Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
2981/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Onks kellään linkata sitä pussy magnet kommentti videota?:D

Vierailija
2982/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettelin jotain randomia Bojanista ja sitten minulla syötteeseen alkoi tulla suutelevia tosielämän tai  elokuvien pariskuntia. Välillä vilahti Bojan jä käärijän yhteiskuvia. Voin kyllä sanoa että bojanin ja Käärijän välinen kemia verrattuna muihin kuviin oli taianomainen. Välillä en tunnistanut heitä ja katsoin entä onpa siinä ihana vastarakastunut pariskunta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello from Malediivit my sweet thing! 💚💚💚💚

Everything is good, but I miss you so much. Nothing is same without you. And its very hot here, I go swim all time. Naked! 🥵

I survive but me really lonely and broken heart. Only thing that keeps me going is think of you and the time we meet again.

You are my puppy. My babyface. You have my heart.

Forever yours

Jere 💚

Vierailija
2984/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kirjoittaisin näistä fanfictionia niin se ei kyllä olis mitään romanttista silmiin tuijottelua vaan noh jotain muuta, johon liittyy housujen "saumat". Nim. Se aika kuukautiskierrosta kun on halut huipussaan 😅

Täällä taitaa olla kaks koulukuntaa. Romantikot ("tunnustaisivatpa B ja K todelliset tunteensa toisilleen kirkon kellojen soidessa") ja sitten me, jotka kuvitellaan, mitä olisikaan voinut tapahtua jossakin Liverpoolin hotellihuoneessa....

Vierailija
2985/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsärin lakatut kynnet ja korvikset on just seksikkäitä. Olis tylsää jos ei olis mitään tollasta. Se tekee Kärtsäristä sen kuka on.

Eihän se perus Jere varmaan silmämeikkiä käytä, mut kynnet on kondiksessa lomallakin. 🔥💚

Seksikäs, kuuma pakkaus 😋

Ja siksi mulle tulee siitä niin bi-fiilikset, Bojanin hottis.Ja varsinkin, kun noin lyhyen aikaa vasta tunteneet ja käyttäytyivät kuin silmittömästi rakastunut pari.

Taidat olla 12-vuotias ja lukea Herttasarjaa? Silmittömästi rakastunut pari ei käyttäydy näin. Jatkät pelleilee ja pitää hauskaa, tsemppaavat toisiaan ja kaikkia muita, ei tuossa mitään romantiikkaa ole. Käärijähän käyttäytyy lähes kaikkien kanssa samalla tavalla, käy katsomassa insta ja tiktokit. Kyllä ne romanttiset fiilikset kohdistuu tyttöystävään!

Vierailija
2986/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, kun tossa aiemmin puhuttiin Bojanin mustasukkaisuudesta. Huvittava kun tossa kysytään suosikki biisiä ja Kris vastaa "saanko sanoa Suomi vai syötkö minut" ja katsoo Bojania 😅 ollu omistushaluisuus vissiin hyvin kavereillakin tiedossa.

https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7236750541307579674

Katsoin jokereiden syntymäajat, en olis uskonut, että Jan on melkein päivälleen samanikäinen kuin B. Minusta Jan näyttää vanhemmalta. Muutama muukin siellä minusta näyttää vanhemmalta kuin on.

Vierailija
2987/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kirjoittaisin näistä fanfictionia niin se ei kyllä olis mitään romanttista silmiin tuijottelua vaan noh jotain muuta, johon liittyy housujen "saumat". Nim. Se aika kuukautiskierrosta kun on halut huipussaan 😅

Täällä taitaa olla kaks koulukuntaa. Romantikot ("tunnustaisivatpa B ja K todelliset tunteensa toisilleen kirkon kellojen soidessa") ja sitten me, jotka kuvitellaan, mitä olisikaan voinut tapahtua jossakin Liverpoolin hotellihuoneessa....

Ei juma....siis voiko aikuiset ihmiset olla näin hölmöjä?

Vierailija
2988/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://archiveofourown.org/works/47183239

Siinä valmista kamaa......

🔥😏

Vierailija
2989/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, kun tossa aiemmin puhuttiin Bojanin mustasukkaisuudesta. Huvittava kun tossa kysytään suosikki biisiä ja Kris vastaa "saanko sanoa Suomi vai syötkö minut" ja katsoo Bojania 😅 ollu omistushaluisuus vissiin hyvin kavereillakin tiedossa.

Katsoin jokereiden syntymäajat, en olis uskonut, että Jan on melkein päivälleen samanikäinen kuin B. Minusta Jan näyttää vanhemmalta. Muutama muukin siellä minusta näyttää vanhemmalta kuin on.

Kyllä toi B on se vetävin noista. Ei ne muut kovin kummosia oo.

Vierailija
2990/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä kuulun kyllä molempiin koulukuntiisi 😄

Vierailija
2991/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi B on se vetävin noista. Ei ne muut kovin kummosia oo.

Kyllä kyllä, mutta puhuin tässä vain iästä.

Vierailija
2992/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Onks kellään linkata sitä pussy magnet kommentti videota?:D

tiktokis @aquaarija

Vierailija
2993/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näen nyt ihan silmissäni ton fritsun imuttelun. Silmät kiinni molemmilla. Koko homma alkoi perus kaula/niskapusuttelusta ja hyväilystä. Mut kävi sit melko kuumaksi tunnelma. B ähkäissyt ensin kivusta, sitten nautinnosta. Posket punoittaa.

Tilaan sulta kirjan, kiitos. Yes yes, one million dollars 😛

Vierailija
2994/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt siitä kuinka paljon some on pullollaan kuvia, videoita, piirustuksia, reaktio videoita, kirjoituksia, kommentteja jne. Käärijästä ja Bojanista. Ihmiset jakaa niitä todella paljon toisilleen ja joissakin voi olla yli 100000 tykkäystä. Kyllähän tässä parissa jotakin on, kun saavat tuollaisen ilmiön aikaiseksi. Harvinaista että tässä on mukana suomalainen, ei tule toista tällaista tapausta mieleen.

Vierailija
2995/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔥😏

Hyvin kirjoitettu! Mutta liikaa täytettä, ei mitään punaisia ruusuja kiitos vaan pelkästään joku hämyinen mökki ja kielletty hedelmä -tunnelma.... Ehkä mun pitää lopettaa valittaminen ja kirjottaa ite 🤭

Vierailija
2996/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä kuulun kyllä molempiin koulukuntiisi 😄

Mä kuulun 20% ekaan, 80% tokaan.

Vierailija
2997/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt siitä kuinka paljon some on pullollaan kuvia, videoita, piirustuksia, reaktio videoita, kirjoituksia, kommentteja jne. Käärijästä ja Bojanista. Ihmiset jakaa niitä todella paljon toisilleen ja joissakin voi olla yli 100000 tykkäystä. Kyllähän tässä parissa jotakin on, kun saavat tuollaisen ilmiön aikaiseksi. Harvinaista että tässä on mukana suomalainen, ei tule toista tällaista tapausta mieleen.

Kyllähän se varmasti tuntemuksia aiheutti, vaikka joku täällä uskaltaa toisin väittää. Miehet olivat keskenään niin paljon yhdessä ja lähes aina kiinni toisissaan.Ei siellä ollut muita edustajia noin "läheisissä"väleissä viisujen aikana, tai sitten missasin kaikki muut bromanssit.

Vierailija
2998/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔥😏

Hyvin kirjoitettu! Mutta liikaa täytettä, ei mitään punaisia ruusuja kiitos vaan pelkästään joku hämyinen mökki ja kielletty hedelmä -tunnelma.... Ehkä mun pitää lopettaa valittaminen ja kirjottaa ite 🤭

Nii oli täytettä, liikaa unohtu antaa briifaus, että suoraan vaan loppupäähän...

Juu ite se on kirjoitettava. Se on niin, että laita lapsi asialle, tee ite perässä....😏

Vierailija
2999/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään enemmän sellaisista halailu-hipaisu-kaipailu -ficeistä. Toki jos on hyvin kirjoitettu ja hitaasti etenevä, niin käy sellainen kuumempikin meno :)

Vierailija
3000/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yrittänyt etsiä, onko piirustuksia jossakin koottuna. Multa on kadoksissa yksi, jonka tyylistä en tietenkään osaa sanoa, kun en niin tarkkaan niistä tiedä, sellainen japanilaistyylinen, manga, anime , mikä lie. Seisovat siinä vastakkain jotenkin jännästi. Ehkä vielä löydän sen. Haluaisin itselleni muistoksi tästä keväästä🙂jonkun niistä parhaista.

.

Ketju on lukittu.