Olisiko sinulle ok, että miehesi viestittelisi vähintään kerran kuussa kaverilleen, joka asuu toisella puolella maailmaa?
Ja tämä kaveri olisi kaunis nainen, jonka mies oli tavannut ennen teidän tapaamista ulkomailla.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi yhteyttä häneen?
Ovat kavereita.
Ehdoton no-no, uhkaisin heti erolla ja vaatisin saada tutkia viestinnän sisällöt.
Höh, miksei sopisi? Mieheni on jopa vieraillut ystävänsä luona ja majoittunut hänen asuntoonsa, ei tosin maapallon toisella puolella, vaan Saksassa. Tästä ei saa ystävän nykyiselle miehelle hiiskahtaakaan...
Juu haittais itteä ja tulis tulee tunne että pidetään yhteyksiä mikäli kaunotar tulisi takaisin. Mitä ne viestittelee? Tunnetko että saat samanlaisen huomion mieheltäsi.
Ei olisi ok. Minä olen 25 vuoden suhteemme aikana saanut menestyksekkäästi lopetettua mieheltäni kaikki sosiaaliset suhteet perheen ulkopuolelta. Edes naapurin kanssa ei jää jutulle, korkeintaan tervehtii kohdatessa.
Olen zen-tason vaimo.
N43
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi ok. Minä olen 25 vuoden suhteemme aikana saanut menestyksekkäästi lopetettua mieheltäni kaikki sosiaaliset suhteet perheen ulkopuolelta. Edes naapurin kanssa ei jää jutulle, korkeintaan tervehtii kohdatessa.
Olen zen-tason vaimo.
N43
Moi vaimo. Älä nyt suutu, mutta juttelin tuntemattomalle naiselle, kun vein käskystäsi roskat aiemmin. Menen kohta tekemään ruokaa ja lopetan tämän iänikuisen läppärillä istumisen, jota niin inhoat.
T: Beta-M 48
Vierailija kirjoitti:
Tee samaten
Sehän olisi ilmiselvä "kosto", jos oj:lla ei kerta jo luontaisesti ole tällaista kaveria olemassa, sillä jos ei ole niin oj:n pitäisi etsiä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee samaten
Sehän olisi ilmiselvä "kosto", jos oj:lla ei kerta jo luontaisesti ole tällaista kaveria olemassa, sillä jos ei ole niin oj:n pitäisi etsiä sellainen.
Kuka kostosta on puhunut?
Erittäin hyvän ystävättäreni mies lähetti minulle dickpicin. Se oli minulle shokki.
Toivon että ystävättäreni saa miehensä ruotuun. Ällöttävä ja nolo juttu. Mies on menettänyt järkensä, on kuulemma ollut rakastunut minuun vuosia. Pitäkää silmällä
niitä äijiänne, naiset!
Ei. Eri asia jos antaa hätäapua rahana, jos kyseessä ei ole rikollisliiga. Tiedän koska on kyseessä platoniset oikeat kaverit ja koska pelimies.
Vierailija kirjoitti:
Olen zen-tason vaimo.
N43
Eihän tuo nyt ole vielä mitään, koska minä pakotin mieheni tappamaan kaikki vanhat kaverit ja sukulaiset.
Nyt se on täysin minun armoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Eri asia jos antaa hätäapua rahana, jos kyseessä ei ole rikollisliiga. Tiedän koska on kyseessä platoniset oikeat kaverit ja koska pelimies.
Olet siis yhdessä pelimiehen kanssa? Miksi?
Ei haittaa. Mieheni on homo.