Miehet varokaa. Tämä Mimmi jakaa Tinder-profiilisi ja viestisi someen naureskeltavaksi
https://www.hs.fi/nyt/art-2000009540128.html
Minna Kuosmanen on avannut some-tilin jossa he 'tyttöjen' kesken ilakoivat Kuosmasen Tinderistä löytämiä profiileja ja saamia viestejä. Kuvaavaa on myös se että Kuosmanen on mielestään löytänyt naisten karkkikauppasovellus Tinderistä naisvihaa. Mieti mitä kirjoitat profiiliisi, sitä repostellaan yhteydestä irroitettuna somessa.
Kommentit (1038)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti ätmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Miksi nainen on 10 vuotta tinderissä. Taitaa olla liian ruma ja nirso nainen ettei omantasoiset rumat miehet kelpaa ja sitten todella kamala luonne ettei kelpaa miehille muuten.
Mä olen ollut monta vuotta Tinderissä sen takia, että kelpuutan miehet vain seksiin ja Tinder on ylivoimaisesti helpoin tapa tilata mies kotiovelle. Eikä tietenkään pidä unohtaa tuota surkeiden profiilien selaamisen tuomaa viihdearvoa.
Hyvää viihdettä on kun tavis naiset luulee olevansa täydellisiä ja antavatkin pakkeja tavis miehille. Ihmisten ulkonäöstä saa aina hyvää viihdettä koska ulkonäkö on ainoa asia minkä takia ihmiset treffailee.
Ei treffaile. Ihmiset treffailee, koska haluavat seksiä ja/tai parisuhteen . joku hassu ehkä ilmaisen ruuan takia.
Nyt oli kova tuo "ilmaisen ruuan takia". Täällähän liikkuu tasaisin väliajoin myös mammoja joiden mielestä useimmat myös haluavat parisuhteen saadakseen "ilmaisen kodinhoitajan" ja se on parasta mitä heillä on tarjota.
Ruokaa ja kodinhoitoa, sitä ne miehet hakee!
Kova oli.
Suurin osa kuitenkin seksin tai seurustelun takia treffailee.
Osa ehkä hyötyäkseen toisesta jotenkin tai koska on vaan tylsää, mutta se joukko lienee marginaalinen.
Kuka tapailee ulkonäön takia? Mitä se edes tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
No, kun ei ulkonäkö riitä deittimarkkinoille pitää hakea huomiota haukkumalla muita. Nostamme itseämme ja laskemme muita ja näin suojelemme itseämme siltä mitä emme voi saavuttaa.
Tää on harvinaisen totta. Harva normaalin näköinen ja hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen käyttää aikaansa muiden profiileista juoruamiseen.
Keskimittainen herrasmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittiprofiilin varoitusmerkit (eng. red flags) Minna Kuosmasen mukaan:
Pelkkä pituus (Valtaosaa ei kiinnosta, kuinka pitkä olet.)
Että joku vielä kehtaa tuollaista ihan pokkana väittää. Miksi asiaa ei voi myöntää, ketä se hyödyttää, että väitetään ettei miehen pituudella ole väliä?
Kai sillä on väliä, kun lähes jokainen nainen kysyy sitä.
Olen viesteillyt noin kymmenen viisikymppisen naisoletetun kumppaniehdokkaan kanssa Tinderissä. Yksikään ei ole kysynyt pituuttani. Fiksu mies pääsee treffeille melko helposti, vaikka näyttäisi ihan tavalliselta. Panostin profiiliin.
Fiksulla miehellä onkin ottamia, se on aina tiedetty. Toivottavasti löydät itsellesi kivan kumppanin!
Vierailija kirjoitti:
Olisko tämä hyvä profiilissa: Olethan huumorintajuinen etkä suutu, jos välillä pieraisen sun naamalle? ;)
Taidan laittaa: Saatan välillä potkaista kierrepotkun palleillesi. Etkö saa happea? No ei kiinnosta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Minnan ylähuuli? Kuvassa se on maalattu.
Kylläpä keskityit taas itse asiaan.
Juurikin asian ytimessähän hän oli. Samalla tavallahan tämä nainenkin on itsensä laittanut nettiin ja on vapaa arvostelulle kuin tämän Minnan itsensä suorittama arvostelu.
Eikö se tässä ollut se "oikeutus", että kun nettiin jotain itse laittaa, niin on vapaata riistaa arvostelulle?
Vierailija kirjoitti:
Deittiprofiilin varoitusmerkit (eng. red flags) Minna Kuosmasen mukaan:
Pelkkä pituus (Valtaosaa ei kiinnosta, kuinka pitkä olet.)
Että joku vielä kehtaa tuollaista ihan pokkana väittää. Miksi asiaa ei voi myöntää, ketä se hyödyttää, että väitetään ettei miehen pituudella ole väliä?
Kyllä mulla lukee pituus koska ilmeisesti näytän kuvissa pidemmältä kuin olen. Samoin mulla lukee, että ei ole lapsia. Todella moni kuitenkin kysyi näistä, niin nyt skippaan sujuvasti tuon vaiheen. Toki siinä on piilovihjaus, että nämä asiat kiinnostaa muakin. En halua itseäni lyhyempää miestä enkä miestä, jolla on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sekään tietenkään anna ihmisestä kovinkaan imartelevaa kuvaa, että postailee mitään tällaisia, niin nuo tökeröimmät nyt vielä jotenkin voi ymmärtää. Ongelmahan tulee siinä, kun näitä övereitä ei enää tulekaan niin paljon, niin kappas vaan, sitä aletaan naureskella harmittomillekin avauksille. Seuraavaksi sitten ruikutetaan, kun miehet ei joko aloita keskusteluja ollenkaan tai on "tylsiä", kun kyselee kuulumisia tai muuta neutraalia.
Ja tuo tapahtuu käytännössä aina, jos asia saa yhtään enempää huomiota. Ei esim woke-ihmisetkään tms aluksi olleet niin hysteerisiä kuin ne nykyään on.
Noissa profiileissa oli itse asiassa yksi sellainen, josta voisin ihan hyvin tykätä, jos miehen ulkonäkö olisi riittävä. Ei mielestäni ollut edes niin paha että ansaitsi tuollaisen negatiivisen huomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko tämä hyvä profiilissa: Olethan huumorintajuinen etkä suutu, jos välillä pieraisen sun naamalle? ;)
Taidan laittaa: Saatan välillä potkaista kierrepotkun palleillesi. Etkö saa happea? No ei kiinnosta :)
Tällainen automaatti olisikin kätevä, jos tulee yllättäviä menoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toisen potkaiseminen verrannollinen naamalle pieraisemiseen? :)
Onko se siis julkaissut miesten nimet ja naamatkin?
Jos on, niin sitten menee kiusalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismissä on vaarallista se, miten se kylvää nuoriin tyttöihin ja naisiin uhriasennatta. Se on ihan kamalan myrkyllistä. Uhriasema ikään kuin oikeuttaa feministit puhumaan miehistä miten huvittaa.
Tytöt ja naiset käyttäytyvät nykyään ihan järkyttävän paskasti miehiä kohtaan, se on totta. Arvostelevat ulkonäköä raadollisesti ja ovat valmiina tarttumaan jokaiseen itseään epämiellyttävään sanaan. Hyvin on opittu jenkkiviihteestä mallit.
Ehei. Me äidit olemme opettaneet heille, että mitä tahansa paskaa ei tarvitse enää miehiltä sietää sillä tavalla kuin meidän nuoruudessamme.
N53
Haen selityksiä ongelmilleni. Tuntu lohduttavalta laittaa omat heikkoudet ja epävarmuudet sukupuoleni piikkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähdään. Miesten pahin pelko on, että nainen nauraa hänelle.
Naisten pahin pelko on tulla r*'skatuksi ja t a p e t u k si. Noiden miesten tekstejä luettuani en ihmettele, että miehet eivät saa matcheja. Ne harvat normaalitkaan.
Keiden miesten? Ja keiden naisten? En minä sinkkunaisena pelkää, Suomi on naiselle turvallinen maa elää. Nuo sinun esittämäsi naisten pelot on yksinkertaistavaa ja miesvihamielistä.
(Väkivaltauutisten taustalla ovat usein sekä miehen että naisen alkoholismi ja syrjäytyminen. On helpompaa syyttää väkivallastasuomalaisia valkoisia miehiä kuin esimerkiksi pureutua siihen, millaisista taustoista väkivaltaa kokenut nainen tulee.)
minä tapasin tinderin kautta vain mukavia ja kunnollisia tyyppejä, tosin näitten esimerkkien kaltaiset epämääräiset ilmoitukset vaan sivuutin tyystin.
Silti, yllä oleva väitteesi ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Alkuvuoden otsikoista poimittuna varmuudella ainakin kaksi henkirikoksen uhriksi joutunutta naista on olleet aivan tavallisia naisia, eikä mitään syrjäytyneitä. Yksi lisäksi tuskin ainakaan alkoholin vuoksi syrjäytynyt kun ei tuota noin niin sattuneesta syystä alkoholia käyttänyt.
Väkivaltauutisten taustalla ovat u-sei-n...
niin? Ja siinäpä riittävästi syytä pelätä jonkun kuumakallen uhriksi joutumista kun u-s-e-i-n syynä ei ole oma syrjäytyneisyys ja alkoholismi. Ikään kuin se olisi edes mikään s-y-y.
Naisena hyvä todeta, että jos tinderiin vielä joskus joudun niin on aivan ok kirjoittaa: "haussa pitkä ja komea mies jolla pinkka kunnossa. EI työttömiä. EI mykkiä. EI impotentteja. Ei kiinnosta ejakuloitko tai masennutko.
10 vuotta tinderissä.. Ei ihme että kyllästyy ja alkaa sivu projektin. Onko noin miesten profiilit siis koko siltä ajalta vai onko ne vaan tuoreita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkki tunti sitten Instassa julkaistusta:
Jere 22
Mun äidin sanoin "lataa se v-n tinderi hanki muija tai p-lua sieltä" joten tääl mä nyt oon ja mitä v-ua täällä pitäis tehdä?
40 minuuttia sitten:
Anssi 39
Olisiko susta siihen (miettivä hymiö) Sulla p...u mulla m..a joten laitetaanko ne yhteen? (silmäniskuhymiö) vai harrastettaisko numeroleikkejä? Mun lempinumero on 69 (hymiöitä) vai haluaisitko leikkiä koiraa ja olla nelinkontin mun edessä (silmäniskuhymiö) mennäänkö nu--an nyt heti tai pian (hymiöitä)
Mitäpä veikkaatte, löytyykö Jerelle tai Anssille seuraa? Ei, joten mikä noiden profiilien tavoite on? Pilata Tinder, jotta muutkaan eivät löytäisi sieltä mitään koska kyseiset herrat eivät löytäneet?
(jouduin sensuroimaan väliviivoilla sanoja, jotta pystyin julkaisemaan tekstin tällä palstalla)
Pistää kyllä miettimään että mikä tuollaisten profiilien idea on. Eiväthän he voi olla tosissaan, eiväthän? Vai onko tuollaisia ihmisiä oikeasti olemassa.
Niillä saa pillua, etkö tiennyt. Teidän siskot ihan mielellään näihinkin salaa vastailevat kunhan on komea vastapuoli.
Mutta kun teidän logiikan mukaan se komea vastapuoli saa sitä pillua muutenkin, ei tarvi olla röyhkeä ja pilata mainettaan, riittää kun laittaa kuvansa ja tekstiksi Moi. Tai kävelee kadulla.
Ei pelimiehet laitakaan mitään tökeröitä viestejä, vaan ne myy itsensä sulavasanaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toisen potkaiseminen verrannollinen naamalle pieraisemiseen? :)
Lähinnä vastine sille, "ettei kiinnosta saatko orkun tai happea".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismissä on vaarallista se, miten se kylvää nuoriin tyttöihin ja naisiin uhriasennatta. Se on ihan kamalan myrkyllistä. Uhriasema ikään kuin oikeuttaa feministit puhumaan miehistä miten huvittaa.
Tytöt ja naiset käyttäytyvät nykyään ihan järkyttävän paskasti miehiä kohtaan, se on totta. Arvostelevat ulkonäköä raadollisesti ja ovat valmiina tarttumaan jokaiseen itseään epämiellyttävään sanaan. Hyvin on opittu jenkkiviihteestä mallit.
Ehei. Me äidit olemme opettaneet heille, että mitä tahansa paskaa ei tarvitse enää miehiltä sietää sillä tavalla kuin meidän nuoruudessamme.
N53
Olen 70-luvulla syntynyt, 80-luvun lapsi ja 90-luvun nuori, joka en ole koskaan edes ajatellut, etteikö nainen olisi pätevä tekemään mitä tahansa. Milloinkaan omassa nuoruudessani en muista, että olisimme (ikäpolveni siis) koskaan ikinä ajatelleet, ettei nainen voi käyttäytyä noin, että tuo on miehen työ ja tämä on naisen paikka. Minun sukupolveni on aina ajatellut, että kaikki, jokainen ihminen voi tehdä mitä haluaa.
Siksipä tuntuu kovasti kummalliselta, että nuorien sukupolvi on nyt rajoittamassa tätä kaikkea ja kaiken pitäisi liittyä vain naiseuteen tai mieheyteen – eikä siihen että olemme vain ihmisiä.
Sukupolvi tuli tähän valmiiseen maailmaan, katettuun pöytään ja alkoi sitten sotkemaan sitä kaikkea, kun ei ollut muuta tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N53
Ei tarvitse sietää paskaa = käyttäydy kuin paskapää miehiä kohtaan? Onpa erikoinen elämänohje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N53
Haista...Teillä on kertomus siitä, miten naiset ovat "vasta" viimeisen sadan vuoden aikana hiljalleen tulleet miesten rinnalle, ja koska tämä ei aina ole sujunut ongelmitta, on kyseessä miesten sisäsyntyinen vihamielisyys ja vallanhalu naisia kohtaan. Tämä on yksinkertaistavaa ja miesvihamielistä.
Jos ei ole samaa mieltä kuin tietyt naiset olet naistenvihaaja, sinulla on omaan naiseutesi liittyviä ongelmia, et ymmärrä omaa parastasi, maailmankuvassasi on jotain pahasti vialla, jne..eli pitkälti naisen heikkoa asemaa rummuttavaan keskusteluun – olen parjatun ja väärinymmärretyn osapuolen, miesten, puolella.