Sanna Marin on kyllä ollut todella eri näköinen vuonna 2015 ja 2017 kuin nyt
Johtuuko siitä että on hoikistunut huikeasti noista ajoista vai mistä? 🤔
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b29ea53c-db52-4e55-9048-9fe2ae…
Kommentit (682)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tää nykyinen on robotti. Puhetyyli ainakin viittaisi siihen
Ja äly. Harmi kun sulla ei ole sitä eikä ulkonäköä.
Nuorena joku sanoi jopa kauniiksi. Eikä mulla ollut edes meikkiä. Että en ole kateellinen Sannalle, en missään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tää nykyinen on robotti. Puhetyyli ainakin viittaisi siihen
Ja äly. Harmi kun sulla ei ole sitä eikä ulkonäköä.
Nuorena joku sanoi jopa kauniiksi. Eikä mulla ollut edes meikkiä. Että en ole kateellinen Sannalle, en missään asiassa.
Jep. Jauhat muuten vaan ja motiivi on?
Vaikea kuvitella, että nykypäivän Sanna Marin siivoaa joka ilta kotonaan töiden jälkeen ja pyrkii lukemaan joka ilta lapselleen iltasadun.
Näinhän meidän annettiin ymmärtää vasta muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
https://pbs.twimg.com/media/FipkxowWQAAkf77?format=jpg&name=4096x4096
Tämän takia käyttää meikkiä ja filttereitä kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään nenäleikkausta tehty. Liikakilojen pudottaminen muuttaa kasvonpiirteitä yllättävän paljon.
Mutta eihän sanna koskaan ole ollut ylipainoinen. Nyt luultavasti alipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että nykypäivän Sanna Marin siivoaa joka ilta kotonaan töiden jälkeen ja pyrkii lukemaan joka ilta lapselleen iltasadun.
Näinhän meidän annettiin ymmärtää vasta muutama vuosi sitten.
Niin oliko se siivous siis hyvä vai huono juttu? Saako hän siis siivota vai ei? Nyt ei siivoo. Viimeks siivos.
Odotteloemme mielenkiinnolla minkä viran Sanna saa EU:sta, kovapalkkaisen.
Itse katsoin juuri toissapäivänä ihan samaa! Mitä huomasin:
Hampaat fiksattu
Todella miedosti laitettu huulitäytettä
Myös tosi minimaalinen nenäleikkaus tehty
Laihtunut 10-15kg, joka tuo kasvojen luuston esiin paremmin
Minusta Sanna näyttää hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän näytti paremmalta tullessaan pääministeriksi. Tukka oli silloin tosi pitkä, lantiolla oli naisellista kaarta. Myös pukeutumistyyli, kuten pitkät hameet ja vaaleat jakut, joita hän silloin käytti, sopivat hänelle paremmin. Naisellinen tyyli puki häntä.
Nyt on usein järkyttävän tylsää mustaa varpaista leukaan asti, ja jalassa usein housut, jotka paljastavat alipainon.
Sannan hiustyyli silloin pidemällä tukalla ja kaartuvilla kiharilla tuolloin oli aivan ihana. Suorastaan ikoninen. Ehkä korona ja sota vaativat maskuliinisempaa tyyliä. Ei sovi antaa kuvaa, että tässä on aikaa kihartaa hiuksia.
Lyhyempi tukka näyttää asiallisemmalta, sopii paremmin ministerille. Se pitkä tukka näytti teinitytöltä, joka haluaa esitellä, että kattokaa hei kaikki miten kauniit hiukset mulla on, kun vielä kiskoi ne kaikki eteen, ja selkäpuolella roikkui vain kapea hiirenhäntä. Niin tekee ne, joitten päässä ei juuri muuta ole kuin oma ulkonäkö.
Niin, no hän sai lapsen. Oletteko koskaan lukeneet, mitä raskaus tekee naisen keholle?
Näyttää että on laihtunut ja ehkä hampaita fiksattu. En näe mitään merkkejä mistään nenäleikkauksesta tai muustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytti ennen kiltiltä, vilpittömältä ja iloiselta. Nykyään jotain muuta.
Hän ei näyttänyt ennen älykkäältä tai "skarpilta" mutta nyt näyttää. Saako ylipaino näyttämään tyhmältä?
Älä viitsi. Millään mittareilla Marin ei ole ollut lähelläkään ylipainoa missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän näytti paremmalta tullessaan pääministeriksi. Tukka oli silloin tosi pitkä, lantiolla oli naisellista kaarta. Myös pukeutumistyyli, kuten pitkät hameet ja vaaleat jakut, joita hän silloin käytti, sopivat hänelle paremmin. Naisellinen tyyli puki häntä.
Nyt on usein järkyttävän tylsää mustaa varpaista leukaan asti, ja jalassa usein housut, jotka paljastavat alipainon.
Sannan hiustyyli silloin pidemällä tukalla ja kaartuvilla kiharilla tuolloin oli aivan ihana. Suorastaan ikoninen. Ehkä korona ja sota vaativat maskuliinisempaa tyyliä. Ei sovi antaa kuvaa, että tässä on aikaa kihartaa hiuksia.
Lyhyempi tukka näyttää asiallisemmalta, sopii paremmin ministerille. Se pitkä tukka näytti teinitytöltä, joka haluaa esitellä, että kattokaa hei kaikki miten kauniit hiukset mulla on, kun vielä kiskoi ne kaikki eteen, ja selkäpuolella roikkui vain kapea hiirenhäntä. Niin tekee ne, joitten päässä ei juuri muuta ole kuin oma ulkonäkö.
Millanen tukka niillä on, joiden päässä on vain muiden ulkonäkö?
Ennen oli alkava kaksoisleuka, sekin käsitelty pois.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli alkava kaksoisleuka, sekin käsitelty pois.
Tai sit vaan laihtui. Sopis sunkin heltalle.
Vierailija kirjoitti:
Naama mennyt rypylle nopeasti. On muuten aika huonossa kunnossa muihin kolmekymppisiin julkkiksiin verrattuna, joilla ei ole vielä edes ryppyjä.
Ne julkkikset on käyny jo 20 v asti kaikenlaisissa operaatioissa.
Tosin niin on varmasti Sannakin itselleen jotain tehnyt. Ei kasvonpiirteet noin vaan noin paljon muutu laihtuessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihtunut ihan saa ta nas ti. Ei ollut aiemminkaan lihava, mutta varmaan yli kymmenen kiloa lähtenyt rungosta. Mä olen pitkään epäillyt jotain syömishäiriötä tai pirin käyttöä jossain muodossa. Neljääkymmentä lähenevä nainen ei yleensä laihdu, vaan päinvastoin pyöristyy, ja painonhallinta vaikeutuu ellei kontrolloi ylitarkasti syömisiään tai käytä jotain mikä vie ruokahalun.
Hassu kuvitelma. Minä tiedän vaikka miten paljon hoikkia yli nelikymppistä naisia. Hassua ajatella, että hoikkuus olisi jotenkin epätavallista! Millon hoikkuudesta tuli niin ihmeellistä?
No varmaan silloin, kun tutkimuksissa todettiin, että vain noin 1/3 suomalaisista yli 30-vuotiaista on normaalipainoisia, loput ovat ylipainoisia tai lihavia.
Heh, muistan kun täällä oli pitkä ketju jossa päiviteltiin Marinin henkistä kovuutta ja kylmyyttä ja häntä veikattiin monen taholta jopa psykopaatiksi. Vähän tämän jälkeen tuli se "skandaali" kun Marin kyynel silmäkulmassa kertoi tuntojaan Ukrainan sodan uhreista, ja monet heti kirjoittivat miten tällainen tunteellisuus osoittaa, että Marin (ja monen mielestä naiset yleensä) eivät ole sopivia politiikkaan. Eli joo, damned if you do, damned if you don't...