Sanna Marin on kyllä ollut todella eri näköinen vuonna 2015 ja 2017 kuin nyt
Johtuuko siitä että on hoikistunut huikeasti noista ajoista vai mistä? 🤔
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b29ea53c-db52-4e55-9048-9fe2ae…
Kommentit (682)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Marinin hiukset ovat liian tummat... pari astetta vaaleammat saisivat olla, nuorentaa heti. Sama ilmiö myös Jenni Haukiolla; yönmustat hiukset tekevät ihmisestä vanhemman ja kovan näköisen.
Siis pitäisikö hänen kysyä teiltä täällä minkä väriset hiukset hänellä saa olla, ei hyvää päivää.
Demokratiassa on sallittua ilmaista mielipiteensä presidentin rouvan hiustyylistä. Tohtori Haukio toki tekee miten itse katsoo parhaaksi.
Ja myös julkkisten tyylivalintojen kommentointi on sallittua vapaassa maassa. Aika paljon mediassa uutisoidaan päivittäin eri julkkiksista ja sitten keskustellaan niistä. Ihan normaalia.
Keskustelun asioista ymmärrän mutta jatkuva haukkuminen ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tapahtunut muutos onkin vain sitä, että reptiliaanit ovat vaihtaneet tilalle oman versionsa ja muotoilu ei onnistunut ihan täydellisesti.
No nyt on jo liian paksua puppua.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hänelle on tehty "nose job" jossain vaiheessa. Työskentelen mallipiireissä ja siellä tuota näkee tosi paljon.
Mä olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mesolangat?
Siltä näyttää.
Mesolangat on perseessäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mesolangat?
Siltä näyttää.
Mesolangat on perseessäs.
Kyllä niitä tosiaan takapuoliinkin laitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somen perusteella kuittaa ruokailun lasilla tai parilla viiniä ja jollain pienellä juustojen maistelulautasella. Näyttää menevän enemmän tuota nestemäistä, lasi viiniä ihan perusjuttu (tai sen käsityksen saa). Ihmekään jos ulkonäkö muuttuu.
Laittaako hän instaan kaikki ruokansa ja juomansa kun noin tarkkaan tiedät? En ole instassa joten en tiedä mitä julkaisee.
Eli et edes tiedä mistä puhutaan mutta riehut silti?
Riehun? Mä kysyin kun en tiedä mitä hän syö tai juo ja rupesi asia kiinnostamaan. Anteeksi kamalasti kun kysyin.
Muistan Marinin haastattelun, kun hänet oli juuri valittu pääministeriksi. Siinä hän kertoi, kuinka nuorena liikunnan harrastaminen oli mennyt ns överiksi. Ja jatkoi, että aikoo aloittaa taas liikunnan, mutta toivoo että nyt ei käy samalla tavalla.
Samoihin aikoihin jossain haastattelussa häneltä kysyttiin suunnilleen eikö harmita kun nuoruus jäänyt elämättä kun on keskittynyt politiikkaan Marin selvästi hätkähti kysymystä ja vastasi kyllä minä vielä ehdin elää nuoruuttakin
Sanna bikineissä, nahkahousuissa
Salella vielä hiukset päässä. Pääsee eläkkeelle kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikistumisella on iso merkitys, kun kasvoista on sulanut rasvaa ja piirteet tulevat esiin ihan eri tavalla. Näin tapahtuu usein naisille lähellä neljääkymmentä ilman sen kummempaa laihtumistakaan, kun kasvojen alueen rasva alkaa vähentyä.
Et ole tainnut kuulla julkkisten suosimasta poskirasvojen rasvaimusta.
Oma havaintoni on, että radikaali muutos ulkonäössä tapahtui yhden kesän (21) aikana, Aikana, jolloin Marin katosi kokonaan julkisuudesta pitkäksi aikaa. Katsokaa myös mm. Nenää ja huulia.
Poskirasvojen rasvaimu vaikuttaa tosiaan todennäköiseltä. Koko kasvojen muoto muuttui yhtäkkiä. Samoin nenä ja huulet. Ja rasvaimu leuan alta.
Eikö teillä av-mammoilla tosiaan ole muuta tekemistä kuin ruotia jonkun ulkonäköä kaiket päivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Marinin hiukset ovat liian tummat... pari astetta vaaleammat saisivat olla, nuorentaa heti. Sama ilmiö myös Jenni Haukiolla; yönmustat hiukset tekevät ihmisestä vanhemman ja kovan näköisen.
Siis pitäisikö hänen kysyä teiltä täällä minkä väriset hiukset hänellä saa olla, ei hyvää päivää.
Demokratiassa on sallittua ilmaista mielipiteensä presidentin rouvan hiustyylistä. Tohtori Haukio toki tekee miten itse katsoo parhaaksi.
Ja myös julkkisten tyylivalintojen kommentointi on sallittua vapaassa maassa. Aika paljon mediassa uutisoidaan päivittäin eri julkkiksista ja sitten keskustellaan niistä. Ihan normaalia.
Keskustelun asioista ymmärrän mutta jatku
Mulla on oikeus kommentoida kuten sullakin ja sanavalinta on oma asiani ja sille sä et voi mitään. Ota sinä kantaa omalla tavallasi niin teen minäkin.
Aiemmin ollut pyöreäkasvoinen. Olisiko laihduttanut,sitten vastuullinen työ ja perhe-elämä muokanneet kasvoja 'aikuismaisemmiksi'? Paljon muuttunut vuodesta 2015.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikistumisella on iso merkitys, kun kasvoista on sulanut rasvaa ja piirteet tulevat esiin ihan eri tavalla. Näin tapahtuu usein naisille lähellä neljääkymmentä ilman sen kummempaa laihtumistakaan, kun kasvojen alueen rasva alkaa vähentyä.
Miksi miehillä ei käy niin? Markus ollut joka kuvassa saman näköinen. Tai ehkä joillekin ylilihaville miehille voi käydäkin niin.
No miehet nyt kai vanhenevat eri lailla kuin naiset. Samoin käynyt minulle kuin Sannalle.
Vierailija kirjoitti:
Takamus ei vaikuta siltä,että kävisi salilla,vaikka niin muistaa kertoa.
Miten niin? Kaikki eivät keskity salilla siihen perseeseen, vaikka niitäkin naisia salilla paljon näkee jotka treenaavat vain takapuolta. Ehkä sulla on vain vääristynyt kuva tavallisista salilla kävijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin näitä kuvia ja muutos on ollut tosiaan iso.
Aika samanlainen ulkonäkömuutos, kun Minttu Räikkösellä! Ei voi olla pelkästään kyse laihtumisesta, koska ihminen on muuttunut aivan erinäköiseksi!
Samannäköinen se minttu on, kun suunsa avaa. Opetellut uusia ilmeitä ja vähän täytteitä.
Sannaa on muuttanut laihdutus ja ikääntyminen, ei ole toimenpiteitä tehty.
No niitä täytteitähän tässä pohditaan. Huulitäytettä, koska huulet olivat ennen paljon kapeammat ja hieman eri muotoiset? Hammaskuorta tai vastaavaa? Vai muuttaako laihtuminen todellakin myös huulia eri muotoisiksi ja saa hampaat näyttämään isommilta tmv?
Ehkä tiedoista saisi ideaa omiinkin ulkomuodon muutossuunnRaju laihtuminen? Rajusta laihtumisesta nyt ei Sannalla ole kyse, eihän hän mikään lihava ollut!
Nenäleikkaus, poskille ja leualle tehty jotain, leikattu? Laihduttanut paljon. Myös ohimoiden seutu muuttunut. Ottanut ammattilaiselta tyyli jz meikki ohjausta.
Kasvot muuttuvat iän myötä. Minulla tulivat lommoposket ja muutuin luihun näköiseksi. En laihduttanut, päinvastoin painoa tuli muutama kilo lisää.