Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh haluun jo lopettaa tän shippauksen, oli minullekin aluks vitsiä, mutta nyt on alkanu harmittaa ettei mitään oikeesti tapahdu nyt eikä ikinä.
Voisitteko takoa mun kalloon sen tosiasian että Käärijä on jonkun perus lastentarhanaisen kanssa ydinperhettä kohta perustava hetero? Ja jännittävä viisubestis oli hetken läppä joka unohtuu kun aletaan tehä vaimon kanssa jotain kesämökkiremppaa tai mitä ikinä? Niin pääsen tästä sekopäisestä toiveajattelusta eroon.K on heteroparisuhteessa, ei K:n ja B:n välille voi mitään romanttista suhdetta syntyä. Mikset voi vaan nauttia K:n ja B:n välisestä ystävyydestä ja kemiasta ilman romanssia? Elämä on paljon mukavampaa niin. :)
K&B ovat monille kuin jonkun TV-sarjan päähenkilöt, joilla on vetovoimaa välissä. Nämä päähenkilöt saattavat seurustella välillä muiden kanssa, olla välirikossa jne. mutta kuitenkin he jossakin vaiheessa saavat toisensa. No K&B eivät ole fiktiivisiä hahmoja, mutta joitakin faneja saattaa silti kutkuttaa ajatus siitä, että mitä jos he kuitenkin päätyvät joskus yhteen. Suurin osa tajuaa kyllä, että missä oikeasti mennään, mutta haluavat silti ihastella heidän välillä olevaa kemiaa jne. Toiset taas eivät käsitä millään oikeilla henkilöillä leikkimistä. Tykkään tästä ketjusta sen takia, että samalla pääsee hiukan kurkkaamaan ihmismieleen.
Muistaako joku vielä kasarilta sarjan Konnankoukkuja kahdelle, Moonlighting? Siinä oli päähenkilöiden välillä just kuumaa tätä. Bruce Willis ja oliko Cybill Shepherd?
Minä. Se oli eka shippini ja tämä sitten toinen. Olin 8 v. ja tuntui niin jännältä koko sarja. Silloin ei ollut mitään käsitystä ilmiöstä UST, unresolved sexual tension.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ollut jo täällä
En kestä. Toi vilkuilu <3
Aaaws Bojanilla meni pasmat sekasin kun huomasi Jeren
Ja eikös toi oo siltä päivältä ku ne ekaa kertaa tapas, Bojanin vaatteista päätellen. Ja heti aivan pasmat sekasin :D
Ennen tota päivää oli se iltatilaisuus jossa oikeesti ekan kerran tapasivat. Josta on pari videonpätkää. Joista ainakin toisessa B llä on jo se ihastunut ilme..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eikös toi oo siltä päivältä ku ne ekaa kertaa tapas, Bojanin vaatteista päätellen. Ja heti aivan pasmat sekasin :D
Tuon tämän takaisi:
https://twitter.com/thisisfoxx/status/1659209972352425988?s=46&t=CKsSJE…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh haluun jo lopettaa tän shippauksen, oli minullekin aluks vitsiä, mutta nyt on alkanu harmittaa ettei mitään oikeesti tapahdu nyt eikä ikinä.
Voisitteko takoa mun kalloon sen tosiasian että Käärijä on jonkun perus lastentarhanaisen kanssa ydinperhettä kohta perustava hetero? Ja jännittävä viisubestis oli hetken läppä joka unohtuu kun aletaan tehä vaimon kanssa jotain kesämökkiremppaa tai mitä ikinä? Niin pääsen tästä sekopäisestä toiveajattelusta eroon.K on heteroparisuhteessa, ei K:n ja B:n välille voi mitään romanttista suhdetta syntyä. Mikset voi vaan nauttia K:n ja B:n välisestä ystävyydestä ja kemiasta ilman romanssia? Elämä on paljon mukavampaa niin. :)
K&B ovat monille kuin jonkun TV-sarjan päähenkilöt, joilla on vetovoimaa välissä. Nämä päähenkilöt saattavat seurustella välillä muiden kanssa, olla välirikossa jne. mutta kuitenkin he jossakin vaiheessa saavat toisensa. No K&B eivät ole fiktiivisiä hahmoja, mutta joitakin faneja saattaa silti kutkuttaa ajatus siitä, että mitä jos he kuitenkin päätyvät joskus yhteen. Suurin osa tajuaa kyllä, että missä oikeasti mennään, mutta haluavat silti ihastella heidän välillä olevaa kemiaa jne. Toiset taas eivät käsitä millään oikeilla henkilöillä leikkimistä. Tykkään tästä ketjusta sen takia, että samalla pääsee hiukan kurkkaamaan ihmismieleen.
Muistaako joku vielä kasarilta sarjan Konnankoukkuja kahdelle, Moonlighting? Siinä oli päähenkilöiden välillä just kuumaa tätä. Bruce Willis ja oliko Cybill Shepherd?
Minä. Se oli eka shippini ja tämä sitten toinen. Olin 8 v. ja tuntui niin jännältä koko sarja. Silloin ei ollut mitään käsitystä ilmiöstä UST, unresolved sexual tension.
Mun eka oli Mulder ja Scully Salaisista Kansioista, olin muistaakseni yläasteella silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi hyvä ja mielelläni pystyisin! <3 Mutta juttu on varmaan tämä. En ole itse 100% hetero, ja heteronormi myös ahdistaa. Huomaan että aloin toivoa että tässä vois toteutua jotain sellasta mitä ite kovasti haluaisin maailmassa nähdä. Että aina ei voittaisi se maailman heteroin ja konservatiivisin tarina (jossa b voi toki olla menestyneen miehen parhaan kaverin paikalla mutta kotona odottaa 2 lasta, talo, koira ja kaunis vaimo monogamisessa avioliitossa aamen). Mutta sehän se voittaa.
Eli haluat nähdä Bojanin ja Käärijän välillä oman unelmasi ei-heteronormatiivisesta parisuhteesta ja siksi et pysty hyväksymään, että Käärijä on heterosuhteessa eikä siten romanttista suhdetta voi hänen ja Bojanin välille syntyä? Entäs, jos se ei ole Käärijän tai Bojanin unelma? Turha asettaa heille odotuksia ja vaatimuksia sinun henkilökohtaisten haaveidesi perusteella.
Myönsin sen tuossa jo itsekin, kyllä. Minulle kävi näin. Vähemmistöasemasta, ja siitä että on ollut vaikea löytää itselle inspiroivia rakkaustarinoita, tämä varmasti jossain määrin johtuu. Voin hyvin kuvitella että kaikille tämä juttu ei ollenkaan samalla tavalla lataudu omilla toiveilla. Minulle kävi niin. En oikein ymmärrä miksi hyökkäät. Minähän juuri haluaisin lopettaa koko tämän shippauksen koska ymmärrän että itselleni tässä oli liikaa henkilökohtaista pelissä. Sanokaa sairaaksi jos siltä tuntuu, minkä sille mahdan.
En sano sairas. Sanon, että itsekäs.
tää on sitten eri henkilö kun mä olin. (keskisormiriehuja)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tota päivää oli se iltatilaisuus jossa oikeesti ekan kerran tapasivat. Josta on pari videonpätkää. Joista ainakin toisessa B llä on jo se ihastunut ilme..
T: astuin laivaan jo lähtösatamassa
Tuli tästä ketjusta mieleen, oon ihan varma että viisuissa JO:ta esitellessään Suomen juontaja sanoi että heillä olis englannin kielinen albumi tekeillä. En ole kuitenkaan sen jälkeen löytänyt asiasta mitään tietoa. Kuulinko mitä halusin kuulla vai osaako joku kertoa lisätietoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehän vilkuilevat tosiaan kuin kaksi ihastunutta teiniä.
Kärtsällekin tuli vaikeuksia keskittyä haastatteluun🤭
Kai nyt kun tuollainen päivänsäde hymyilee suu korvissa ja hakee katsetta 🥰
Vierailija kirjoitti:
Siis jotkut moralisoi täällä ettei noita kahta saa shipata, väärin kun ovat oikeita ihmisiä ja ainaki toinen taitaa olla hetero? Voi voi teiän kanssa, entäs Tom Cruise ja Val Kilmer? Niiden vahvan kemian takia niitä alettiin shipata jo 80luvulla ja se jatkuu edelleen, yli 30v myöhemmin. 😅 eikä ne noiden kahden leffojen välissäkään päässy toisistaan eroon, heti jos ne nähtiin yhessä jossain niin alko top gun kettuilu.
https://www.tumblr.com/misanderousmisfit/697034961427087360/and-nearly-…
And nearly a quarter century after Top Gun, when Kilmer and Tom Cruise, by chance, attended the same Los Angeles Lakers game in 2009, they found themselves together again, shown split-screen on the Jumbotron, while Kenny Loggins’s “Danger Zone” played over the speakers.
Jaa, enpä ole kuullutkaan. Oli hieman eri asia kaikki tuollainen ennen nettiä.
Ootteko kuullut naisesta
joka makasi kauan sohvalla
selasi puhelimestaan vauva.fi-ketjua
ja lopulta muuttui osaksi huonekalua
Ootteko kuullut naisesta
joka shippaili kahta julkkista
ja vaikka mielensä irtosi todellisuudesta
hän vain jatkoi shippausta
Oletteko kuullut naisesta
joka löytyi lopulta kuolleena
maatuneena sohvaansa
kädessään yhä puhelin ja kuva
slovenialaisprinssistä ja suomalaisesta pottatukasta
Vierailija kirjoitti:
tuosta tampereen keikan jälkeisestä, joku fanikin taisi twitterissä mainita jotain että oli crew tosi yrmynä ja ärsyyntyneenä ympärillä kun oli tämä fani jeren tavannut ja pahoitellutkin sitten hälle kun pidätteli heitä, jereä ei ollut haitannut yhtään mutta vissiin näitä neitosia sit oli
Voitteko parilla sanalla kuvata, mistä oli kyse siinä! Oliko tästä jtn materiaalia tai keskustelua muuallakin? En oo kaikkea vielä taaksepäin lukenu, tää shippari tulee jälkijunassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi hyvä ja mielelläni pystyisin! <3 Mutta juttu on varmaan tämä. En ole itse 100% hetero, ja heteronormi myös ahdistaa. Huomaan että aloin toivoa että tässä vois toteutua jotain sellasta mitä ite kovasti haluaisin maailmassa nähdä. Että aina ei voittaisi se maailman heteroin ja konservatiivisin tarina (jossa b voi toki olla menestyneen miehen parhaan kaverin paikalla mutta kotona odottaa 2 lasta, talo, koira ja kaunis vaimo monogamisessa avioliitossa aamen). Mutta sehän se voittaa.
Eli haluat nähdä Bojanin ja Käärijän välillä oman unelmasi ei-heteronormatiivisesta parisuhteesta ja siksi et pysty hyväksymään, että Käärijä on heterosuhteessa eikä siten romanttista suhdetta voi hänen ja Bojanin välille syntyä? Entäs, jos se ei ole Käärijän tai Bojanin unelma? Turha asettaa heille odotuksia ja vaatimuksia sinun henkilökohtaisten haaveidesi perusteella.
Eiköhän kaksi aikuista miestä osaa huolehtia itsestään ilman sun holhoamista, rakas😚
Eikö aikuiset ihmiset osaa huolehtia seksuaalisista tarpeistaan ilman, että käyttävät julkisuudesta tuttuja henkilöitä epäterveellä tavalla pelinappuloinaan. Rakas.
Keskisormi jankkaaja on vissiin kännissä jossakin, niin tilalle saatiin tämä ei saa run**ta julkisuuden henkilöille jankkaaja.
En oo, ketjussa mukana jo monta sivua! Bojanhan laittoi niitä kuvia 🥰😍
How can anyone claim that Bojan and Käärijä/Jere have a fake friendship? Where have you got such stupid idea from! That's not nice to say! They have a real and genuine friendship!! Anyone can see that!! Inte schyst att säja så. How would you feel if I claimed that you and your friend have a fake friendship? :( Not so good, am i right? So stay positive and Let's enjoy Bojan and Jere's VERY REAL friendship instead. Enough said.
Greetings from Sweden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen näkyy ja pitkälle tossa vilkuiluvideossa. Molemmin puolin ja erityisesti Bojanin puolelta. Jere lähinnä hämmentynyt. Yrittää keskittyä.
Onko jännää olla 45v autisti?
Onko sulla kaikki kunnossa? Vaikutat siltä, että elämä ei ole kohdellut sua hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän on pitäny alkaa vilautella stooreissan kumppaniaan, vaikka on vastoin omia periaatteitaan, jotta tåä keharishippailu laantuisi.
Miettikääpä sitäkin puolta...
Eiköhän kyse ole siitä, että Kärtsää ei vaan kiinnosta. Hän ei kertakaikkiaan kiinnitä tuollaisiin asioihin huomiota, ne on hänelle täysin merkityksettömiä. Se tekee juuri Kärtsästä niin kiehtovan; se aitous ja kotikutoisuus. Toki Käärijä on tietyllä tapaa harkittu tuote, mutta samalla hän on niin spontaani ja hän tuskin kauheasti miettii, että näkyykö jonkin videon taustalla esim. koiran paskaa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Tuli tästä ketjusta mieleen, oon ihan varma että viisuissa JO:ta esitellessään Suomen juontaja sanoi että heillä olis englannin kielinen albumi tekeillä. En ole kuitenkaan sen jälkeen löytänyt asiasta mitään tietoa. Kuulinko mitä halusin kuulla vai osaako joku kertoa lisätietoja?
Muistaakseni elokuussa tai syyskuussa tulee uusi enkkusingle ja englanninkielinen tai englantipainotteinen albumi loppuvuodesta, oisko ollut marraskuusta puhetta. Lähdettä en valitettavasti muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ku ujo koulutyttö.
Jotain tekoyskää kehittelee tohon vielä, niin tyypillinen sijaistoiminto😅
Ja meinaa ottaa paniikki takapakkia :D sillee apua apua, mitä teen, Kärtsä on tuossa xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ensimmäinen shoppaus oli Antti Tuisku ja Ville Valo. Olikohan Vintti-blogi jossa heidän tarinaa tehtiin.
Osoittaa jotain tän palstan henkisestä tasosta. Eikä erityisen positiivista
Jaa nii et joku täällä shopannu Antti Tuiskua ja Ville Valoa. 😶
Se oli aikansa asia tietyissä porukoissa. Erotuksena tietenkin, että Antti ja Ville oli aidosti epätodellinen pari. Kaikki lähti Linnan juhlista 2006. Antti ja Ville oli yhteishaastattelussa ja bondasivat. Ville oli selvästi humalassa. Keskustelut siinä päättyi lopulta siihen että Ville kuulemma strippaa jatkoilla Antille. Apua. Joku siitä sitten innostui kirjoittelemaan monen vuoden ajan tarinaa kuvitteellisesta suhteesta. Joiden haastattelun perusteella pystyi rivien välistä myös sanomaan, että Antti oli tietoinen niistä asioista.
Olipa pakko kaivaa kun netistä löytyi vielä 17 vuoden jälkeen yksi kuva Linnasta. Ensimmäisen tason selfie otettu Kaija Koon, Krissen, Antin ja Villen kanssa. Ei en aio jatkaa enää tätä. Halusin vain jakaa muistelon :D
https://is.mediadelivery.fi/img/468/2c50514ed18985528c79491756cac86c.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kyllä vähän innostusta häiritsee se, että KB ei koskaan toteudu romanttisessa mielessä. Eiköhän se ala olla aika selvää jo. Kuitenkin mua ihmetyttää se, että noiden välillä näyttäisi kuitenkin olevan fyysistäkin kiinnostusta molempien osalta, jos vaikka ajattelee Tavastian keikkaakin. Eikö sitä sitten ole tarpeeksi vai onko sekin mitä nähtiin Tavastialla kuitenkin isolta osalta näyttelemistä. Mikä on se tekijä, joka estää noita päätymästä...en mä muuta keksi kuin että he näyttelevät niin hyvin fyysistä vetovoimaa välillään , että katsoja uskoo. En oo nyt ihan varma menikö tämä liian loukkaavaksi. Anteeksi
Ai. Mä taas ymmärrän ihan hyvin niin paljon kontrollissa olevia ihmisiä, että miettivät tuollaisia siirtoja kuitenkin tosi tosi tosi tarkkaan. Tai ei tuossa mielestäni vielä ole tarvinnut edes miettiä. Kun tietää, ettei helpolla lysähdä kaikkien syliin, niin voi varmaan antaa palaa, kuhan se tuntuu hetken jossain. se ois iso päätös kokeilla jotain suhdetta, jos ei esim identifioidu miksikään homppeliksi.
Bojan näyttää oikeasti söpösti ihastuneelta tuossa vilkuiluvideossa. Toki se voi olla ihan fanitusta.. no okei ei voi 😀 ja tuo *köh* virkayskä 😆