Vasta keski-iässä mies tajuaa että kuinka kauniita kaikki nuoret naiset ovat
Mutta ei sit ole enää mitään mahiksia heihin, surullinen elämän fakta.
Kommentit (56)
Kai nyt jokunen nuori mies tajuaa kun ikäisiinsäkin ihastuu? Eivät kaikki jahtaa puumia.
Tuohan on melkein sama kun vasta vanhempana nainen tajuaa itse miten kaunis oli nuorena. Kun on itse nuori niin aina on vaan epävarma ja haukutaan itseä rumaksi. Surullista on.
No mitä sinä teit nuorena kun et hankkinut sitä omanikäistä tytsyä?
Vasta keski-iässä.?No on hitaat hoksottimet miehillä.
Höpöhöpö mulla on 26 vuotias tyttöystävä, M40.
Rahalla vaarikin saa mallitasoista nuorta naista.
Kauneus on katoavaista. Kaunis sielu ei ole.
Keski-iässä nainen taas ajattelee että "sitten seuraavassa elämässä" tai taivaassa.
Toivottavasti nuori nainen tajuaa, miten kannattaa etsiä se mies jo nuorena.
Eltaantuneet on yök.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa nuoristakaan miehistä ei saa kaunista nuorta naista.
Sitä ikää odotellessa. Tässä iässä olen lähinnä alkanut miettiä miksi ihmeessä niin monet naiset meikkaavat itsensä niin rumaksi. Osa jo teininä. Siis mikä idea siinä on? Itselläni ei meikkaa vaimo eikä 14v tyttö ollenkaan. M41
Itse huomasin ilmiön n. 30v nä, että nuoruus alkoi näyttämään kauniilta. Mutta aika nopeasti aloin kysymään itseltäni myös, että onko tuo oikeasti kaunis vai vaan nuori ja siksi esteettinen. Koska epämiellyttävät piirteet kyllä näkyvät nuorestakin. Nykyään edes oikeasti kauniskasvoisuus ja nuoruus ei tee minuun vaikutusta, vaan sielun täytyy huokua kauneutta. Paljon on nuoria ja komeita poikia, joiden sielusta huokuu pahuus tai korruptoituneisuus. En pidä heitä kauniina, vaikka kasvot olisivat klassiset ja iho nuori.
Katkerat akatko tuota aloitusta alapeukuttaa??
Nykyäänhän monet nuoret naiset on sinkkuja. Jos ylipäätään kiinnostuvat miehistä niin todellakin nuorista eikä vanhoista.
On se kieltämättä hieman erikoista, jos vielä keski-ikäisenäkin katselee nuoria naisia haikaillen sivusta sen sijaan, että keskittyisi vaimoon ja lapsiinsa. Ellei sitten jäänyt nekin kaikki hankkimatta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kauniit nuoret naiset ovat aika harvassa. Lähinnä näkee paljon näitä joista ei edes tiedä miltä näyttää. Vähän niinku Joulupukki naamari päässä kun meikkiä niin paljon. Eikait kukaan mies ajattele heistä että näyttävät siltä oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vanha ei todellakaan. Rennyt ja Saulit on tilastollisia harvinaisuuksia.
Tässä piilee suuri totuus.
Nuoret miehet eivät oikeasti ymmärrä kuinka onnekkaita he ovat.