Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä
Kommentit (854)
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä ap koet, että joku kehuu jollakin, se paljastaa sinusta sen että todellisuudessa kadehdit ko. asiaa, vaikket sitä itsellesi haluakaan myöntää. Olet itse jumissa huonossa suhteessa, etkä uskalla lähteä. Kadehdit itsenäisiä naisia, jotka ovat onnellisia ilman miestä. Sinäkin haluaisit ola, mutta et uskalla.
Onko kukaan koskaan tavannut tuollaista? Taitaa olla kyllä harvinaisempi, kuin yksisarvinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi erikoisia miehiä teillä ollut. Varmasti se kertoo jotain myös ketjuun kirjoittaneista.
Minusta tämä kertoo kyllä miehistä melko paljon. Todella samanlaisia kokemuksia monilla. Koko ketjussa toistuu oikeastaan vain yksi syy; miehistä on vaivaa.
Onkohan naisista ikinä samalla tavalla vaivaa miehille, vai onko miehet parisuhteessa aina saamapuolella?
Mikä vitsi,keskustelu naisen kanssa on pelkästään äärimmäisen rasittavaa.Jos ei ole ongelmia niitä analysoidaan tyhjästä.
Jos heillä on kokemusta mieslapsista, jotka ovat taakka, en yhtään ihmettele. Sellaisessa suhteessa uupuu totaallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi erikoisia miehiä teillä ollut. Varmasti se kertoo jotain myös ketjuun kirjoittaneista.
Minusta tämä kertoo kyllä miehistä melko paljon. Todella samanlaisia kokemuksia monilla. Koko ketjussa toistuu oikeastaan vain yksi syy; miehistä on vaivaa.
Onkohan naisista ikinä samalla tavalla vaivaa miehille, vai onko miehet parisuhteessa aina saamapuolella?
Hyvä vitsi,nainen on enimmäkseen rasite.Yksi syy löytyy sen sietämiseen.
846Naiset jääneet omaan runkkaamiseen koukkuun eivät osaa enää miehen kanssa olla ,muutenkin ovat nykyään hyvin itsekeskeisiä
Vierailija kirjoitti:
Se on vain palstavääristymä, tänne on kerääntynyt näitä katkeria miehiin pettyneitä naisia.
No niinpäs onkin. Mikset lataa deittisovellusta vaan täällä notkut? Olen katkera. Aapo, Tuomas, Simeoni, Timo, Eero, Juhani ja Lauri, miten petollisia kaikki!
Jos naisten salaiset toiveet kiinnostaa niin kysy ex:ltäsi, mikä meni pieleen.
Oletko kuullut kirjastoista - psykologian puolella on kirjallisuutta itsetuntemukseen. Siitä kannattaa aloittaa niin miesten kuin naisten, myös yksinelävien.
Itse en ole miehiin pettynyt. Jos mieheni kuolisi, en löytäisi koskaan lähellekään yhtä hyvää uutta miestä ja huonompaa en kelpuuttaisi. Olisin mieluummin yksin.
Koska pidän ainakin itse vähän reppana naisia, jotka eivät osaa tai uskalla elää ilman miestä. Joko omien pelkojensa tai vanhoillisuutensa vuoksi. Kun totuus on, että miehistä on aina vain työtä, ja 99% miehistä on lapsellisia jossain suhteessa, verrattuna naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole miehiin pettynyt. Jos mieheni kuolisi, en löytäisi koskaan lähellekään yhtä hyvää uutta miestä ja huonompaa en kelpuuttaisi. Olisin mieluummin yksin.
Täällä toinen samoin aatoksin. Olen naimisissa suuren rakkauteni kanssa, ei hänen saappaitaan kukaan täyttäisi kuitenkaan.
En sanoisi et varsinaisesti kehuisin tällä, mutta en hingu parisuhteeseen, koska siinä on kuitenkin toisen armoilla, tavallaan. Enkä nyt puhu väkivallasta, en ole kokenut parisuhdeväkivaltaa.
Rahankäyttö, ajankäyttö, alkon käyttö, kaikki vaikuttaa toiseen. Olen huomannut olevani liian kiltti ja mukautuvainen ja huomaan liian myöhään että olen tilanteessa, jossa en halua olla.
Ja jotenkin karmii se, että miehet etsii naista ihan apinanraivolla tyyliin "joku" pitää löytää. Onkohan miehillä aina kyse rakastumisesta vaan enemmänkin siitä että löytää tarpeeksi tasokas?
Jotkut sanoo ettei huoli miestä ja elelee tyytyväisenä sinkkuna. Jotkut taas sanoo ettei huoli miestä vaikka sellaisesta salaa haaveileekin ja näiltä lipsahtelee niitä "mistähä löytys mies"-möläyksiä. Aika hassuja sellasen suusta joka ei muka miestä kaipaa.
Naiset nauttivat mielellään hyvinvointivaltion hedelmistä, mutta eivät älyä tai halua älytä yksinäisten miesten maksavan ison siitä turvasta. Eihän miehelle ole mitään tarvetta kun toimeentulo on turvattu työttömänä tai erilaisten tukien toimesta. Infrastruktuurin ylläpitävät pääosin miehet, mutta eivät saa mitään arvostusta. Yhteiskuntakin on vielä toistaiseksi rauhallinen, koska suomalaisten miesten tapana ei ole hillua kaupungilla ja aiheuttaa häiriöitä.
Minä ottaisin mielelläni miehen, jos ne miehet joista minä kiinnostun, kiinnostuisivat minusta.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sanoo ettei huoli miestä ja elelee tyytyväisenä sinkkuna. Jotkut taas sanoo ettei huoli miestä vaikka sellaisesta salaa haaveileekin ja näiltä lipsahtelee niitä "mistähä löytys mies"-möläyksiä. Aika hassuja sellasen suusta joka ei muka miestä kaipaa.
Sen pitää olla just se oikea eikä vaan joku kaksilahkeinen sohvan täytteenä :D
Vierailija kirjoitti:
Naiset nauttivat mielellään hyvinvointivaltion hedelmistä, mutta eivät älyä tai halua älytä yksinäisten miesten maksavan ison siitä turvasta. Eihän miehelle ole mitään tarvetta kun toimeentulo on turvattu työttömänä tai erilaisten tukien toimesta. Infrastruktuurin ylläpitävät pääosin miehet, mutta eivät saa mitään arvostusta. Yhteiskuntakin on vielä toistaiseksi rauhallinen, koska suomalaisten miesten tapana ei ole hillua kaupungilla ja aiheuttaa häiriöitä.
Saatte arvostuksenne palkan muodossa. Unohdit, että naisetkin käyvät töissä.
Ja muuten, jos tuolla kaupungilla alkaisivat miehet hillua, saattelisitko muka naistasi töihin ja harrastuksiin yms? Et varmasti, joten naisen kannattaa olla töissä ja tienata niin että on varaa autoon ja asuntoon rauhallisella alueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muuten, jos tuolla kaupungilla alkaisivat miehet hillua, saattelisitko muka naistasi töihin ja harrastuksiin yms? Et varmasti, joten naisen kannattaa olla töissä ja tienata niin että on varaa autoon ja asuntoon rauhallisella alueella.
Olen näin tehnytkin ja tarjoutunut viemään tai saattamaan naisen jos se on vaan aikataulujen puolesta ollut mahdollista. Sitä paitsi ongelma ovat ne verot, jotka siitä palkastaa pidätetään ja käytetään pääosin naisten hyväksi. Siitä ei pysty kieltäytymään muuten kuin jäämällä ideologisesti työttömäksi. Lisäksi suurin osa naisista työskentelee julkisen sektorin verorahoilla yllpidetyissä työpaikoissa tai muissa käsienheiluttelutyöpaikoissa, jotka eivät kerrytä verovaroja tai tuota mitään lisäarvoa.
Mutta ehkä tulevaisuudessa naisetkin ymmärtävät asian paremmin kun se konkretisoituu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen näin tehnytk
Tämä se on sitten jännä, että tyttöjä ei kyllä kannusteta luomaa uraa, mutta sitten kyllä haukutaan että menee verorahoja, jos nainen joutuu esim pitkän kotiäitiyden jälkeen hakemaan tukia.
Itse olen sairaanhoitaja joten näyttäisin sulle oikein mielelläni, miten mun kädet heiluu töissä. Eihän tätäkään työtä mitenkään arvosteta, mutta arvostus pitää ansaita ja taistella. Ideologisesti työttömät ovat ala-arvoisia ihmisiä, koska mitään ei tehdä, mutta kaikki otetaan vastaan kyllä.
Eikä se kyllä turvallisuutta lisää että joskus saattelet. Parempi aina oma ammattitaito ja säästöt kuin riippuvaisuus jonkun ukon saatteluista ja kyydeistä.
Jos sinä ap koet, että joku kehuu jollakin, se paljastaa sinusta sen että todellisuudessa kadehdit ko. asiaa, vaikket sitä itsellesi haluakaan myöntää. Olet itse jumissa huonossa suhteessa, etkä uskalla lähteä. Kadehdit itsenäisiä naisia, jotka ovat onnellisia ilman miestä. Sinäkin haluaisit ola, mutta et uskalla.