Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on erikoisin keski-iän kriisi jonka tiedät?

Vierailija
10.05.2023 |

Onko se aina sitä, että jätetään perhe ja ostetaan urheiluauto, ja sitten muutaman vuoden päästä itketään, kun kaikki meni? Millaisia muita kriisejä tiedät?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos saa vielä lisäyksenä kysyä, että minkä ikäisenä nämä kriiseilijät ovat alkaneet sekoilunsa?

Ja tuliko kriisi ns. kertarysäyksellä päälle, vai alkoiko elämä muuttua pikkuhiljaa?

Vierailija
2/10 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään suomalaistytön josta tuli isoemä 28-vuotiaana. Tämä on kehitysmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita monenlaisia. Joku jättää johtajantyönsä ja muuttaa luomuviljelijäksi maalle. Toinen lopettaa ryyppäämisen ja ylensyönnin alkaen urheiluhulluksi. Kolmas tulee uskoon ja neljäs reppureissaa maailman ympäri.

Vierailija
4/10 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän erään suomalaistytön josta tuli isoemä 28-vuotiaana. Tämä on kehitysmaa.

Siis tarkoittaako tuo isoäitiä..? Eli saivatko sekä äiti että tytär molemmat lapsensa noin 14-vuotiaina?! 

Mielenkiintoista ja järkyttävää, mutta iän puolesta ei kyllä mene vielä lähellekään keski-ikää.

Vierailija
5/10 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutisti, vegaani maailmanhalaaja alkoi syömään lihaa, juomaan (kohtuudella, mutta aiemmin ei maistanut pisaraakaan) ja kouluttautui täysin päinvastaiselle uralle ja tekee nyt urakalla rahaa.

Muutos ei tapahtunut yhdessä yössä, mutta vauhti oli selkeästi kiihtyvä kun vauhtiin pääsi.

Vierailija
6/10 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä taida olla lähelläkään omituisinta, mutta yksi tuttu poltti muutamassa vuodessa hirveän summan rahaa erilaisiin vekottimiin, joita ei joko tarvinnut tai käyttänyt. Osti kalliin veneen, joka ei tainnut käydä kertaakaan vedessä. Myi pois. Osti kalliin moottoripyörän jota pesi ja kiillotti säännöllisesti. Ajoi korkeintaa 10 kilometriä, myi pois. Osti ison ja tilavan auton vaikka asuu yksin. Valitti kuinka kuluttaa paljon ja myi lopulta pois. Kai se hetken aikaa tuntui hyvältä idealta...

Vierailija
7/10 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kyllästynyt perhe-elämään ja halusi vapautta ja villiä elämää. Erosi, käytännössä hylkäsi myös lapsensa ja alkoi seurustella huomattavasti nuoremman naisen kanssa. Ehti omistaa moottoripyörän melkein vuoden, ennen kuin uusi nainen tuli vahingossa (tai "vahingossa") raskaaksi pari kertaa putkeen ja nyt mies elää uudelleen lapsiperhearkea ja on aivan loppu.

Ex-vaimo, joka sinnitteli yksin aiempien lasten kanssa eron jälkeen muutaman vuoden, on nyt aikuisten lasten äiti ja elää villiä ja vapaata elämää matkustellen ja nauttien.

Vierailija
8/10 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Vierailija
9/10 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille iski vaihdevuodet, ja hurahti äärivasemmistoon. Sporttisesta kuumasta menestyvästä yrittäjästä pahoinvoivaksi vihaiseksi vegaani trans-viher-miesvihaaja-aktivistiksi parissa vuodessa.

Toi on rajuin mitä mä oon nähnyt. Soittelee mulle aina välillä, kännissä, ja haukkuu kun olen hylännyt hänet. Mä kyllä muistan sen toisin päin, että kännirähjäykset oli ennen hylkäystä.

Vierailija
10/10 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään vielä sekin, että ovatko nämä muutokset jääneet tuttavapiirissänne pysyviksi, vai onko kyseessä ollut vain jokin vaihe, joka menee ohi tavalla tai toisella?