Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinulle ok, että miehesi viestittelisi vähintään kerran kuussa kaverilleen, joka asuu toisella puolella maailmaa?

Vierailija
17.09.2026 |

Ja tämä kaveri olisi kaunis nainen, jonka mies oli tavannut ennen teidän tapaamista ulkomailla. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Mieheni on homo.

Vierailija
2/18 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi yhteyttä häneen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi yhteyttä häneen?

Ovat kavereita.

Vierailija
4/18 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton no-no, uhkaisin heti erolla ja vaatisin saada tutkia viestinnän sisällöt.

Vierailija
5/18 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, miksei sopisi? Mieheni on jopa vieraillut ystävänsä luona ja majoittunut hänen asuntoonsa, ei tosin maapallon toisella puolella, vaan Saksassa. Tästä ei saa ystävän nykyiselle miehelle hiiskahtaakaan...

Vierailija
6/18 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok.

Vierailija
7/18 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu haittais itteä ja tulis tulee tunne että pidetään yhteyksiä mikäli kaunotar tulisi takaisin. Mitä ne viestittelee? Tunnetko että saat samanlaisen huomion mieheltäsi. 

Vierailija
8/18 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok. Minä olen 25 vuoden suhteemme aikana saanut menestyksekkäästi lopetettua mieheltäni kaikki sosiaaliset suhteet perheen ulkopuolelta. Edes naapurin kanssa ei jää jutulle, korkeintaan tervehtii kohdatessa.

Olen zen-tason vaimo.

N43

Vierailija
9/18 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, siitä vaan.

Vierailija
10/18 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee samaten 

Vierailija
11/18 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi ok. Minä olen 25 vuoden suhteemme aikana saanut menestyksekkäästi lopetettua mieheltäni kaikki sosiaaliset suhteet perheen ulkopuolelta. Edes naapurin kanssa ei jää jutulle, korkeintaan tervehtii kohdatessa.

Olen zen-tason vaimo.

N43

Moi vaimo. Älä nyt suutu, mutta juttelin tuntemattomalle naiselle, kun vein käskystäsi roskat aiemmin. Menen kohta tekemään ruokaa ja lopetan tämän iänikuisen läppärillä istumisen, jota niin inhoat.

T: Beta-M 48

Vierailija
12/18 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
13/18 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee samaten 

Sehän olisi ilmiselvä "kosto", jos oj:lla ei kerta jo luontaisesti ole tällaista kaveria olemassa, sillä jos ei ole niin oj:n pitäisi etsiä sellainen.

Vierailija
14/18 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee samaten 

Sehän olisi ilmiselvä "kosto", jos oj:lla ei kerta jo luontaisesti ole tällaista kaveria olemassa, sillä jos ei ole niin oj:n pitäisi etsiä sellainen.

Kuka kostosta on puhunut?

Vierailija
15/18 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvän ystävättäreni mies lähetti minulle dickpicin. Se oli minulle shokki. 

Toivon että ystävättäreni saa miehensä ruotuun. Ällöttävä ja nolo juttu. Mies on menettänyt järkensä, on kuulemma ollut rakastunut minuun vuosia. Pitäkää silmällä 

niitä äijiänne, naiset!

Vierailija
16/18 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Eri asia jos antaa hätäapua rahana, jos kyseessä ei ole rikollisliiga. Tiedän koska on kyseessä platoniset oikeat kaverit ja koska pelimies.

Vierailija
17/18 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen zen-tason vaimo.

N43

Eihän tuo  nyt ole vielä mitään, koska minä pakotin mieheni tappamaan kaikki vanhat kaverit ja sukulaiset.

Nyt se on täysin minun armoilla.

Vierailija
18/18 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Eri asia jos antaa hätäapua rahana, jos kyseessä ei ole rikollisliiga. Tiedän koska on kyseessä platoniset oikeat kaverit ja koska pelimies.

Olet siis yhdessä pelimiehen kanssa? Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä