Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ylipainoiset pitävät leveää vyötä rintojen alapuolella?

Vierailija
10.05.2023 |

Rintaliivit on keksitty.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim tässä:

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/25f27d88-f144-4f2e-bd19-2d72165287f5

Paremman näköinen vyöllä. Isorintaisella vaate näyttää helposti kaavulta jos rintojen ympärys on levein kohta. Silloin paita, tunika tai mekko laskeutuu suorana alas siitä rintojen kohdalta ja tulee illuusio että vyötärö ja vatsa ovat yhtä leveät kuin rinnanympärys.

Itselläni rintojen ympärys on 30 senttiä isompi kuin vyötärö ja paidat näyttää teltalta. Kun laitan empire-linjaisen tunikan tai mekon saa kuulla kuinka olen hoikistunut.

Itse olen kyllä rinnanalusvyötä nähnyt enemmän hoikilla, se taisi olla muotia 15-20 vuotta sitten? Minullekin silloin myyjät yrittivät myydä kaupassa sellaista.

Mulla meni tuo 15-20 v sitte totaalisesti ohi.

Minä taas silloin kavereillekin ihmettelin että miksi joku pitää tissinalusvyötä.

Vierailija
82/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan kun olet vähän vanhempi, mt-ongelmainen ja lääkitty, tai hankkinut lapsia ja saatat joutua kokemaan itsekin ylipainoisuuden!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt mikään rintaliivien korvike ole. Se on vyö.

Vyötä pidetään vyötäröllä niin kuin nimikin sanoo. Vyötärö on suunnilleen navan korkeudella/alimpien kylkiluiden kohdalla.

Vyötärö on kylläkin alimpien kylkiluiden alapuolella. Siinä "tyhjässä" kohdassa kylkiluiden ja suoliluun välissä.

Vierailija
84/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska siinä on tiimalasivartalon kaponen kohta.

Pysykääpä te siellä Yliksellä näiden juttujenne kanssa.

Vierailija
85/85 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt mikään rintaliivien korvike ole. Se on vyö.

Vyötä pidetään vyötäröllä niin kuin nimikin sanoo. Vyötärö on suunnilleen navan korkeudella/alimpien kylkiluiden kohdalla.

Vyötärö on kylläkin alimpien kylkiluiden alapuolella. Siinä "tyhjässä" kohdassa kylkiluiden ja suoliluun välissä.

Jep. Muutenkin ihmettelin että millainen vartalo tuolla kommentoijalla on. Ainakin itsellä napa on ihan eri kohdassa kuin alimmat kylkiluut, ja niiden alle jäävä tyhjä kohta on sekin vielä navan yläpuolella.