Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis apua, tuo kaulasuudelma on tosi intiimiä, samoin tuo kun koettavat tuossa kävellessä olla jtnk niin lähellä kuin mahdollista. Ei oo ensimmäinen eikä toinen tuollainen hetki heidän välillään. Siis vaikuttavat syvästi rakastuneilta toisiinsa. Toivottavasti näkevät toisensa mahdollisimman pian..
Gregorin instassa näkyy Käärijän Bojanille tekemä kaulafritsu.
Nii missä siellä?
Tarinoissa
En löydä, missä siellä?
Miksi tähän alapeukkuja!!!!! Kun en löydä. En ole mikään 3-kymppinen instaholisti. Mitä on tarinat? Se pallo vasemmassa yläkulmassa, vai ne pallot vierekkäin siinä alempana?
Jos ette auta, rupean häiriköimään ketjua.
Ei siellä mitään ole. Ei ainakaan tämän päivän stooreissa. En tiedä mitä höpöttävät...
Vierailija kirjoitti:
Onko toi totta siis, että Bojan käynyt lohduttamassa Käärijää vessassa? Joku niin kirjoitti, vai oliko vaan fictiota? Ja jos totta, niin onks tästä jotain todistetta?
Eiköhän tämä mene hömppäfanifiktion puolelle, niinkuin suurin osa spekulaatiosta tässä ketjussa ja todellisuus ei ole yhtä kauniit ja rohkeat-materiaalia🤭 ja paljon tylsempää.
(Se se olisikin kun noilla oikeasti olisi ollut joku romanssi ja siellä olisi suljettujen ovien takana pussailtu 😁)
Luin jonkun fanfic-tarinan missä asetelma lähti juuri tästä.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi totta siis, että Bojan käynyt lohduttamassa Käärijää vessassa? Joku niin kirjoitti, vai oliko vaan fictiota? Ja jos totta, niin onks tästä jotain todistetta?
Ei täällä mikään oo totta, kaikki on AINOASTAAN fictiota.
Totta tuolla ulkomaailmassa on vain se, että tyttis sivelee parhaillaan Käärijän lihaksikkaaseen selkään Piz Buinia ja ne syövät trooppisia hedelmiä toistensa suusta
Mitä muuten luulette, paljonko Bojan osaa suomea kesäkuussa, kun tulee Suomeen? Onko opetellut jo niin paljon, että pystyvät jo juttelemaan suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis apua, tuo kaulasuudelma on tosi intiimiä, samoin tuo kun koettavat tuossa kävellessä olla jtnk niin lähellä kuin mahdollista. Ei oo ensimmäinen eikä toinen tuollainen hetki heidän välillään. Siis vaikuttavat syvästi rakastuneilta toisiinsa. Toivottavasti näkevät toisensa mahdollisimman pian..
Gregorin instassa näkyy Käärijän Bojanille tekemä kaulafritsu.
Nii missä siellä?
Tarinoissa
En löydä, missä siellä?
Miksi tähän alapeukkuja!!!!! Kun en löydä. En ole mikään 3-kymppinen instaholisti. Mitä on tarinat? Se pallo vasemmassa yläkulmassa, vai ne pallot vierekkäin siinä alempana?
Jos ette auta, rupean häiriköimään ketjua.Ei siellä mitään ole. Ei ainakaan tämän päivän stooreissa. En tiedä mitä höpöttävät...
Okei, kiitos, jos tosiaan näin asia on.
Kyllähän näitä videoita ja kuvia katsoessa on selvää, että heidän välillä on vahvoja tunteita. Varsinkin kun kyse on noin lyhyestä ajasta mikä ovat tunteneet. Tunteet ei tarkoita, että heti pitäisi mennä sänkyyn. Mutta tuo jatkuva koskettelu ja varsinkin sen viimeisen illan hetket kertovat hyvin syvistä tuntemuksista. Mä luulen, että jokainen joka on joskus ollut ihastunut/rakastunut tunnistaa tuon jatkuvan läheisyyden tarpeen. Siitä toisesta vaan ei saa tarpeeksi, jollei ole ihan joka hetki kiinni toisessa. Se ehkä tekeekin niin kiinnostavaa kun kuvittelee itsensä vastaaviin tilanteisiin, niin toinen osapuoli on väistämättä ollut sellainen jota on sielu ja keho ikävöinyt joka hetki kun on oltu erossa.
Ja voihan tässä olla myös se klassikko. Eli kaikki muut näkevät mitä heidän välillä on, mutta itse eivät ymmärrä tai uskalla sitä myöntää. Näitähän tapauksia on pilvin pimein, että muut tietävät noiden kahden sopivan yhteen tai että ystävyys onkin muuttunut rakkaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä40526 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se niin kaunista, kun kaksi karismaattista miestä rakastavat toisiaan ja näyttävät sen. 💕
Ja sen huomasi bändikaveritkin.Ei jäänyt epäselväksi, mitä ajattelivat, kun Bojan ei lähtenyt samalla lennolla kotimaahan.Eivät he sitä varmaankaan olisi naureskelleet, jos Bojan olisi jäänyt vain puhelinta etsimään.Taisivat aistia koko tilanteen paremmin kuin kukaan muu.
Olihan tuo outo tilanne, että ei lennolle kykene. Onkohan B kuitenkin ilmoittanut bändikavereille, ettei tule samalla lennolla. Soittanut kärtsän puhelimesta. Eikös K kuitenkin lähtenyt aikaisin Liverpoolista, ei se voinut pitkään olla Bojanin kanssa.
Haastattelussa kertoi, että jäi Lontooseen vierailemaan sukulaisten luo.
Kuitenkin Bojanin yhdellä bändekaverilla oli lähtiessään Käärijä-paita päällä ja raotti takkia kun kysyttiin, missä Bojan on ja kaikkia näytti naurattavan.Mitähän siitä voisi päätellä.Laittaisin linkin, jos löytäisin sen.
Bojan oli niin kauheessa humalassa, että ei varmasti selvinnyt omalle hotellilleen sen finaali-illan päätteeksi. Kyllä se on suomiporukan hotlalle jäänyt. Mut kenen huoneeseen?
Eikös rouva sitten ollut K:n huoneessa, ei ne ainakaan sinne ole voineet päätyä.
Ei se tyttis siellä ole ollut. Jos se on ylipäänsä päässyt mukaan finaaliin, ihan on oman hotellihuoneen saanut etsiä. Tuotannolle, toimittajille ja esiintyjille on ihan omat majapaikat, ja niissä on taatusti melkein yhtä rajut turvatoimet kuin viisuareenallakin. Yksi joker outista kertoi jollain videolla että oli jo pari kertaa unohtanut kisapassinsa eikä päässyt ilman sitä mihinkään. Näihin bileisiin liittyy kuitenkin ihan aitojakin uhkia, kun on valtavan suuri organisaatio ja kiinnostusta riittää ympäri maailman. Tänä vuonna ei onneksi uutisoitu mitään terroriuhkia, mutta niihin kuitenkin varaudutaan joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten luulette, paljonko Bojan osaa suomea kesäkuussa, kun tulee Suomeen? Onko opetellut jo niin paljon, että pystyvät jo juttelemaan suomeksi?
Tuskin niin paljon, suomi on sen verran vaikea kieli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin niin paljon, suomi on sen verran vaikea kieli
Mut Bojan on kielimiehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://youtube.com/shorts/end9LVDtXKM?feature=share
Käärijän p*rse tässä klipissä 😘
On kyllä melkoinen seksipeppu nam! Ei ihme et Bojankaan ei voi olla läpsäyttämättä ...
Ei h*tto, hyvä lisäys, mä en ikinä huomaa noista videoista tuommoisia! Nii läpsäyttääkin!
No ihan kuumanahan toi Bojan käy tossa muutenkin, olis varmaan jatkanut tota sylittelyä seinää vasten ja suudellut Jereä, jos olisivat olleet kahden kesken. Harmikseen homma jäi siihen ja oli pakko läppästä takapuolelle, kun oli niin innostunut.
Oon miettinyt että kehtaanko kirjoittaa tätä tähän ketjuun, mutta ehkä mä kehtaan, kun ehkä joku voisi vahvistaa ettå näenkö harhoja vai nou.. se video joka on finaali-illalta ja jossa Bojan on Käärijän takana ja nauravat siinä jotain, ja sit Bojan menee suomen lipun kanssa tekemään niitä kieliliikkeitå. Niin siinä kun asettelee lippua harteilleen niin jos sopivaa kohtaa katsoo hänessä niin ihan kuin ois vähän innostusta ilmassa.. tai muualla. Kiitos ja anteeksi🤭
Katsoin samaa!🤭
https://twitter.com/mandaloresc/status/1658097552904839168?t=iVeKbSNvMy…
Apua:D :O nyt kun katsoin, niin kiinnittin huomiota, mut oisko kuiten joku housun poimu! Mut jännä heitto ja hyvin hoksattu:D kivaa kun uskalsit laittaa tän!:)
No vaikee sanoa mutta ainakaan livevedossa (siis euroviisujen lavalla) ei mitään poimuja ole. Mutta siis en väitä etteikö silti olis. Poimu siis.
Tälle kyllä tuli päivän parhaat naurut.Miehen anatomiaan on löytynyt uusi sana ja se on poimu.Esiintymislavalla ei tuota poimua näkynyt.
https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7234137100566744346?lang…
Minkä takia Jokereiden omassa tiktokissa on tollanen video? XD liekö taas hullun managerin tekosia.
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän luulen /pelkään että se ei kyllä ole tulossa. Saa päänsä vähän selviämään tässä Jeren lomaillessa tyttiksen kanssa ja tajuaa että ei kannata tulla itseään enempää rikkomaan. Niin surullista kuin se onkin, niin Bojanin takia sitä vähän jopa toivon. Että ymmärtäis tuon siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän luulen /pelkään että se ei kyllä ole tulossa. Saa päänsä vähän selviämään tässä Jeren lomaillessa tyttiksen kanssa ja tajuaa että ei kannata tulla itseään enempää rikkomaan. Niin surullista kuin se onkin, niin Bojanin takia sitä vähän jopa toivon. Että ymmärtäis tuon siis.
Saa selväksi päänsä siitä että on vain kaverit joten ei oo mitään ongelmaa😀
Ei luoja, mitä pashaa täällä suolletaan. Ettekö käy töissä tai opiskele? Miten voi olla näin vinksahtanutta ja säälittävää porukkaa, nähdään fritsuja, bonereita, ei luoja sentään. Alkaa mennä jo kunnialoukkauksen puolelle.
Jerellä on naisystävä, jonka hän on itse valinnut, turha spekuloida mitään skeidaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän näitä videoita ja kuvia katsoessa on selvää, että heidän välillä on vahvoja tunteita. Varsinkin kun kyse on noin lyhyestä ajasta mikä ovat tunteneet. Tunteet ei tarkoita, että heti pitäisi mennä sänkyyn. Mutta tuo jatkuva koskettelu ja varsinkin sen viimeisen illan hetket kertovat hyvin syvistä tuntemuksista. Mä luulen, että jokainen joka on joskus ollut ihastunut/rakastunut tunnistaa tuon jatkuvan läheisyyden tarpeen. Siitä toisesta vaan ei saa tarpeeksi, jollei ole ihan joka hetki kiinni toisessa. Se ehkä tekeekin niin kiinnostavaa kun kuvittelee itsensä vastaaviin tilanteisiin, niin toinen osapuoli on väistämättä ollut sellainen jota on sielu ja keho ikävöinyt joka hetki kun on oltu erossa.
Ja voihan tässä olla myös se klassikko. Eli kaikki muut näkevät mitä heidän välillä on, mutta itse eivät ymmärrä tai uskalla sitä myöntää. Näitähän tapauksia on pilvin pimein, että muut tietävät noiden kahden sopivan yhteen tai että ystävyys onkin muuttunut rakkaudeksi.
Euroviisusesonki on euroviisusesonki. Nyt se on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja, mitä pashaa täällä suolletaan. Ettekö käy töissä tai opiskele? Miten voi olla näin vinksahtanutta ja säälittävää porukkaa, nähdään fritsuja, bonereita, ei luoja sentään. Alkaa mennä jo kunnialoukkauksen puolelle.
Jerellä on naisystävä, jonka hän on itse valinnut, turha spekuloida mitään skeidaa.
Jotkut on myös kesälomalla rakas trolli <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on myös kesälomalla rakas trolli <3
Köyhää on sunkin kesälomanvietto :) mene vaikka ulos välillä tuulettumaan, siellä paistaa aurinko niinkuin Jeren ja naisystävänsä maisemissa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7234137100566744346?lang…
Minkä takia Jokereiden omassa tiktokissa on tollanen video? XD liekö taas hullun managerin tekosia.
Ai mitå tossa vanhassa jokilaivavideossa. Bojanhan laulaa tossa suoraan kameralle tota kusenpolttamaa Ill be there for you biisiä. (= fanitytöilleen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://youtube.com/shorts/end9LVDtXKM?feature=share
Käärijän p*rse tässä klipissä 😘
On kyllä melkoinen seksipeppu nam! Ei ihme et Bojankaan ei voi olla läpsäyttämättä ...
Ei h*tto, hyvä lisäys, mä en ikinä huomaa noista videoista tuommoisia! Nii läpsäyttääkin!
No ihan kuumanahan toi Bojan käy tossa muutenkin, olis varmaan jatkanut tota sylittelyä seinää vasten ja suudellut Jereä, jos olisivat olleet kahden kesken. Harmikseen homma jäi siihen ja oli pakko läppästä takapuolelle, kun oli niin innostunut.
Oon miettinyt että kehtaanko kirjoittaa tätä tähän ketjuun, mutta ehkä mä kehtaan, kun ehkä joku voisi vahvistaa ettå näenkö harhoja vai nou.. se video joka on finaali-illalta ja jossa Bojan on Käärijän takana ja nauravat siinä jotain, ja sit Bojan menee suomen lipun kanssa tekemään niitä kieliliikkeitå. Niin siinä kun asettelee lippua harteilleen niin jos sopivaa kohtaa katsoo hänessä niin ihan kuin ois vähän innostusta ilmassa.. tai muualla. Kiitos ja anteeksi🤭
Katsoin samaa!🤭
https://twitter.com/mandaloresc/status/1658097552904839168?t=iVeKbSNvMy…
Apua:D :O nyt kun katsoin, niin kiinnittin huomiota, mut oisko kuiten joku housun poimu! Mut jännä heitto ja hyvin hoksattu:D kivaa kun uskalsit laittaa tän!:)
No vaikee sanoa mutta ainakaan livevedossa (siis euroviisujen lavalla) ei mitään poimuja ole. Mutta siis en väitä etteikö silti olis. Poimu siis.
Tälle kyllä tuli päivän parhaat naurut.Miehen anatomiaan on löytynyt uusi sana ja se on poimu.Esiintymislavalla ei tuota poimua näkynyt.
no eipä se kyyrinykään missään lipun alla että mitään kyykistymistaitoksia ois syntynykään. Kummasti taas kangas sileää slovenialaista laatua, kun ukko oikaisee vartensa. Oikeasti please
Ei kuitenkaan vielä nyt rouvitella.Terveisin Bojanin vierailua odottava.