja Gustaph. Kenties myös Luke.

Joku mainitsi myös samalla listalla noiden joukossa myös Käärijän ja Bojanin ihan kasuaalisti🤭

Ei siinä mutta erilaisista viboista huolimatta mitä ehkä päällepäin tulee niin Käärijä on silti hetero kuten on sanonut QX-lehden haastiksessa.

Bojanista hankala sanoa sukupuolineutraaleine ilmauksineen.

Voi olla, että taas joku suuttuu.Minua on nimittäin koko ajan häirinnyt tuo, että käärijällä on melko pitkät ja lakatut kynnet.Jotenkin se on ok Tuure Boeliukselle, mutta ns.heteromiehelle ei.Vai olenko jotenkin tipahtanut kelkasta ja se on jo kaikkien lätkänpelaajienkin tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2963/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://youtube.com/shorts/end9LVDtXKM?feature=share

Käärijän p*rse tässä klipissä 😘

On kyllä melkoinen seksipeppu nam! Ei ihme et Bojankaan ei voi olla läpsäyttämättä ...

Ei h*tto, hyvä lisäys, mä en ikinä huomaa noista videoista tuommoisia! Nii läpsäyttääkin!

No ihan kuumanahan toi Bojan käy tossa muutenkin, olis varmaan jatkanut tota sylittelyä seinää vasten ja suudellut Jereä, jos olisivat olleet kahden kesken. Harmikseen homma jäi siihen ja oli pakko läppästä takapuolelle, kun oli niin innostunut.

Oon miettinyt että kehtaanko kirjoittaa tätä tähän ketjuun, mutta ehkä mä kehtaan, kun ehkä joku voisi vahvistaa ettå näenkö harhoja vai nou.. se video joka on finaali-illalta ja jossa Bojan on Käärijän takana ja nauravat siinä jotain, ja sit Bojan menee suomen lipun kanssa tekemään niitä kieliliikkeitå. Niin siinä kun asettelee lippua harteilleen niin jos sopivaa kohtaa katsoo hänessä niin ihan kuin ois vähän innostusta ilmassa.. tai muualla. Kiitos ja anteeksi🤭

Katsoin samaa!🤭

https://twitter.com/mandaloresc/status/1658097552904839168?t=iVeKbSNvMy…

Apua:D :O nyt kun katsoin, niin kiinnittin huomiota, mut oisko kuiten joku housun poimu! Mut jännä heitto ja hyvin hoksattu:D kivaa kun uskalsit laittaa tän!:)

No vaikee sanoa mutta ainakaan livevedossa (siis euroviisujen lavalla) ei mitään poimuja ole. Mutta siis en väitä etteikö silti olis. Poimu siis.

Tälle kyllä tuli päivän parhaat naurut.Miehen anatomiaan on löytynyt uusi sana ja se on poimu.Esiintymislavalla ei tuota poimua näkynyt.

Sun aivoissakaan ei ole todennäköisesti ensimmäiståkään poimua 🤣 Ei näkö- eikä ymmärrysaivokuorella.

Niin, sitä se Bojan sai aikaan, valitan.

No enpä tiedä, helvetin oudosti nuo "saumat" Bonjanin housuissa kyllä asettuu.

No kuule meilläpäin asettuu just noin, en tiedä teidän vaatteista siellä mentaalipuolen akuuttiosastolla.

Mikä niissä saumoissa niin nyt ärsyttää? Ei kukaan saumoilleen mitään voi, ne tulevat ja menevät omia aikojaan.

Miten niin sauma asettui helvetin oudosti? Paksua ja tiivistä kangasta. Aikamoinen friikkisirkustappi sais sloveenilla olla, jotta tuosta hyvällä tahdollakaan vois miehen bonerin löytää! Toki mitään vastaankaan olisi.

Vierailija
2964/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa kun törmäsin yhteen ketjuun redditissä jossa keskusteltiin siitä ketä seksuaalivähemmistöjen edustajia viisuissa oli esiintyjissä tänä vuonna. Ilmeisesti avoimesti tällaisia on (edustavat jotain asteikolla LGTB) Loreen (bi) ja Alessandra(bi) ja Gustaph. Kenties myös Luke.

Joku mainitsi myös samalla listalla noiden joukossa myös Käärijän ja Bojanin ihan kasuaalisti🤭

Ei siinä mutta erilaisista viboista huolimatta mitä ehkä päällepäin tulee niin Käärijä on silti hetero kuten on sanonut QX-lehden haastiksessa.

Voi olla, että taas joku suuttuu.Minua on nimittäin koko ajan häirinnyt tuo, että käärijällä on melko pitkät ja lakatut kynnet.Jotenkin se on ok Tuure Boeliukselle, mutta ns.heteromiehelle ei.Vai olenko jotenkin tipahtanut kelkasta ja se on jo kaikkien lätkänpelaajienkin tapa.

Öööh...alkaako fiktio jo vedellä viimeisiään....

Vierailija
2965/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2966/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää näköjään välttää ketjua illalla kun raivottaret ja saumahullut ovat liikenteessä. Huomenna aamulla on varmaan jo parempi meno.

Vierailija
2967/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoittaisin näistä fanfictionia niin se ei kyllä olis mitään romanttista silmiin tuijottelua vaan noh jotain muuta, johon liittyy housujen "saumat". Nim. Se aika kuukautiskierrosta kun on halut huipussaan 😅

Vierailija
2968/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt vastaus: olet.

Vierailija
2969/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2970/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos muita hyviä joita vois shipata, nyt vähän on jo loppuunkaluttu tää luu..🤔

Vierailija
2971/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kirjoittaisin näistä fanfictionia niin se ei kyllä olis mitään romanttista silmiin tuijottelua vaan noh jotain muuta, johon liittyy housujen "saumat". Nim. Se aika kuukautiskierrosta kun on halut huipussaan 😅

Lukisin. Kunhan ois tyylikästä. Nyt suurin osa näistä on tosi korneja...

Vierailija
2972/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjota ao3:en, täälä ois yks lukija!

Vierailija
2973/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta muut, ei näitä pareja 628voi keksimällä keksiä.

Vierailija
2974/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, kun tossa aiemmin puhuttiin Bojanin mustasukkaisuudesta. Huvittava kun tossa kysytään suosikki biisiä ja Kris vastaa "saanko sanoa Suomi vai syötkö minut" ja katsoo Bojania 😅 ollu omistushaluisuus vissiin hyvin kavereillakin tiedossa.

https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7236750541307579674

Vierailija
2975/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsärin lakatut kynnet ja korvikset on just seksikkäitä. Olis tylsää jos ei olis mitään tollasta. Se tekee Kärtsäristä sen kuka on.

Eihän se perus Jere varmaan silmämeikkiä käytä, mut kynnet on kondiksessa lomallakin. 🔥💚

Seksikäs, kuuma pakkaus 😋

Vierailija
2976/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko joku Käärijän tiimistä tätä ketjua, kun nyt on somepäivitykset lomalta vissiin loppunut kuin seinään? Täällä kritisoitiin ettei kannattaisi päivitellä niin paljoa vaan pitää vähän bromancea yllä ja muuten hiljaiseloa ja mysteeriä yllä. 😄 tosin tuo Bojan-päivitys oli aika surkea tekele.

Vierailija
2978/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää sama viesti ilmestyy tänne joka ilta, vähän vaan eri muodoissa 😂

Vierailija
2979/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvitti, kun joku fani kyseli benjaminsta ja bonjan kuulosti vähän mustasukkaiselta who's benjamin

Vierailija
2980/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsärin lakatut kynnet ja korvikset on just seksikkäitä. Olis tylsää jos ei olis mitään tollasta. Se tekee Kärtsäristä sen kuka on.

Eihän se perus Jere varmaan silmämeikkiä käytä, mut kynnet on kondiksessa lomallakin. 🔥💚

Seksikäs, kuuma pakkaus 😋

Ja siksi mulle tulee siitä niin bi-fiilikset, Bojanin hottis.Ja varsinkin, kun noin lyhyen aikaa vasta tunteneet ja käyttäytyivät kuin silmittömästi rakastunut pari.

Ketju on lukittu.