Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
3021/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäslaista hahmoa Jere tulee näyttelemään Salkkareissa? 100% varmuudella hän tulee piipahtamaan kyseisessä sarjassa.

Tää Salkkarit fanitus on kyllä K:ssa käsittämätöntä...olis selkeä turn-off...jos ei muuten sellanen kokonaispaketti kun on

Vierailija
3022/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:sta huokuu ehdottomasti bad boy vibes. Pakko sanoa, että oon yllättynyt, jos kaikki ei huomaa, kun itelle se iskee niin vahvana. Toki on monia muitakin puolia. Mutta on kyllä seksikkäin julkkis hetkeen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostas kyllä tietää mitä tässä on oikeesti tapahtunu ja miksi ne laukut unohtu hotelliin

https://www.miltonkeynes.co.uk/news/people/jokers-out-eurovision-star-b…

Vierailija
3024/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Their bromance is also so incredibly aesthetically fascinating with Bojan's pretty indie boy and Käärijä's bad boy vibes.

Heh jotenkin toi tumblr kommentti alkoi huvittaa mua :D bad boy vibes? ehkä me suomalaisina nähdään Kärtsä niin eri tavalla.

No onhan se ccc:n alussa aikas bad boy🤭

Vierailija
3025/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ei pidä K:ta seksikkäänä, miten te voitte fiilistellä kybällä tätä juttua....😮 Ite kyllä pidän molempia seksikkäänä.

Vierailija
3026/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ja B vois laulaa yhdessä sen cha cha cha reggae -version. Vaikka siten, että laulais vuorotellen K suomeks ja B sloveniaks, tai ihan miten vaan, voi olla toisinkin päin ja sillä aikaa kun toinen laulaa, toinen tanssii letkeetä lantiotanssia. 

Vierailija
3027/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni ei pidä K:ta seksikkäänä, miten te voitte fiilistellä kybällä tätä juttua....😮 Ite kyllä pidän molempia seksikkäänä.

Käärijä ei yksinään sytytä mua, mutta kun hän on Bojanin kanssa, niin huh.

Vierailija
3028/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rammstein esiintyy viikonloppuna Suomessa. Jotenkin outoa, jos Jerellä ei ole lippua jompaankumpaan keikkaan.

Vierailija
3029/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostas kyllä tietää mitä tässä on oikeesti tapahtunu ja miksi ne laukut unohtu hotelliin

Mähän jo aiemmin kirjoitin tänne, että se juhli niin kovasti suomitiimin kanssa, ettei enää kyennyt menemään omaan hotelliinsa. Jäi kärtsän hotlaan yöksi. Sit joutui hakemaan varmaan kamansa kun olis jo pitänyt ulos kirjautua.

Vierailija
3030/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parinkymmentä vuotta euroviisuja nyt katsellu, ja tähän on päädytty. Daydreaming vähän...uusia piirteitä saanut tänä vuonna. Miettikää tuota komboa: meillä on raa'an s-ksikäs alfa, ja sitten on tuo kaunis ja sivistynyt ulkomaalainen. Tämä yhdistelmä + eihän tuollaista kemiaa ole ikinä nähty. Kyllä sitä vähemmästäkin hulluksi tulee. 

Mä olen muuten kanssasi samaa mieltä, mutta mä en millään näe Jereä raa'an seksikkäänä alfana. Enemminkin hän on oman elämänsä Mr. Bean. No sillä ei ole väliä, koska K&B kemia on jotakin ainutlaatuista. Jos Titanicin päähenkilöillä olisi tuollainen kemia, niin se pyörisi edelleen elokuvateattereissa täysille katsomoille.😂

Jeressä/Käärijässä on nuo molemmat puolet, raaka seksikkyys ja mrbeanmäisyys. Lisäksi vielä söpö koiranpentumaisuus.

En minäkään näe mitään raakaa seksikkyyttä hänessä, mutta Bojanissa se on piilossa.

Raaka s-ksikkyys on puoli joka tulee esille lavalla. Ei ehkä juuri niillä mitä tv:ssä nähty, joista toisessa sekunnilleen mietitty koreografia ja viimeisin lähes lastenkonsertti). Käykää keikalla. Mulla alkoi taas mietityttämään toi Kaija Koo kun täällä mainittiin. Tällä menolla s-ksikkyys jää muistoksi vaan.

Vierailija
3031/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

8:46 kohdassa ihana kun ekaksi vain suomen porukat kantaa K pitkin käytäviä ja B liittyy randomisti porukkaan mukaan (ja meidän hullu manageri vielä näyttää tuuppaavan häntä vieressä tyyliin että mene vaan kullan kainaloon) ja heti kun K viekkuun on päässyt niin taas se sama tuttu hymy ja painavat päitänsä yhteen.

Vierailija
3032/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko joku Käärijän tiimistä tätä ketjua, kun nyt on somepäivitykset lomalta vissiin loppunut kuin seinään? Täällä kritisoitiin ettei kannattaisi päivitellä niin paljoa vaan pitää vähän bromancea yllä ja muuten hiljaiseloa ja mysteeriä yllä. 😄 tosin tuo Bojan-päivitys oli aika surkea tekele.

Taisi mennä perille! Itse kirjoitin viestin, että lähipiiri tai levy-yhtiö M voisi nyt vinkata, niin viestini poistettiin jo illan aikana, mutta jäi lainauksiin pyörimään. Joku ei tykännyt kun M siinä mainittiin 😅 Mut tulosta tuli!

Toinen savumerkki viesti keikkamyyjille ja levy-yhtiölle 💌 Perukaa nyt ne seutukuntien pikkukeikat kesältä ja Kärtsäri isoille lavoille kotimaassa tai euroopassa!!! Tämä on nyt hottia eikä lokakuussa. Väkeä kyllä piisaa, fanikuntaa ympäri palloa. Kannattaa tarttua hetkeen ja hypeen, ilmaiskeikat jossain ideaparkissa ei ehkä ole nyt se juttu 😘

Hotelli Mesikämmen Ähtärissä lakkiaispäivää edeltävänä perjantaina. Onko tuossakaan nyt järkeä 🤔 Ja tosiaan Ideapark, siellä lavalla yleensä Rita ja Aki 🥴 Nyt kärtsärille kunnon settingit Monsp !!!

Vierailija
3033/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäsköhän tässä perustaa pojille oma annaliisahtava suoran toiminnan ketju jonkun "Syysperennan kasvatus" -otsikon alle. Jossa on hämyistä mökkiä ja latautunutta tunnelmaa. .. 😚

Vierailija
3034/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rammstein esiintyy viikonloppuna Suomessa. Jotenkin outoa, jos Jerellä ei ole lippua jompaankumpaan keikkaan.

Varmaan vielä ulkomailla silloin ja eiks toi matka ollut varattu aika kauan sitten

Vierailija
3035/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko joku Käärijän tiimistä tätä ketjua, kun nyt on somepäivitykset lomalta vissiin loppunut kuin seinään? Täällä kritisoitiin ettei kannattaisi päivitellä niin paljoa vaan pitää vähän bromancea yllä ja muuten hiljaiseloa ja mysteeriä yllä. 😄 tosin tuo Bojan-päivitys oli aika surkea tekele.

Taisi mennä perille! Itse kirjoitin viestin, että lähipiiri tai levy-yhtiö M voisi nyt vinkata, niin viestini poistettiin jo illan aikana, mutta jäi lainauksiin pyörimään. Joku ei tykännyt kun M siinä mainittiin 😅 Mut tulosta tuli!

Toinen savumerkki viesti keikkamyyjille ja levy-yhtiölle 💌 Perukaa nyt ne seutukuntien pikkukeikat kesältä ja Kärtsäri isoille lavoille kotimaassa tai euroopassa!!! Tämä on nyt hottia eikä lokakuussa. Väkeä kyllä piisaa, fanikuntaa ympäri palloa. Kannattaa tarttua hetkeen ja hypeen, ilmaiskeikat jossain ideaparkissa ei ehkä ole nyt se juttu 😘

Hotelli Mesikämmen Ähtärissä lakkiaispäivää edeltävänä perjantaina. Onko tuossakaan nyt järkeä 🤔 Ja tosiaan Ideapark, siellä lavalla yleensä Rita ja Aki 🥴 Nyt kärtsärille kunnon settingit Monsp !!!

Mutta kun sen koko ohjelmisto ei oo mikään takuuvarma magneetti. Ja mihin on hävinnyt takalippispäämiehet...

Vierailija
3036/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vielä ulkomailla silloin ja eiks toi matka ollut varattu aika kauan sitten

Sekin vielä, misaattu jääkiekko ja rammstein.

Paikallisen bungalow pinacoladan on syytä olla tikissä.

Vierailija
3037/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinne Ideaparkiin pääsee lapsetkin niin sehän on hyvä, vai onko se iltakeikka? 

Vierailija
3038/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyypit täällä kuullu homoparien (oikeiden tai kuvitteellisten) fetisoinnista jos toi obsessoituminen johtuis siitä....

Shippaus on ok mut osalla täällä menee ehkä hieman yli😬

Vierailija
3039/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ei yksinään sytytä mua, mutta kun hän on Bojanin kanssa, niin huh.

Tåmä! On muuten outo juttu, jotain siinä heidän yhdessäolossa on sellaista joka todellakin sytyttää. Ja ilmeisesti noin niinkuin vaatimattomasti ympäri maapallon. Mä en muista koskaan kokeneeni samanlaista tunnetta tosielämän ihmisistä, ehkä jostain elokuvan tai tv-sarjan näyttelijöistä joskus vähån. Ja mulle esim kahden miehen tai kahden naisen välinen rakkaus on tosi ok, olen tosi suvaitsevainen tässä, mutta en ole koskaan aatellut että kahden miehen välinen ystävyys, kemia tms (mitä ikinä) voisi olla noin kuumaa. Ilman että se edes on kai muuta kuin kaveruutta.

Vierailija
3040/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän jo aiemmin kirjoitin tänne, että se juhli niin kovasti suomitiimin kanssa, ettei enää kyennyt menemään omaan hotelliinsa. Jäi kärtsän hotlaan yöksi. Sit joutui hakemaan varmaan kamansa kun olis jo pitänyt ulos kirjautua.

Onko se juhlinut aiemminkin suomitiimin kanssa. Tuohan on huhtikuulta.

Ketju on lukittu.