Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä

Vierailija
12.05.2023 |

Mistä se johtuu

Kommentit (854)

Vierailija
221/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieskään halua veemäistä akkaa koskaan ja varsinkin jos on yksikin kokemus sellaisesta niin mielummin tiheällä kammalla etsii tai sitten pukkaa sinkkuja tarpeen mukaan. 

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
222/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Voin yksin ollessani

-kantaa vastuun vain omista tekemisistäni ja sanomisista

-siivota vain omat jälkeni = kotona on aina siistiä

-olla murehtimatta petetäänkö mua iänikuisilla saunareissuilla

-olla kuuntelematta marmatusta siitä, että teen pitkää työpäivää tai käyn ystävättärien kanssa illalla jäätelöllä

-olla kuulematta arvostelua ikääntyvästä kropastani, johon en tunge muovia enkä tee kiristysleikkauksia

-olla kokematta minkäänlaista väkivaltaa

-nauttia rauhassa kirjoista, taiteesta, musiikista sovittelematta niihin toisen ivakommentteja

-pukeutua miten haluan

-syödä mitä haluan

-omaa aikaa, oma päivärytmi, oma järjestys kotona

-oma talous, sillä miehet SYÖVÄT JUMALATTOMASTI ja lähes aina myös niissä omissa menneissä parisuhteissa sitä jotenkin ne miehet aina ajautuu minun eväilleni, eikä aikaa vietetä miehen luona hänen kustannuksellaan

-ei tarvitse kuunnella valitusta, kun lapseni tulevat kylään kavereineen tai kumppaniensa kanssa, ja meillä on aidosti hauskaa keskenämme

=vapaus

Et näköjään ole ollut miehen kanssa. Sen näkee viimeistään viimeisestä kappaleesta. Mies ei ole naisen kanssa jolla on muita kuin miehen itsensä siittämiä lapsia.

Kuulehan inkkeli. Vaikka sinä et kelpaakaan kellekään niin monessa parisuhteessa on niin , että kummallakin on useampi lapsi jo jostain edellisestä suhteesta.

Vain alemman luokan olennoille kelpaa nainen jolla on lapsia ennestään. Itse olen ollut naimisissa jo yli 10 vuotta ja muita naisia ohella. Voit kuvitella mitä haluat jos tulee parempi mieli.

Olet siis narsisti joka pettää kumppaniaan ja vihaat naisia kuten miespuoliset narsisti yleensä vihaa. Olet itse ihan pahinta pohjasakkaa ja kyky nähdä oma itsesi täysi nolla. Huvittavaa.

Jos vihaisin naisia niin en niiden kanssa mitään tekisi, saatikka olisin suhteissa. Naiset ovat parasta maailmassa ja onneksi kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä ja suurin osa tällä palstalla kirjoittajista.

juu juu me kaikki uskotaan. Vaikutatkin niin onnelliselta. Varmasti elämäsi on juuri sellaista kuin haluat. Se oikein huokuu kirjoituksistasi. 🙄

Mikä kirjoituksessani on uskomatonta? Olen kyllä tyytyväinen elämääni eikä ole mitään ongelmia.

Minä ihmettelen, miksei vaimosi ole ottanut sinusta eroa. On ilmeisesti niin onneton ja lytistetty, että ei ole saanut aikaiseksi. Säälin vaimoasi, millaiseen parisuhteeseen hän on jäänyt.

Vaimoni on onnellinen ja rakastavassa parisuhteessa. Ymmärrän kyllä ettet voi käsittää että voin rakastaa vaimoani ja silti naida välillä jotain muuta naista.

Koska sinä et rakasta vaimoasi. Siksi sinä pystyt harrastamaan seksiä jonkun muun kanssa, etkä välitä vaimosi terveyden vaarantamisestakaan, joka on hyvin epärakastava teko. Sinä välität vain itsestäsi. 

Siinähän se tuli todistettua että nainen ei voi ymmärtää tuota koska ei siihen itse pysty! Kun nainen rakastaa miestä niin ei voi kuvitella olevansa jonkin muun kanssa. Olemme erilaisia. Nainen haluaa parhaan mahdollisen miehen. Mies haluaa mahdollisimman paljon naisia.

Tuo ei kyllä ole sukupuoli- vaan persoonakysymys. Aika monelle seksi on edelleen rakkauden ilmaisua, ja silloin se pidetään parisuhteessa.

Olet väärässä, tutkittu juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tällä hetkellä parisuhteessa ja kihloissakin, mutta pikkuhiljaa on tunne vahvistunut, että haluan erota. Ja eron jälkeen en enää ryhdy parisuhteeseen. Sen verran on miehiä tullut nähtyä, yhteensä 5 "vakavaa" parisuhdetta ja useita lyhyempiä tapailusuhteita tässä 35 ikävuoteen mennessä, että tiedän parisuhteiden aina muuttuvan siinä puolen vuoden - vuoden jälkeen siihen, että mies ei jaksa enää panostaa, vaan hänen itsekäs, lapsellinen puolensa ottaa vallan ja musta alkaa tuntua, että paapon jotain pahantuulista kakaraa. Sama on tapahtunut joka ikinen kerta, joten pakko se on uskoa. Jotain sekin kertoo, että kaikki mieheni on olleet korkeakoulutettuja, kellään ei ole ollut päihdeongelmaa eikä kukaan ole pettänyt, joten siihen ei ole suhteet koskaan kaatuneet ja suht fiksuista ihmisistä on kuitenkin ollut kyse.

Voihan olla myös, että kaikki on mun syytäni, kun en osaa vaatimalla vaatia parempaa kohtelua. En jaksa vaan enää yrittää. Sinkkuna tulee yksinäisyyden puuskia, mutta se on kuitenkin aika pieni paha sen rinnalla, ettei tarvitse olla aikuisen ihmisen äiti ja antaa tälle vielä seksiä. Parhaat seksikokemuksenikin on olleet yhden tai parin illan juttuja itseäni nuorempien miesten kanssa. Tylsistyn parisuhteessa nopeasti yhteen ja samaan ukkoon, joten vaihtelunhaluni tyydyttyy paremmin sinkkuna. Mikäs siinä. 

Olen jo alkanut suunnitella itsenäisen naisen elämää omassa kerrostalokämpässäni kisujeni kanssa. Kavereita täytyy kyllä hankkia lisää ja joku uusi, sosiaalinen harrastus. Ja ehkä koirakin jossain vaiheessa. Lapsia en onneksi halua.

Vierailija
224/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Voin yksin ollessani

-kantaa vastuun vain omista tekemisistäni ja sanomisista

-siivota vain omat jälkeni = kotona on aina siistiä

-olla murehtimatta petetäänkö mua iänikuisilla saunareissuilla

-olla kuuntelematta marmatusta siitä, että teen pitkää työpäivää tai käyn ystävättärien kanssa illalla jäätelöllä

-olla kuulematta arvostelua ikääntyvästä kropastani, johon en tunge muovia enkä tee kiristysleikkauksia

-olla kokematta minkäänlaista väkivaltaa

-nauttia rauhassa kirjoista, taiteesta, musiikista sovittelematta niihin toisen ivakommentteja

-pukeutua miten haluan

-syödä mitä haluan

-omaa aikaa, oma päivärytmi, oma järjestys kotona

-oma talous, sillä miehet SYÖVÄT JUMALATTOMASTI ja lähes aina myös niissä omissa menneissä parisuhteissa sitä jotenkin ne miehet aina ajautuu minun eväilleni, eikä aikaa vietetä miehen luona hänen kustannuksellaan

-ei tarvitse kuunnella valitusta, kun lapseni tulevat kylään kavereineen tai kumppaniensa kanssa, ja meillä on aidosti hauskaa keskenämme

=vapaus

Et näköjään ole ollut miehen kanssa. Sen näkee viimeistään viimeisestä kappaleesta. Mies ei ole naisen kanssa jolla on muita kuin miehen itsensä siittämiä lapsia.

Kuulehan inkkeli. Vaikka sinä et kelpaakaan kellekään niin monessa parisuhteessa on niin , että kummallakin on useampi lapsi jo jostain edellisestä suhteesta.

Vain alemman luokan olennoille kelpaa nainen jolla on lapsia ennestään. Itse olen ollut naimisissa jo yli 10 vuotta ja muita naisia ohella. Voit kuvitella mitä haluat jos tulee parempi mieli.

Olet siis narsisti joka pettää kumppaniaan ja vihaat naisia kuten miespuoliset narsisti yleensä vihaa. Olet itse ihan pahinta pohjasakkaa ja kyky nähdä oma itsesi täysi nolla. Huvittavaa.

Jos vihaisin naisia niin en niiden kanssa mitään tekisi, saatikka olisin suhteissa. Naiset ovat parasta maailmassa ja onneksi kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä ja suurin osa tällä palstalla kirjoittajista.

juu juu me kaikki uskotaan. Vaikutatkin niin onnelliselta. Varmasti elämäsi on juuri sellaista kuin haluat. Se oikein huokuu kirjoituksistasi. 🙄

Mikä kirjoituksessani on uskomatonta? Olen kyllä tyytyväinen elämääni eikä ole mitään ongelmia.

Minä ihmettelen, miksei vaimosi ole ottanut sinusta eroa. On ilmeisesti niin onneton ja lytistetty, että ei ole saanut aikaiseksi. Säälin vaimoasi, millaiseen parisuhteeseen hän on jäänyt.

Vaimoni on onnellinen ja rakastavassa parisuhteessa. Ymmärrän kyllä ettet voi käsittää että voin rakastaa vaimoani ja silti naida välillä jotain muuta naista.

Koska sinä et rakasta vaimoasi. Siksi sinä pystyt harrastamaan seksiä jonkun muun kanssa, etkä välitä vaimosi terveyden vaarantamisestakaan, joka on hyvin epärakastava teko. Sinä välität vain itsestäsi. 

Siinähän se tuli todistettua että nainen ei voi ymmärtää tuota koska ei siihen itse pysty! Kun nainen rakastaa miestä niin ei voi kuvitella olevansa jonkin muun kanssa. Olemme erilaisia. Nainen haluaa parhaan mahdollisen miehen. Mies haluaa mahdollisimman paljon naisia.

Naisille paras mahdollinen mies ei ole sellainen, joka hässii siellä sun täällä parisuhteen aikana. Nainen on muuten jumissa avioliitossa, hänellä ei ole kykyä irtaantua esimerkiksi huonon kielitaidon ja kouluttamattomuuden vuoksi. Tai sitten nainen ei enää välitä, mitä mies tekee. Kun rakkaus loppuu, nainen lähtee viimeistään sitten, kun parempi vaihtoehto löytyy.

Vierailija
225/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naisia pahoinpidelläänn ja pidetään piikoina useissa ellei lähes kaikissa parisuhteissa. Myös petetään urakalla ja arvostellaan. Kuka ei olisi iloinen kun se on ohi!

Tämä kommentti kertoo tästä palstasta kaiken tarvittavan :D

Vierailija
226/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella ei ole mahiksia keneenkään tosi hyvään? On oikeasti pettynyt, mutta peittelee sitä tuolla tavalla.

Vierailija
227/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on syytetty joustamattomuudesta koska olen vapaaehtoisesti sinkku.

Olen kuitenkin huomannut, että parisuhteessa olo olisi vaatinut minulta enemmän kuin joustamista - se olisi vaatinut minulta jopa rakastamiani asioiden jättämistä.

Esimerkki: tykkään reppureissata Euroopassa, mieluiten junalla. Yöpaikka voi olla kämäinen, koska eniten kiinnostaa maiden historia ja luonto.

Monesti tapailemani mies ei ole kiinnostunut reissaamisesta. Ei ongelmaa, voin mennä yksin. Ei se ole ennenkään haitannut. Mutta miehen mielestä minun pitäisi lopettaa reissaaminen kokonaan. Ei se ole joustoa.

Vierailija
228/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaus, voi elää vain itseään varten. Miksi pitäisi ottaa mies? Seksiä saa muutenkin.

Tämä. Miksi antaa kenenkään tehdä tarpeensa itseeni?

Vierailija
229/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella ei ole mahiksia keneenkään tosi hyvään? On oikeasti pettynyt, mutta peittelee sitä tuolla tavalla.

Millainen mies on "tosi hyvä"?

Vierailija
230/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehumisesta en tiedä mitään, mutta moni on niin kertonut.

Itse olin 16-v:sta 45-v:ksi asti parisuhteessa. Nyt olen kymmenen vuotta asunut yksin ensi kertaa elämässäni. Yksin jääminen oli ensi alkuun shokki (leskeys keski-iässä), mutta yksinoloon tottui. Tällä hetkellä vastustus nousee rankasti, kun ajattelenkin, että pitäisi joku muukin huomioida elämässä ja huushollissa päivittäin.

Ja vähän asiassa vaikuttaa sekin, etten edes usko uutta, yhtä hyvää puolisoa tulevan enää vastaan. Myös sitoutuminen toiseen tuntuu olevan aika epäsuosittua nykyään. Eikä mitkään koeilut ja seikkailut todellakaan kiinnosta.

Vierailija
231/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaus, voi elää vain itseään varten. Miksi pitäisi ottaa mies? Seksiä saa muutenkin.

Koska kulli tuntuu hyvältä pillussa.

Vierailija
232/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina viihtynyt sinkkuna, mutta joitain vuosia sitten kokeilin parisuhdetta. Parisuhde oli oikein hyvä kokemus, kumppanini oli ihana, rakastava ja tasa-arvoinen. Suhteesta tai kumppanista jäi vain hyvät muistot ja fiilikset kun erosimme.

Silti en lähtisi enää uudestaan parisuhteeseen ja nykyään olenkin hyvin varovainen fwb-miesteni kanssa. Heti jos joku alkaa vähäkin vihjailemaan siitä, että haluaisi kanssani enemmän, päätän suhteen. Sinkkuus on vain minun juttuni, eikä sen kiihkottaman faktan toteaminen ole mitään kehuskelua.

Sanopa muuta- ei makkaran takia koko sikaa tarvitse ottaa.

Vierailija
233/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kanssa tappeleminen saa riittää. Melkein kaikki ovat joko mielenterveys- tai alkoholiongelmaisia, pettureita ym. Otan mieluummin kissan.

Vierailija
234/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanasta "enään" on jauhettu niin paljon, etten voi käsittää, kuinka joku vieläkin voi kirjoittaa sen väärin.

Niin. Ja että sitä ylipäätään vielä joku käyttää. Monilla ei ole hallussa sijamuodot, yhdyssanat, pilkkusäännöt ym. kieliopin koukerot, mutta silti osaavat kirjoittaa sanan enää oikein, lisäämättä perään turhaa ylimääräistä n-kirjainta, koska tietävät, ettei se siihen kuulu.

Vierailija
235/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi erikoisia miehiä teillä ollut. Varmasti se kertoo jotain myös ketjuun kirjoittaneista.

Minusta tämä kertoo kyllä miehistä melko paljon. Todella samanlaisia kokemuksia monilla. Koko ketjussa toistuu oikeastaan vain yksi syy; miehistä on vaivaa.

Onkohan naisista ikinä samalla tavalla vaivaa miehille, vai onko miehet parisuhteessa aina saamapuolella?

Tavallaan on joo, mutta itsellä ainakin vain positiivisia muistoja "vaivoista", koska olen aina jo lähtökohtaisesti harrastanut laadukkaita naisia. Eli minulle se kaikki "vaiva" naisten kohdalla on ollut ihan mukavaa ja minusta on aina ollut mukava auttaa ja hellitellä naisiani. 

Eli oikeasti ei ole ollut vaivaa, mutta sinä olet ollut vaivaksi. Minunkin edellinen miesystävä ajatteli hellittelevänsä minua, sotkemalla keittiön lattiasta kattoon ja tarjoamalla ruokaa. Itse siinä sitten vaan miettii miten paljon vähemmän vaivaa olisi ollut kun olisi vain itse tehnyt sen.

Ihan vinkkinä teille jotka edelleen yritätte hellitellä jotain naista näin, aloittakaa ruoan laitto siitä että tyhjennätte tiskikoneen. Sitten ladotte ruoan valmistuksessa syntyneet likaiset astiat sinne sitä mukaan kun niitä ei enää käytetä. Siivoatte heti mitä pölisee ja roiskuu tasoille, keräätte biojätteet omaan astiaan, roskat omaan, laitatte tarvikkeet takaisin kaappiin ja jääkaappiin. Keittiö on edelleen siisti vaikka on tapahtunut ruoan valmistaminen. Vaivaa ei ollut sen enempää.

Vierailija
236/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enään 😂 Opettele kielioppi.

Vierailija
237/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska yrittävät peittää sen tosiasian etteivät saa miestä. Mitä suuremmin nainen hokee ettei ota enää miestä, sitä varmempaa on ettei kukaan mies ko. naiseen koskisi edes pikkusormella. Se julistaminen on vain epätoivoinen yritys vakuuttaa itsensä, ettei muka haluaisi uutta suhdetta. Todellisuudessa nuo naiset yrittävät tarrata jokaiseen tapaamaansa mieheen.

Oot niin munan himonen et kuvittelet muidenkin olevan.

Vierailija
238/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kanssa tappeleminen saa riittää. Melkein kaikki ovat joko mielenterveys- tai alkoholiongelmaisia, pettureita ym. Otan mieluummin kissan.

Jotkut naiset tappelevat miesten kanssa, toiset taas naisten kanssa miehistä.😮

Vierailija
239/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut vaan hyviä miehiä, mutta silti otan mielummin kissan. Ja otinkin.

Vierailija
240/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kulli tuntuu hyvältä pillussa.

Ei näköjään tunnu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi