Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä

Vierailija
12.05.2023 |

Mistä se johtuu

Kommentit (854)

Vierailija
141/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen eronnut nainen. Ihanat, lähes aikuiset lapset. Talo, joka on juuri sellainen jonka olen itse aina halunnut. Pieni puutarha, jossa möyriä. Aikaa harrastaa. Aikaa ystäville. Aikaa keskittyä töihin. Voin matkustella milloin ja missä huvittaa ja tehdä juuri mitä huvittaa. Mitä muuta voisin haluta?

olihan siinä kiva elellä 18 vuotta miehen maksamilla elatusmaksuilla erossa mieheltä saadussa talossa

Vähän ohis. Naiset ei itse päätä elatustuen suuruutta. Se lasketaan lastenvalvojan toimesta ja kumpikin maksaa omiin tuloihinsa suhteutettuna saman verran. Jos se isä nyt sattuu sitten olemaan joku Kimi Räikkönen, niin pitäisikö lapsen elää vain äidin tulojen mukaista elämää? Miksi? Yhteisiä lapsia ne on ja yleensä siinä vaiheessa kun niitä laitetaan alulle, mietitään resursseja sen mukaan mitä ne on yhteen laskettuna ja mitä niillä voidaan lapselle tarjota. Ei se nyt niin mene että toinen päättää kesken matkan viedä omat resurssinsa pois ja lapsen elintaso laskee.

Eri

Vierailija
142/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät pohjimmiltaan arvosta naisia. Miesten mielestä naiset ovat liian tunteellisia, eikä heitä kannata ottaa tosissaan. Miehet valittavat, koska vaimo nalkuttaa eikä seksiä ole tarpeeksi.

Miksi olisin ihmisen kanssa, joka ei pohjimmiltaan edes arvosta minua?

Mitä arvostettavaa naisessa on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 pottua vähemmän kattilaan ja puoli pakettia jauhelihaa eli selvää säästöä

Vierailija
144/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan sukupuolesta riippumatta halua parisuhteeseen, joka ottaa enemmän kuin antaa. Sen pitäisi tuoda elämään enemmän kuin viedä.

Vierailija
145/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä miestä syvään ystävyyteen ja intohimoon, mutta olen pettynyt etenkin miessukupuoleen parisuhdemielessä, koska kulttuurinen sukupuolten järjestelmällinen vastakkainasettelu on tehnyt tehtävänsä. Vikaa on kaikissa, ei vain miehissä. Miehillä on varmaan yhtä vaikeaa, kuin naisilla, mutta silti kiistatta myös niitä sokeapisteitä asenteilleen ja käyttäytymiselleen, joka tietysti vaikuttaa minuun henkilökohtaisella tasolla naisoletettuna. Kukaan ei hyödy. 

Pelkään pettymistä, joten en ainakaan väkisin yritä etsiä neulaa heinäsuovasta. Ensimmäistä kertaa elämässä olen jotenkin paljon hyvinvoivampi myös sinkkuna. Kaikki ihmiset sukupuoleen katsomatta ovat aika rikki ja perseestä, mutta sitä omaa vajavaisuuttaan sietää paremmin. Voi tehdä työtä itsensä kanssa ja havahtua siihen, että loppu peleissä ei tarvitsekaan parisuhdetta tunteakseen itsensä ehjäksi. Totta kai, jos kohtalo kuljettaa minut luontevasti jonkun kivan miehen luokse, en siinä sitten vastustele! Mutta ehkä kuitenkin kanattaa hidastaa jonkun asian kanssa (esim. deittailu), mikäli se on todennäköisemmin pään hakkaamista seinään, kuin jotakin hyödyllistä ja lisäarvoa tuottavaa?

Turha stressata niin hirveästi, etenkään siitä mitä muut tekevät tai eivät tee, mutta hyviä aloituksia siitä toki syntyy!

Me olemme ympäristön vaikutteiden vallassa toimivia ja ajattevia ihmisparkoja kaikki. Ei sitä voi kulttuurievoluutiokaan heti olla jollain jumalallisella tasolla, missä kaikki ymmärtävät toisiaan, kuten John Lennonin Imagine -biisissä! Taustalla on sekä vuosituhansia kestänyttä järjestelmällistä kansan kyykytystä ties millä uskonnoilla ja muilla, että puhtaasti osa ihmisen henkistä evoluutiota kohti parempaa ymmärrystä ja yhteiseloa.

Hajoita ja hallitse! Stir drama and they don't see the real problem! Leipää ja sirkushuveja! 

Miksi pelätä? Vaikka pettyisit niin mitä sitten? Itse olen aina pettynyt/petetty mutta silti positiivisella mielellä edelleen. Ei siihen pettymykseen kuole. Koita nauttia elämästä äläkä pelkää. Aurinkoista viikonloppua!

No jatkuvat pettymykset kyllä vetävät tunnelmaa alas aika paljon. Tietysti pelkoja kannattaa oppia sietää, mutta aika harva on kaikista eroon päässyt! Kiitos silti, kun muistutit ja mukavaa viikonloppua myös sinne!

Vierailija
146/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: enää, enää, enää, enää... Eikö mene jakeluun, tollo?

Mee terapiaan, jos tuollasesta noin stressaannut.eri

Vierailija
147/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EnääN en kaipaa miestä. Ystävinä ovat kyllä ok.

Vierailija
148/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavieni työkaverieni ja ystävieni puheista päätellen monikaan nainen ei ole onnellinen miehen kanssa parisuhteessa. Äijät on vaan rasittavia ruokittavia, rumia ja haisevia tylsimyksiä. Kyllä mäkin mielummin vietän aikaa siskojeni ja ystävieni kanssa kuin tuon lasteni isän. Pakko sen kanssa on olla kun on lapset ja tää "perhe". Olen kateellinen eronneille kavereilleni. Välillä ne tosin itkee yksinäisyyttä mutta ei niitä koko ajan vituta.

Vierailija
149/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen aseksuaali ja aromantic, niin minun ei tarvitse koskaan kärsiä seurustella miesten kanssa.

N.21

Vierailija
150/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä miestä syvään ystävyyteen ja intohimoon, mutta olen pettynyt etenkin miessukupuoleen parisuhdemielessä, koska kulttuurinen sukupuolten järjestelmällinen vastakkainasettelu on tehnyt tehtävänsä. Vikaa on kaikissa, ei vain miehissä. Miehillä on varmaan yhtä vaikeaa, kuin naisilla, mutta silti kiistatta myös niitä sokeapisteitä asenteilleen ja käyttäytymiselleen, joka tietysti vaikuttaa minuun henkilökohtaisella tasolla naisoletettuna. Kukaan ei hyödy. 

Pelkään pettymistä, joten en ainakaan väkisin yritä etsiä neulaa heinäsuovasta. Ensimmäistä kertaa elämässä olen jotenkin paljon hyvinvoivampi myös sinkkuna. Kaikki ihmiset sukupuoleen katsomatta ovat aika rikki ja perseestä, mutta sitä omaa vajavaisuuttaan sietää paremmin. Voi tehdä työtä itsensä kanssa ja havahtua siihen, että loppu peleissä ei tarvitsekaan parisuhdetta tunteakseen itsensä ehjäksi. Totta kai, jos kohtalo kuljettaa minut luontevasti jonkun kivan miehen luokse, en siinä sitten vastustele! Mutta ehkä kuitenkin kanattaa hidastaa jonkun asian kanssa (esim. deittailu), mikäli se on todennäköisemmin pään hakkaamista seinään, kuin jotakin hyödyllistä ja lisäarvoa tuottavaa?

Turha stressata niin hirveästi, etenkään siitä mitä muut tekevät tai eivät tee, mutta hyviä aloituksia siitä toki syntyy!

Me olemme ympäristön vaikutteiden vallassa toimivia ja ajattevia ihmisparkoja kaikki. Ei sitä voi kulttuurievoluutiokaan heti olla jollain jumalallisella tasolla, missä kaikki ymmärtävät toisiaan, kuten John Lennonin Imagine -biisissä! Taustalla on sekä vuosituhansia kestänyttä järjestelmällistä kansan kyykytystä ties millä uskonnoilla ja muilla, että puhtaasti osa ihmisen henkistä evoluutiota kohti parempaa ymmärrystä ja yhteiseloa.

Hajoita ja hallitse! Stir drama and they don't see the real problem! Leipää ja sirkushuveja! 

Miksi pelätä? Vaikka pettyisit niin mitä sitten? Itse olen aina pettynyt/petetty mutta silti positiivisella mielellä edelleen. Ei siihen pettymykseen kuole. Koita nauttia elämästä äläkä pelkää. Aurinkoista viikonloppua!

No jatkuvat pettymykset kyllä vetävät tunnelmaa alas aika paljon. Tietysti pelkoja kannattaa oppia sietää, mutta aika harva on kaikista eroon päässyt! Kiitos silti, kun muistutit ja mukavaa viikonloppua myös sinne!

Hämmentävää tosiaan, ettei jotkut opi millään, vaikka toistuvasti saa suhteessa kylmää kyytiä.

Vierailija
151/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät pohjimmiltaan arvosta naisia. Miesten mielestä naiset ovat liian tunteellisia, eikä heitä kannata ottaa tosissaan. Miehet valittavat, koska vaimo nalkuttaa eikä seksiä ole tarpeeksi.

Sinäpä sen sanoit. Teille kelpaa nainen siksi, että heiltä saa ruokaa, läheisyyttä, huomiota, ja seksiä. Mikään muu ei naisessa kiinnosta, koska te ette arvosta naisia ihmisenä. Te arvostatte sitä, mitä naiselta saa.

Vierailija
152/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen aseksuaali ja aromantic, niin minun ei tarvitse koskaan kärsiä seurustella miesten kanssa.

N.21

Heko heko. Tuu kertoo toi n. 15 vuoden päästä, päästyäsi pentuvaiheesta lopullisesti irti.

Vierailija
153/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan hyvä parisuhde, mutta jos tämä loppuu ennen aikojaan, en tasan tarkkaan muuta kenenkään kanssa yhteen. Seurustella voin, mutta en niin, että mies viettäisi aikaa minun luona. Treffailla voi muutenkin.

Vierailija
154/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kun veli ja sisko nykyään. +30 v yhdessä. Lapset aikuisia, ei lapsenlapsia.

Mieheni on keräilijä/hoarderer. Se kaaos minkä saanut aikaseksi talon sisällä että ulkona, on nyt saanut minut miettimään että haluaisin muuttaa talostamme. Ei tänne voi ketään kutsua pahemmin, lähisukulaiset ok, tietävät tilanteen.

Sielunrauhaa en saa kotonani.

Todennäkösesti jos olisin sinkku, niin en toista porsasta alkais katselemaan. Omat asunnot ehdottomasti.

Vierailija
155/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen tarvitsee miestä vain maksajaksi ja elintason nostajaksi. nykyään ei tarvitse ottaa enää omaa miestä, kun sossusta ja kelasta saa työssäkäyviltä miehiltä veroilla riistettyä rahaa.

😅😅😅. Yritit olla vakava mutta oli hauskasti kirjoitettu 😁😁

Vierailija
156/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.21

Heko heko. Tuu kertoo toi n. 15 vuoden päästä, päästyäsi pentuvaiheesta lopullisesti irti.

Olen syntynyt tunneköyhänä, perheessäni on väkivaltaa ja alkoholismia, jonka seurauksena minulle on tullut psykopaattisia piirteitä, minua ei ole koskaan kiinnostanut suhteet ja seksi oikeastaan ne ovat aina ällöttäneet ja inhottaneet. Olen aina inhonut ihmisiä. Oman perheeni kautta olen saanut vain huonoja kokemuksia miehistä. Perheessäni ei kerrota rakkautta tai puhuta syvällisiä. Suurin puheen aihe on viha ja sää. Onko siis mikään ihme, että lapsesta syntyy ja kasvaa tunneköyhä, psykopaattisia piirteitä omaava, aseksuaalinen, aromantic ja koko ajan pelkäävä ja epäilevä ihminen?

Sama N.21

Vierailija
157/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kun veli ja sisko nykyään. +30 v yhdessä. Lapset aikuisia, ei lapsenlapsia.

Mieheni on keräilijä/hoarderer. Se kaaos minkä saanut aikaseksi talon sisällä että ulkona, on nyt saanut minut miettimään että haluaisin muuttaa talostamme. Ei tänne voi ketään kutsua pahemmin, lähisukulaiset ok, tietävät tilanteen.

Sielunrauhaa en saa kotonani.

Todennäkösesti jos olisin sinkku, niin en toista porsasta alkais katselemaan. Omat asunnot ehdottomasti.

Mieheni on hyvä kokki, pesee pyykkiä, hoitaa itseään, peseytyy, vaihtaa vaatteitta, siisti, käy salilla j n e.

Mutta just tämä keräily, on se mikä ajaa mut kodistani.

Vierailija
158/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat huomanneet, että mies on kuin iso lapsi. Eivät ole saaneet itselleen mitään suhteessa, jossa ovat toimineet ilmaisen hotellin pitäjänä miehelle.

Vierailija
159/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäpä sen sanoit. Teille kelpaa nainen siksi, että heiltä saa ruokaa, läheisyyttä, huomiota, ja seksiä. Mikään muu ei naisessa kiinnosta, koska te ette arvosta naisia ihmisenä. Te arvostatte sitä, mitä naiselta saa.

Ruokaa saa ilman naista. Huomiota en todellakaan tarvitse ja seksin aikana saa läheisyyttä.

Vierailija
160/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole saaneet sitä 1 % miestä eli yli 180 cm, 100 000 € / vuosi ja akateeminen tutkinto.