Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet varokaa. Tämä Mimmi jakaa Tinder-profiilisi ja viestisi someen naureskeltavaksi

Vierailija
09.05.2023 |

https://www.hs.fi/nyt/art-2000009540128.html

Minna Kuosmanen on avannut some-tilin jossa he 'tyttöjen' kesken ilakoivat Kuosmasen Tinderistä löytämiä profiileja ja saamia viestejä. Kuvaavaa on myös se että Kuosmanen on mielestään löytänyt naisten karkkikauppasovellus Tinderistä naisvihaa. Mieti mitä kirjoitat profiiliisi, sitä repostellaan yhteydestä irroitettuna somessa.

Kommentit (1038)

Vierailija
201/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muijalla ei ole 10 vuoteen flaxi käynyt tinderissä ja nyt hakee tällaisella lehtijutulla boostia, aika hauskaa. Kuvan perusteella kyllä swaippaisin heti hylkyyn.

Jep aika kauhean näköinen nainen, perunanenäinen peikko, mt-ongelmat näkee jo kaukaa sekä vasemmistolaisen ajatusmaailman, toksista feminismiäkin havaittavissa olemuksessa. En edes panisi.

Kyllä varmaan nyt Minnaa harmittaa, jos sinä et panisi. 

Minna ei saa miestä ja se oikeuttaa tekemään pilkkaa miehistä, kun hän on turhautunut omaan tilanteeseensa?

Mistä sinä hänen "miesten saantinsa" tiedät? Tilihän on kooste USEAN naisen keräämistä miesten aivopieruista. Käyttäytykää ihmisiksi, niin tili hiipuu turhana pois.

Sinä siis määrittelet mikä on ihmisiksi käyttäytymistä. Aikamoinen usko omaan ernomaisuuteesi.

Vierailija
202/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdään samanlainen meemisivusto naisten profiileista ja viesteistä ja katsotaan kuinka kauan sitä pidetään "harmittomana" ja ajatellaan että se on "ihan oikein niin tyhmille naisille".

Mitäpä veikkaatte, mikä olisi vastaanotto?

No kun tuollaisia ei ole. Se, että siinä lukee matkustelu ja viini, ei korreloi missään määrin miesten tyhmiä profiileja.

Mistä sinä sen tiedät? Oletko esiintynyt miehenä ja selannut naisten profiileja vai? Kyllä naisetkin osaavat käyttäytyä  huonosti, sen näkee niin täällä kuin vaikkapa Tinderissä. Todella tökeröä käytöstä saanut todistaa, vaikka itse olen aina asiallinen.

Kerro lisää. Mä haluan tietää, että mitä tökeröä sulle on kirjoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tuo miesvihaa on. Tilin kuvaustekstinä:

"Naisten (ja femmejen) kootut kokemukset siitä, mitä todellisuus deittailuskenessä oikeasti on."

Todellisuuden kanssa ei noilla kokemuksilla ole mitään tekemistä, vaan tarkoitushakuisesti valikoitu esimerkkejä, jotka antaa miehistä mahdollisimman ikävän kuvan.

Jos kyse olisi todellisuudesta, niin joukosta pitäisi löytyä niitä hyviäkin profiileja, kokemuksia. Niitä kuitenkin on suurin osa.

Mistä sinä tiedät mikä on naisille todellisuutta deittaillessa?

Oletit, että olen mies? No, oletit väärin.

Sukupuolella ei ole tässä asiassa mitään väliä. Se, että jollakin naisella(miehellä) on joku tavalla x se ei ole = että kaikkien naisten( miesten) kohdalla asian on näin.

- eri

Olet väärässä, olen ollut Tinderissä, jossa suurin osa tapaamistani miehistä on ollut mukavia ja fiksuja. Ne miehet ovat mukavia fiksuja ym. minusta ja minun kokemuksestani riippumatta. Jos sinä tapaat vain törppöjä miehiä, syy on sinussa, valitset vääriä miehiä.

Vierailija
204/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tinder. Sen parissa myös Kuosmanen on viettänyt runsaat kymmenen vuotta."

-Mitä muuta voi odottaa naiselta joka on joutunut roikkumaan treffisovelluksessa runsaat kymmenen vuotta?

Vierailija
205/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittiprofiilin varoitusmerkit (eng. red flags) Minna Kuosmasen mukaan:

Pelkkä pituus (Valtaosaa ei kiinnosta, kuinka pitkä olet.)

Että joku vielä kehtaa tuollaista ihan pokkana väittää. Miksi asiaa ei voi myöntää, ketä se hyödyttää, että väitetään ettei miehen pituudella ole väliä?

Kai sillä on väliä, kun lähes jokainen nainen kysyy sitä.

Olen viesteillyt noin kymmenen viisikymppisen naisoletetun kumppaniehdokkaan kanssa Tinderissä. Yksikään ei ole kysynyt pituuttani. Fiksu mies pääsee treffeille melko helposti, vaikka näyttäisi ihan tavalliselta. Panostin profiiliin.

Vierailija
206/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista parempaa somekiusaamista. Missä ne turvalliset tilat nyt on.

Vierailija
207/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään. Miesten pahin pelko on, että nainen nauraa hänelle.

Naisten pahin pelko on tulla r*'skatuksi ja t a p e t u k si. Noiden miesten tekstejä luettuani en ihmettele, että miehet eivät saa matcheja. Ne harvat normaalitkaan.

Keiden miesten? Ja keiden naisten? En minä sinkkunaisena pelkää, Suomi on naiselle turvallinen maa elää. Nuo sinun esittämäsi naisten pelot on yksinkertaistavaa ja miesvihamielistä.

(Väkivaltauutisten taustalla ovat usein sekä miehen että naisen alkoholismi ja syrjäytyminen. On helpompaa syyttää väkivallastasuomalaisia valkoisia miehiä kuin esimerkiksi pureutua siihen, millaisista taustoista väkivaltaa kokenut nainen tulee.)

minä tapasin tinderin kautta vain mukavia ja kunnollisia tyyppejä, tosin näitten esimerkkien kaltaiset epämääräiset ilmoitukset vaan sivuutin tyystin.

Silti, yllä oleva väitteesi ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Alkuvuoden otsikoista poimittuna varmuudella ainakin kaksi henkirikoksen uhriksi joutunutta naista on olleet aivan tavallisia naisia, eikä mitään syrjäytyneitä. Yksi lisäksi tuskin ainakaan alkoholin vuoksi syrjäytynyt kun ei tuota noin niin sattuneesta syystä alkoholia käyttänyt.

Vierailija
208/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdään samanlainen meemisivusto naisten profiileista ja viesteistä ja katsotaan kuinka kauan sitä pidetään "harmittomana" ja ajatellaan että se on "ihan oikein niin tyhmille naisille".

No kun tuollaisia ei ole. Se, että siinä lukee matkustelu ja viini, ei korreloi missään määrin miesten tyhmiä profiileja.

Mistä sinä sen tiedät? Oletko esiintynyt miehenä ja selannut naisten profiileja vai? Kyllä naisetkin osaavat käyttäytyä  huonosti, sen näkee niin täällä kuin vaikkapa Tinderissä. Todella tökeröä käytöstä saanut todistaa, vaikka itse olen aina asiallinen.

Kerro lisää. Mä haluan tietää, että mitä tökeröä sulle on kirjoitettu.

Niinpä! Kerro onko etsitty esim. fistausreikää tai haluttu että happi loppuu?

Vierailija
209/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitetaan "naisvihaa" ja sitten repostellaan miesten viestejä ja profiileja somessa. Joku voisi sanoa, että on kaksoisstandardit käytössä hieman enemmän kuin vähän.

Vierailija
210/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuon saitin pitäjän motiivia.

Paraneeko oma paha olo/pettymys siitä että ei saa mitä haluaa sillä että oksentelee omaa pahaa oloa muiden profiileille ilkeilemällä?

Eikö voisi mielummin suunnata energiansa johonkin positiiviseen?

Haluaa tuoda ilmi miten huonosti toiset miehet käyttäytyy, kun ei normimiehet tuollaiseen törmää. Tuollainen käytös, mitä enemmän miehiä niin toimii, pilaa kuitenkin ihan kunnollisten miesten maineen. Nytkin jo tinderissä olijoita solvataan jämäpaloiksi vaikka siellä on ihasn tasvallisia sinkkuna.

Ongelmista on hyvä puhua.

Sen sijaan olisi ollut fiksua jättää miesten nimet mainitsematta.

Vierailija
211/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista parempaa somekiusaamista. Missä ne turvalliset tilat nyt on.

ei ainakaan ylilaudalla

Vierailija
212/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismissä on vaarallista se, miten se kylvää nuoriin tyttöihin ja naisiin uhriasennatta. Se on ihan kamalan myrkyllistä. Uhriasema ikään kuin oikeuttaa feministit puhumaan miehistä miten huvittaa.

Tytöt ja naiset käyttäytyvät nykyään ihan järkyttävän paskasti miehiä kohtaan, se on totta. Arvostelevat ulkonäköä raadollisesti ja ovat valmiina tarttumaan jokaiseen itseään epämiellyttävään sanaan. Hyvin on opittu jenkkiviihteestä mallit. 

Vierailija
213/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järkyttävää. Itse olen etsinyt vain naisia tinderistä, noin pimeää ja pelottavaa porukkaa ei ole tullut naisissa vastaan.

Vierailija
214/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noi profiilit todella oksettavia ja pahinta on, että niitä on paljon. Tinderissä miehen on aivan naurettavan helppoa erottua edukseen.

Täysin väärin. Nuo profiilit edustavat alle promillea Tinderin miesten profiileista. Naiset tykkäävät alle 5 % miesten profiileista. Se loppu 95 % jää ilman huomiota, mutta jostain syystä naisten on vaikeaa ymmärtää tätä, koska eivät halua myöntää omia etuoikeuksiansa.

Minusta tuntuu, että naiset tykäävät niistä 5 % siksi, että he osaavat käyttäytyä kuin ihmiset. Ne 95 % taitavat olla juuri näitä mitä törkeimmillä tavoilla vonkaajia.

Totta!

Joo, nyt te siskot ratkaisitte suuren arvoituksen! Ne 5% ei ole komeita, vaan hyväkäytöksisiä, ja saa siksi kaikki mätchit - jo ennen chättäilyä, koska hyvä käytös säteilee puhelimen näytön kautta! 

No totta kai tollaset paska profiilit jätetään matchaamatta!

Vierailija
215/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään. Miesten pahin pelko on, että nainen nauraa hänelle.

Naisten pahin pelko on tulla r*'skatuksi ja t a p e t u k si. Noiden miesten tekstejä luettuani en ihmettele, että miehet eivät saa matcheja. Ne harvat normaalitkaan.

Keiden miesten? Ja keiden naisten? En minä sinkkunaisena pelkää, Suomi on naiselle turvallinen maa elää. Nuo sinun esittämäsi naisten pelot on yksinkertaistavaa ja miesvihamielistä.

(Väkivaltauutisten taustalla ovat usein sekä miehen että naisen alkoholismi ja syrjäytyminen. On helpompaa syyttää väkivallastasuomalaisia valkoisia miehiä kuin esimerkiksi pureutua siihen, millaisista taustoista väkivaltaa kokenut nainen tulee.)

minä tapasin tinderin kautta vain mukavia ja kunnollisia tyyppejä, tosin näitten esimerkkien kaltaiset epämääräiset ilmoitukset vaan sivuutin tyystin.

Silti, yllä oleva väitteesi ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Alkuvuoden otsikoista poimittuna varmuudella ainakin kaksi henkirikoksen uhriksi joutunutta naista on olleet aivan tavallisia naisia, eikä mitään syrjäytyneitä. Yksi lisäksi tuskin ainakaan alkoholin vuoksi syrjäytynyt kun ei tuota noin niin sattuneesta syystä alkoholia käyttänyt.

Väkivaltauutisten taustalla ovat u-sei-n...

Vierailija
216/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tuo miesvihaa on. Tilin kuvaustekstinä:

"Naisten (ja femmejen) kootut kokemukset siitä, mitä todellisuus deittailuskenessä oikeasti on."

Todellisuuden kanssa ei noilla kokemuksilla ole mitään tekemistä, vaan tarkoitushakuisesti valikoitu esimerkkejä, jotka antaa miehistä mahdollisimman ikävän kuvan.

Jos kyse olisi todellisuudesta, niin joukosta pitäisi löytyä niitä hyviäkin profiileja, kokemuksia. Niitä kuitenkin on suurin osa.

Mistä sinä tiedät mikä on naisille todellisuutta deittaillessa?

Oletit, että olen mies? No, oletit väärin.

Kaikki naiset torjuu Tinderissä tylysti alle 170 cm miehen. Tää on mun kokemus, joten se on fakta.

Yhden ihmisen kokemus ei tee faktaa.

Syy torjumiseen voi olla muukin kun pituus, luultavasti itse inhosi ja misogynia.

Vierailija
217/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismissä on vaarallista se, miten se kylvää nuoriin tyttöihin ja naisiin uhriasennatta. Se on ihan kamalan myrkyllistä. Uhriasema ikään kuin oikeuttaa feministit puhumaan miehistä miten huvittaa.

Tytöt ja naiset käyttäytyvät nykyään ihan järkyttävän paskasti miehiä kohtaan, se on totta. Arvostelevat ulkonäköä raadollisesti ja ovat valmiina tarttumaan jokaiseen itseään epämiellyttävään sanaan. Hyvin on opittu jenkkiviihteestä mallit. 

Miehet eivät ole minua koskaan sortaneet, ainakaan työelämässä tai CV:ssä tai missään mitä voisin pitää konkreettisena haittana. Naiset sen puoleen ovat. Naiset ovat olleet niitä, jotka ovat tehneet elämästä hankalaa. Ja vaikka olen tietysti ollut itse se toinen osapuoli, on minun pakko todeta, että kaikkein häiriintyneimmät ihmissuhteet koskaan ikinä elämässäni ovat olleet naisiin. Naiset ovat pilkanneet ja ivanneet ulkonäköäni ja elämääni ja levitelleet kerta kaikkiaan kammottavia juoruja elämästäni, vailla mitään todellisuuspohjaa. 

Vierailija
218/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti naisillakin on paskoja profiileja

Vierailija
219/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittiprofiilin varoitusmerkit (eng. red flags) Minna Kuosmasen mukaan:

Pelkkä pituus (Valtaosaa ei kiinnosta, kuinka pitkä olet.)

Että joku vielä kehtaa tuollaista ihan pokkana väittää. Miksi asiaa ei voi myöntää, ketä se hyödyttää, että väitetään ettei miehen pituudella ole väliä?

Pelkkä pituus ei kiinnosta ketään

Pelkkä pituus ei kiinnosta, mutta pituuden perusteella raakataan heti kättelyssä pois miehiä. Pitää siis olla pitkä JA komea. :)

Lyhyet ja rumat miehet jää kokonaan ilman, niille ei vastaa edes lihavat ja rumat naiset :(

Sulle ei vastata ihan vaan sun oman ur pou den takia.

Mites ne tietää, että lyhyt ja ruma mies on urpo, jos se ei ole ehtinyt laittaa kuin viestin: moi, miten menee tms.? :)

Vierailija
220/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sekään tietenkään anna ihmisestä kovinkaan imartelevaa kuvaa, että postailee mitään tällaisia, niin nuo tökeröimmät nyt vielä jotenkin voi ymmärtää. Ongelmahan tulee siinä, kun näitä övereitä ei enää tulekaan niin paljon, niin kappas vaan, sitä aletaan naureskella harmittomillekin avauksille. Seuraavaksi sitten ruikutetaan, kun miehet ei joko aloita keskusteluja ollenkaan tai on "tylsiä", kun kyselee kuulumisia tai muuta neutraalia.

Ja tuo tapahtuu käytännössä aina, jos asia saa yhtään enempää huomiota. Ei esim woke-ihmisetkään tms aluksi olleet niin hysteerisiä kuin ne nykyään on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän