Sanna Marin on kyllä ollut todella eri näköinen vuonna 2015 ja 2017 kuin nyt
Johtuuko siitä että on hoikistunut huikeasti noista ajoista vai mistä? 🤔
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b29ea53c-db52-4e55-9048-9fe2ae…
Kommentit (682)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenäleikkaus, poskille ja leualle tehty jotain, leikattu? Laihduttanut paljon. Myös ohimoiden seutu muuttunut. Ottanut ammattilaiselta tyyli jz meikki ohjausta.
Nenäleikkaus, poskien rasvaimu, botoxilla nostettu kulmia ja siloiteltu kasvoja, täyteaineita poskipäissä. Rasvansiirto tai täyteaineita takamuksessa.
No ei ole ollut julkisuudesta poissa nenäleikkauksen aikaa. Kaikenlaisia tietäjiä täällä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttanut paljon, jotain parikymmentä kiloa, mutta mitään ei ole jäänyt roikkumaan vaan kaikki ylimääräiset on leikattu siististi pois. Kulmat tatuoitu ja hampaat kuoritettu. Kaikki on tehty todella hyvin ja hän näyttää upealta.
On, hyvin tehty. Tuosta voi itsekin ottaa inspiraatiota mitä kaikkea voisi teettää. Ja on käynyt hyvillä ammattilaisilla.
Laihtunut on ja se muuttaa ilmettä.
Näyttää anorektikolta noissa kuvissa.
Joko alahampaat on suoristettu?
Purrakin on muuttunut aikojen saatossa Lolitasta kireänaamaiseksi noita-akaksi. Tekoblondius ei enää paljon auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Walesin prinsessa Catherinessa ja Sannassa on paljon yhteistä.
Hoikkia ja tummia ovat kumpikin, mutta siihen yhtälisuydet loppuvatkin. Catherine on paljon tyylikkäämpi.
Catherinella on piirteisiinsä nähden aivan liian kova meikki, yrittää matkia tässä Dianaa. Catherine ei myöskään paljon näytä treenaava, ja on selvästi alipainon puolella. Sanna taas hoikkiudesta huolimatta timmissä ja urheilullisessa kunnossa.
Kate treenaa paljon. Ollut aina urheilullinen ja on vähän pakollistakin yläluokalle.
Mutta millä silmillä te näette Sannalla huulien muokkausta? Hänellä on aina ollut suomalaisittain pehmeät huulet. Jo siinä 2015 kuvassa jota täällä jaetaan.
Ei ole ollut, aika ohuet huulet on olleet aiemmin. Korona-ajan kuvista hyvin näkee. Aivan erinäköinen kuin nykyään.
Sanna-hullu ei onneksi ole muuttunut. On ollut yhtä seinästä reväistyn näköinen aina.
Ihmetyttää nämä jotkut kommentit, joissa sanotaan, että kuuluu lähipiiriin ja varmuudella osaa sanoa, että ei ole botoxia ottanut tai mitään muutakaan tehnyt. Miksi luulette, että ihmiset välttämättä edes lähipiirilleen kertoisivat kauneushoidoistaan? Itse en ainakaan kertoisi kenellekään, jos olisin käynyt ottamassa botoksia tai hammaskuoret yms.
Sanna muokkaa kuviaan rankasti, siksi erinäköinen.
Kaunis, fiksu ja tyylikäs nainen.
moi, mä näin fani sanan tällä sivulla kun äiti luki äsken tätä Mä olen ponifani ja mun kaveri on koirafani. Pääsen jpsku aina tallile taputamaan ponia Tinalla on koira kotona se on tyttö ja senimi on daalia mitä lemmikejä teillä on
Orpokin on muuttunut vuodesta 2015. On jotenkin läskistynyt naamasta ja vatsasta. Onko edes terveelliset elämäntavat?
Ikämies ja ikänaissarjat ovat muistaakseni 35v lähtien. Marin on nykyään ikänainen. Ei mikään nuori.
Jokainen on eri näköinen, kun on lähempänä vaihdevuosia, kuin teini-ikää.
Vierailija kirjoitti:
Mesolangat ja rasvaa imetty, muunmuassa. Kasvot muuttuivat lyhyessä ajassa kesän 2021 tienoilla.
ihan turha poistella viestejä. Kyllä ihmiset saavat keskustella aiheesta.
Aloitti tuolloin aktiivisen treenaamisen ja sen tuloksiahan nuokin on. .
Orpolla oudot silmälasit, ihan pöllön näköinen.
Petteri ei näe lapsiaan. Asuu Helsingissä viikot, perhe Turussa yksin. Kuka huolehtii lapsista?
https://www.mtvuutiset.fi/videot/klipit/prog20449007#gs.2edxvl
Petteri on vanhentunut kun viettää yksin poikamies elämää. Naamasta näkyy ja sitten pitää turvautua piikkiin kun vaihdevuodet alkaa jo näkymään.
Höpö höpö.