Toinen viisuvoitto kääntyi Loreenille imagotappioksi
Useimmille viisuja seuraaneille jäi aikoinaan Euphoriasta ja Loreenista hyvät fiilikset. Nyt minusta alkaa näyttää siltä, että tämä toinen viisuvoitto on muodostumassa Loreenille painolastiksi. Loreenille on muodostumassa maine sinä voittajana, joka valittiin ohi äänestäjien enemmistön mielipiteen, vaikka se tapahtuikin sääntöjen mukaan. Monien mielestä Tattoo on Euphoriaa heikompi biisi ja vanhan kaavan toistoa. Kun tähän yhdistetään suhteettoman suuret raatipisteet ja tuplavoiton tavoittelu, Loreenin imago on minun nähdäkseni oikeasti kärsinyt. En pidä sitä kokonaan hänen syynään, mutta fakta on, että ennennäkemätön määrä ihmisiä protestoi avoimesti Loreenin voittoa vastaan. En ole varma, oliko tuplavoitto tämän kaiken arvoista, vaikka Ruotsi saakin nyt viisunsa. Euroviisujen ainoa pointti on ilon tuottaminen suurelle yleisölle, joka on nyt ilmaissut enemmänkin pettymyksen tunteita. Arvelen, että tämä saattaa luoda paineita sääntömuutoksiin.
Kommentit (111)
Hyvä huomio. Olen samaa mieltä, että tuo tuplavoitto kärjistää ihmisten ärtymystä tuloksesta. Sen olisi voinut vielä pitkin hampain jotenkin hyväksyä, että ruotsalainen olisi voittanut uuden artistin ja erilaisen biisin voimin.
Tää uusi biisi oli tosi hengetön, väritön ja esitys flegmaattinen. Mutta Loreenin kroppa on sellaisessa tikissä että pelkästään siitä syystä hänelle voiton suo! Jösses että on muuten tehty töitä tuon eteen :o
Vierailija kirjoitti:
Tää uusi biisi oli tosi hengetön, väritön ja esitys flegmaattinen. Mutta Loreenin kroppa on sellaisessa tikissä että pelkästään siitä syystä hänelle voiton suo! Jösses että on muuten tehty töitä tuon eteen :o
Bikinifitness on oma kilpalajinsa.
Vieläkin tämä homma sapettaa. On jo alkanut kuulua kommentteja siitä, miten tästä puhuminen tekee suomalaisista huonoja häviäjiä. Itse olen taas sitä mieltä, että epäkohdista puhumalla ne on usein mahdollista muuttaa. En vaadi Käärijän tapauksessa mitään oikaisua, mutta haluan sääntöjä muutettavan tulevaisuudessa. Myös viisulähetyksen pisteidenlaskuosio oli mielestäni nöyryyttävä, kun Loreenille menneet tuomaripisteet lueteltiin kaikki erikseen ja Käärijälle katsojien pisteet lätkäistiin yhtenä satsina. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Loreen on Ruotsissa rakastettu.
Ruotsi tykkääkin kusettajista.
Vierailija kirjoitti:
En nyt sitä palkitsisi, mutta ajattelin itsekin, että pitäisiköhän laittaa Loreenin kuva jääkaappiin tavoitteeksi. :D
Euroviisuissa oli lupaavia tulokkaita, mutta ei.
Yhtä kuulua kuultua tyyppiä vaan suositaan.
Pahin oli tuo pisteidenjako soppa. Tuomaripeli voitto. Närää aiheuttaa eniten äänestäjille, kun heidän antamillaan äänillä ei ollut mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Mun käy jo vähän sääliksi Loreenia. Ei tää soppa hänen syytään ole.
Ihan on kuule osallinen ja hyötyy taloudellisesti tästä huijauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän sille voi, jos raadit ympäri Eurooppaa päättivät äänestää häntä? "Ei ei, älkää äänestäkö minua, äänestäkää Käärijää!"
-eri
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Vaikka Ukrainan voitto viime vuonna oli järjestetty juttu, kaikki olivat siinä sydämellään mukana. Nyt kun tämä on järjestetty, niin sydämellään mukana olleet protestoivat tulosta. Eikä ihme.
Se biisi kesti hyvin aikaa ja oli komea esitys saatu siitä aikaiseksi viisuihin. Loreen tuskin kelpaa ensi vuonna huhuilemaan kun korkeintaan stadionin aulaan, kun lavalla keskitytään palvomaan abbaa
Ei se tietysti Loreenin imagoa paranna, että häviää yleisöäänestyksen, mutta ei tuomarien toiminta sen syytä ole.
Jos käy ilmi että on, se on tietysti eri asia.
Yliarvostettu kappale.
Loreenin ääni on hyvä, mutta nämä uikutukset on niin nähty ja kuultu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän sille voi, jos raadit ympäri Eurooppaa päättivät äänestää häntä? "Ei ei, älkää äänestäkö minua, äänestäkää Käärijää!"
-eri
Paskat ne mitään päättäneet, vaan Ruotsi sopi aikoja sitten, että ne äänestää häntä. Ei se Loreen mikään viaton pulmunen ole, näkihän sen siitä heti, että on kusetuksessa mukana.
Ruotsi palkkasi kuukausi ennen 1. semifinaalia täyttä häkää työntekijöitä ensi vuoden viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt sitä palkitsisi, mutta ajattelin itsekin, että pitäisiköhän laittaa Loreenin kuva jääkaappiin tavoitteeksi. :D
Alapeukuttajien mielestä ei ole hyvä kroppa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä huijaus?
Vierailija kirjoitti:
Kai olet ymmärtänyt, että viisut ei ole missikisat tai fitnesskilpailu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Paskat ne mitään päättäneet, vaan Ruotsi sopi aikoja sitten, että ne äänestää häntä. Ei se Loreen mikään viaton pulmunen ole, näkihän sen siitä heti, että on kusetuksessa mukana.
Ruotsi palkkasi kuukausi ennen 1. semifinaalia täyttä häkää työntekijöitä ensi vuoden viisuihin.
Ruotsi sopi raatien kanssa aikoja sitten, että ne äänestää Loreenia...? Jösses, nyt on paksua.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo kyllä mikään erikoinen ole. Ihan hoikka mutta ei mikään tiimalasivartalo, aika tasapaksu, eikä oikein ole rintoja ja takapuoltakaan. Samanlaisia näkee useita kauppareissulla prismassa.
Näinpä. Vaikka Ukrainan voitto viime vuonna oli järjestetty juttu, kaikki olivat siinä sydämellään mukana. Nyt kun tämä on järjestetty, niin sydämellään mukana olleet protestoivat tulosta. Eikä ihme.