Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä
Kommentit (854)
Vierailija kirjoitti:
nainen tarvitsee miestä vain maksajaksi ja elintason nostajaksi. nykyään ei tarvitse ottaa enää omaa miestä, kun sossusta ja kelasta saa työssäkäyviltä miehiltä veroilla riistettyä rahaa.
T. Työtön persu
Vierailija kirjoitti:
Sanasta "enään" on jauhettu niin paljon, etten voi käsittää, kuinka joku vieläkin voi kirjoittaa sen väärin.
En enään ikinään nännännää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen noista kehujista ottaisi kirkuen minkätahansa läskin juoppoukon, mutta kun eivät saa edes sellaista. Siksi he vakuuttavat vakuuttamasta päästyään jatkuvasti, etteivät ota enää miestä.
Eivät he ole koskaan ottaneetkaan, vaan heidät on otettu ja myös heitetty pois. Ovat alimman käyttäluokan naisia jotka pilaantuvat nopeasti.
Sinua in(elressukkaa ei ole kukaan nainen koskaan edes vilkaissut muuten kuin koulun terveystarkastuksessa nauraakseen sinulle ja pikkupilillesi. Ottaahan se koville kun oikeat, kunnon miehet pariutuvat ja lisääntyvät samalla kun sinä vetelet käteen yksiössäsi ja suollat vihaviestejä naisista nettiin.
Purkauksestasi päätellen edellinen kommentoija taitaa olla oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain palstavääristymä, tänne on kerääntynyt näitä katkeria miehiin pettyneitä naisia.
Olen eronnut nainen, omasta tahdostni. En ole ollenkaan katkera, päinvastoin. Miehiin sensijaan olen pettynyt, ovat itsekeskeisiä mörököllejä.
Jokaista ihmistä varten on juuri oikean ja oman tasoinen vastakappale. Sinäkin vedät puoleesi omaa tasoasi vastaavia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt ollut puoli vuotta sinkkuna ja aivan mahtava fiilis.
Ei ole seksin vonkaajaa, kiukkuista, itsekästä mieslasta enÄÄ tukehduttamassa.Seksikin on yliarvostettua!!
Jos olisit tasokkaampi nainen, niin olisit onnellisessa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
INCEL ja turhan elämän tuska.
Onko hyvä mieli pilkata rumia miehiä?
Koetko tosiasian pilkaksi? Jos elämäsi keskipiste on pilluu, pilluu-ulina, onhan se nyt turha.
Incel on pilkkaava nimitys miehestä joka ei kelpaa naisille.
Itse en ota miestä, koska en juurikaan pidä miehistä, eivätkä miehet minusta. Tullaan kuitenkin ihan hyvin toimeen, jos sovitaan, että minä en ahdistele heitä ihastumalla ja etsimällä parisuhdetta ja he muistavat käyttäytyä minua kohtaan peruskohteliaasti. Eli asiallinen etäisyys pidetään.
En kyllä tiedä, miten tämä on itseni kehumista? Omasta mielestäni tämä on vain normaali sosiaalisia tilanteita helpottava diili epäviehättävän, lihavan ja lähes aseksuaalisen naisen (eli tässä tapauksessa minun) ja miesten välillä, joten en ala nyt pohdiskella syitä itsekehuille, joita en vielä hetki sitten edes tiedostanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt ollut puoli vuotta sinkkuna ja aivan mahtava fiilis.
Ei ole seksin vonkaajaa, kiukkuista, itsekästä mieslasta enÄÄ tukehduttamassa.Seksikin on yliarvostettua!!
Jos olisit tasokkaampi nainen, niin olisit onnellisessa parisuhteessa.
Tämän ketjun narsistin nainen ei ainakaan ole tasokas sinun logiikalla, koska sillä on mies joka on yhteisöpyörä. Eikä hän ole onnellisenkaan vaikka omistaa yleisen kulkuvälineen, jolla on puolen kylää jo ajanut.
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeks ku saa miehiltä negatiivista kohtelua ja huomiota, esim. väkivalta kaikissa muodoissaan, ei vaan enää jaksa ja on mielummin yksin kuin että kohdellaan huonosti.
Tiedän itseni lisäksi useamman naisen, alta keski-ikäisiä kaikki, jotka ovat päättäneet että jos ja kun tämänhetkinen suhde päätty, eivät halua enää ketään.
Useimmiten näissä huonoissa suhteissa on pyritty keinolla millä hyvänsä alistaa nainen nyrkin ja hellan väliin.
Tietääkseni tuo on todellisuudessa kuitenkin vain pyyntö naisille, että olisi kiva jos sinäkin välillä tekisit ruokaa ja siivoaisit. Nykypäivän nainen kun ei välttämättä osaa mitään kotihommia, vaan piereskelee sohvalla kännyä räpläten ja väkyttää mammafoorumilla miehille.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on onnellinen liitto ja mies, jota ihan aidosti rakastan ja ihailen vielä parin vuosikymmenen yhdessä kulkemisen jälkeenkin. Joskus mietin, että jos jään yksin, jatkan yksin, ei salama iske kahdesti samaan paikkaan ja olen jo tuurini näissä asioissa käyttänyt.
Samoin. Minä ja puolisoni olemme yhä melkein 20 vuoden jälkeenkin "hulluna rakkaudesta" toisiimme. On miehestänikin toki tavallaan lisävaivaa mutta toisaalta hän myös tekee paljon minun eteeni ja olemme yhdessä melkein epärealistisen onnellisia. En voisi kuvitella olevani kenenkään muun kanssa ja kenenkään muun takia en viitsisi edes vaivautua. Rakastan yksinoloa enemmän ainoastaan puolisoni kanssa vietettyä aikaa ja jos häntä ei olisi, olisin mieluiten yksin. Ei tällaista tule elämään toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen vaan elämän aikana päätynyt siihen lopputulokseen. Että olen onnellisempi yksinäni. Monta kertaa olen parisuhteita yrittänyt, ja aina ne on vähentäneet onnellisuuttani, silloinkin kun ei ole mitään kamalia miehiä tai suhteita ollut. Olen mieluiten siis yksin. Seksiksi riittää Satisfyer ja kumppanit + fantasiointi.
Oma tasosi ei ole riittänyt parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeks ku saa miehiltä negatiivista kohtelua ja huomiota, esim. väkivalta kaikissa muodoissaan, ei vaan enää jaksa ja on mielummin yksin kuin että kohdellaan huonosti.
Tiedän itseni lisäksi useamman naisen, alta keski-ikäisiä kaikki, jotka ovat päättäneet että jos ja kun tämänhetkinen suhde päätty, eivät halua enää ketään.
Useimmiten näissä huonoissa suhteissa on pyritty keinolla millä hyvänsä alistaa nainen nyrkin ja hellan väliin.
Tietääkseni tuo on todellisuudessa kuitenkin vain pyyntö naisille, että olisi kiva jos sinäkin välillä tekisit ruokaa ja siivoaisit. Nykypäivän nainen kun ei välttämättä osaa mitään kotihommia, vaan piereskelee sohvalla kännyä räpläten ja väkyttää mammafoorumilla miehille.
Ja hyvä niin jos nuoret naiset on tuollaisia. Minun sukupolveni tytöt on kasvatettu niin, että jokainen 18 vuotias tyttö osasi kotoa lähtiessään kaikki kotityöt ja laittaa länsisuomalaisen pitopöydän ihan mihin tahansa pieniin ja suuriin juhliin. Miehet oli opettu yllättäen ei mihinkään. Olisi niistä emäntä taidoista ollut miehillekin hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi erikoisia miehiä teillä ollut. Varmasti se kertoo jotain myös ketjuun kirjoittaneista.
Minusta tämä kertoo kyllä miehistä melko paljon. Todella samanlaisia kokemuksia monilla. Koko ketjussa toistuu oikeastaan vain yksi syy; miehistä on vaivaa.
Onkohan naisista ikinä samalla tavalla vaivaa miehille, vai onko miehet parisuhteessa aina saamapuolella?
Tavallaan on joo, mutta itsellä ainakin vain positiivisia muistoja "vaivoista", koska olen aina jo lähtökohtaisesti harrastanut laadukkaita naisia. Eli minulle se kaikki "vaiva" naisten kohdalla on ollut ihan mukavaa ja minusta on aina ollut mukava auttaa ja hellitellä naisiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. Voin yksin ollessani
-kantaa vastuun vain omista tekemisistäni ja sanomisista
-siivota vain omat jälkeni = kotona on aina siistiä
-olla murehtimatta petetäänkö mua iänikuisilla saunareissuilla
-olla kuuntelematta marmatusta siitä, että teen pitkää työpäivää tai käyn ystävättärien kanssa illalla jäätelöllä
-olla kuulematta arvostelua ikääntyvästä kropastani, johon en tunge muovia enkä tee kiristysleikkauksia
-olla kokematta minkäänlaista väkivaltaa
-nauttia rauhassa kirjoista, taiteesta, musiikista sovittelematta niihin toisen ivakommentteja
-pukeutua miten haluan
-syödä mitä haluan
-omaa aikaa, oma päivärytmi, oma järjestys kotona
-oma talous, sillä miehet SYÖVÄT JUMALATTOMASTI ja lähes aina myös niissä omissa menneissä parisuhteissa sitä jotenkin ne miehet aina ajautuu minun eväilleni, eikä aikaa vietetä miehen luona hänen kustannuksellaan
-ei tarvitse kuunnella valitusta, kun lapseni tulevat kylään kavereineen tai kumppaniensa kanssa, ja meillä on aidosti hauskaa keskenämme
=vapaus
Et näköjään ole ollut miehen kanssa. Sen näkee viimeistään viimeisestä kappaleesta. Mies ei ole naisen kanssa jolla on muita kuin miehen itsensä siittämiä lapsia.
Kuulehan inkkeli. Vaikka sinä et kelpaakaan kellekään niin monessa parisuhteessa on niin , että kummallakin on useampi lapsi jo jostain edellisestä suhteesta.
Vain alemman luokan olennoille kelpaa nainen jolla on lapsia ennestään. Itse olen ollut naimisissa jo yli 10 vuotta ja muita naisia ohella. Voit kuvitella mitä haluat jos tulee parempi mieli.
Olet siis narsisti joka pettää kumppaniaan ja vihaat naisia kuten miespuoliset narsisti yleensä vihaa. Olet itse ihan pahinta pohjasakkaa ja kyky nähdä oma itsesi täysi nolla. Huvittavaa.
Jos vihaisin naisia niin en niiden kanssa mitään tekisi, saatikka olisin suhteissa. Naiset ovat parasta maailmassa ja onneksi kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä ja suurin osa tällä palstalla kirjoittajista.
juu juu me kaikki uskotaan. Vaikutatkin niin onnelliselta. Varmasti elämäsi on juuri sellaista kuin haluat. Se oikein huokuu kirjoituksistasi. 🙄
Mikä kirjoituksessani on uskomatonta? Olen kyllä tyytyväinen elämääni eikä ole mitään ongelmia.
Minä ihmettelen, miksei vaimosi ole ottanut sinusta eroa. On ilmeisesti niin onneton ja lytistetty, että ei ole saanut aikaiseksi. Säälin vaimoasi, millaiseen parisuhteeseen hän on jäänyt.
Vaimoni on onnellinen ja rakastavassa parisuhteessa. Ymmärrän kyllä ettet voi käsittää että voin rakastaa vaimoani ja silti naida välillä jotain muuta naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi erikoisia miehiä teillä ollut. Varmasti se kertoo jotain myös ketjuun kirjoittaneista.
Minusta tämä kertoo kyllä miehistä melko paljon. Todella samanlaisia kokemuksia monilla. Koko ketjussa toistuu oikeastaan vain yksi syy; miehistä on vaivaa.
Onkohan naisista ikinä samalla tavalla vaivaa miehille, vai onko miehet parisuhteessa aina saamapuolella?
Naiset ovat niitä jotka vaatii. Suhteeni päättyvät aina viimeistään siinä kohtaa, kun huomaavat, etten toteuta heidän vaatimuksiaan, vaan elän kuten haluan. Itse sallin sen toisellekin, mutta he eivät salli sitä minulle.
Tuollaista se tahtoo olla suomalaisten naisten kanssa. Siksi valitsin aasialaisen naisen, jolla on vahva tahto, mutta osaa myös joustaa ja olla erittäin lempeä ja rakastava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan on joo, mutta itsellä ainakin vain positiivisia muistoja "vaivoista", koska olen aina jo lähtökohtaisesti harrastanut laadukkaita naisia. Eli minulle se kaikki "vaiva" naisten kohdalla on ollut ihan mukavaa ja minusta on aina ollut mukava auttaa ja hellitellä naisiani.
Kohta alapeukkua pukkaa koska naiset eivät miehen apua eikä hellittelyä kaipaa!
Minä olen aina viihtynyt sinkkuna, mutta joitain vuosia sitten kokeilin parisuhdetta. Parisuhde oli oikein hyvä kokemus, kumppanini oli ihana, rakastava ja tasa-arvoinen. Suhteesta tai kumppanista jäi vain hyvät muistot ja fiilikset kun erosimme.
Silti en lähtisi enää uudestaan parisuhteeseen ja nykyään olenkin hyvin varovainen fwb-miesteni kanssa. Heti jos joku alkaa vähäkin vihjailemaan siitä, että haluaisi kanssani enemmän, päätän suhteen. Sinkkuus on vain minun juttuni, eikä sen kiihkottaman faktan toteaminen ole mitään kehuskelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-olla kuuntelematta marmatusta siitä, että teen pitkää työpäivää tai käyn ystävättärien kanssa illalla jäätelöllä
-olla kuulematta arvostelua ikääntyvästä kropastani, johon en tunge muovia enkä tee kiristysleikkauksia
-nauttia rauhassa kirjoista, taiteesta, musiikista sovittelematta niihin toisen ivakommentteja
-pukeutua miten haluan
-syödä mitä haluan
-oma talous, sillä miehet SYÖVÄT JUMALATTOMASTI ja lähes aina myös niissä omissa menneissä parisuhteissa sitä jotenkin ne miehet aina ajautuu minun eväilleni, eikä aikaa vietetä miehen luona hänen kustannuksellaan
-ei tarvitse kuunnella valitusta, kun lapseni tulevat kylään kavereineen tai kumppaniensa kanssa, ja meillä on aidosti hauskaa keskenämme
=vapaus
Et näköjään ole ollut miehen kanssa. Sen näkee viimeistään viimeisestä kappaleesta. Mies ei ole naisen kanssa jolla on muita kuin miehen itsensä siittämiä lapsia.
Kuulehan inkkeli. Vaikka sinä et kelpaakaan kellekään niin monessa parisuhteessa on niin , että kummallakin on useampi lapsi jo jostain edellisestä suhteesta.
Vain alemman luokan olennoille kelpaa nainen jolla on lapsia ennestään. Itse olen ollut naimisissa jo yli 10 vuotta ja muita naisia ohella. Voit kuvitella mitä haluat jos tulee parempi mieli.
Olet siis narsisti joka pettää kumppaniaan ja vihaat naisia kuten miespuoliset narsisti yleensä vihaa. Olet itse ihan pahinta pohjasakkaa ja kyky nähdä oma itsesi täysi nolla. Huvittavaa.
Jos vihaisin naisia niin en niiden kanssa mitään tekisi, saatikka olisin suhteissa. Naiset ovat parasta maailmassa ja onneksi kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä ja suurin osa tällä palstalla kirjoittajista.
juu juu me kaikki uskotaan. Vaikutatkin niin onnelliselta. Varmasti elämäsi on juuri sellaista kuin haluat. Se oikein huokuu kirjoituksistasi. 🙄
Mikä kirjoituksessani on uskomatonta? Olen kyllä tyytyväinen elämääni eikä ole mitään ongelmia.
Minä ihmettelen, miksei vaimosi ole ottanut sinusta eroa. On ilmeisesti niin onneton ja lytistetty, että ei ole saanut aikaiseksi. Säälin vaimoasi, millaiseen parisuhteeseen hän on jäänyt.
Sen takia, koska mielikuvitusvaimo ei voi erota ellei tämä mielikuvitusvaimon keksijä halua itse lähteä viemään tarinaansa siihen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-pukeutua miten haluan
-syödä mitä haluan
=vapaus
Vaimoni on onnellinen ja rakastavassa parisuhteessa. Ymmärrän kyllä ettet voi käsittää että voin rakastaa vaimoani ja silti naida välillä jotain muuta naista.
Koska sinä et rakasta vaimoasi. Siksi sinä pystyt harrastamaan seksiä jonkun muun kanssa, etkä välitä vaimosi terveyden vaarantamisestakaan, joka on hyvin epärakastava teko. Sinä välität vain itsestäsi.
Kohta olet itsekin vanha, mutta jo nyt TARPEETON.
Sinä vihaat ihmisiä, koska vihaat itseäsi ja ainut arvosi on imaginaarinen nuorehko ikäsi 😂 joka hiipii hetki hetkeltä.