Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä
Kommentit (854)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaus, voi elää vain itseään varten. Miksi pitäisi ottaa mies? Seksiä saa muutenkin.
Tämä. Miksi antaa kenenkään tehdä tarpeensa itseeni?
Koska kulli tuntuu hyvältä pillussa.
Ei tunnu. 60% tapauksista nainen ei saa yhtään mitään seksistä miehen kanssa. Mitä nuoremmasta naisesta on kyse sen vähemmän tuntuu hätään miltään.
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-orgasmit/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska yrittävät peittää sen tosiasian etteivät saa miestä. Mitä suuremmin nainen hokee ettei ota enää miestä, sitä varmempaa on ettei kukaan mies ko. naiseen koskisi edes pikkusormella. Se julistaminen on vain epätoivoinen yritys vakuuttaa itsensä, ettei muka haluaisi uutta suhdetta. Todellisuudessa nuo naiset yrittävät tarrata jokaiseen tapaamaansa mieheen.
Oot niin munan himonen et kuvittelet muidenkin olevan.
😀 Ja taas tämmönen yksilö, joka kuvittelee tietävänsä toisen ajatuksetkin paremmin kuin se toinen itse. Ei ole tarvinnut kyseistä henkilöä koskaan edes ohimennen vilaukselta nähdä, eikä koskaan oltu edes samalla paikkakunnalla käymässä, kun tietää.
Mikähän osa tuosta kommentista muka paljasti hänen olevan munan himoinen?
Se parhaiten tietää, kuka eniten kuvittelee. Uusi suomalainen sanonta.
Parempi luulo omassa päässä kuin kymmenen faktaa tarjolla. Toinen uusi suomalainen sanonta.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella ei ole mahiksia keneenkään tosi hyvään? On oikeasti pettynyt, mutta peittelee sitä tuolla tavalla.
Miehistä nyt ei ole mihinkään saatikka ,että niitä olisi hyviä.
Vierailija kirjoitti:
No, puolet on sellaisia että eivät enää ole haluttuja "miesmarkkinoilla". Osa on tosiaankin itse kyllästyneitä miehiin, ja loput on muuten vaan niin hankalia tapauksia että ne ei kelpaa enää oikein kenellekään.
Ja sitten on lepakot, vanhat piiat, yms...Suosittelen näin miehenä sitä reviirin laajennusta, samalla avartuu myös omat katsomukset.
Ennemminkin juuri räväkät ja draamaqueenit ovat suhteissa. Rauhalliset saavat olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaus, voi elää vain itseään varten. Miksi pitäisi ottaa mies? Seksiä saa muutenkin.
Ei tunnu. 60% tapauksista nainen ei saa yhtään mitään seksistä miehen kanssa. Mitä nuoremmasta naisesta on kyse sen vähemmän tuntuu hätään miltään.
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-orgasmit/
Eikö oikeasti? Olen mies ja kyllä naisen kanssa hyvältä tuntuu vaikken ejakuloisikaan. Eikö vaginassa ole mitään tuntohermoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-orgasmit/Eikö oikeasti? Olen mies ja kyllä naisen kanssa hyvältä tuntuu vaikken ejakuloisikaan. Eikö vaginassa ole mitään tuntohermoja?
Ei tietenkään, se on vain lapsien tekemistä varten.
Vierailija kirjoitti:
Tosi erikoisia miehiä teillä ollut. Varmasti se kertoo jotain myös ketjuun kirjoittaneista.
Pari ensimmäistä aviovuotta meni hyvin, pikkuhiljaa mies ryhtyi urputtamaan kaikesta, kyttäsi mustasukkaisena, läskiytyi, tuli potenssiongelmia ja rahapulaa. Ei löytänyt edes omia kamppeitaan, vaan soitti minulle töihin: "mihin sä oot laittanut mun puhtaat kalsarit".....Monet entiset aviovaimot kertovat samaa. Ei ikinä enää laiskaa itserakasta äijänkuvatusta huusholliini huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, puolet on sellaisia että eivät enää ole haluttuja "miesmarkkinoilla". Osa on tosiaankin itse kyllästyneitä miehiin, ja loput on muuten vaan niin hankalia tapauksia että ne ei kelpaa enää oikein kenellekään.
Ja sitten on lepakot, vanhat piiat, yms...Suosittelen näin miehenä sitä reviirin laajennusta, samalla avartuu myös omat katsomukset.
Ennemminkin juuri räväkät ja draamaqueenit ovat suhteissa. Rauhalliset saavat olla rauhassa.
Rauhallinen nainen voi päätyä henkirikoksen uhriksi. Katinkulta ja Lahden tapausta ei saa päästää unholaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-orgasmit/Eikö oikeasti? Olen mies ja kyllä naisen kanssa hyvältä tuntuu vaikken ejakuloisikaan. Eikö vaginassa ole mitään tuntohermoja?
Ei, vaginassa ei ole tuntohermoja, siksi pelkkä yhdyntä ei useimmista naisista tunnu miltään. Tuntohermot ovat vaginan ulkopuolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaginassa ei ole tuntohermoja, siksi pelkkä yhdyntä ei useimmista naisista tunnu miltään. Tuntohermot ovat vaginan ulkopuolella
Juuri näin. Muutenhan vauvan synnyttäminen ei olisi mahdollista, mikäli synnytyskanavassa olisi tuntoa.
Useimmat naiset ovat perustelleet, että eivät halua enää passattavaa miestä. Se taitaa olla yleisin syy. Nainen on yrittänyt jopa vuosikymmeniä saada miehestä tasaveroisen kumppanin, eikä ole onnistunut. Ja nainen on huomannut että sama tilanne on usemmissa perheissä. Silloin tajuaa, että miehen ottaminen tarkoittaa lähes väistämättä piiaksi joutumista, sitä ei voi välttää. Miehet vain kohtelevat naisia noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas mies, joka ei tiedä naisen anatomiasta yhtään mitään.
Ei mikään ihme, että naisten väliset suhteet ovat koko ajan lisääntymään päin. Todellisen henkisen yhteyden lisäksi saa myös oikean fyysisen yhteyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa outo, minulle kosketus ihollekin tuntuu miellyttävälle. Pitääkin kaivella netistä anatomiaa ja biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole kehumista, se on parisuhteessa olemisesta vapautumisen riemua.
Tämä kommentti juuri kertoo sen, että eivät ole kelvanneet hyvään parisuhteeseen, hyvälle miehelle, eivät ole itse tasokkaita, vaan naisten pohjasakkaa, niitä, joita hyvät miehet eivät halua nurkkaansa mielenosoittamaan.
Hyvässä suhteessa oleva nainen iloitsee ja nauttii suhteesta ja miehestään ja yleensä miehen antamasta avusta ja hyvästä. Nämä miestenkarttelijanaiset ovat niin huonoja, etteivät saa hyvää miestä.
Se näkyy.Korjataas nyt tätä sinun naisten syyllistämis ja häpäisemis narratiivia joka on ikiaikainen. Ainahan naista on syyllistetty miesten puutteista ja miesten kyvyttömyydestä, koska parisuhdetta pidetään yksinomaan naisen projektina ja mies jotenkin vain on siinä mukana kuin nojatuoli tai kukkaruukku tahdottomana siirreltävänä kohteena josta nainen on vastuussa. Ei käytetä tätä puhetapaa enää. Miehet on täysin vastuussa omasta käytöksestään, he on vastuussa siitä että näyttelevät jotain muuta kuin oikeasti ovat saadakseen parisuhteen. Se ei ole naisen vika, että mies on huono valinta, se on miehen vika.
Mies kuin mies on koko ikänsä riippuvainen naisesta: alkuun kaiken hoiti äiti, avio/avoliitossa vaimo, vanhuudessa naiselle alkaakin loppuelämän savotta, pitää hoivata uikuttavaa, valittavaa, lapseksi taantunutta ukkoa. Mies tarvitsee aina naista, nainen selviytyy itsenäisesti.
Koirat on niin paljon helpompia kouluttaa ja niistä saa koulutettua mieleisensä, katsokaa vaan kuinka paljon koirapuistossa on yksineläviä naisia. Kyllä koira aina miehen voittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa outo, minulle kosketus ihollekin tuntuu miellyttävälle. Pitääkin kaivella netistä anatomiaa ja biologiaa.
Mitä mä jus luen :D
No todellakin on syytä alkaa opettelemaan ihan perusasioita. Ihan jo vaikka siitä alkean, että millainen elin iho on ja kuinka vaihtelevasti se peittää ihmisiä eri paikoista.
Enää. Enää. Enää. Enää. Enää. Enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas mies, joka ei tiedä naisen anatomiasta yhtään mitään.
Ei mikään ihme, että naisten väliset suhteet ovat koko ajan lisääntymään päin. Todellisen henkisen yhteyden lisäksi saa myös oikean fyysisen yhteyden.
Yllättävää, nainen joka ei tiedä naisen anatomiaa. Tässä tiedoksi pikainen googleta:
"Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Emättimen herkät tuntohermot ulottuvat vain noin 3-4 cm emättimen suulta sisäänpäin"
Eli kyllä siellä tuntohermoja on vaikka muuta väitit. Miksi sitten naisille ei kelpaa 4 cm kikkeli jos sen pidemmälle ei ole mitään tuntoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tarpeen näköjään monelle. Vagina on tosiaan putki jossa ei juuri ole tuntohemoja. Tokihan kosketus iholle tuntuu hyvälle useimmista, sehän on selvä, koska ihossa on tuntohermoja, mutta vagina onkin limakalvoa.
#miesvihanäkyväksi