Mihin seikkoihin ihastuit nykyisessä ihastuksessasi? :-)
Kerro myös oletko nainen vai mies ja oletko ihastunut naiseen vai mieheen.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Omaan mielikuvaani hänestä, joka ei ollut totta.
Sama juttu, mutta ei edes tunneta kuin pinnallisesti. :D
En osaa edes sanoa. Oli vain täydellinen.
Nokkeluuteen, sanavalmiuteen, huumorintajuun ja pilkkeeseen silmäkulmassa. Tuli ihan puskista koko mies.
Vierailija kirjoitti:
Nokkeluuteen, sanavalmiuteen, huumorintajuun ja pilkkeeseen silmäkulmassa. Tuli ihan puskista koko mies.
Olen tullut monesta puskasta. En tiedä noista muista.
Mies on söpö ja ihana. Synkkaa tosi hyvin. En vaan saanut häntä itselleni.
Niin sievät kasvot ja hänen sirous. Myös hänen reaktio minuun kun hetkeen ei olla nähty sai ihastumista aikaan itsessäni. Hän on nainen.
M30
Vierailija kirjoitti:
Niin sievät kasvot ja hänen sirous. Myös hänen reaktio minuun kun hetkeen ei olla nähty sai ihastumista aikaan itsessäni. Hän on nainen.
M30
Minkä niminen hän on?
Nauruun. Kuulostaa välillä porsaalta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Minkä niminen hän on?
En tiedä nimeä, mutta pidemmän aikaan ollaan oltu tietoisia toisistamme. Ainaskin vuoden verran.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Minkä niminen hän on?
En tiedä nimeä, mutta pidemmän aikaan ollaan oltu tietoisia toisistamme. Ainaskin vuoden verran.
M30
Kysy häneltä tai yhteiseltä tutulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Minkä niminen hän on?
M30
Kysy häneltä tai yhteiseltä tutulta.
Ei ole yhteistä tuttua. Mä oon vain asiakas siellä missä näen hänet.
M30
Ihan ekana kauniiseen ulkomuotoon, etenkin silmiin ja paksuihin hiuksiin, kun ei oltu vielä juteltu. Hän oli aloitteellinen. Näin että häntä jännitti valtavasti tehdä aloite, mutta rohkeus teki vaikutuksen. Sitten kun juteltiin, hän vähän sekoili sanoissaan ja tuntui puhuvan ajattelematta yhtään mitä sanoi. Ilmeisesti koska oli niin ihastunut minuun. Sain hänestä heti sellaisen vaikutelman, että on todella aito eikö yritä esittää mitään. Ja kyllä sekin hymyilytti, kun hän oli niin silminnähden ihastunut minuun.
Olen mies ja hän on ihana nainen.
Töissä on yks muhkea perseinen nainen, harmi että sillä on sormus sormessa, tosin en uskaltaisi lähestyä vaikkei olisi. No, ainakin on silmäkarkkia.
Ette kuitenkaan edes tunne.