Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, että miehet syö rauhassa ja äidit auttaa lapsia ja syö omaa ateriaansa?

Vierailija
13.05.2023 |

Miksi te naiset suostutte tällaiseen?

Olen joutunut muutaman kuukauden aikana käymään useammassa pikaruokapaikassa ja hotellin aamupalalla.

Lähes järjestään isät syö ruokaansa rauhassa, eivätkä käytä lapsiaan edes vessassa. Äidit syö yhdellä kädellä jäähtynyttä ateriaansa ja toisella kädellä auttaa (pieniä) lapsia.

Vaatikaa niitä puolisoitanne osallistumaan!

Kommentit (197)

Vierailija
1/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet itsekkäitä sikoja.

Vierailija
2/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt vaan lipsuvat helposti vapaamatkustajiksi. Siksi onkin ihanaa olla lapseton nainen ja syödä aamupala ihan rauhassa pysyvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit haluavat pitää lapset mahdollisimman pitkään riippuvaisina itsestään, sen sijaan että antaisivat lapsen harjoitella itsenäisesti.

Vierailija
4/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika surullinen ilmiö kyllä. Välillä näkee, että äiti on ihan helisemässä ja ukko tyytyväisenä lappaa ruokaa suuhunsa. Meillä onneksi menee aika 50/50 tällaiset. Mies hoitas lähes kaikki taaperon asiat, kun minä olen "kiinni" vauvassa.

Vierailija
5/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä niin totta. Harvoin näkee isiä, jotka siinä ruokailun lomassa hoitaa lapsetkin.

Omat lapset olivat pieniä 15-20 vuotta sitten ja kyllä se minä olin, joka hoiti ruokailut, mies söi kaikessa rauhassa.

En varmaan edes silloin osannut kyseenalaistaa koko asiaa, sen vain kuului mennä niin.

Vierailija
6/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidit haluavat pitää lapset mahdollisimman pitkään riippuvaisina itsestään, sen sijaan että antaisivat lapsen harjoitella itsenäisesti.

Juu ei. Annat jonkun 2v. harjoitella itsenäisesti esim. hotellin aamupalalla? Huhhuh. En halua samaan hotelliin teidän kanssa.

Vierailija
7/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi vapaamatkustajan omatunto ei soimaa. Liittyykö jotenkin y-kromosomiin?

Vierailija
8/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin sanottu kuin tehty. Monia miehiä ei kiinnosta omien lapsien hoitaminen ja ruokkiminen, koska se on naisten hommaa. Turha syyttää asiasta naisia, että "miksi tekivät idioottien kanssa lapsia?", koska kyseiset miehet esittivät aluksi hyvää ja kunnollista tyyppiä.

Vierailija
9/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin aamupalalla tai muutenkin sellaisissa paikoissa, missä voi itse hakea ruokansa, mies syö silloin kun syötän lasta ja viihdyttää sitten lasta siinä vaiheessa, kun haen itselleni ruokaa ja syön. Voisi sen kai toisinkin päin tehdä, mutta tykkään itse mietiskellä mitä ottaisin lasta syöttäessä.

Vierailija
10/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten joku vielä ihmettelee miksi naiset on niin kireitä ja kiukkuisia... Meillä mies kyllä hoitaa lasten asioita nykyisin, myös syömisiä. Mutta kerran oli tilanne, kun oltiin ulkomailla hotellissa (eka aamu), niin hän vaan ilmoitti aamulla, että lähdetään aamupalalle. No, ei siinä, äijä pisti itsensä kuntoon ja oli jo lähdössä ovesta pihalle, kunnes ärähdin, että meillä on täällä myös 2 lasta mukana ja minä en yksin hoida tätä kaikkea! Palasi sitten nöyrästi laittamaan toisen muksun kuntoon ja yhdessä mentiin aamupalalle, jossa kumpikin hoisi lasten syömiset.

Vierailija
11/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla ainainen itku miten paljon mies syö.

Jos nainen kerta pärjää ilman ruokaa niin auttakoot muita syömään.

Vierailija
12/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet osaavat syödä jo itsekin.

Vierailija
13/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta on pakko auttaa, jos isä ei tee sitä, äidin on pakko. Ehkä naiset menevät kenen tahansa miehen matkaan ja tulos on tuossa. Eivät tahallaan, mutta kun mies on niin komea, oikeasti ei kai ole.

Vierailija
14/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä lapsi mun luokse niin leikin isukkia, syötän ja huolehdin. Teen jopa kaikki metatyöt itse!

Vierailija
15/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo miesten itsekkyydestä... Minä ja minun maha...

Vierailija
16/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran saanu todistaa tilannetta, että isän ei anneta osallistua, vaan äiti omii lapsen hoidon itselleen.

Vierailija
17/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit ei luota siihen, että isätkin osaa

Vierailija
18/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla ainainen itku miten paljon mies syö.

Jos nainen kerta pärjää ilman ruokaa niin auttakoot muita syömään.

En todellakaan auta :D Lapsivapaana naisena nautin ruokani rauhassa ja samalla nautin kun Suomen syntyvyysluvut ovat pohjamudissa :D Hähää!

Vierailija
19/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies eikä mulla ole lapsia, mutta mietityttää löytyisikö voimansiirrosta niin pientä pykälää, ettei pientä lasta syöttäessä tulisi käytettyä liian suurta voimaa?

Vierailija
20/197 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ihan se ja sama mitä ketjua täällä lukee niin voi että miten huonoja kaikki miehet on ja plaa plaa plaa. Ihan sama vaikka puhuttais Jeesuksesta ni aina te jotenki onnistutte kääntämään sen puheen siihen miten kauheita miehet on. Ja sitten jos joku mies erehtyy kysymään, että miks täällä vihataan miehiä niin paljon ni se se vasta vihat saakin niskaansa. Ei miehet, vaan se teidän valitsema luuseri, TEIDÄN valitsema veltto, laiska, itsekeskeinen paskasika, teidän ihan omaa syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän