Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kukaan puutu apteekkien reseptiasiakkaiden henkilösuojan puutteeseen?

Vierailija
12.05.2023 |

Toiset asiakkaat ja henkilökuntakin kuulee millä asialla liikut ja mitä aineita käytät. Jotain pitäisi tehdä.

Kommentit (425)

Vierailija
421/425 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilaan lääkkeet nettiapteekista aina ja noudan sitten noutolokerosta ne, helppoa kun osaa.

Minä tilaan kotiin toimitettuna. Ei kuule tai näe kukaan paitsi yksi farmaseutti jonka kanssa asioin. Helppoa.

Toisaalta meillä päin farmaseutit ovat huomaavaisia ja todella auttavaisia. Luultavasti heitä ei hetkauta lääke tai voide, oli se mihin tahansa. Se on heidän työtä ja ovat tottuneet neuvomaan ja kertomaan haitoista.

Vierailija
422/425 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä apteekki henkilökunta kailottaa kaiken siihen malliin että varmasti kaikki kuulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/425 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon monta kertaa sanonut henkilökunnalle samasta asiasta. Vaihdoin sitten apteekkia.

Vierailija
424/425 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä henkilökuntaa pahemmat on ne asiakkaat jotka yrittää kuunnella ja kytätä ja norkoilevat lähellä tiskiä.

Vierailija
425/425 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän asian vierestä, mutta tuttavani kyseli, tiedänkö mitään Atarax-nimisestä lääkkeestä, jota oli määrätty hänen lähiomaiselleen. En tiennyt mitään, joten googlasin. Selvisi, että nettiapteekista tuota lääkettä saa ilman reseptiä! Tänään oli apteekkien varoitus, että huijariapteekit myyvät reseptilääkkeitä ilman reseptiä.  Ilmoituksessa oli muka ihan suomalainen apteekki.