Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä

Vierailija
12.05.2023 |

Mistä se johtuu

Kommentit (854)

Vierailija
261/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut viisikymppinen nainen. En tuhlaa energiaani miesten vihaamiseen. Satsaan energiani nyt siihen, ettei minun tarvitse huolehtia muusta kuin omasta elämästäni. Parikymmentä vuotta katselin henkisesti teinin tasolle jäänyttä äijää, jota piti alvariinsa paapoa. Täytyipä pitää huolta jopa hänen hampaiden huollostaan. Ei samaa ikinä enää.

Vierailija
262/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajapalstalla on tietysti paljon miesvihaa, koska vikahan on aina muissa.

Totuus on, että naiset pyörittävät nykyisin täysillä yhteiskuntaa. Lasikatot ovat jo mennyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies lähti ja ilmoitti haluavansa elää sinkkuelämää ja harrastaa seksiä joka päivä eri naisten kanssa. Aloin elämään lasten kanssa kaksin ja meillä on todella kivaa. Tänään käytiin uimassa,nyt teen ruokaa ja sitten pihatöitä.Illalla tulee ystävä lapsensa kanssa kylään,saunotaan, grillataan ja katsotaan viisuja. Rahat riittää hyvin vaikka mies maksaa minimin,300 e vähemmän kuin lastenvalvoja laski maksun olevan. En halua tapella.

Mies elelee sotkuisessa kaksiossa eikä lapset viihdy siellä. Käy paljon ulkona ja juo. Nyt on alkanut soittelemaan että haluaisi taas yrittää ja " tulla kotiin" ..Minä en halua enää. Olemme lasten kanssa onnellisia näin, tapaamme ystäviä ja sukulaisia jne. Ei ole sotkua vaikka lapset ovat alakoululaisia, mies sotki eniten ka jätti kamojaan lojumaan mihin sattuu.

Ja en ,en tosiaan enää ketään miestä ota elämääni. Haluan elää lasten kanssa ja matkustella,harrastaa ja tehdä töitä. Tukiverkkoja on omat vanhemmat.

Vierailija
264/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaus, voi elää vain itseään varten. Miksi pitäisi ottaa mies? Seksiä saa muutenkin.

Tämä. Miksi antaa kenenkään tehdä tarpeensa itseeni?

Koska kulli tuntuu hyvältä pillussa.

Ei tunnu. 60% tapauksista nainen ei saa yhtään mitään seksistä miehen kanssa. Mitä nuoremmasta naisesta on kyse sen vähemmän tuntuu hätään miltään.

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-orgasmit/

Eikö oikeasti? Olen mies ja kyllä naisen kanssa hyvältä tuntuu vaikken ejakuloisikaan. Eikö vaginassa ole mitään tuntohermoja?

Ja taas mies, joka ei tiedä naisen anatomiasta yhtään mitään. 

Ei mikään ihme, että naisten väliset suhteet ovat koko ajan lisääntymään päin. Todellisen henkisen yhteyden lisäksi saa myös oikean fyysisen yhteyden.

Yllättävää, nainen joka ei tiedä naisen anatomiaa. Tässä tiedoksi pikainen googleta:

"Hei.

Kiitos kysymyksestäsi. Emättimen herkät tuntohermot ulottuvat vain noin 3-4 cm emättimen suulta sisäänpäin"

Eli kyllä siellä tuntohermoja on vaikka muuta väitit. Miksi sitten naisille ei kelpaa 4 cm kikkeli jos sen pidemmälle ei ole mitään tuntoa?

Jos tuon oikein tulkitsee niin tuntohermoja on syvemmälläkin mutta HERKÄT ovat vain alku osassa. Palstan mammat taas väärässä tässäkin asiassa. Miten selitätte vagina orgasmin jos siellä ei mitään tuntoa ole?

Vierailija
265/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeks ku saa miehiltä negatiivista kohtelua ja huomiota, esim. väkivalta kaikissa muodoissaan, ei vaan enää jaksa ja on mielummin yksin kuin että kohdellaan huonosti.

Tiedän itseni lisäksi useamman naisen, alta keski-ikäisiä kaikki, jotka ovat päättäneet että jos ja kun tämänhetkinen suhde päätty, eivät halua enää ketään.

Useimmiten näissä huonoissa suhteissa on pyritty keinolla millä hyvänsä alistaa nainen nyrkin ja hellan väliin.

Tietääkseni tuo on todellisuudessa kuitenkin vain pyyntö naisille, että olisi kiva jos sinäkin välillä tekisit ruokaa ja siivoaisit. Nykypäivän nainen kun ei välttämättä osaa mitään kotihommia, vaan piereskelee sohvalla kännyä räpläten ja väkyttää mammafoorumilla miehille.

Vässykkä-ukot väkyttävät mammafoorumilla.

Vierailija
266/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kehumista, kunhan sanovat miten asia on.

Tämä. 9 vuotta nykyisne mieheni kanssa, ja sitten kun tämä tavalla tai toisella joskus päättyy, en miestä enää ota. Olettaen etten itse kuole ensin.

Vierailija
267/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaus, voi elää vain itseään varten. Miksi pitäisi ottaa mies? Seksiä saa muutenkin.

Ei tunnu. 60% tapauksista nainen ei saa yhtään mitään seksistä miehen kanssa. Mitä nuoremmasta naisesta on kyse sen vähemmän tuntuu hätään miltään.

Eikö oikeasti? Olen mies ja kyllä naisen kanssa hyvältä tuntuu vaikken ejakuloisikaan. Eikö vaginassa ole mitään tuntohermoja?

Ei mikään ihme, että naisten väliset suhteet ovat koko ajan lisääntymään päin. Todellisen henkisen yhteyden lisäksi saa myös oikean fyysisen yhteyden.

Yllättävää, nainen joka ei tiedä naisen anatomiaa. Tässä tiedoksi pikainen googleta:

"Hei.

Kiitos kysymyksestäsi. Emättimen herkät tuntohermot ulottuvat vain noin 3-4 cm emättimen suulta sisäänpäin"

Eli kyllä siellä tuntohermoja on vaikka muuta väitit. Miksi sitten naisille ei kelpaa 4 cm kikkeli jos sen pidemmälle ei ole mitään tuntoa?

Missä on väitetty, ettei vaginassa olisi ollenkaan tuntohermoja? Onhan siellä esim. g-piste. Suurimmalta osalta vagina on kuitenkin tuntohermotonta limakalvoa ja vaginan herkimmätkään kohdat eivät ole läheskään niin tuntoherkkiä kuin tietyt vaginan ulkopuoliset alueet.

Naisille ei kelpaa 4 cm kikkelin omaava mies, koska he ovat kehittäneet kikkelistään itselleen niin ison ongelman, ettei sitä sekoilua katso kukaan täysjärkinen nainen. Ihan sama kuin lyhyiden miesten kanssa. Lyhyydessä ei ole mitään vikaa, mutta sitä jatkuvaa egon pönkitystä ja epävarmaa vaiheilua ei vaan aikuinen jaksa seurata.

Vierailija
268/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Voin yksin ollessani

-kantaa vastuun vain omista tekemisistäni ja sanomisista

-siivota vain omat jälkeni = kotona on aina siistiä

-olla murehtimatta petetäänkö mua iänikuisilla saunareissuilla

-olla kuuntelematta marmatusta siitä, että teen pitkää työpäivää tai käyn ystävättärien kanssa illalla jäätelöllä

-olla kuulematta arvostelua ikääntyvästä kropastani, johon en tunge muovia enkä tee kiristysleikkauksia

-olla kokematta minkäänlaista väkivaltaa

-nauttia rauhassa kirjoista, taiteesta, musiikista sovittelematta niihin toisen ivakommentteja

-pukeutua miten haluan

-syödä mitä haluan

-omaa aikaa, oma päivärytmi, oma järjestys kotona

-oma talous, sillä miehet SYÖVÄT JUMALATTOMASTI ja lähes aina myös niissä omissa menneissä parisuhteissa sitä jotenkin ne miehet aina ajautuu minun eväilleni, eikä aikaa vietetä miehen luona hänen kustannuksellaan

-ei tarvitse kuunnella valitusta, kun lapseni tulevat kylään kavereineen tai kumppaniensa kanssa, ja meillä on aidosti hauskaa keskenämme

=vapaus

Et näköjään ole ollut miehen kanssa. Sen näkee viimeistään viimeisestä kappaleesta. Mies ei ole naisen kanssa jolla on muita kuin miehen itsensä siittämiä lapsia.

Kuulehan inkkeli. Vaikka sinä et kelpaakaan kellekään niin monessa parisuhteessa on niin , että kummallakin on useampi lapsi jo jostain edellisestä suhteesta.

Vain alemman luokan olennoille kelpaa nainen jolla on lapsia ennestään. Itse olen ollut naimisissa jo yli 10 vuotta ja muita naisia ohella. Voit kuvitella mitä haluat jos tulee parempi mieli.

Olet siis narsisti joka pettää kumppaniaan ja vihaat naisia kuten miespuoliset narsisti yleensä vihaa. Olet itse ihan pahinta pohjasakkaa ja kyky nähdä oma itsesi täysi nolla. Huvittavaa.

Jos vihaisin naisia niin en niiden kanssa mitään tekisi, saatikka olisin suhteissa. Naiset ovat parasta maailmassa ja onneksi kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä ja suurin osa tällä palstalla kirjoittajista.

juu juu me kaikki uskotaan. Vaikutatkin niin onnelliselta. Varmasti elämäsi on juuri sellaista kuin haluat. Se oikein huokuu kirjoituksistasi. 🙄

Mikä kirjoituksessani on uskomatonta? Olen kyllä tyytyväinen elämääni eikä ole mitään ongelmia.

Minä ihmettelen, miksei vaimosi ole ottanut sinusta eroa. On ilmeisesti niin onneton ja lytistetty, että ei ole saanut aikaiseksi. Säälin vaimoasi, millaiseen parisuhteeseen hän on jäänyt.

Vaimoni on onnellinen ja rakastavassa parisuhteessa. Ymmärrän kyllä ettet voi käsittää että voin rakastaa vaimoani ja silti naida välillä jotain muuta naista.

Onpa sulla oikein onnellinen liitto......vaimosi varmaan myös rakastaa sinua; jaksaakseen sua rakastaa nai välillä nai jotain muuta miestä.

Vierailija
269/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hei.

Jos tuon oikein tulkitsee niin tuntohermoja on syvemmälläkin mutta HERKÄT ovat vain alku osassa. Palstan mammat taas väärässä tässäkin asiassa. Miten selitätte vagina orgasmin jos siellä ei mitään tuntoa ole?

No ei ole mitään vagina orgasmia sinänsä. Tuntohermot ovat klitoriksessa joka on kokonaan vaginan ulkopuolella mutta ulottuu syvemmälle . https://kaksplus.fi/lifestyle/hyva-olo/klitoris/

Vierailija
270/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hei.

Missä on väitetty, ettei vaginassa olisi ollenkaan tuntohermoja? Onhan siellä esim. g-piste. Suurimmalta osalta vagina on kuitenkin tuntohermotonta limakalvoa ja vaginan herkimmätkään kohdat eivät ole läheskään niin tuntoherkkiä kuin tietyt vaginan ulkopuoliset alueet.

Naisille ei kelpaa 4 cm kikkelin omaava mies, koska he ovat kehittäneet kikkelistään itselleen niin ison ongelman, ettei sitä sekoilua katso kukaan täysjärkinen nainen. Ihan sama kuin lyhyiden miesten kanssa. Lyhyydessä ei ole mitään vikaa, mutta sitä jatkuvaa egon pönkitystä ja epävarmaa vaiheilua ei vaan aikuinen jaksa seurata.

Juurihan edellä useampi nainen kirjoitti ettei vaginassa ole tuntohermoja.

Vierailija
271/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi erikoisia miehiä teillä ollut. Varmasti se kertoo jotain myös ketjuun kirjoittaneista.

Pari ensimmäistä aviovuotta meni hyvin, pikkuhiljaa mies ryhtyi urputtamaan kaikesta, kyttäsi mustasukkaisena, läskiytyi, tuli potenssiongelmia ja rahapulaa. Ei löytänyt edes omia kamppeitaan, vaan soitti minulle töihin: "mihin sä oot laittanut mun puhtaat kalsarit".....Monet entiset aviovaimot kertovat samaa. Ei ikinä enää laiskaa itserakasta äijänkuvatusta huusholliini huoli.

Mulla kävi ex-muijan kanssa vähän sama juttu. Tosin mitään kahta aviovuotta ei kerennyt tulee. Se meni niin että oltiin ensin 7 v yhdessä ja sitten akka halusi äkkiä naimisiin ja asuntokaupoille, että pystyi reilu vuosi häiden jälkeen ottamaan avioeron. Pirtaan ei sopinut erota avoliitossa.

Voi hyvät helvetit sitä vuolasta valitusta, kuinka hän oli halunnut erota minusta jo vuosia sitten. No, olisi sitten nostanut kytkintä silloin vuosia sitten. Mitäs sitä tarvii mennä naimisiin ja yhteistä kotia ostaa sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa ei halua olla yhdessä?

Alku oli vielä helppo sen kanssa. Mutta pian alkoi just sama kuin sulla sen entisen äijäs kanssa, että urputti kaikesta ja kyttäsi mustasukkaisena. Itse keksi meille kaikenlaista rahareikää ja menopuolta ja sitten se olin minä, joka siinä eli yli varojen. Mun vikaa oli kaikki maailman sodatkin. Akka ei ikinä katsonut peiliin eikä kantanut vastuuta mistään. Sillä oli jostain syttynyt lamppu, että kaikesta pääsee helpoiten, kun laittaa omat mokat kätevästi mun syyksi ja viaksi. Hirveä tarinoiden keksijä ja valehtelija, joka levitti ympäristöön kaikki mun yksityisasiat. Niissä oli sitten värikynää ja keksittyä paskaa pilvin pimein. Ja mitä teki ympäristö? No, nehän uskoi hyvin mielellään kaikki sen tuhannen ja yhden yön sadut. Lopulta mun oli karistettava Lahden pölyt jaloista ja muutettava muualle. Eron jälkeen meni viis vuotta, jona sattui kaikenlaista outoa. Pois oli päästävä.

Paikkakunnan vaihdon jälkeen alkoi elämä asettua normaaleille uomille.

Vierailija
272/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset mielummin haukkuvat miehiä, kuin myöntävät, että syy on itse naisessa.

Vierailija
273/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanoi eksänikin, että hän ei tarvitse miestä.

Siitä erosta kului 2kk ja sen jälkeen se meni khloihin toyboynsa kanssa.

HUUTISTA :D

Vierailija
274/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hei.

Juurihan edellä useampi nainen kirjoitti ettei vaginassa ole tuntohermoja.

Koita poika ymmärtää että naisten tunteet ja mielipiteet on kuin tuuliviiri. Ja totuus vaihtuu tunteen mukaan.

Vierailija
275/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaginassa ei ole tuntohermoja, siksi pelkkä yhdyntä ei useimmista naisista tunnu miltään. Tuntohermot ovat vaginan ulkopuolella

Onko tosiaan olemassa naisia jotka eivät saa mitään nautinnon tunnetta yhdynnästä (olettaen siis että nainen on seksuaalisesti kiihottuneessa tilassa)?

Yksi neljästä naisesta saa orgasmin pelkällä emättimen tökkimisellä.

https://kaksplus.fi/lifestyle/hyva-olo/klitoris/

Vierailija
276/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sanoi eksänikin, että hän ei tarvitse miestä.

Siitä erosta kului 2kk ja sen jälkeen se meni khloihin toyboynsa kanssa.

HUUTISTA :D

Joku yllätti hänet positiivisesti. Ja ilmeisesti se oli sinun jälkeesi helppo tehdä.

Huutista.

Vierailija
277/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat incelnaisia. WGTOW hömpötys ja tunkkaiset elähtäneet maailman feministiset näkemykset, ei tunnisteta omaa etuoikeutettua asemaa, ja syytellään miehiä, kun eivät anna Tinderissä ilmaista seksiä.

Vierailija
278/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi ihana mies, ollut jo yli 40 vuotta. Toivon, että tämä vielä jatkuisi pitkään. Olen suhteellisen seksuaalinen nainen ja luulen, että yksinolo kokonaan ilman miestä ei ole minua varten. Joku tapailu suhde ilman asumista saman katon alla voisi olla hyvä.

Vierailija
279/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt parikymppinen tytär joka ei ole kiinnostunut parisuhteista. Tämä häiritsee hirveästi siskoani, joka jatkuvasti huomauttelee, että tyttö on turhan kokematon ja miettii miksei siskontyttönsä juokse baareissa miesten perässä.

Vierailija
280/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex mies lähti ja ilmoitti haluavansa elää sinkkuelämää ja harrastaa seksiä joka päivä eri naisten kanssa. Aloin elämään lasten kanssa kaksin ja meillä on todella kivaa. Tänään käytiin uimassa,nyt teen ruokaa ja sitten pihatöitä.Illalla tulee ystävä lapsensa kanssa kylään,saunotaan, grillataan ja katsotaan viisuja. Rahat riittää hyvin vaikka mies maksaa minimin,300 e vähemmän kuin lastenvalvoja laski maksun olevan. En halua tapella.

Mies elelee sotkuisessa kaksiossa eikä lapset viihdy siellä. Käy paljon ulkona ja juo. Nyt on alkanut soittelemaan että haluaisi taas yrittää ja " tulla kotiin" ..Minä en halua enää. Olemme lasten kanssa onnellisia näin, tapaamme ystäviä ja sukulaisia jne. Ei ole sotkua vaikka lapset ovat alakoululaisia, mies sotki eniten ka jätti kamojaan lojumaan mihin sattuu.

Ja en ,en tosiaan enää ketään miestä ota elämääni. Haluan elää lasten kanssa ja matkustella,harrastaa ja tehdä töitä. Tukiverkkoja on omat vanhemmat.

ja tuntuu ihanalta kun saa sanoa että mitä minä haluan. vuosia mentiin miehen ehdoilla ja hänen harrastuksensa ja töiden mukaan. Olin kuin palvelija joka mahdollisti miehen kivat menot. Nyt aikaa on myös minulle itselleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän