Miksei kukaan puutu apteekkien reseptiasiakkaiden henkilösuojan puutteeseen?
Toiset asiakkaat ja henkilökuntakin kuulee millä asialla liikut ja mitä aineita käytät. Jotain pitäisi tehdä.
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"ONKO TÄMÄ MIELIALALÄÄKE ENNESTÄÄN TUTTU? TÄMÄN KANSSA EI SITTEN SUOSITELLA ALKOHOLIA"
Huuda nyt vielä kovemmin, muutama tuolla perällä ei tainnut kuulla että mikäs juoppo se masennuslääkeitä ostelee!
Miten joku voi olla näin säälittävän vainoharhainen? Selkeästi tulee se masislääke tarpeeseen. Eihän alkoholihaitasta kertominen sinusta alkkista tee!!!!!! Olet kyllä tosi tuomitseva ihminen, jos itse suhtaudut noin, jos edellä olevallesi kerrottaisiin jotain tuollaista!
Sinä olet laittanut tänne useamman kommentin. Olet joko trolli tai sitten ihan tajuttoman yksinkertainen ja kapeakatseinen yksilö joka ei kykene tarkastelemaan asioita eri näkökulmista.
Olen farmaseutti :)) Puran palstalla sen näihin valittajiin, mitä en voi työssäni typerille asiakkaille sanoa, jotta he vähän ajattelisivat, eivätkä olisi niin tyhmiä aina vaan.
Tuolla asenteella et kyllä sovellu asiakaspalveluammattiin.
.
No, sitä hommaa olen kuitenkin tehnyt jo hyvän tovin, niin että häviö on sun, jos et osaa käytöstapoja ja saat minut ärtymään. Opettele asialliseksi, niin sulle ei suututa! Paskiaisia pystyy hyvin tylyttämään tässä työssä :))
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin farmaseuttina tietää mitkä ovat noloimpia lääkkeitä hakea? Peräpukamat, klamydia, jälkiehkäisy, onko muita?
Tunne häpeästä on tasan lääkkeen hakijan korvien välissä. Ketään ei kiinnosta, mitä muut sieltä hakevat, vaikka sattuisikin sanasen viereiseltä kassalta kuulemaan.
Tai näin ainakin normaalit ihmiset toimivat. Ap ehkä kuuntelee muita tarkalla korvalla ja kuvittelee, että kaikki muutkin toimivat niin.
Valefarmaseutille jo toinen tuomio Keski-Suomessa – nainen työskenteli ilman laillista oikeutta Muuramessa ja aiemmin Jyväskylässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"TÄMÄ PERÄPUKAMANVOITEEN TUOTESELOSTE ON TÄSSÄ PEEÄPUKAMVOIDEPAKKAUKSEN SISÄLLÄ".
Se kuulostaa tuolta asiakkaan korvissa. Oikeasti farmaseutti sanoo: "se pakkausseloste on siellä pakkauksen sisällä".
UUUUUUU
Onko tämä PERÄPUKAMAVOIDE sinulle entuudestaan tuttu tuote? Oletko käyttänyt tätä PERÄPUKAMAVOIDETTA aikaisemmim? PERÄPUKAMAT on hyvä suihkuttaa ensin lämpimällä vedellä ja kuivata hellästi taputtelemalla. PERÄPUKAMAVOIDETTA levitetään sormin PERÄPUKAMIIN ohut kerros aamuin illoin. Puuvillaiset alushousut on hyvät, kun kärsii PERÄPUKAMISTA, samoin ilmakylvyt. Mikäli tämä PERÄPUKAMAVOIDE ei auta voikpssa, käy uudestaan lääkärillä näyttämässä PERÄPUKAMIASI.
T. farmaseutti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"ONKO TÄMÄ MIELIALALÄÄKE ENNESTÄÄN TUTTU? TÄMÄN KANSSA EI SITTEN SUOSITELLA ALKOHOLIA"
Huuda nyt vielä kovemmin, muutama tuolla perällä ei tainnut kuulla että mikäs juoppo se masennuslääkeitä ostelee!
Miten joku voi olla näin säälittävän vainoharhainen? Selkeästi tulee se masislääke tarpeeseen. Eihän alkoholihaitasta kertominen sinusta alkkista tee!!!!!! Olet kyllä tosi tuomitseva ihminen, jos itse suhtaudut noin, jos edellä olevallesi kerrottaisiin jotain tuollaista!
Sinä olet laittanut tänne useamman kommentin. Olet joko trolli tai sitten ihan tajuttoman yksinkertainen ja kapeakatseinen yksilö joka ei kykene tarkastelemaan asioita eri näkökulmista.
Olen farmaseutti :)) Puran palstalla sen näihin valittajiin, mitä en voi työssäni typerille asiakkaille sanoa, jotta he vähän ajattelisivat, eivätkä olisi niin tyhmiä aina vaan.
.
No, sitä hommaa olen kuitenkin tehnyt jo hyvän tovin, niin että häviö on sun, jos et osaa käytöstapoja ja saat minut ärtymään. Opettele asialliseksi, niin sulle ei suututa! Paskiaisia pystyy hyvin tylyttämään tässä työssä :))
Meinaan yleensä kun pieni kiukkuinen, jalkaa polkeva aaasiakas ei saa mitä haluaa, syy on aidosti kelan tai tietosuojan :))) Ei apteekin keksimä sääntö, pus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kuulin kun edelläni oleva sai Lyricaa, siis aika vahva mielialalääke esim pahaan ahdistushäiriöön johon muut lääkkeet ei toimi
Niin? Ja mitä sitten tapahtui?
Jep, ja minä olen saanut Lyricaa hermokipuun. Juuri tämä:
Hei, mitäs sulle täältä?
No, mä ottaisin sitä Lyricaa yhden paketin
Ok, ja tänne reseptille jää vielä kaksi pakettia.
-----
Apteekissa joku kuulee, ai Lyricaa, mielialalääke, päässä taitaa vipata.
Parhaassa tapauksessa vielä joku tuttu joka laittaa ihan väärän huhun kiertämään. Tai törmäät tähän henkilöön vaikka työasioissa, esim. työhaastattelussa.
-----
Tässä hyvä esimerkki, miksi ei pitäisi kuulua kenellekkään, mitä lääkettä kukakin hakee.
No miksi et laita lääkkeen nimeä lapulle, niin ettei tarvi sitä nimeä sanoa ääneen?
Kumma juttu kun en koskaan ikinä ole kuullut juoruja siitä mitä lääkettä joku käyttää. Luulisi näin käyneen minullekin, jo vanhalle ihmiselle, jos niitä juoruja oikeasti olisi liikkeellä.Ethän sinä välttämättä tiedä mitä juoruja sinustakin liikkuu. Ei sitä välttämättä juorujen kohteelle kerrota.
Enpä tiedä en. Mutta kai minä kuitenkin vastaavasti kuulisin juoruja joistain muista ihmisistä, jos niitä olisi liikkeellä noin yleisesti.
Miten voi olla noin vaikeaa? Ei ketään kai kiinnosta mitä lääkkeitä joku ostaa tai käyttää. Ainakaan ketään normaalia ei kiinnosta. Itse käyn hakemassaa lääkkeeni ja farmaseutti kertoo tarpeelliset ohjeet koska hänen on niin tehtävä. Ei mitään ihmeellistä.
Farmaseutti väärensi kymmeniä huumereseptejä
Lääkekoukkuun jäänyt farmaseutti sai tuomion – myös työtoverit anastivat lääkkeitä
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/laakekoukkuun-jaanyt-farmaseutti-sa…
Farmaseutille tuomio reseptiväärennöksistä
Viimeksi tänään eräs mamma pahastui, kun en kertonut, mitä muita lääkkeitä hän voisi ottaa äidilleen. Kun ei ollut valtuutusta. On epäkohteliasta olla itse pihalla säännöistä ja kun niitä noudatetaan, olla nyreä.
Mutta sitä saa farmaseuttina kestää vuodesta, viikosta ja päivästä toiseen.
Asia korjaantuisi, jos jokainen asiakas hankkisi sydämen (hyväksyy säännöt) ja aivot (ymmärtää säännöt). Korvat kuitenkin löytyvät jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo, ettet saa huuliherpestä, kun kaikkia pussailet!
.
Meinaan yleensä kun pieni kiukkuinen, jalkaa polkeva aaasiakas ei saa mitä haluaa, syy on aidosti kelan tai tietosuojan :))) Ei apteekin keksimä sääntö, pus!
Vierailija kirjoitti:
Asiakas ryösti apteekin
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/01c0a937-d7d9-4021-af67-950d69d1d8eb
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin farmaseuttina tietää mitkä ovat noloimpia lääkkeitä hakea? Peräpukamat, klamydia, jälkiehkäisy, onko muita?
Tunne häpeästä on tasan lääkkeen hakijan korvien välissä. Ketään ei kiinnosta, mitä muut sieltä hakevat, vaikka sattuisikin sanasen viereiseltä kassalta kuulemaan.
Tai näin ainakin normaalit ihmiset toimivat. Ap ehkä kuuntelee muita tarkalla korvalla ja kuvittelee, että kaikki muutkin toimivat niin.
Serkkupojan vaimolla tuntui oleva diabetes ja jotain hiivajuttuja. Enpä tuota tiennyt eikä äitinikään ollut kuullut.
Oli se vähän nolon näköinen kun nousi ylös ja huomasi minut parin metrin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuli omituista porukkaa langalle kommentoimaan.
En olisi ikinä voinut kuvitella miten koville joillekin ottaa se, että halutaan parantaa henkilösuojaa apteekissa.
Ei ole edes kysymys mistään, mikä olisi keneltäkään pois.
Mutta kun on vain pakko tulla ipittämään vastaan.
On se, kun niitä (onneksi tosi harvoja) i d i o o t t e j a pitää vielä työkseen palvellakin. Paljon mieluummin palvelee heitä, jotka eivät valita kun oma pää on pipi. En kyllä muista viimeksi milloin joku asiakas olisi edes näyttänyt siltä, että hänelle on omissa lääkkeissään jotain yksityisyyden perään itkun tarvetta 👍
Vaikutat kyllä tosi inhottavalta ja ilkeältä ihmiseltä. Myös aika kovat patoutumat tuosta farmaseutin työstä näyttää tulleen.
Opiskelija ryösti apteekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuli omituista porukkaa langalle kommentoimaan.
En olisi ikinä voinut kuvitella miten koville joillekin ottaa se, että halutaan parantaa henkilösuojaa apteekissa.
Ei ole edes kysymys mistään, mikä olisi keneltäkään pois.
Mutta kun on vain pakko tulla ipittämään vastaan.
On se, kun niitä (onneksi tosi harvoja) i d i o o t t e j a pitää vielä työkseen palvellakin. Paljon mieluummin palvelee heitä, jotka eivät valita kun oma pää on pipi. En kyllä muista viimeksi milloin joku asiakas olisi edes näyttänyt siltä, että hänelle on omissa lääkkeissään jotain yksityisyyden perään itkun tarvetta 👍
Vaikutat kyllä tosi inhottavalta ja ilkeältä ihmiseltä. Myös aika kovat patoutumat tuosta farmaseutin työstä näyttää tulleen.
Juu, haluaisin tehdä sitä vähemmän, ja listalla onkin kysyä vähennystä ensi syksystä eteenpäin.
Robotti voi antaa lääkeneuvontaa
https://www.epressi.com/tiedotteet/teknologia/robotti-voi-antaa-laakene…
Vierailija kirjoitti:
Asiakas jäi heti kiinni ryöstettyään apteekin
Pahempaa on se kun sairaalassa luettelet sotusi kaikkien kuullen ja sitten lääkäri kailottaa terveysasiasi niin että jokainen huoneessa oleva potilas varmasti kuulee.