Rakastaako jeesus kaikkia ihmisiä?
Vai pitääkö olla uskossa ansaitskseen hänen rakkautensa?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ Jeesus rakastaa Kaikkia ihmisiä , näinhän meille on kerrottu!
Joo. Kun katsoo idän suuntaan, niin tyhmäkin tajuaa, että Jeesus rakastaa maailmaa aivan helvetisti. Ja ukrainalaisia varsinkin aivan erityisesti.
Ihmiselle on annettu vapaa tahto joten mitäpä Jeesus sille voi jos ihmiset omasta halustaan haluavat potkia toisiaan munille?
Jeesus kuoli meidän kaikkien edestä ristillä. Hän lunastimeidät vapaaksi.
Vapaaksi mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ Jeesus rakastaa Kaikkia ihmisiä , näinhän meille on kerrottu!
Joo. Kun katsoo idän suuntaan, niin tyhmäkin tajuaa, että Jeesus rakastaa maailmaa aivan helvetisti. Ja ukrainalaisia varsinkin aivan erityisesti.
Ihmiselle on annettu vapaa tahto joten mitäpä Jeesus sille voi jos ihmiset omasta halustaan haluavat potkia toisiaan munille?
Jeesus kuoli meidän kaikkien edestä ristillä. Hän lunastimeidät vapaaksi.
Jeesus murhattiin teidän kaikkien edessä ristillä. Te lunastitte itse itsenne vapaaksi jotta ette joutuisi vastuuseen rötöksistänne.
Te, eikö koske sinua??
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan Jeesus rakastaa kaikkia, IHAN KAIKKIA. Hän kuoli ristillä, jotta meillä kaikilla olisi mahdollisuus tuntea hänet ja hänen rakkautensa ja päästä taivaaseen. <3
Miten kuollut satuhahmo voi rakastaa?
Ai niin, kyseessä on satu.
Jumala loi helvetin rankaistakseen "vääriä" ihmisiä. Raamattu on täynnä sääntöjä ja kieltoja joita pitää noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta.
Homot pitää kivittää ja vääräuskoiset joutu helvettiin.
Miksi?
Ei takuulla rakasta. Jos rakastaisi niin ei kai silloin antaisi lasten kuolla syöpään, sodissa tms?
Vierailija kirjoitti:
Jumala loi helvetin rankaistakseen "vääriä" ihmisiä. Raamattu on täynnä sääntöjä ja kieltoja joita pitää noudattaa.
Satukirja.
Vierailija kirjoitti:
Ei sua kukaan pakota, vapaaehtoista. Yhteiskunnan lakejakaan ei ole pakko noudattaa, mutta sitten saattaa tulla rangaistus.
Mikset mene valittamaan näistä Suomen laeista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta.
Homot pitää kivittää ja vääräuskoiset joutu helvettiin.
Miksi?
Se on Jumalan tahto.
Jos et ole uskovainen eikä sua kiinnosta kuoleman jälkeinen niin miksi otat kantaa? Elä ja anna toisten elää.
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen ja Jumalan rakkaus on ihanaa, parasta maailmassa! Jos me kaikki ymmärrettäisiin Rakkaus, maailma olisi Taivasten valtakunta.
No nythän teille on se taivasten valtakunta aukeamassa kun uskovainen Urpo kurittaa köyhiä, vie tuet, nostaa asiakasmaksuja ja lääkkeiden hintoja. Kiemurtelee mielihyvästä kun näkee pienten lasten, sairaiden, vammaisten ym kärsimystä. Oikein itseään varmaan kiitätte hyvästä valinnasta. Taputtakaa toisianne olalle, pääsette varmasti Jeesuksen tilalle Jumalan oikealle puolelle kun aika koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sua kukaan pakota, vapaaehtoista. Yhteiskunnan lakejakaan ei ole pakko noudattaa, mutta sitten saattaa tulla rangaistus.
Mikset mene valittamaan näistä Suomen laeista?
En minä valita. Totean vain ääneen mitä kristinusko opettaa. Raamatussa on hyvin selkästi annettuja määräyksiä joita tulee noudattaa.
Kyllä. Jopa niin paljon että jos et halua ottaa Jeesuksen Rakkautta vastaan, sinua varten on luotu ihan oma paikka jossa voit kärvistellä kidutuksessa ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene valittamaan näistä Suomen laeista?En minä valita. Totean vain ääneen mitä kristinusko opettaa. Raamatussa on hyvin selkästi annettuja määräyksiä joita tulee noudattaa.
Niin mitä sittdn jos on?? Kukaan ei tuu vahtii sua ja antaa sakkoja miten niitä noudatat? Joten ei pitäs vaikuttaa sun elämään
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän näki Jeesuksen katseessa? Kristuksen katseessa ei lukenut: "Olet näytellyt petturin roolia, olet syyllistynyt maanpetokseen. Se ei ollut sellainen katse; siinä ei ollut kostonhimoa. Pikemminkin se oli Kristuksen katse, joka sanoi: "Juudas, et käytä minua lainkaan omiin tarkoituksiisi. Päinvastoin, minä käytän sinua nostamaan lippuni korkealle; tulen käyttämään sinua ja nimeäsi ikuisesti. Siksi olen sinulle velkaa, ystäväni." Samanlaisen viestin Juudas havaitsi Jeesuksen katseesta - suuren arvostuksen itseään kohtaan.
Juudas tunsi: "Olen tehnyt väärin häntä kohtaan, mutta hänen katseessaan lukee kiitollisuus. Miten se on mahdollista?" Juudas järkyttyi nähdessään, että Jeesus oli äärimmäisen kiitollinen. Juudas pystyi lukemaan Jeesuksen silmistä: "Juudas, minä käytän sinua ikuisesti. Sinä osoitat, että olen oikeassa. Sinua on käytetty niin suureen tarkoitukseen. Olen käyttänyt sinua ja riistänyt sinulta hyvän nimesi ikuisesti, ja siksi olen sinulle, ystäväni, syvästi kiitollisuudenvelassa. Pyydän, anna minulle anteeksi. Anna anteeksi tekoni." Ymmärtäessään, mitä Kristus yritti sanoa, Juudas järkyttyi tajutessaan, että Kristus saattoi olla niin rakastava, ystävällinen ja kiitollinen häntä, petturia, kohtaan. Juudas ei voinut jäädä sinne väkijoukkoon. Hän juoksi kuin hullu pois sovittaakseen tekonsa.
Tuo on niin suloista ja liikuttavaa kuvitella, mitä joku olisi " nähnyt" jonkun katseessa ja mitä ajatellut. Juudashan siis hirtti itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen rakkaus jokaiseen ihmiseen on koko kristillisen uskon ja pelastuskäsityksen ydin. Eli miten ikinä onkaan onnistunut tyrimään, niin aina voi pyytää anteeksi ja kääntää uuden lehden elämässään muiden ihmisten auttamiseksi. Ja kun niin tekee, ei tarvitse pelätä rangaistusta siitä pahasta, jota aiemmin teki, ja jolle on kääntänyt selkänsä.
Vihjailet siis, että muiden muassa minä olen tehnyt jotain niin pahaa, että ansaitsisin rangaistuksen, ja olen tyrinyt siihen malliin, että pitäisi pyytää anteeksi ja kääntää uutta lehteä elämässä?
Aika paksua settiä. Jos noin tulisit päin naamaa sanomaan, niin en tykkäisi hyvää.
Röyhkeää jengiä tuo hihhuliosasto.
Eivät terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat. En ole tullut kutsumaan vanhurskaita vaan syntisiä. -Jeesus, raamattu.
Sinulla ei ole mitään yhteistä Jeesuksen kanssa.
No eipä juuri yhteistä olekaan. En ole läheistä sukua enkä tuntenut ihmistä. Eikä hänestä muutenkaan tiedetä juuri mitään. Pariin kertaan nimi vilahtaa antiikin auktorien teksteissä.
Sinulla ei ole sen enempää yhteistä Jeesuksen kanssa kuin minullakaan. Sinä et tiedä Jeesuksesta luultavasti yhtään sen enempää kuin minä tai historioitsijat.
Vetoat ehkä Raamattuun, mutta se on myyttikokoelma. Sen perusteella ei voi tiedollisia uskomuksia perustaa eikä tietää yhtään mitään. Raamatussahan kerrotaan esimerkiksi, että Jeesus käveli vetten päällä, muutteli vettä viiniksi ja herätteli kuolleita. Jokainen ymmärtää, että tällaiset eivät ole mahdollisia tapahtumia vaan sadun kaltaisia kertomuksia.
Naurahdin ääneen kommentillesi. Siis kuvittelet, että Jumala, joka on luonut ihan kaiken Sanallaan ei pystyisi kävelemään veden päällä, muutamaan veden viiniksi ja herättämään kuolleita. Taisit vaan vitsailla.
Noille uskisten homovihakommenteille ei ole mitään perustaa. Me emme vihaa ketään. Ainoastaan syntiä ei ihmisiä. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?
Voi juma******. Mistä kuvittelet että joku parta-ukko on luonut kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus Kristus on
Absoluutin inkarnaatio. Shakti-avesha avatara.Monet Absoluutin inkarnaatiot tulevat tähän maailmaan. Kun Herra Krishna oli tässä maailmassa, monet yhteiskunnan jäsenet tunsivat hänet Absoluuttina. Ja sen jälkeen kun Krishna lähti tästä maailmasta, tänne ilmestyi hyvin monia jumalallisia jälleensyntymiä. Herra Jeesus Kristus oli Jumalan inkarnaatio.
Kaikki riippuu ajasta ja maallisen mielen tilasta. Kun Jeesus tuli tähän maailmaan, hänen opetuksilleen oli tarvetta. Ihmisten tietoisuuden ja ajan olosuhteiden mukaan hän saarnasi tiettyjä totuuksia.
Kristus itse myönsi:
12
»Paljon enemmänkin minulla olisi teille puhuttavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan. 13
Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. (Joh. 16.12).
Tästä seuraa yksiselitteisesti, että on olemassa jokin kätketty tieto, jota Kristus ei paljastanut, koska hänen opetuslapsensa eivät olleet siihen valmiita. Hän valitteli tätä:
(Joh. 3:12) Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun teille taivaallisista?
Onko myös Äiti Amma absoluutin inkarnaatio?
Voi, voi, ei tietenkään. Äiti Amma on joku kultti.
Mistä teitää, että kyseessä on joku avatara? Koska heistä on kirjoitettu muinaisissa teksteistä.
Äiti Ammasta ei ole kirjoitettu. Halauskultti. NO, ONHAN SE PAREMPI KUIN HAKKAAMISKULTTI.
Huuhaa siis.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko Räsä siis Jeesuksen vastaisesti kun ei rakasta homoja yhtään?
Mikä saa sinut ajattelemaan, että ei rakastaisi? Ihmistä voi rakastaa, vaikka ei hyväksyisi joitain hänen tekojaan.
Jokaista maailmankaikkeutta hallitsevat Korkeimman Jumalan edustajat, jotka työskentelevät Hänen johdollaan ja valvovat aineellisten energioiden ilmenemismuotoja ja toimintaa. Jumala ei osallistu suoraan aineellisten universumien luomiseen ja ylläpitoon, mutta Hänen edustajansa, joita kutsutaan puolijumaliksi, ovat vastuussa niistä. Yksi tällainen edustaja on Brahma. Samaan olentoon saatetaan viitata eri tavoin eri perinteissä. Brahma hoitaa ne luomistehtävät, jotka me yleensä liitämme Korkeimpaan Jumalaan.
Brahma myös valvoo tiettyjä taivaallisia maailmoja ja asuu korkeimmassa taivaallisessa maailmassa. Jokaisessa maailmankaikkeudessa on eri Brahma. Kun ihmiset puhuvat Luoja-Jumalasta, he itse asiassa puhuvat Brahmasta (joka esiintyy eri kulttuureissa eri nimillä). Hän ei ole Jumala, hän toimii vain Jumalan puolesta. Kristityt palvovat häntä ilmeisesti Jumalana, vaikka hän on puolijumala, kuolevainen kuten ihmisetkin. Mutta hän on maailmankaikkeutemme luoja. Jokaisella maailmankaikkeudella on oma Brahmansa. Brahma ei ole on nimi, vaan ammattinimike
Toisinaan Brahman virka annetaan olennolle, joka on lähes sataprosenttisesti täydellinen, mutta joka ei ole täysin voittanut halua hallita. Tällaiselle sielulle annetaan mahdollisuus toimia Brahmana- luojana ja valvoa maailmankaikkeuden aineellisten ilmentymien järjestystä. Brahman elinikä on 311 biljoonaa 40 miljoonaa vuotta. Tämä luku saattaa tuntua epäuskottavalta, mutta aika menee eri tavalla korkeimmilla planeetoilla. Tämä luku on ihmisen ajanlaskennan mukainen.