Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Okei täällä on jo ruotsalaisiakin. Laiva on saapunut Tukholmaan ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Käärijä ja Bojan pyydelleet shippaamaan itseään homonormatiivisesti? Vai ovatko shippaajat itse luoneet tämän "oikeutuksen" omilla "tulkinnoillaan"?
Aika laajamittainen luotu rinnakkaistodellisuus näill alustoilla pyörii ja jossain vaiheessa voisi olla itse kunkin osapuolen helpompi hengittää ilman tällaista.
K ja B ovat itse ilmoittaneet että heitä ei shippaus haittaa. Jere itse on kuvannut heidän suhdettaan sanalla "Romantic" ja "I love you Bojan" "Baby" "boyfriend" "same hotelroom, same bed", Ovat mm.. harrastaneet kuivayhdynnän kuvaamista Frankkia pumpatessaan jne. Kieli poskessa toki, mut niin mekin ollaan täällä kieli poskessa, tiettekö et mun oikea siviiliammatti ei ole aikuisten oikeesti puutarhuri. Anteeksi että paljastin.
Mähän shokeeraannuin, kun kuulin, että boyfriend-keskustelu olikin Justin bieberin kappaleesta ja K itseasiassa sanoo videolla ennen Bojanin vastausta "song, Boyfriend", vaikka aikaisemmin luulin, että "you, boyfriend" tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ollut jo täällä
En kestä. Toi vilkuilu <3
Aaaws Bojanilla meni pasmat sekasin kun huomasi Jeren
Ja eikös toi oo siltä päivältä ku ne ekaa kertaa tapas, Bojanin vaatteista päätellen. Ja heti aivan pasmat sekasin :D
Ennen tota päivää oli se iltatilaisuus jossa oikeesti ekan kerran tapasivat. Josta on pari videonpätkää. Joista ainakin toisessa B llä on jo se ihastunut ilme..
Mikä se toinen pätkä on? Oon vaan nähnyt Jan - Bojan -pätkän, ja siinä klipissä Bta ei kai näy.
t. toukukuun alussa laivaan hypännyt, mutta aiempaa reittiä suht paljon kartoittanut
Sampitar ollut kuulema taas eturivissä Tampereella ja ohitellut ja kiilannut ja ängennyt sinne. Jodelissa tästä.
Jodelissa oli myös joku laittanut että häntä kohtaan tämä sama ykkösfani käyttäytynyt tylysti.
Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuosta tampereen keikan jälkeisestä, joku fanikin taisi twitterissä mainita jotain että oli crew tosi yrmynä ja ärsyyntyneenä ympärillä kun oli tämä fani jeren tavannut ja pahoitellutkin sitten hälle kun pidätteli heitä, jereä ei ollut haitannut yhtään mutta vissiin näitä neitosia sit oli
Voitteko parilla sanalla kuvata, mistä oli kyse siinä! Oliko tästä jtn materiaalia tai keskustelua muuallakin? En oo kaikkea vielä taaksepäin lukenu, tää shippari tulee jälkijunassa
Aika yrmeinä marssivat parivaljakko jo ennen keikkaa. Ei hymyä irronnut, vaikka juhlakansa jo fiilisteli. Itse aattelisin, tuossa roolissa just olisi sellainen fiilistelevä mood.. mut ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh haluun jo lopettaa tän shippauksen, oli minullekin aluks vitsiä, mutta nyt on alkanu harmittaa ettei mitään oikeesti tapahdu nyt eikä ikinä.
Voisitteko takoa mun kalloon sen tosiasian että Käärijä on jonkun perus lastentarhanaisen kanssa ydinperhettä kohta perustava hetero? Ja jännittävä viisubestis oli hetken läppä joka unohtuu kun aletaan tehä vaimon kanssa jotain kesämökkiremppaa tai mitä ikinä? Niin pääsen tästä sekopäisestä toiveajattelusta eroon.K on heteroparisuhteessa, ei K:n ja B:n välille voi mitään romanttista suhdetta syntyä. Mikset voi vaan nauttia K:n ja B:n välisestä ystävyydestä ja kemiasta ilman romanssia? Elämä on paljon mukavampaa niin. :)
K&B ovat monille kuin jonkun TV-sarjan päähenkilöt, joilla on vetovoimaa välissä. Nämä päähenkilöt saattavat seurustella välillä muiden kanssa, olla välirikossa jne. mutta kuitenkin he jossakin vaiheessa saavat toisensa. No K&B eivät ole fiktiivisiä hahmoja, mutta joitakin faneja saattaa silti kutkuttaa ajatus siitä, että mitä jos he kuitenkin päätyvät joskus yhteen. Suurin osa tajuaa kyllä, että missä oikeasti mennään, mutta haluavat silti ihastella heidän välillä olevaa kemiaa jne. Toiset taas eivät käsitä millään oikeilla henkilöillä leikkimistä. Tykkään tästä ketjusta sen takia, että samalla pääsee hiukan kurkkaamaan ihmismieleen.
Muistaako joku vielä kasarilta sarjan Konnankoukkuja kahdelle, Moonlighting? Siinä oli päähenkilöiden välillä just kuumaa tätä. Bruce Willis ja oliko Cybill Shepherd?
Minä. Se oli eka shippini ja tämä sitten toinen. Olin 8 v. ja tuntui niin jännältä koko sarja. Silloin ei ollut mitään käsitystä ilmiöstä UST, unresolved sexual tension.
Mun eka oli Mulder ja Scully Salaisista Kansioista, olin muistaakseni yläasteella silloin.
Mulderia ja Scullyä seurasin kymmenen vuotta eikä ne koskaan päässyt edes ykköspesälle mutta oli kutkuttavan jännittävää silti..
Eiköhän molemmilla ole vähintään mielessä käynyt (bromance, shippaus) miltä tuntuskin olla intiimisti toisen kanssa. Ihmiset on kuitenkin vaan ihmisiä. Ja seksuaaliset suuntautumiset vain suuntauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ensimmäinen shoppaus oli Antti Tuisku ja Ville Valo. Olikohan Vintti-blogi jossa heidän tarinaa tehtiin.
Osoittaa jotain tän palstan henkisestä tasosta. Eikä erityisen positiivista
Jaa nii et joku täällä shopannu Antti Tuiskua ja Ville Valoa. 😶
Valosta en tiedä, mutta Tuiskun huumori on kyllä sellaista, että tiedä vaikka olisi itsekin kirjoittanut niitä tarinoita.😂 Voin kuvitella, miten hän Espanjassa rentoutuu lukemalla tätä palstaa ja juomalla samalla sangriaa. Antti seikkailut Starbuckissa on myös oma lukunsa.
K & B vaikuttavat molemmat avoimilta ja varmoilta ihmisiltä. Silloin shippaus ei haittaa. Kunhan se ei mene yli. On maailmalla ollut tapauksia joissa on menty yli ja lopulta tuhottu välit ihan kokonaan viemällä asiat tosielämään mukaan häiriköimällä kohteiden oikeita kumppaneita ja yrittämällä tehdä jotain kiusaa niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh haluun jo lopettaa tän shippauksen, oli minullekin aluks vitsiä, mutta nyt on alkanu harmittaa ettei mitään oikeesti tapahdu nyt eikä ikinä.
Voisitteko takoa mun kalloon sen tosiasian että Käärijä on jonkun perus lastentarhanaisen kanssa ydinperhettä kohta perustava hetero? Ja jännittävä viisubestis oli hetken läppä joka unohtuu kun aletaan tehä vaimon kanssa jotain kesämökkiremppaa tai mitä ikinä? Niin pääsen tästä sekopäisestä toiveajattelusta eroon.K on heteroparisuhteessa, ei K:n ja B:n välille voi mitään romanttista suhdetta syntyä. Mikset voi vaan nauttia K:n ja B:n välisestä ystävyydestä ja kemiasta ilman romanssia? Elämä on paljon mukavampaa niin. :)
K&B ovat monille kuin jonkun TV-sarjan päähenkilöt, joilla on vetovoimaa välissä. Nämä päähenkilöt saattavat seurustella välillä muiden kanssa, olla välirikossa jne. mutta kuitenkin he jossakin vaiheessa saavat toisensa. No K&B eivät ole fiktiivisiä hahmoja, mutta joitakin faneja saattaa silti kutkuttaa ajatus siitä, että mitä jos he kuitenkin päätyvät joskus yhteen. Suurin osa tajuaa kyllä, että missä oikeasti mennään, mutta haluavat silti ihastella heidän välillä olevaa kemiaa jne. Toiset taas eivät käsitä millään oikeilla henkilöillä leikkimistä. Tykkään tästä ketjusta sen takia, että samalla pääsee hiukan kurkkaamaan ihmismieleen.
Muistaako joku vielä kasarilta sarjan Konnankoukkuja kahdelle, Moonlighting? Siinä oli päähenkilöiden välillä just kuumaa tätä. Bruce Willis ja oliko Cybill Shepherd?
Minä. Se oli eka shippini ja tämä sitten toinen. Olin 8 v. ja tuntui niin jännältä koko sarja. Silloin ei ollut mitään käsitystä ilmiöstä UST, unresolved sexual tension.
Täällä +30 kuulee ekaa kertaa tän ilmaisun/nimen sille (UST). Se kyllä sopii tähän laivaan niiin hyvin.
Ei ihme, että täällä mainittiin pitkä esileikki tänään, jää se sille leikin tasolle tai ei, kun ainakin jo videoiden perusteella UST:ia on Paljon.
Mitenhän sähköiseltä se purkaantumaton jännite mahtaa heille tuntua:o
Vierailija kirjoitti:
Ostin just liput Kärtsärin, Petrin ja Pojun keikalle jonnekin Laukaaseen marraskuussa 😂 Hassuja keikkoja löytyy kun selailee, ja näitä ei mainosteta missään. Outoa ettei mitään virallista syksyn rundin julkaisua ole
Eli tuskin on mitään Europetouria tulossa syksylle, senkun kierretään Laukaat, Lapuat ja Harjavallat, eihän noiden väliin mahdu.Keikat vaan ilmiintyy, eikä niitä edes mainosteta missään. Eli Käärijä haluaa olla junttiräppäri joka kiertää Suomea gf:n ja sen kaverin kanssa. No mikäpä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti, mitä hvetin paskaa tää ketju on? Miksei miehet harrasta tämmöstä? (muutamaa leipääntynyttå gaytä ei lasketa)
Miehet tarvii silmille virikkeitä, naiset sen lisäksi myös mielikuvitukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulle tuli tästä mieleen kouluajat, kun oltiin välkällä ja just se oma ihastus sattu kavereineen kulkemaan ohi ja se oli just tuommoista vilkuilua 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli varmaan sitä sanatonta kommunikaatiota ja nauruun purskahtamista mistä K on puhunut haastatteluissa. K:n silmät vaan vaeltaa JO:n ja B:n suuntaan ihan itsekseen haastiksen alussa.
Tosi söpösti. Olen ihme puusilmä, eiks toi sama vid ollut pari sivua aiemmin? Katsoin sen, mutta en huomannut mitään :/
Yksin tästä ei siis tulisi mitään!
Vierailija kirjoitti:
Okei täällä on jo ruotsalaisiakin. Laiva on saapunut Tukholmaan ....
Ludwig ja Åke ovat rantautuneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuutissa tai alle Bojan vastannut instakommenttiin😅
Mihin niistä? Kuka toi Rylan on? Joku tuttu?
Rylan oli Liverpoolissa , teki kai ainakin haastatteluja. Hän vastasi Bojanin postauksen kysymykseen 'My garden' ja siihen on tuo Bojanin vastaus. Minuutissa vastaaminen taitaa viitata Jeren kommenttiin vastaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaaws Bojanilla meni pasmat sekasin kun huomasi Jeren
Ja eikös toi oo siltä päivältä ku ne ekaa kertaa tapas, Bojanin vaatteista päätellen. Ja heti aivan pasmat sekasin :D
Ennen tota päivää oli se iltatilaisuus jossa oikeesti ekan kerran tapasivat. Josta on pari videonpätkää. Joista ainakin toisessa B llä on jo se ihastunut ilme..
Mikä se toinen pätkä on? Oon vaan nähnyt Jan - Bojan -pätkän, ja siinä klipissä Bta ei kai näy.
t. toukukuun alussa laivaan hypännyt, mutta aiempaa reittiä suht paljon kartoittanut
Semmonen jossa on B ja kaks muuta jokeria ja K ja ne löpisee jostain pinacoladasta(koska K ei osaa muuta). Siinä B katsoo nätisti.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko kuullut naisesta
joka makasi kauan sohvalla
selasi puhelimestaan vauva.fi-ketjua
ja lopulta muuttui osaksi huonekaluaOotteko kuullut naisesta
joka shippaili kahta julkkista
ja vaikka mielensä irtosi todellisuudesta
hän vain jatkoi shippaustaOletteko kuullut naisesta
joka löytyi lopulta kuolleena
maatuneena sohvaansa
kädessään yhä puhelin ja kuva
slovenialaisprinssistä ja suomalaisesta pottatukasta
Ja siitä maatuneesta ja ravinteikkaaksi mullaksi muuttuneesta av-mammasta versosi jalo balkaninruusu ja komea jerikonruusu joiden juuret kietoutuivat yhteen samalla kun kasvoivat yhdessä kohti aurinkoa. Amen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Jere toi enkku vaan pahenee. "Ai pramis juu".
Ja naiset taustalla lisääntyy.Menee pian kaikki keikkaliksat elareihin 😬😬😬
Naisten määrä lisääntyy, ääliö.
eri
Eiköhän kyseinen kommentoija vitsaillut, että mitä jos Jere saa vauvoja näiden kaikkien naisten kanssa.
Ei, vaan hän luuli, että ne naiset lisääntyvät. Saavat lapsia.
Koska mikä oletus se on, että jos naisten määrä lisääntyy, syntyy lapsia, häh. Ei ihan tätä päivää!
Ostin just liput Kärtsärin, Petrin ja Pojun keikalle jonnekin Laukaaseen marraskuussa 😂 Hassuja keikkoja löytyy kun selailee, ja näitä ei mainosteta missään. Outoa ettei mitään virallista syksyn rundin julkaisua ole