Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex on mennyt eron jälkeen hirveän ilkeäksi, vaikka sovittiin, että tullaan lapsen takia toimeen.

Vierailija
12.05.2023 |

Onko muille käynyt näin? Nyt on alkanut, jos siis puhutaan lapsen juttuja puhelimessa, lyömään mulle luurin korvaan, kun on saanut asiansa sanottua. Ihmettelen tosi paljon, sillä hän oli se, joka halusi erota ja sen hänelle sitten annoin ja muutin lasten kanssa pois, mitä hän toivoikin. 4kk meni ja uusi nainen alkoi jo asettua entiseen kotiimme ja viimeksi ex sanoi, että jos en pian hae viimeisiä kamojani ulos, nainen iskee ne jätesäkkiin ja vikaa pihalle. Mistä tällainen kiukku tulee, kun sovittiin, että yritetään olla edes asiallisia jos ei muuhun pysty ja itse olen mielestäni niin ollut. Miksi on pakko vihata, kun on saanut mitä on halunnutkin? Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinun osuutesi koko sopassa on? Tuskin olet täysin syytön siihen, mitä on tapahtunut. Niin tangoon kuin tappeluunkin tarvitaan kaksi osapuolta.

Vierailija
82/89 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen eron jälkeen alottaa ne narsisti-puheet ja syyttelyt,lasten vieraannuttamiset yms.

Kuka nainen? En tunne yhtään tällaista. Lapsensa hylänneitä miehiä kyllä useita.

Tuohan se narsistin narratiivi on että isä hylkää, kun narsistiäiti ei päästä lapsia isän luo ja manipuloi lapset uskomaan valheitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exmies osti aikoinaan kotiimme 6 keittiön tulia. Kaikki muu sitten olikin mun hakkimaa ja ostamaa meidän viiden hengen perheelle.

Kaikki ostokset oli ihan turhia kuulemma.

Erotessamme jätin miehen luo kaikki huonekalut ja paljo hyvää muutakin tavaraa. Nuorin poikamme jäi isänsä kanssa taloon. Ja halusin että hällä oli viihtysää kotonaan. 

Sanoin että antaa pojan mukaan sitten näitä tavaroita kun poika muuttaa kotoonta.

Poika saikin sitten ne 6 keittiöntuolia mukaansa ja aika monta mustaa säkkiä mitä isukki oli täyttänyt enemmänkin rihkamasta, ja osa oli sitten nyxän pois laittamaa omaa roinaansa.

Kaiken huippu oli vedenkeitin minkä sisällä oli maata. Ilmeisesti poistettu käytöstä, ja nakattu takapihalle, kun uusi parempi tullut nyxän mukana. Itketti kun näin sen.

Vitt umainen ukko.

Nyxän olohuoneen maton, käytetyn ja kuluneen, sai poika mukaansa. Pitivät sitten sen mun ostaman olohuoneen maton itsellään. Olohuoneenhuonekalut sekä altaanin kaikki huonekalut jäivät miehelleni. Kaikki nämä mun maksamat.

Mitää siis järkevää tai vähänkään arvokasta ei laittanut pojalle mukaan.

Onneksi kerkesin käydä hakemassa kaikki valokuvat. Exä ei ole kysynyt kuvien perään, ilmeisesti ei kiinnosta entinen perhe enää.

Vierailija
84/89 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä yrittää kohottaa itsetuntoa ja kuvitella että miehen nykyinen on mustasukkainen. Mutta kerronpa omista motiiveistani: miehellä oli lapsi edellisestä suhteesta ja kun meille tuli yhteinen lapsi, käskin valita. Taustalla heillä riidat osituksesta ja elareista. Valitse jatkatko kivireen vetoa vai panostatko meidän perheeseen täysillä. No, valitsi meidän perheen ja vaikka nyt huudatte että mikä sika kun hylkäsi lapsensa, niin lopputuloksena oli kaksi hyvää, erilaisen arvomaailman, perhettä. Eli heitä ongelmat pois elämästäsi.

Aikoinaan kun te eroatte niin sulle käy samoin. Toi että miehesi niin helpolla hyväksy sun päättämän suunnan niin kertoo paljon hänen luonteestaan.

Ilmeisesti hänellä ollut vahvoja naisia rinnalla jotka ovat päättäneet millon ja mihin mennään elämässä.

Tulevaisuudessa tulee uusi vahva nainen joka taas sitten vie miestä kun tohvelisankaria.

Vierailija
85/89 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä käynyt se perus että yrität vielä eron jälkeenkin hallita sitä ja määräilet miten sinä haluat tapahtuvan?

Vierailija
86/89 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien erojen jälkeen missä minä olen lähtenyt yksikään nainen ei ole suostunut katselemaan yhtään minun tavaroita vaan ne on ollut aivan pakko hakea heti piis ettei ne päädy kaatopaikalle mutta erot missä nainen on lähtenyt on mennyt aina juuri sinun tyylillä että niitä kamoja putäisi säilyttää kuukausi ja vuosi kaupalla kun naisen kämppä on niin pieni ettei ne mahdu sinne. 

Mutta ymmärtäähän sen miksi et hae niitä kun haet viimeiset sinulta menee siinä hetkessä viimeiset hallinta mahdollisuudet mieheen ja miehen asuntoon 

Vierailija
87/89 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exmies osti aikoinaan kotiimme 6 keittiön tulia. Kaikki muu sitten olikin mun hakkimaa ja ostamaa meidän viiden hengen perheelle.

Kaikki ostokset oli ihan turhia kuulemma.

Erotessamme jätin miehen luo kaikki huonekalut ja paljo hyvää muutakin tavaraa. Nuorin poikamme jäi isänsä kanssa taloon. Ja halusin että hällä oli viihtysää kotonaan. 

Sanoin että antaa pojan mukaan sitten näitä tavaroita kun poika muuttaa kotoonta.

Poika saikin sitten ne 6 keittiöntuolia mukaansa ja aika monta mustaa säkkiä mitä isukki oli täyttänyt enemmänkin rihkamasta, ja osa oli sitten nyxän pois laittamaa omaa roinaansa.

Kaiken huippu oli vedenkeitin minkä sisällä oli maata. Ilmeisesti poistettu käytöstä, ja nakattu takapihalle, kun uusi parempi tullut nyxän mukana. Itketti kun näin sen.

Vitt umainen ukko.

Nyxän olohuoneen maton, käytetyn ja kuluneen, sai poika mukaansa. Pitivät sitten sen mun ostaman olohuoneen maton itsellään. Olohuoneenhuonekalut sekä altaanin kaikki huonekalut jäivät miehelleni. Kaikki nämä mun maksamat.

Mitää siis järkevää tai vähänkään arvokasta ei laittanut pojalle mukaan.

Onneksi kerkesin käydä hakemassa kaikki valokuvat. Exä ei ole kysynyt kuvien perään, ilmeisesti ei kiinnosta entinen perhe enää.

Käyttäydyit itse aivan yhtä typerästi. Jos haluat määrätä ostamistasi tavaroista, otat ne mukaasi. Et voi käyttää eksäsi taloa säilytysvarastona huonekaluille, jotka haluat lahjoittaa jollekin toiselle. Nyt eksäsi puolisoineen pitivät jättämäsi tavarat itse, ja se on ihan OK.

Vierailija
88/89 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua. Olen eronnut exän kanssa reilun kolme vuotta sitten, ei yhteisiä lapsia. Asun exän omistamassa omakotitalossa vuokralla niin kauan kunnes pystyn tämän exältä ostamaan. Kaapeissa ja varastotiloissa on edelleen exän vaatteita ja tavaroita. On exän omistamia huonekaluja joista toki jotkut ostettu meidän yhdessäolon aikana. On olkkarissa exän 80-luvulta oleva toimivat stereot joilla välillä kuuntelen lp-levyjä. Exällä ei ole oikein tilaa noille tavaroille eikä mun elämä siihen kaadu, jos nuo tavarat on täällä. Toki exä ne täältä saa halutesssaan. Mitään en aio hävittää ilman exän lupaa koska en ole mikään petollinen ja kiero varas joka hävittää ilman lupaa toisen omaisuutta.

Vierailija
89/89 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhelimeen pitää jäädä jaarittelemaan jos asiat on jo saatu puhutuksi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme