Miksei kukaan puutu apteekkien reseptiasiakkaiden henkilösuojan puutteeseen?
Toiset asiakkaat ja henkilökuntakin kuulee millä asialla liikut ja mitä aineita käytät. Jotain pitäisi tehdä.
Kommentit (425)
Kyllä apteekki henkilökunta kailottaa kaiken siihen malliin että varmasti kaikki kuulee.
Mä oon monta kertaa sanonut henkilökunnalle samasta asiasta. Vaihdoin sitten apteekkia.
Kyllä henkilökuntaa pahemmat on ne asiakkaat jotka yrittää kuunnella ja kytätä ja norkoilevat lähellä tiskiä.
Vähän asian vierestä, mutta tuttavani kyseli, tiedänkö mitään Atarax-nimisestä lääkkeestä, jota oli määrätty hänen lähiomaiselleen. En tiennyt mitään, joten googlasin. Selvisi, että nettiapteekista tuota lääkettä saa ilman reseptiä! Tänään oli apteekkien varoitus, että huijariapteekit myyvät reseptilääkkeitä ilman reseptiä. Ilmoituksessa oli muka ihan suomalainen apteekki.
Minä tilaan kotiin toimitettuna. Ei kuule tai näe kukaan paitsi yksi farmaseutti jonka kanssa asioin. Helppoa.
Toisaalta meillä päin farmaseutit ovat huomaavaisia ja todella auttavaisia. Luultavasti heitä ei hetkauta lääke tai voide, oli se mihin tahansa. Se on heidän työtä ja ovat tottuneet neuvomaan ja kertomaan haitoista.