Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torjuin ekalla kerralla mun tapailukumppanin seksialoitteen ja sen koommin se ei oo sitä yrittänyt

Vierailija
06.09.2025 |

Niin onko mun veli oikeassa että se ei nyt vaan sen takia uskalla kun tuli torjutuksi ja mun tarvis nyt tehdä aloite? 

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vuoro.

Vierailija
2/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ei uskalla ellet näytä vihreetä valoa. Ei miehet nykyään ole niin rohkeita, että uskaltaisivat tulla useamman kerran torjutuksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se juttu ollut siinä.

Vierailija
4/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla on terve ja hyvä itsetunto. Siirtyy kohteliaasti seuraavaan, kun torjuit

Vierailija
5/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaaja on perverssi ja epänormaali tapa harrastaa seksiä

Vierailija
6/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta että heti aletaan pihtaamaan.

Vierailija
7/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut usein miesten runkaavan kuntosalin vessassa, kuvaamiaan naisten treenipyllyjä kännykltä katsellen. 🤢

Vierailija
8/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytyjä-nainen! Miehes elämä on pilalla koska torjut hänen seksuaalisuutensa. Toivottavasti löytää paremman naisen sun tilalle.

Vierailija
9/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jolla on terve ja hyvä itsetunto. Siirtyy kohteliaasti seuraavaan, kun torjuit

Enhän mä häntä torjunut, sen seksin vaan ja nyt olisin valmis mutta mitään ei tapahdu. 

Vierailija
10/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran kieltäytyy niin silloinhan on aloite tehtävä sinun puoleltasi mikäli haluat suhdetta syventää siihen suuntaan. Ei se mies voi tietää muuten että olet muuttanut mielesi?

Vierailija
11/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran kieltäytyy niin silloinhan on aloite tehtävä sinun puoleltasi mikäli haluat suhdetta syventää siihen suuntaan. Ei se mies voi tietää muuten että olet muuttanut mielesi?

Mies kyllä vaistoaa nenän asennosta.

Vierailija
12/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän mä häntä torjunut, sen seksin vaan ja nyt olisin valmis mutta mitään ei tapahdu. 

Sä varmaan kerroit että nyt olisit valmis?

Ai et?

Niin...

Vierailija
13/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kieltäytyä, saat ystävällisesti torjua vaikka useammankin kerran. Voi kertoa syyn, ettei ole vielä valmis tms. Jos mies/nainen ei tätä hyväksy, kannattaa pysähtyä miettimään onko tärkempää olla kanssasi vai harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa.. Etenkin jos olette tapailleet vasta lyhyen aikaa.

Vierailija
14/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalle istumaan vierekkäin ja laitat vaan käden reidelle (miehen ei oman), niin siitä se lähtee. Ainakin minuun on toiminut.

Vierailija
15/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen villi ehdotus, että mitä jos avaat sen nenän alapuolella olevan vaakasuoran viivan, eikun tarkoitan SUUN, ja otat asian puheeksi? Kun puhuminen on suhteessa se jäänsärkijä jolla asioihin tartutaan? Voit myös lähettää viestin. Viesti on hyvä, kun sen voi rauhassa kirjoittaa ja toinen voi sen rauhassa lukea vaikka monta kertaa, ja miettiä vastaustaan.

Vierailija
16/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas. Et ole todellakaan henkisesti valmis harrastamaan seksiä, mieti niitä hommia sitten kun olet aikuistuneempi

Vierailija
17/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohvalle istumaan vierekkäin ja laitat vaan käden reidelle (miehen ei oman), niin siitä se lähtee. Ainakin minuun on toiminut.

Kokeillaan tätä. 

Vierailija
18/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙄 No mitäpä jos kokeilisit vaikka avoimesti _puhua_ sille tyypille ja tottakai se on tekemättä aloitetta kun ei halua että ahdistut. Se pallo on nyt todellakin sinulla. Älä odota että muut osaavat lukea ajatuksiasi

Vierailija
19/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parittelu kuuluu aikuisille, jotka ovat vamliita lapsen tuloon ja avioliitossa.

Nyt äkkiä tuollainen suhde poikki.

Vierailija
20/58 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen oikein hurja ajatus että jos sinä tekisit vuorostasi aloitteen seksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän