Miksi jotkut ylipainoiset pitävät leveää vyötä rintojen alapuolella?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoon liittyy usein vyötärölihavuus, mikä on myös terveyden kannalta ikävä asia, kun rasva kertyy sisäelinten ympärille.
Ylipainoisten on tänä päivänä kuitenkin vaikea myöntää ongelmaa ja korjata laihduttamalla.
Mieluummin pidetään yllä illuusiota teeveestä ylipainosta ja ollaan vain body positiivisia ja kurvikkaan kauniita, terveydestä viis, vaikka vyö ei yllä edes vyötärön ympäri. Kun sen laittaa heti rintaliivien alle, voi leikkiä vyötäröä ja edestäpäin otetuissa kuvissa, se näyttää likimain vyötäröltä. Eri asia todellisuudessa ja sivuprofiilissa. Vyötärön oikea paikka on navan kohdalla ja siitä se pitäisi myös mitata.
Kai ylipainoinen saa yrittää näyttää mahdollisimman hyvältä sinäkin aikana, kun laihdutusprojekti on meneillään? Laihduttaminen ei tunnetusti onnistu päivässä tai parissa.
Eikä muuten kaikilla normaalipainoisilla tai hoikillakaan ole kunnon vyötäröä. Monet ovat yhtä pötköä rinnoista lantiolle.
Olet hoikka pötkö, ja housut valahtavat ilman vyötä vyötäröllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vyö on aina rintojen alapuolella, vai käyttääkö joku vyötä hikipantana?
Ei mulla ainakaan.
Niin ei ole hikipantana vai pidätkö vyötä rintojen yläpuolella?
Mulla ei oo vyö rintojen alla. Miksi olisi?
Miksi luulet että kapistuksen nimi on vyö? Se tulee sanasta vyötärö. Eli sitä pidetään vyötäröllä.Olen aika varma että vyötärösi on rintojesi alapuolella.
Siellä on keuhkot. Miten voin hengittää jos laitan vyön keuhkojen ympäri?
Et siis voi käyttää niitä rintaliivejäkään.
Kukin pitäköön vyötä missä haluaa. Voi olla päässä, kaulassa, rintojen päällä, rintojen alla, vyötäröllä, nilkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan.
Miksi luulet että kapistuksen nimi on vyö? Se tulee sanasta vyötärö. Eli sitä pidetään vyötäröllä.Olen aika varma että vyötärösi on rintojesi alapuolella.
Kuka on sanonut, että mulla on rintaliivit?
Ostin juuri mekon, missä on vyö, tai lähinnä nauhat juurikin rintojen alla. Olen hoikka ja mallia tiimalasi. Tuo hyvin esille muotoja, kun joku perussuora mekko näyttää säkiltä ja piilottaa ne muodot. On pari senttiä leveä tuo nauha, joten asettuu rintojen alle, juuri navan ylle. En ole kovin pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan.
Kyllä se vyötärö on laihallakin rintojen alapuolelle eikä yläpuolella.
Luultavasti rintojen alla oleva leveä vyö... ilmaisee lähinnä kirjoittajan halveksivaa asennetta lihavia kohtaan.
Vyö rintojen alla korostaa rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan.
Kuka on sanonut, että mulla on rintaliivit?
Ei kai kukaan?
Luulisin, että he haluavat pukeutua niin.
Oletko nähnyt miehellä vyötä rinnan alla?
Sen ajatellaan poistavan tasapaksuutta. Jos vaate on esimerkiksi leveä, niin vähänkin harteikkaalla tai rintavalla ylipainoisella se saa kehon näyttämään vielä isommalta (koska tulee kuva, että vartalo on tasaisesti yhtä suuri kuin kaikkein suurin kohta). Toinen vaihtoehyo on se, että esimerkiksi hartioista sopiva vaate on alavartalosta liian suuri.
Ylilöysät vaatteet ja oversized-muoti näyttävät tavallisesti hyvältä vain hoikilla, mutta liian pieniäkään vaatteita ei ole hyvä käyttää, joten tuossa lopputulos. Vyö pitää vaatetta paremmin paikoillaan ja saa muotoa aikaan. Samalla se hilautuu helposti vatsalta siihen rintojen alle, jossa on yläkropan kapein kohta.
Mä pidin nuorempana vyötä lanteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan.
Ei saa laittaa liian tiukalle,
samoin jos laittaa vyön kaulan ympärille pitää jättää
hengitysvara tai loppuu hapensaanti.
Tekee vaatetta ihmismäisemmäksi, ilman vyötä moni vaate näyttää perunasäkiltä. Varmasti tuo vielä korostuu, jos on ylimääräistä.
Mulla vyön tehtävä on pitää housut ylhäällä. Muuten en vyötä haluaisi käyttää ollenkaan.
Korostaa rintoja. Siksi laudat ei laita vyötä siihen kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vyön tehtävä on pitää housut ylhäällä. Muuten en vyötä haluaisi käyttää ollenkaan.
Vyö on siitä jännä ja monipuolinen asuste, että sitä voi käyttää moneen eri tarkoitukseen. Siksi niitä onkin monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä rintojen alapuolella kai tarkoituksella pidetä. Yrittävät korostaa vyötäröä/saada vyötärön näyttämään kapeammalta, mutta jostain syystä se kapein kohta heillä on juuri rintojen alapuolella?
Olen ihan normaalipainoinen mutta itselläkin vyö on tuossa ja monissa paidoissakin se on suunniteltu niin. Vyötäröllä on jo housuvyö, hankala laittaa siihen toista vyötä päälle. Ja vyötäröllä oleva vyön kanssa pussittava vaate saisi aikaan illuusion joistakin liivittömistä meloneista, mikä ei ole tarkoitus.
Kai ylipainoinen saa yrittää näyttää mahdollisimman hyvältä sinäkin aikana, kun laihdutusprojekti on meneillään? Laihduttaminen ei tunnetusti onnistu päivässä tai parissa.
Eikä muuten kaikilla normaalipainoisilla tai hoikillakaan ole kunnon vyötäröä. Monet ovat yhtä pötköä rinnoista lantiolle.