Loreen ei ole postannut instaansa mitään voitosta.
Kommentit (107)
Sääliksi käy Loreenia. Epäilen, että itse olisi tällaista voittoa halunnut. En usko, että on ollut edes tietoinen, jos on ollut jotain sopupeliä.
Toivottavasti osaa hävetä, vähän kyllä epäilen, vaikuttaa nääs täysin narsistilta.
Varmaan pelkää mitä kommenttikenttään ilmestyisi.
Nolo voitto. Ei voi ainakaan paljoa nauttia. Sääliksi käy. Media sanoo voittoa varastetuksi ja yhtään 12 pistettä ei tullut miltään maalta yleisöpisteissä. Aika nolovoitto. Sitten vielä Ruotsin median Börjet nostaa shown kun Suomi ei antanut yhtään yleisöpistettä. Yritetään saada pois huomio itse asiasta eli että saadaan Loreen voittamaan raatipisteillä. Aivan selvää sopupeliä.
Toivotaan että Loreenin maine on nyt mennyt kokonaan ja ampui itseään jalkaan.
Eikä tuo mikään iso stara ole muutenkaan, vaikka semmoista esittänyt, voisi palata pilvilinnoistaan maan pinnalle.
Ehkä Euroopan vihatuin henkilö tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän säälittää, kun tuomarit vei huomion sen voitolta. Mutta ei paljon.
Loreen ei ole se syyllinen, vaan Ruotsia suosiva/Ruotsin suhteillaan rakentama systeemi. Pienet piirit pyörii.
Miksi hoette että ei ole syyllinen? :D No onhan, koska hän ihan omaa ahneuttaan rynnii tuonne vetämään toisen pystin jo yhden voiton jälkeen. Pyrkyrinä yrittänyt viisuihin neljäkö kertaa? Ihan oikeasti jo. Naurettavan ahnetta touhua. Nyt sai ansaitusti koko viisuhteisön ärsytykset niskaansa. Käyttäytynyt koko viisukauden aikana ylimielisesti Suomeakin kohtaan, vaikka itse ei edes ole ruotsalainen vaan marokkolaistaustainen. On siinä meillä VoItTAja <3
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy Loreenia. Epäilen, että itse olisi tällaista voittoa halunnut. En usko, että on ollut edes tietoinen, jos on ollut jotain sopupeliä.
Ei säälitä yhtään.
Etkö nähnyt miten käyttäytti viisuissa ja niitä ennen. Huhhuh.
Niillä kynsillä on pikkasen vaikeeta mitään kirjoittaa...
Loreen: Paska homma mutta tulihan laulettua.
Vierailija kirjoitti:
Niillä kynsillä on pikkasen vaikeeta mitään kirjoittaa...
Ennen oli sellainen satu kuin Jöröjukka. Jöröjukka ei antanut mm leikkauttaa tukkaa, kynsiä jne. Just samanlaiset kynnet oli Loreenilla kuin Jöröjukalla.
Miksi Loreen esittää suurta taiteilijaa ja superstaraa, jos se ei edes näitä surkeita ujelluksiaan ole itse tehnyt.
Noloa.
Katsoitteko sen lehdistötilaisuuden heti viisujen jälkeen. Oli kyllä surullinen tilaisuus, kuin hautajaisissa. Tää takkuperuukki istui mikrofonien edessä esittämässä megatähteä naama väärinpäin, yritti nolata yhtä toinittajaa joka esitti kysymyksen ja lopulta yritti toimittajat saada laulamaan biisiään, mutta kukaan ei laulanut. 😂 😂 😂
Vain sen joku manageri tms hymyili vieressä ruotsalaista pepsodenthymyä, muutoin oli kuin hautajaisissa. Ja livechät täyttyi vihreistä sydämistä ja CHA CHA CHA kommenteista.
Hahhahha, ihan oikein tuolle haahkalle.
Ei kai inkkari mitään somesta tajua. Savumerkkejä lähettelee sukulaisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Nolo voitto. Ei voi ainakaan paljoa nauttia. Sääliksi käy. Media sanoo voittoa varastetuksi ja yhtään 12 pistettä ei tullut miltään maalta yleisöpisteissä. Aika nolovoitto. Sitten vielä Ruotsin median Börjet nostaa shown kun Suomi ei antanut yhtään yleisöpistettä. Yritetään saada pois huomio itse asiasta eli että saadaan Loreen voittamaan raatipisteillä. Aivan selvää sopupeliä.
Kyllä siinä mielessä säälin vähän Loreenia, kun ei varmaan tunnu kivalta voittaa vain raatien avulla, saatikka mennä lavalle vetämään biisiä samalla tietäen ettei hänen kuuluisi yleisön mielestä edes olla sitä voittobiisiä esittämässä vaan Käärijän.
Jos olisin itse ollut Loreenina tuolla, niin en varmasti olisi edes kehdannut mennä tuonne esiintymän uudestaan yleisön reaktion ja yleisöäänten takia, ei vain olisi tuntunut oikeudenmukaiselta ja reilulta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän säälittää, kun tuomarit vei huomion sen voitolta. Mutta ei paljon.
Loreen ei ole se syyllinen, vaan Ruotsia suosiva/Ruotsin suhteillaan rakentama systeemi. Pienet piirit pyörii.
Jos Loreenilla olisi ollut edes jotain moraalia, olisi kieltäytynyt tässä tilanteessa voitosta ja käskenyt antaa voiton ja pokaalin Käärijälle, joka oli ylivoimainen yleisön suosikki ja oikea Voittaja.
Mutta ei, sehän tiedetään, ettei plagioijilla yleensäkään ole mitään moraalia olemassakaan.
Aika epämukava tilanne se on Loreenillekin, kun yleisö huutaa kuorossa "Käärijä- Käärijä-Käärijä", ja sitten pitäisi mennä lavalle, että "sori, te ette nyt saa sitä mitä te haluatte, vaan mut, koska mä voitin tuomariäänillä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä mielessä säälin vähän Loreenia, kun ei varmaan tunnu kivalta voittaa vain raatien avulla, saatikka mennä lavalle vetämään biisiä samalla tietäen ettei hänen kuuluisi yleisön mielestä edes olla sitä voittobiisiä esittämässä vaan Käärijän.
Jos olisin itse ollut Loreenina tuolla, niin en varmasti olisi edes kehdannut mennä tuonne esiintymän uudestaan yleisön reaktion ja yleisöäänten takia, ei vain olisi tuntunut oikeudenmukaiselta ja reilulta.
Niinpä. Kuka haluaa voittaa tuolla tavalla? Tuomariäänillä?
-Ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kisojen järjestäjien kannattaisi miettiä, että kenelle näitä kisoja oikein järjestetään - juryille vaiko kansalaisille? Jos jurylle, niin miksi kansalaiset yleiradioidensa rahoituksen (Eurovision) kautta sitten maksavat nämä kisat?
Tämäkö nyt oli sitten ihannetilanne ja tavoiteltu lopputulos, että voittaja ei viitsi edes somessaan voittoa mainita? Mahdollisuus oli antaa voitto yleisön ylivoimaiselle suosikille, joka kaiken lisäksi oli itsekin täysillä mukana ja voittohuuma olisi kestänyt taatusti pitkään. Nyt bileet kuivui kasaan sillä sekunnilla kun voittaja julistettiin. Ei kiinnosta Loreen oikein ketään, kun ei kiinnosta voitto edes voittajaa. Hyvin vedetty raadit!
ei voi kun ruotsalaiset jäivät kiinni huijaamisesta