Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
22161/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen-64 kirjoitti:

Huh,huh onpas täällä pahapäistä väkeä. Älkää nyt hyvät ihmiset riidelkö jostain vivahde-asioista, vaan nauttikaa kesästä ja musasta. Sommaren är kort!

Mä olen pitänyt itseäni tänne kuuluvana perusjengiläisenä ja olen keksinyt osan noista käytössä olevista erilaisista nimityksistä pojille. Nyt tulee minullekin niin vihaista palautetta, että alkaa tuntua siltä, että mun tapani kirjoittaa tai minä itse ei enää sovi tämän palstan henkeen.

Tänne on hyökännyt yksi tai muutama ilkeilijä tahallaan vänkäämään ja latistamaan tunnelmaa. Niistä ei välitetä. Jatketaan!

Vierailija
22162/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22163/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi päivä, uudet kujeet. Toivottavasti 🙃 Sellaista olen pohdiskellut, että miksi valtaosa valonnopeudella leviävästä somemateriaalista tuntuu keskittyvän vain toiseen osapuoleen? Vilkuiluvideot, katseet ja hymyt. It takes two to tango, niin eikö muka pelikaverin reaktioita ole tallentunut mihinkään, eikö niitä jaeta vai olenko vain puusilmä? Haluaisin nähdä toistakin puolta tästä stoorista. Tuollaisen kohteena olevana heittäisin itsekin discopallot vesille ihan vain huvin vuoksi ja osin siksi, että tulisi jotain muutakin feediin.

Se instasta hävinnyt videoa, jossa Carpe Diemin aikana Kärtsä katselee Bojania. Kahdenkeskinen jaettu hetki ja silmänisku. Se on minusta aivan ihana. Näkisi siitä Barcelonan kohtaamisesta Käärijän ilmeen kun kääntyy Bojania kohti.

Vierailija
22164/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri suunnasta😉

https://www.instagram.com/p/CtShY8jN7RD/?hl=fi

Huomasitteko muuten, että ennen nikkausta Bojan näyttää kielenkärkeä suupielestä :D

Hauska nähdä, kun prinssi vie Jereä kuin litran mittaa.

Tätä just kommentoin, mutta alkuperäisestä sunnasta. Olenko ihan puusilmä kun en löydä sitä videota?

Vierailija
22165/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi päivä, uudet kujeet. Toivottavasti 🙃 Sellaista olen pohdiskellut, että miksi valtaosa valonnopeudella leviävästä somemateriaalista tuntuu keskittyvän vain toiseen osapuoleen? Vilkuiluvideot, katseet ja hymyt. It takes two to tango, niin eikö muka pelikaverin reaktioita ole tallentunut mihinkään, eikö niitä jaeta vai olenko vain puusilmä? Haluaisin nähdä toistakin puolta tästä stoorista. Tuollaisen kohteena olevana heittäisin itsekin discopallot vesille ihan vain huvin vuoksi ja osin siksi, että tulisi jotain muutakin feediin.

Entä tämä? ;-)

https://www.tiktok.com/@posts4my.fav/video/7245747307327606042?_op=1&_r…

Vierailija
22166/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehtinyt eilen palstalle ja täällä on näköjään ollut vähän erikoinen ilmapiiri. 🤔 No ehkä ihan normaalia vaihtelua.

K näköjään hallitsi sekä kesärauhaa että Tallinnaa. On se taitava viihdyttäjä. 🔥

Mutta sit tärkeimpään eli K:n & B:n instapostauksiin.😀 Mä olen ilonpilaaja mutta uskon että he jopa saattaa sopia noi synkatut postaukset tyyliin toinen laittaa hölmön version ja toinen perään prinssiversion. Tarjontaa faneille.

Myös mulle tuli mieleen, että voivat sopia keskenään. Ja se kaikkien ihanin vaihtoehto on se, että gf on mukana, niinkuin varmaan onkin, jos jutut on etukäteen suunniteltu 😄kyllä tämä, jos ja kun sopivat keskenään, vie kuitenkin KB tarinasta sen aiemman hohdon ja yllätyksellisyyden. Ei tällaiseen mahdollisesti sovittuun kuvioon enää taida sopia suuret tunteet, ainakaan KB välillä. Kuvio näkyy liian paljaana ja tulee näin tosikolle melkein huijattu olo. Nyt me vaan leikitään samaa leikkiä.

Vierailija
22167/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin uusin story? Heitteleekö vähän shippailijoille sisältöä, vai mitäs toi sitten on. . .

💗

Näin diskopallon ja kuulin Abbaa, mutta ei oikein avaudu. Tarkoitatko sanoja?

Yes, I've been brokenhearted

Blue since the day we parted

Why, why did I ever let you go?

Mamma mia, even if I say

Bye-bye, leave me now or never

Mamma mia, it's a game we play

Bye-bye doesn't mean forever

Mamma mia, here I go again

My, my, how can I resist you?

Mamma mia, does it show again

My, my, just how much I've missed you?

Yes, I've been brokenhearted

Blue since the day we parted

Why, why did I ever let you go?

Mamma mia, now I really know

My, my, I could never let you go

Postaukset taitaa olla Bojanilta huumoria, eikä oikeaa tuskaa.,😄

Voin just nähdä sut tajuamassa jonkun palstalaisen k-sormikommentinkin päin helvettiä. Itse et tajua, mitä muut fanit tarkoittaa.

Nyt oon kyllä ihan ymmälläni. Oon palstan perusjengiä ja Bojan fani ja ymmärrän oikein hyvin, mitä palstalaiset milloinkin tarkoittaa. Nyt mulla on näköjään tuossa viestissä mennyt sanavalinnat ihan poskelleen, kun tulee niin kiukkuista palautetta. Yritin sanoa vain sen mitä mieltä ilmeisesti moni muukin on täällä, että abba postaus on huumoria. Vaikka todellista ikävää olisikin, tuo Bojanin viesti on enemmän huumoria.

En usko, että sanavalinnoissasi on yhtään mitään pielessä, vaan nyt on monella tunnelmanpilaajalla ja ankeuttajalla aikaa jankuttaa omaksi ilokseen. Tässä on ollut ankeuttajien kokoontumisajot ja tosikoita liikkeellä tänäänkin heti aamusta.

Oli pielessä. Kukaan ei sanonut, että viesti oli Jerelle, niin tämä tulee oikaisemaan eli siis dissailemaan, että "ei ollut Jerelle se viesti". En kestä oikaisijoita, jotka ovat väärässä. Oikeassa ollessa se on ihan ok.

Vierailija
22168/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri suunnasta😉

Huomasitteko muuten, että ennen nikkausta Bojan näyttää kielenkärkeä suupielestä :D

Tätä just kommentoin, mutta alkuperäisestä sunnasta. Olenko ihan puusilmä kun en löydä sitä videota?

Et oo, se valitettavasti poistui, eikä ole sen koommin tullut missään eteen.

Vierailija
22169/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää mua just haittaa niin paljon, että saatan kohta lakata seuraamasta koko tarinaa. Lähes kaikki (julkisena oleva) materiaali sekä on että erityisesti tulkitaan niin, että Jere vain pelleilee, vetää överiksi tai on ihailtu kuningas. Ja Bojanin osana on olla (ainakin julkisuudessa) se aidosti ihastunut, reppana puppy. Niin epätasa-arvoinen asetelma, jota somessa koko ajan vahvistetaan. Enkä tarkoita siis sitä näiden välistä kemia-dynamiikkaan valtasuhdetta, vaan sitä että vahvistetaan mielikuvaa, jossa B on altavastaajan asemassa ja J ei joudu koskaan kantamaan vastuuta tai vastaamaan kiusallisiin kysymyksiin tai antamaan itseään alttiiksi. Totuutta kummankin aidoista tunteista emme toki tiedä, mutta mua tekee pahaa tää aika yksipuolinen, lähes maalittava julkisuus.

Vierailija
22170/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kiva keikka. Ja teki hyvää katsoa se, koska mä olen niin onnellinen K:n puolesta. Että nyt saa elää sitä mistä on unelmoinut vuosia. Taitaa kaveri välillä nipistää itseään, että onko unta vai totta.

Ja samaa mä sanon Bojanista ja Joker Outista, hekin ovat nyt päässeet johonkin mistä ovat unelmoineet.

Toivon myös, että molemmat ovat onnellisia siinä ihmissuhteessa jonka valitsevat. Vaikka mun täytyy sanoa, että se Leilan fanfic parinkymmenen vuoden päähän sijoitettuna, oli jotenkin todella vaikuttava ja iski johonkin tosi syvälle. Meillä varmasti jokaisella on joku juttu, jota mietitään vuosikymmenien päästä, että miksi en uskaltanut. Mä pidän peukkuja, että jos tämä heidän välinen juttu olisikin jotain muuta kuin kaveruutta, niin heillä olisi rohkeutta uskaltaa.

Sama juttu. Vaikuttavinta ficciä itselleni ikinä. Iski syvälle ja vieläkin itkettää kun ajattelen. Itkin Brokeback Mountainin lopussa tyhjässä teatterissa silmät päästäni, tuossa Leilan ficissä oli jotain samaa. Hyvä kysymys tietty on miksi tuo teema viiltää muhun tällä tavalla.

Vierailija
22171/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo Jere valitsee itse kumppanin itselleen, tietysti. Ja tärkeintä on että on onnellinen. Toivottavasti päätös puolisosta on tehty suurella harkinnalla ja sydäntä kuunnellen.

Ehkä tässä gf kuviossa eniten tökkii

-se naisen syntymämaa ja kaikki stereotypiat jotka siihen liittyvät, kulttuurierot kuitenkin huomattavan suuret, joka mittarilla mitattuna. Please, mikä tahansa muu maa Suomen kultapojulle. Vaikka voissa paistaisi.

-Se että J vaikuttaaa Kireeltä gf seurassa versus hyväntuulinen J esim. B:n seurassa miksi? Jos kyseessä elämää suurempi rakkaus (mitään pienempää ei nuoren miehen kannattaisi nyt suosion huipulla pitää) miksi pitää tiuskia ja komentaa jne,

-Ei ole antanut kovin hyvää kuvaa itsestään, näytellyt keskaria ja vaikuttaa kuvissa aina jotenkin kylmältä. Tunkee itseään joka päivitykseen ja joka keikalle mukaan huomionhakuisesti ei anna henkilöstä kovin itsevarmaa tai tasapainoista kuvaa.

-Ei anna puolisolleen tilaa vaan roikkuu mukana, joo ei tulis mieleenkään seurata itse miestä työmatkoille mukana, mustasukkaisuus on kyllä Red flag

-nopea yhteenmuutto valtavan globaalin suosion kynnyksellä on ehkä vähän myös Red flag, painostusta? Toivottavasti ei.

-J antaa itsestään mammanpojan kuvan, kaikella rakkaudella. Taudin kuvaan kuuluu se ettei osata asettaa gf:lle mitään rajoja ja sanoa "ei". Lisäksi se ettei osaa olla yksin ja seistä omilla jaloillaan, vaan joku pitää olla kainalossa ja paineiden purkamista varten varaventtiilinä.

-toivoisin J:lle a B:lle kesäromanssia koska palavat kaksoisliekkinä

Tämä äidin näkökulmasta kirjoitettuna, itse en Jereä itselleni havittele. Jere ansaitsee parasta. Parasta.

Niinpä. Hyvässä suhteessa huokuu sellainen kunnioitus ja arvostus toista kohtaa, ja jossa saadaan toisesta ne parhaat puolet esiin. Hyvä suhde näyttää siltä ku J ja B yhdessä, siksihän me niitä rakastetaan! Tai ei näytä välttämättä miltään, sillä se on heidän yksityisasia ja hyvässä suhteessa on se luottamus, että annetaan toiselle tilaa elää. Gf:n tunkeilu taas antaa epävarman kuvan ja J:n tiuskinta vaikuttaa siltä, että asioista ei olla ehkä ihan yksimielisiä.

Vierailija
22172/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri suunnasta😉

En kyllä näe mitään silmäniskua B:ltä.

Vierailija
22173/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä tämä? ;-)

Ihan selvästi on tapahtunut jotain, mikä pistää Jeren konseptit ihan sekaisin tässä haastattelussa🙂

Vierailija
22174/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet noista klipeistä on Youtubessa

Vierailija
22175/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnelman keventämisyritys:

https://8iunie.tumblr.com/post/717225879996153856/bbcblackjack-some-of-…

💚

Vasen alakulma! Tekiskö B:n mieli pörröttää hiuksia, mutta ei vielä kehtaa, kun vasta tapasivat? 😅

Vierailija
22176/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/jokaarija/720411248318169088/so-whats-this-all-a…

Ei kai tää enää sattumaa voi olla😅

Bojan tekee vain kaiken vähän tyylikkäämmin 😍

Vierailija
22177/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä tämä? ;-)

Voi että tää on ihana! 

Vierailija
22178/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri suunnasta😉

Ei ole viesti Jerelle. Näyttää kyllä ihan vain laulamisen lomassa tehdyltä liikkeltä (huulten kostustus tms).  Enkä näe myöskään, että B tuossa iskisi silmää. 

Vierailija
22179/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se instasta hävinnyt videoa, jossa Carpe Diemin aikana Kärtsä katselee Bojania. Kahdenkeskinen jaettu hetki ja silmänisku. Se on minusta aivan ihana. Näkisi siitä Barcelonan kohtaamisesta Käärijän ilmeen kun kääntyy Bojania kohti.

Siis mitä tarkoitat tällä liittyen Tavastian Carpe diemin tuijotteluun?

Vierailija
22180/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Jere valitsee itse kumppanin itselleen, tietysti. Ja tärkeintä on että on onnellinen. Toivottavasti päätös puolisosta on tehty suurella harkinnalla ja sydäntä kuunnellen.

Ehkä tässä gf kuviossa eniten tökkii

-se naisen syntymämaa ja kaikki stereotypiat jotka siihen liittyvät, kulttuurierot kuitenkin huomattavan suuret, joka mittarilla mitattuna. Please, mikä tahansa muu maa Suomen kultapojulle. Vaikka voissa paistaisi.

-Se että J vaikuttaaa Kireeltä gf seurassa versus hyväntuulinen J esim. B:n seurassa miksi? Jos kyseessä elämää suurempi rakkaus (mitään pienempää ei nuoren miehen kannattaisi nyt suosion huipulla pitää) miksi pitää tiuskia ja komentaa jne,

-Ei ole antanut kovin hyvää kuvaa itsestään, näytellyt keskaria ja vaikuttaa kuvissa aina jotenkin kylmältä. Tunkee itseään joka päivitykseen ja joka keikalle mukaan huomionhakuisesti ei anna henkilöstä kovin itsevarmaa tai tasapainoista kuvaa.

-Ei anna puolisolleen tilaa vaan roikkuu mukana, joo ei tulis mieleenkään seurata itse miestä työmatkoille mukana, mustasukkaisuus on kyllä Red flag

-nopea yhteenmuutto valtavan globaalin suosion kynnyksellä on ehkä vähän myös Red flag, painostusta? Toivottavasti ei.

-J antaa itsestään mammanpojan kuvan, kaikella rakkaudella. Taudin kuvaan kuuluu se ettei osata asettaa gf:lle mitään rajoja ja sanoa "ei". Lisäksi se ettei osaa olla yksin ja seistä omilla jaloillaan, vaan joku pitää olla kainalossa ja paineiden purkamista varten varaventtiilinä.

-toivoisin J:lle a B:lle kesäromanssia koska palavat kaksoisliekkinä

Tämä äidin näkökulmasta kirjoitettuna, itse en Jereä itselleni havittele. Jere ansaitsee parasta. Parasta.

Niinpä. Hyvässä suhteessa huokuu sellainen kunnioitus ja arvostus toista kohtaa, ja jossa saadaan toisesta ne parhaat puolet esiin. Hyvä suhde näyttää siltä ku J ja B yhdessä, siksihän me niitä rakastetaan! Tai ei näytä välttämättä miltään, sillä se on heidän yksityisasia ja hyvässä suhteessa on se luottamus, että annetaan toiselle tilaa elää. Gf:n tunkeilu taas antaa epävarman kuvan ja J:n tiuskinta vaikuttaa siltä, että asioista ei olla ehkä ihan yksimielisiä.

Tyttöystävä tai avopuoliso pikemminkin ei tunge mitenkään erityisesti julkisuuteen, vaan hänet tai viitteitä hänestä löytää, kun suurennuslasin ja kuulolaitteen kanssa hakemalla hakee. Superfanit näyttävät olevan hyvin, hyvin mustasukkaisia.

Ketju on lukittu.