Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
22201/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mä tulkitsisin tuota B:n kalastusvideota K:n kalastusvideon perään kuin tuota diskopallovideota :D Epäilen että diskopallovideo voi olla ihan sattumaa ilman suurempia merkityksiä (joku voi olla toki eri mieltä, tämä mun oma mielipide ennen kuin joku taas pahoittaa mielensä) mutta tuo on huvittavaa että ensin kumpikin laittaa grillausjutut ja nyt kalastusjutut :D

Mun (shippauslasien läpi tehty) tulkinta on, että Bojan muistuttaa päivityksillään kaipauksestaan ja itsestään Jerelle, mitä heillä voisi olla yhdessä. Mikään kotimaassa ei enää tunnu miltään, bileet, keikat, kauniit naiset, suosio, kaikki on niin nähty eikä ole enää sama, kun elämän tärkein ihminen puuttuu rinnalta. Ihastus, joka alkoi Madridin bileissä ja joka on ollut käsinkosketeltavaa ensi kohtaamisista ja katseista lähtien.

"Just one look and I can hear a bell ring

One more look and I forget everything, whoa".

Viime yönä joku varaketjussa kertoi, kuinka omassa nuoruudessa yksi jännitystekijä bileissä oli, tuleeko oma ihastus paikalle, jota odotettiin vatsa kippurassa. Kun oma ihastus asuu tuhansien kilometrien päässä, ei jännitettävää ole ja kaikesta katoaa entinen hohto ja ikävä kalvaa nuoren miehen sisintä. Vitsiksi tarkoitetut insta storyt kätkevät alleen jotain aitoa, ja toiveen jostain syvemmästä. Kun synttäribileissä muut pitävät keskenään hauskaa, vetäytyy Bojan sohvannurkkaan ihmettelemään: "My, my how much I've missed you. Yes, I've been broken-hearted

Blue since the day we parted

Why, why did I ever let you go?"

Vierailija
22202/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri suunnasta😉

https://www.instagram.com/p/CtShY8jN7RD/?hl=fi

Huomasitteko muuten, että ennen nikkausta Bojan näyttää kielenkärkeä suupielestä :D

Hauska nähdä, kun prinssi vie Jereä kuin litran mittaa.

Ei ole viesti Jerelle. Näyttää kyllä ihan vain laulamisen lomassa tehdyltä liikkeltä (huulten kostustus tms).  Enkä näe myöskään, että B tuossa iskisi silmää. 

Mikä sen yhden Egyptin joen nimi olikaan? 😏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22203/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä eilisellä keikalla naiselle ikkunassa, jota vitsaili vaimokseen: "Pistetään [keikan jälkeen] jytkyt käyntiin"

Vierailija
22204/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi päivä, uudet kujeet. Toivottavasti 🙃 Sellaista olen pohdiskellut, että miksi valtaosa valonnopeudella leviävästä somemateriaalista tuntuu keskittyvän vain toiseen osapuoleen? Vilkuiluvideot, katseet ja hymyt. It takes two to tango, niin eikö muka pelikaverin reaktioita ole tallentunut mihinkään, eikö niitä jaeta vai olenko vain puusilmä? Haluaisin nähdä toistakin puolta tästä stoorista. Tuollaisen kohteena olevana heittäisin itsekin discopallot vesille ihan vain huvin vuoksi ja osin siksi, että tulisi jotain muutakin feediin.

Entä tämä? ;-)

https://www.tiktok.com/@posts4my.fav/video/7245747307327606042?_op=1&_r…

Ihan selvästi on tapahtunut jotain, mikä pistää Jeren konseptit ihan sekaisin tässä haastattelussa🙂

Haha, kyllä tämäkin on söpö:

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7242015633259498779?_op=1&…

Miksi jaat videoita, joissa näkyy joku sumopainija? Toisessa videossa taas esitellään vapaapainia.

Vierailija
22205/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan jakamassa ig-liveä nyt Tampereen keikalta? Vai onko se kielletty? Ei tule keneltäkään mitään (sampitar, jimberooni, käärijäfanit).

Miten se varsinainen keikkapaikka oli sellainen pieni koppero ja loput saavat olla ulkona?????? Siis Tampereella, sen kokoisessa kaupungissa! 

Miten aikaisin se sampitar oikein menee keikoille kun on AINA nollarivissä?

Onko Kärtsällä nollarivi? Spekuloidaanko sillä vaihteeksi. 😀

On, mutta ne ehdot siihen pääsemiseksi on tosi tiukat. Ensinnäkin etunimen pitää alkaa B-kirjaimella ja loppua kirjaimiin o, j, a, n ja juuri siinä järjestyksessä. Siksi se nollarivi on aina tyhjä, vain korkeatasoisille laatuyksilöille. En tiedä täyttääkö kukaan noita ehtoja, en saa mieleen ketään.

Vierailija
22206/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi päivä, uudet kujeet. Toivottavasti 🙃 Sellaista olen pohdiskellut, että miksi valtaosa valonnopeudella leviävästä somemateriaalista tuntuu keskittyvän vain toiseen osapuoleen? Vilkuiluvideot, katseet ja hymyt. It takes two to tango, niin eikö muka pelikaverin reaktioita ole tallentunut mihinkään, eikö niitä jaeta vai olenko vain puusilmä? Haluaisin nähdä toistakin puolta tästä stoorista. Tuollaisen kohteena olevana heittäisin itsekin discopallot vesille ihan vain huvin vuoksi ja osin siksi, että tulisi jotain muutakin feediin.

Entä tämä? ;-)

Ihan selvästi on tapahtunut jotain, mikä pistää Jeren konseptit ihan sekaisin tässä haastattelussa🙂

Miksi jaat videoita, joissa näkyy joku sumopainija? Toisessa videossa taas esitellään vapaapainia.

Kyllä sieltä ihan Käärijän haastattelu tulee, eikä mitään sumopainia.

Vierailija
22207/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. sillä live pätkällä Liverpoolissa Jerellä on koko ajan tietty katse silmissä, kun katselee Bojania, ja pieni hymyvire koko ajan kasvoilla. Bojan taas pitää pokkansa siinä paremmin.

Vierailija
22208/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Jere valitsee itse kumppanin itselleen, tietysti. Ja tärkeintä on että on onnellinen. Toivottavasti päätös puolisosta on tehty suurella harkinnalla ja sydäntä kuunnellen.

Ehkä tässä gf kuviossa eniten tökkii

-se naisen syntymämaa ja kaikki stereotypiat jotka siihen liittyvät, kulttuurierot kuitenkin huomattavan suuret, joka mittarilla mitattuna. Please, mikä tahansa muu maa Suomen kultapojulle. Vaikka voissa paistaisi.

-Se että J vaikuttaaa Kireeltä gf seurassa versus hyväntuulinen J esim. B:n seurassa miksi? Jos kyseessä elämää suurempi rakkaus (mitään pienempää ei nuoren miehen kannattaisi nyt suosion huipulla pitää) miksi pitää tiuskia ja komentaa jne,

-Ei ole antanut kovin hyvää kuvaa itsestään, näytellyt keskaria ja vaikuttaa kuvissa aina jotenkin kylmältä. Tunkee itseään joka päivitykseen ja joka keikalle mukaan huomionhakuisesti ei anna henkilöstä kovin itsevarmaa tai tasapainoista kuvaa.

-Ei anna puolisolleen tilaa vaan roikkuu mukana, joo ei tulis mieleenkään seurata itse miestä työmatkoille mukana, mustasukkaisuus on kyllä Red flag

-nopea yhteenmuutto valtavan globaalin suosion kynnyksellä on ehkä vähän myös Red flag, painostusta? Toivottavasti ei.

-J antaa itsestään mammanpojan kuvan, kaikella rakkaudella. Taudin kuvaan kuuluu se ettei osata asettaa gf:lle mitään rajoja ja sanoa "ei". Lisäksi se ettei osaa olla yksin ja seistä omilla jaloillaan, vaan joku pitää olla kainalossa ja paineiden purkamista varten varaventtiilinä.

-toivoisin J:lle a B:lle kesäromanssia koska palavat kaksoisliekkinä

Tämä äidin näkökulmasta kirjoitettuna, itse en Jereä itselleni havittele. Jere ansaitsee parasta. Parasta.

Niinpä. Hyvässä suhteessa huokuu sellainen kunnioitus ja arvostus toista kohtaa, ja jossa saadaan toisesta ne parhaat puolet esiin. Hyvä suhde näyttää siltä ku J ja B yhdessä, siksihän me niitä rakastetaan! Tai ei näytä välttämättä miltään, sillä se on heidän yksityisasia ja hyvässä suhteessa on se luottamus, että annetaan toiselle tilaa elää. Gf:n tunkeilu taas antaa epävarman kuvan ja J:n tiuskinta vaikuttaa siltä, että asioista ei olla ehkä ihan yksimielisiä.

Anteeksi mutta en voi olla nauramatta. Sinä kirjoitat, että hyvä suhde näyttää siltä, kun B&J on yhdessä. Aikaisempi kommentoija taas kirjoitti, että B on alisteinen tässä suhteessa. Toki täällä on paljon kommentoijia ja kaikki tulkitsevat asiat omalla tavallaan. Mä taas en jaksa tulkita niitä ollenkaan, kunhan vain fiilistelen heidän some materiaalia.

Vierailija
22209/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä muu kappale kuin Demoni on serbian kielellä? Luin jostain, että on toinenkin

Se on "Ona" heidän toiselta albumiltaan. :)

Huomenta! Ehditkö vastailemaan kysymyksiin sloveenin lausumisesta. Luin jostain, että lausutaan niin kuin kirjoitetaan eli vähän niin kuin suomikin, mutta ainakin v lausutaan kahdella eri tavalla, eikö totta? Vai kuulenko vain väärin? Esimerkiksi

Anteeksi, se ei jostain syystä toiminut, tässä vielä linkki:

, niin kumpikin v lausutaan eri tavalla tai niin ainakin kuulen. Onko tähän jokin sääntö?

Toinen kysymys koskee sitä, miten eroaa z ja sama mutta sellainen väkänen yläpuolella (en saa sitä kirjoitettua tähän) ja sama juttu s:n suhteen eli miten eroaa s ja s väkäsen kanssa sekä väkäsellä varustetut z ja s keskenään. Omaan korvaan kuulostaa niin samalta nuo kaksi viimeistä.

Hvala.

:) Toki vastailen mielelläni.

"v" can be pronounced in different ways, yes. But in "vsi vabljeni na karneval" all the Vs are the same. It is pronounced the same as "v" in English word "very" but sometimes it is pronounced "u", for example "grem v šolo", that "v" would be pronounced as "u". Jokin sääntö saattaa olla olemassa, mutta minulla ei ole aavistustakaan, se on yksi niistä asioista, kun tiedät vain äidinkielenään puhuvana.

Mutta suurin osa sloveniasta luetaan niin kuin se on kirjoitettu, kyllä, aivan kuten suomea.

Luulen, että tarkoitat č, š ja ž?

"č" is pronounced like ch in "chew"

"š" is pronounced like sh in "brush"

"ž" is pronounced like s in "pleasure"

Anteeksi, että jätin muutaman sanan englanniksi

Toivottavasti tämä auttaa! :)

Vierailija
22210/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää mua just haittaa niin paljon, että saatan kohta lakata seuraamasta koko tarinaa. Lähes kaikki (julkisena oleva) materiaali sekä on että erityisesti tulkitaan niin, että Jere vain pelleilee, vetää överiksi tai on ihailtu kuningas. Ja Bojanin osana on olla (ainakin julkisuudessa) se aidosti ihastunut, reppana puppy. Niin epätasa-arvoinen asetelma, jota somessa koko ajan vahvistetaan. Enkä tarkoita siis sitä näiden välistä kemia-dynamiikkaan valtasuhdetta, vaan sitä että vahvistetaan mielikuvaa, jossa B on altavastaajan asemassa ja J ei joudu koskaan kantamaan vastuuta tai vastaamaan kiusallisiin kysymyksiin tai antamaan itseään alttiiksi. Totuutta kummankin aidoista tunteista emme toki tiedä, mutta mua tekee pahaa tää aika yksipuolinen, lähes maalittava julkisuus.

Se valta-asema näkemys on vain meidän katsojien päässä ja minä en näe asiaa samalla tavalla kuin sinä. Minusta tuossa touhussa on mukana kaksi tasa-arvoista, toisistaan oikeasti välittävää kaverusta, jotka vain hölmöilevät katsojien ja itsensä iloksi. Toisaalta se on samalla myös bisnestä ja sillä saadaan näkyvyyttä somessa. Jos haluaa fiilistellä näitä kahta ihmistä, niin asioita pitää katsoa vähän ruusunpunaisten lasien läpi, muuten se ei onnistu.

Kyllä, näin mä sen toki ajattelen ja koen, mutta yritin kertoa sitä, että musta on tympeää, miten kaikki julkisuus, Twitter, kommentit, haastattelut jne. korostaa sitä Bojanin asemaa ihastuneena ja vähän säälittävänä. Ei Jereä aseteta samaan asemaan. Just esim. se hidastus alkuajoilta, jossa Bojan on ihastuneen oloinen. Jerekään ei saa silmiään irti hänestä ja menee pasmat sekaisin, mutta ei, siitä ei kukaan kirjoita tai sano mitään. Onko Käärijä-hahmo jotenkin jo saavuttanut sellaisen tabu-aseman, jossa hänestä ei voida ajatella tai sanoa mitään tällaista? Tämä mua häiritsee.

Vierailija
22211/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Tallinnan kreikasta tuli jälleen se harmistus, että hitto tuo Käärijä pitäisi nyt saada maailmalle kiertämään. Tiedän, että hän on sanonut tavoitteekseen olla Suomen paras live-esiintyjä, mutta jotenkin toivoisi, että hän uskaltaisi ottaa myös nyt irti kaiken tästä ainakin Euroopan laajuisesta suosiosta. Ulkomailla suosio tuskin kestää tätä kesää pidempää mutta Suomessa ihan taatusti.

Euroviisuissa K oli hullun hauska heittäytyjä, joka huonolla englannilla valloitti kaikki. En tajua miksi mulla on nyt koko ajan sellainen olo, että mennään vähän käsijarru päällä ja turvallisesti. Ja tämä on ihan kaiken suhteen.

Näin muuten eilen klipin PSYn kotimaan keikasta. Ihan hullua kun iso stadion tanssi ja lauloi Gangnam Styleä. Että eiköhän Käärijäkin vedä vielä 10 vuoden päästä CCC:tä Olympiastadionilla.

Vierailija
22212/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere menee Sloveniaa kesän/syksyn aikana ja jokerit ja bojan tulee keikalle suomeen ja ehkä näkevät Jereä

Luin tän tosi väsynein silmin, ja luulin että siinä luki "Jere menee Sloveniaan kesän/syksyn ainana ja tulee pikku-bojaneita".

Aivot on kyllä kummallinen kone.

Mitä silmät ei nää, sen sydän ymmärtää vai miten se karsea laulu meni!

Vierailija
22213/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri suunnasta😉

https://www.instagram.com/p/CtShY8jN7RD/?hl=fi

Huomasitteko muuten, että ennen nikkausta Bojan näyttää kielenkärkeä suupielestä :D

Hauska nähdä, kun prinssi vie Jereä kuin litran mittaa.

Bojanin lanteidenketkuttelu on kyllä jotain kuuminta maailmassa 🥵

Vierailija
22214/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta en voi olla nauramatta. Sinä kirjoitat, että hyvä suhde näyttää siltä, kun B&J on yhdessä. Aikaisempi kommentoija taas kirjoitti, että B on alisteinen tässä suhteessa. Toki täällä on paljon kommentoijia ja kaikki tulkitsevat asiat omalla tavallaan. Mä taas en jaksa tulkita niitä ollenkaan, kunhan vain fiilistelen heidän some materiaalia.[/quote]

no mä en näe Bojania mitenkään alisteisena. Tulkintoja toki riittää just niin monta ku on ihmisiä tulkitsemassa.

Vierailija
22215/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, avasin (noin kk tauon jälkeen) palstalta toisen ketjun, otsikko oli "Jos markkinoille tulisi AV-tuotesarja, millaisia tuotteita siihen kuuluisi?"

Niin siellä oli tällainen:

"Vierailija

57/544 | 

klo 15:29 | 18.8.2018

Haluatko sinäkin tehdä naapurin wt-mamman kateelliseksi? Hanki sinäkin 

Av- tattoo set.

Mukana valmiita siirtokuvia mm. tribaaleja, alaselkä tatskoja, iskulauseita kuten "carpe diem"

Mukana kaikki mitä tarvit upeaan tatuointiin."

Sopisi 😊

Vierailija
22216/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä tämä? ;-)

Kun mä klikkaan sitä tiktok videota, niin tulee myös esiin joku Wretsling mainos ja painijoita. Joku vissiin trollailee omaksi huvikseen.😂

Vierailija
22217/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siinähän oli vain ja just tämä kohta:

Mamma mia, here I go again

My, my, how can I resist you?

Mamma mia, does it show again

My, my, just how much I've missed you?

Ja tää on postattu vielä sen eilisen vilkuiluvideon leviämisen mainigeissa 🥰

Siis nimenomaan tää yhteys tuli heti mieleen. Somea ahkerasti seuraava B ei ole voinut välttyä eilisiltä videoilta hidastuksineen ja kommentteineen. Vastaus siihen selvästi. Mutta oliko toi kieli poskessa vai jonkun verran tosissaan laitettu, niin sitä en lähde arvaamaan. Hauska kuitenkin! B on kyllä aika velho tossa somen käytössä ja fanservicessä, ei voi muuta sanoa.

Siis te katselette videoita jo hidastettuina 😂

Suosittelen sometaukoa, menkää vaikka uimaan, että heräätte.

Are you kidding me, noi hidastetut videothan on sekä kuuminta hottia ikinä että ihan parasta ylianalysointikamaa. 🔥 Eikä me katsella videoita hidastettuina, vaan hidastettuja videoita. Siinä on iso ero 😂

Mä suosittelen tästä ketjusta poistumista just teille, jotka ette tätä ymmärrä. Me sentään saadaan tästä iloa elämään, joten meidän on järkeä olla täällä. Sen sijaan teillä, jotka ette tätä ketjun ideaa tajua tai paheksutte sitä, niin teidänhän se kannattaisi täältä poistua muualle. 😌 perustajaa oma ketju omista kiinnostuksenaiheista tai tehkää jotain kivaa IRL.

Vierailija
22218/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. sillä live pätkällä Liverpoolissa Jerellä on koko ajan tietty katse silmissä, kun katselee Bojania, ja pieni hymyvire koko ajan kasvoilla. Bojan taas pitää pokkansa siinä paremmin.

Millä live-pätkällä?

Vierailija
22219/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä tämä? ;-)

Anteeksi, se oli virhe, enkä näe tapaa poistaa ensimmäistä viestiäni.

Vierailija
22220/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Jere valitsee itse kumppanin itselleen, tietysti. Ja tärkeintä on että on onnellinen. Toivottavasti päätös puolisosta on tehty suurella harkinnalla ja sydäntä kuunnellen.

Ehkä tässä gf kuviossa eniten tökkii

-se naisen syntymämaa ja kaikki stereotypiat jotka siihen liittyvät, kulttuurierot kuitenkin huomattavan suuret, joka mittarilla mitattuna. Please, mikä tahansa muu maa Suomen kultapojulle. Vaikka voissa paistaisi.

-Se että J vaikuttaaa Kireeltä gf seurassa versus hyväntuulinen J esim. B:n seurassa miksi? Jos kyseessä elämää suurempi rakkaus (mitään pienempää ei nuoren miehen kannattaisi nyt suosion huipulla pitää) miksi pitää tiuskia ja komentaa jne,

-Ei ole antanut kovin hyvää kuvaa itsestään, näytellyt keskaria ja vaikuttaa kuvissa aina jotenkin kylmältä. Tunkee itseään joka päivitykseen ja joka keikalle mukaan huomionhakuisesti ei anna henkilöstä kovin itsevarmaa tai tasapainoista kuvaa.

-Ei anna puolisolleen tilaa vaan roikkuu mukana, joo ei tulis mieleenkään seurata itse miestä työmatkoille mukana, mustasukkaisuus on kyllä Red flag

-nopea yhteenmuutto valtavan globaalin suosion kynnyksellä on ehkä vähän myös Red flag, painostusta? Toivottavasti ei.

-J antaa itsestään mammanpojan kuvan, kaikella rakkaudella. Taudin kuvaan kuuluu se ettei osata asettaa gf:lle mitään rajoja ja sanoa "ei". Lisäksi se ettei osaa olla yksin ja seistä omilla jaloillaan, vaan joku pitää olla kainalossa ja paineiden purkamista varten varaventtiilinä.

-toivoisin J:lle a B:lle kesäromanssia koska palavat kaksoisliekkinä

Tämä äidin näkökulmasta kirjoitettuna, itse en Jereä itselleni havittele. Jere ansaitsee parasta. Parasta.

Niinpä. Hyvässä suhteessa huokuu sellainen kunnioitus ja arvostus toista kohtaa, ja jossa saadaan toisesta ne parhaat puolet esiin. Hyvä suhde näyttää siltä ku J ja B yhdessä, siksihän me niitä rakastetaan! Tai ei näytä välttämättä miltään, sillä se on heidän yksityisasia ja hyvässä suhteessa on se luottamus, että annetaan toiselle tilaa elää. Gf:n tunkeilu taas antaa epävarman kuvan ja J:n tiuskinta vaikuttaa siltä, että asioista ei olla ehkä ihan yksimielisiä.

Ja kaiken tämän analyysin pohja on ne kymmenen sekunnin ig-stoorit? Gf tunkeilu, salli mun nauraa!! Halusit tai et, hän on Jeren elämässä 🤣😂

Mut miksei B seuraa Myrttiä ig:ssä? Alkanut seurata jokaista muuta ihan randomia Suomen reissun aikana. Jotain konfliktia siinä on mut saadaankohan me koskaan tietää mitä.

Voisko tänkin aiheen jo jättää? Ahdistavaa kyttäystä asiasta, joka ei oikeesti kuulu meille. Jokainen voi halutessaan miettiä tykönään tätä, mut tän asian jatkuva esille työntäminen on turhaa.

Ketju on lukittu.