Torjuin ekalla kerralla mun tapailukumppanin seksialoitteen ja sen koommin se ei oo sitä yrittänyt
Niin onko mun veli oikeassa että se ei nyt vaan sen takia uskalla kun tuli torjutuksi ja mun tarvis nyt tehdä aloite?
Kommentit (58)
Todennäköisesti ei uskalla ellet näytä vihreetä valoa. Ei miehet nykyään ole niin rohkeita, että uskaltaisivat tulla useamman kerran torjutuksi.
Mies jolla on terve ja hyvä itsetunto. Siirtyy kohteliaasti seuraavaan, kun torjuit
Lähetyssaarnaaja on perverssi ja epänormaali tapa harrastaa seksiä
Sairasta että heti aletaan pihtaamaan.
Olen huomannut usein miesten runkaavan kuntosalin vessassa, kuvaamiaan naisten treenipyllyjä kännykltä katsellen. 🤢
Kieltäytyjä-nainen! Miehes elämä on pilalla koska torjut hänen seksuaalisuutensa. Toivottavasti löytää paremman naisen sun tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Mies jolla on terve ja hyvä itsetunto. Siirtyy kohteliaasti seuraavaan, kun torjuit
Enhän mä häntä torjunut, sen seksin vaan ja nyt olisin valmis mutta mitään ei tapahdu.
Jos kerran kieltäytyy niin silloinhan on aloite tehtävä sinun puoleltasi mikäli haluat suhdetta syventää siihen suuntaan. Ei se mies voi tietää muuten että olet muuttanut mielesi?
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran kieltäytyy niin silloinhan on aloite tehtävä sinun puoleltasi mikäli haluat suhdetta syventää siihen suuntaan. Ei se mies voi tietää muuten että olet muuttanut mielesi?
Mies kyllä vaistoaa nenän asennosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän mä häntä torjunut, sen seksin vaan ja nyt olisin valmis mutta mitään ei tapahdu.
Sä varmaan kerroit että nyt olisit valmis?
Ai et?
Niin...
Saa kieltäytyä, saat ystävällisesti torjua vaikka useammankin kerran. Voi kertoa syyn, ettei ole vielä valmis tms. Jos mies/nainen ei tätä hyväksy, kannattaa pysähtyä miettimään onko tärkempää olla kanssasi vai harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa.. Etenkin jos olette tapailleet vasta lyhyen aikaa.
Sohvalle istumaan vierekkäin ja laitat vaan käden reidelle (miehen ei oman), niin siitä se lähtee. Ainakin minuun on toiminut.
Semmoinen villi ehdotus, että mitä jos avaat sen nenän alapuolella olevan vaakasuoran viivan, eikun tarkoitan SUUN, ja otat asian puheeksi? Kun puhuminen on suhteessa se jäänsärkijä jolla asioihin tartutaan? Voit myös lähettää viestin. Viesti on hyvä, kun sen voi rauhassa kirjoittaa ja toinen voi sen rauhassa lukea vaikka monta kertaa, ja miettiä vastaustaan.
Voi jestas. Et ole todellakaan henkisesti valmis harrastamaan seksiä, mieti niitä hommia sitten kun olet aikuistuneempi
Vierailija kirjoitti:
Sohvalle istumaan vierekkäin ja laitat vaan käden reidelle (miehen ei oman), niin siitä se lähtee. Ainakin minuun on toiminut.
Kokeillaan tätä.
🙄 No mitäpä jos kokeilisit vaikka avoimesti _puhua_ sille tyypille ja tottakai se on tekemättä aloitetta kun ei halua että ahdistut. Se pallo on nyt todellakin sinulla. Älä odota että muut osaavat lukea ajatuksiasi
Parittelu kuuluu aikuisille, jotka ovat vamliita lapsen tuloon ja avioliitossa.
Nyt äkkiä tuollainen suhde poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöinen oikein hurja ajatus että jos sinä tekisit vuorostasi aloitteen seksiin.
Sun vuoro.