Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä
Kommentit (854)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. Voin yksin ollessani
-kantaa vastuun vain omista tekemisistäni ja sanomisista
-siivota vain omat jälkeni = kotona on aina siistiä
-olla murehtimatta petetäänkö mua iänikuisilla saunareissuilla
-olla kuuntelematta marmatusta siitä, että teen pitkää työpäivää tai käyn ystävättärien kanssa illalla jäätelöllä
-olla kuulematta arvostelua ikääntyvästä kropastani, johon en tunge muovia enkä tee kiristysleikkauksia
-olla kokematta minkäänlaista väkivaltaa
-nauttia rauhassa kirjoista, taiteesta, musiikista sovittelematta niihin toisen ivakommentteja
-pukeutua miten haluan
-syödä mitä haluan
-omaa aikaa, oma päivärytmi, oma järjestys kotona
-oma talous, sillä miehet SYÖVÄT JUMALATTOMASTI ja lähes aina myös niissä omissa menneissä parisuhteissa sitä jotenkin ne miehet aina ajautuu minun eväilleni, eikä aikaa vietetä miehen luona hänen kustannuksellaan
-ei tarvitse kuunnella valitusta, kun lapseni tulevat kylään kavereineen tai kumppaniensa kanssa, ja meillä on aidosti hauskaa keskenämme
=vapaus
Et näköjään ole ollut miehen kanssa. Sen näkee viimeistään viimeisestä kappaleesta. Mies ei ole naisen kanssa jolla on muita kuin miehen itsensä siittämiä lapsia.
Kuulehan inkkeli. Vaikka sinä et kelpaakaan kellekään niin monessa parisuhteessa on niin , että kummallakin on useampi lapsi jo jostain edellisestä suhteesta.
Vain alemman luokan olennoille kelpaa nainen jolla on lapsia ennestään. Itse olen ollut naimisissa jo yli 10 vuotta ja muita naisia ohella. Voit kuvitella mitä haluat jos tulee parempi mieli.
Olet siis narsisti joka pettää kumppaniaan ja vihaat naisia kuten miespuoliset narsisti yleensä vihaa. Olet itse ihan pahinta pohjasakkaa ja kyky nähdä oma itsesi täysi nolla. Huvittavaa.
Jos vihaisin naisia niin en niiden kanssa mitään tekisi, saatikka olisin suhteissa. Naiset ovat parasta maailmassa ja onneksi kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä ja suurin osa tällä palstalla kirjoittajista.
Et sinä missään suhteessa ole. Sinulla on tukholmasyndroomainen panttivanki jota käytät, aivan kuten käytät muitakin ihmisiä. Jos sinulla olisi oikea parisuhde sinä kunnioittaisit puolisoasi, hänen tarpeitaan, hänen hyvinvointiaan ja sinulla ei olisi muita. Mutta kun sinä olet äitiongelmainen narsku, niin se ei onnistu sinulta. Kuten ei onnistu mikään muukaan järkeily jos se liittyy ihmisenä olemiseen. Asia loppuun keskusteltu.
Osuva analyysi!
On ihanaa kun saan olla olemassa vain itseäni varten ja saan tehdä asioita jotka ovat minulle tärkeitä ja tuottavat minulle iloa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä miestä syvään ystävyyteen ja intohimoon, mutta olen pettynyt etenkin miessukupuoleen parisuhdemielessä, koska kulttuurinen sukupuolten järjestelmällinen vastakkainasettelu on tehnyt tehtävänsä. Vikaa on kaikissa, ei vain miehissä. Miehillä on varmaan yhtä vaikeaa, kuin naisilla, mutta silti kiistatta myös niitä sokeapisteitä asenteilleen ja käyttäytymiselleen, joka tietysti vaikuttaa minuun henkilökohtaisella tasolla naisoletettuna. Kukaan ei hyödy.
Pelkään pettymistä, joten en ainakaan väkisin yritä etsiä neulaa heinäsuovasta. Ensimmäistä kertaa elämässä olen jotenkin paljon hyvinvoivampi myös sinkkuna. Kaikki ihmiset sukupuoleen katsomatta ovat aika rikki ja perseestä, mutta sitä omaa vajavaisuuttaan sietää paremmin. Voi tehdä työtä itsensä kanssa ja havahtua siihen, että loppu peleissä ei tarvitsekaan parisuhdetta tunteakseen itsensä ehjäksi. Totta kai, jos kohtalo kuljettaa minut luontevasti jonkun kivan miehen luokse, en siinä sitten vastustele! Mutta ehkä kuitenkin kanattaa hidastaa jonkun asian kanssa (esim. deittailu), mikäli se on todennäköisemmin pään hakkaamista seinään, kuin jotakin hyödyllistä ja lisäarvoa tuottavaa?
Turha stressata niin hirveästi, etenkään siitä mitä muut tekevät tai eivät tee, mutta hyviä aloituksia siitä toki syntyy!
Me olemme ympäristön vaikutteiden vallassa toimivia ja ajattevia ihmisparkoja kaikki. Ei sitä voi kulttuurievoluutiokaan heti olla jollain jumalallisella tasolla, missä kaikki ymmärtävät toisiaan, kuten John Lennonin Imagine -biisissä! Taustalla on sekä vuosituhansia kestänyttä järjestelmällistä kansan kyykytystä ties millä uskonnoilla ja muilla, että puhtaasti osa ihmisen henkistä evoluutiota kohti parempaa ymmärrystä ja yhteiseloa.
Hajoita ja hallitse! Stir drama and they don't see the real problem! Leipää ja sirkushuveja!
Miksi pelätä? Vaikka pettyisit niin mitä sitten? Itse olen aina pettynyt/petetty mutta silti positiivisella mielellä edelleen. Ei siihen pettymykseen kuole. Koita nauttia elämästä äläkä pelkää. Aurinkoista viikonloppua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-olla kuuntelematta marmatusta siitä, että teen pitkää työpäivää tai käyn ystävättärien kanssa illalla jäätelöllä
-olla kuulematta arvostelua ikääntyvästä kropastani, johon en tunge muovia enkä tee kiristysleikkauksia
-nauttia rauhassa kirjoista, taiteesta, musiikista sovittelematta niihin toisen ivakommentteja
-pukeutua miten haluan
-syödä mitä haluan
-oma talous, sillä miehet SYÖVÄT JUMALATTOMASTI ja lähes aina myös niissä omissa menneissä parisuhteissa sitä jotenkin ne miehet aina ajautuu minun eväilleni, eikä aikaa vietetä miehen luona hänen kustannuksellaan
-ei tarvitse kuunnella valitusta, kun lapseni tulevat kylään kavereineen tai kumppaniensa kanssa, ja meillä on aidosti hauskaa keskenämme
=vapaus
Et näköjään ole ollut miehen kanssa. Sen näkee viimeistään viimeisestä kappaleesta. Mies ei ole naisen kanssa jolla on muita kuin miehen itsensä siittämiä lapsia.
Kuulehan inkkeli. Vaikka sinä et kelpaakaan kellekään niin monessa parisuhteessa on niin , että kummallakin on useampi lapsi jo jostain edellisestä suhteesta.
Vain alemman luokan olennoille kelpaa nainen jolla on lapsia ennestään. Itse olen ollut naimisissa jo yli 10 vuotta ja muita naisia ohella. Voit kuvitella mitä haluat jos tulee parempi mieli.
Olet siis narsisti joka pettää kumppaniaan ja vihaat naisia kuten miespuoliset narsisti yleensä vihaa. Olet itse ihan pahinta pohjasakkaa ja kyky nähdä oma itsesi täysi nolla. Huvittavaa.
Jos vihaisin naisia niin en niiden kanssa mitään tekisi, saatikka olisin suhteissa. Naiset ovat parasta maailmassa ja onneksi kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä ja suurin osa tällä palstalla kirjoittajista.
Et sinä missään suhteessa ole. Sinulla on tukholmasyndroomainen panttivanki jota käytät, aivan kuten käytät muitakin ihmisiä. Jos sinulla olisi oikea parisuhde sinä kunnioittaisit puolisoasi, hänen tarpeitaan, hänen hyvinvointiaan ja sinulla ei olisi muita. Mutta kun sinä olet äitiongelmainen narsku, niin se ei onnistu sinulta. Kuten ei onnistu mikään muukaan järkeily jos se liittyy ihmisenä olemiseen. Asia loppuun keskusteltu.
tuollaisia suurin osa miehistä on valitettavasti... siksi samalla tuo on vastaus kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole kehumista, se on parisuhteessa olemisesta vapautumisen riemua.
Tämä kommentti juuri kertoo sen, että eivät ole kelvanneet hyvään parisuhteeseen, hyvälle miehelle, eivät ole itse tasokkaita, vaan naisten pohjasakkaa, niitä, joita hyvät miehet eivät halua nurkkaansa mielenosoittamaan.
Hyvässä suhteessa oleva nainen iloitsee ja nauttii suhteesta ja miehestään ja yleensä miehen antamasta avusta ja hyvästä. Nämä miestenkarttelijanaiset ovat niin huonoja, etteivät saa hyvää miestä.
Se näkyy.Korjataas nyt tätä sinun naisten syyllistämis ja häpäisemis narratiivia joka on ikiaikainen. Ainahan naista on syyllistetty miesten puutteista ja miesten kyvyttömyydestä, koska parisuhdetta pidetään yksinomaan naisen projektina ja mies jotenkin vain on siinä mukana kuin nojatuoli tai kukkaruukku tahdottomana siirreltävänä kohteena josta nainen on vastuussa. Ei käytetä tätä puhetapaa enää. Miehet on täysin vastuussa omasta käytöksestään, he on vastuussa siitä että näyttelevät jotain muuta kuin oikeasti ovat saadakseen parisuhteen. Se ei ole naisen vika, että mies on huono valinta, se on miehen vika.
Nainen valitsee kenen miehen ottaa joten tottakai se ok naisen syy. Olette tyhmiä ja suurimmaksi osaksi teette huonoja ja vääriä valintoja.
Yhäkään mies ei ole mikään tahdoton olento ja hyväksikäyttäjä ja valehtelija valitsee itse tekonsa, hän ei ajaudu niihin. Kuten sanoin, miehet esittää muuta kuin he on, että pääsevät parisuhteeseen ja se ei ole naisten vika ettei heillä ole kriminologista osaamista tai kykyjä tunnistaa huijareita. Toisekseen nainenhan on aina hullu silloin kun se älyää mitä mies puuhaa tai suhtautuu vähänkään kriittisesti miehen toimiin. Ottakaa miehet vastuu itsestänne ja te jotka vihaatte naisia, älkää tapailko niitä.
Mies luonnostaan haluaa ja himoitsee naisia joten tekee/valehtelee mitä tarvitsee heitä saadakseen. Eikä se ole helppoa Et voi naisena sitä ymmärtää.
ja kyseletkö siis täällä miksi tuo paketti ei nyt sitten kaikille kelpaa?
En kysele mitään. Kirjoitin vain totuuden.
Tinteristä saa niin paljon kulliva kuin sielu sietää ja miehet on muutenskin sikoja!
Vierailija kirjoitti:
Tinteristä saa niin paljon kulliva kuin sielu sietää ja miehet on muutenskin sikoja!
Ok, Jarmo.
nainen tarvitsee miestä vain maksajaksi ja elintason nostajaksi. nykyään ei tarvitse ottaa enää omaa miestä, kun sossusta ja kelasta saa työssäkäyviltä miehiltä veroilla riistettyä rahaa.
Miehet voittavat ja naiset voittavat siinä että elellään erillään. Lapsia voi toki tehdä ja naiset elävät perheenä lasten kanssa, miehet voivat pörrätä ja elää kuten aina ennenkin. Yleisesti ottaen miehet eivät halua perhettä ja vastuuta vaan äidin naisesta jolta saa myös seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-pukeutua miten haluan
-syödä mitä haluan
=vapaus
Sovitaanko että tämä on viimeinen ketju jossa jankutat tuota?
Stat.fi
Lapsiperheistä yhdeksän prosenttia on uusperheitä
Uusperheitä oli vuoden 2020 lopussa 50 185. Uusperheiden määrä väheni 422:lla edellisestä vuodesta. Uusperheiden osuus lapsiperheistä on pysynyt yhdeksässä prosentissa vuodesta 2004 lähtien. Hieman yli puolet, 54 %, uusperheiden vanhemmista oli avoliitossa ja vajaa puolet, 46 %, avioliitossa. Uusperheissä on huomioitu ainoastaan eri sukupuolta olevien parien perheet.
Uusperheissä on keskimäärin kaksi lasta eli hieman enemmän lapsia kuin lapsiperheissä yleensä. Lapsista 60 prosenttia oli äidin mukanaan tuomia lapsia, 11 prosenttia isän mukanaan tuomia ja 29 prosenttia on uusperheen vanhempien yhteisiä lapsia. Äidin mukanaan tuomien lasten osuus on pysynyt lähes samalla tasolla jo neljännesvuosisadan. Uusperheessä on vähintään yksi alle 18-vuotias vain toisen vanhemman lapsi.
Vain 9 prosenttia uusperheitä. Nykymiehiä kun katselee niin voisi kuvitella luvun olevan paljon suurempi. Tämähän oli hyvä uutinen.
monet naiset eivät kykene pysyvään parisuhteeseen, joten on omalle itsetunnolle parempi kääntää asia niin, ettei HALUA miestä. lisäksi se näyttää somessa hienommalta.
Olen viisikymppinen eronnut nainen. Ihanat, lähes aikuiset lapset. Talo, joka on juuri sellainen jonka olen itse aina halunnut. Pieni puutarha, jossa möyriä. Aikaa harrastaa. Aikaa ystäville. Aikaa keskittyä töihin. Voin matkustella milloin ja missä huvittaa ja tehdä juuri mitä huvittaa. Mitä muuta voisin haluta?
Vierailija kirjoitti:
Olen viisikymppinen eronnut nainen. Ihanat, lähes aikuiset lapset. Talo, joka on juuri sellainen jonka olen itse aina halunnut. Pieni puutarha, jossa möyriä. Aikaa harrastaa. Aikaa ystäville. Aikaa keskittyä töihin. Voin matkustella milloin ja missä huvittaa ja tehdä juuri mitä huvittaa. Mitä muuta voisin haluta?
olihan siinä kiva elellä 18 vuotta miehen maksamilla elatusmaksuilla erossa mieheltä saadussa talossa
Vierailija kirjoitti:
nainen tarvitsee miestä vain maksajaksi ja elintason nostajaksi. nykyään ei tarvitse ottaa enää omaa miestä, kun sossusta ja kelasta saa työssäkäyviltä miehiltä veroilla riistettyä rahaa.
Miesten työttömyysaste on muuten korkeampi kuin naisten.
Varmaan eri syitä.
Joillain naisilla kyse on psykologisesta selviytymiskeinosta: miehet eivät halua heitä, joten he sanovat että "ähäkutti, en ois halunnutkaan miestä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olihan siinä kiva elellä 18 vuotta miehen maksamilla elatusmaksuilla erossa mieheltä saadussa talossa
Yhteishuoltajuus ja samansuuruiset tulot, joten elatusmaksuja ei makseta.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä sanottava että ei tosiaan ole siitä kiinni ettei ketään saisi. Iskijöitä kyllä on. Olen kiva, hyvässä työssä, normaalipainoinen ja ihan normaalin näköinen nainen. En ole hullu, mustasukkainen tai niinkun täällä halutaan kuvitella, lihava.
Mitä! Et voi olla tosissasi, miehet koittaa saada naista?
En enääN halua piikoa vaan elää itselleni ja lapsilleni. Tienaan hyvin ja jos seksiä haluaa niin sitäkin saa. Elämä on ihnaa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-pukeutua miten haluan
-syödä mitä haluan
=vapaus
Lol yksinhuoltajat alapeukuttaa
Tyytyväiset ja onnelliset ihmiset ei ole ilkeitä. Kun on oikeasti onnellinen, sitä toivoo samaa myös muille. Siksi ei-onnellisen ihmisen tunnistaminen on niin helppoa.