Nainen! Mikä olisi sinulle juuri nyt täydellinen äitienpäivälahja?
Hintahaarukassa 2-200 euroa. Täytyy olla jotain, jonka pystyy ostamaan. Itselleni paras äitienpäivälahja juuri nyt olisi kevättakki tai shampanjatryffeleitä.
Kommentit (356)
Muut siivoaa, muut tekee ruokaa ja siivoaa senkin jäljet. Tai sitten se että äiti saa olla ihan yksin jossain siis ihan yksin edes vuorokauden jos ei viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Toiveeni on ettei mitään lahjoja ostella.
Täällä samoin. En tahdo mitään. Rentoa yhdessäoloa perheen kesken, syödään tai ulkoillaan tms. Ihan vaan kotona, hyvänmielen päivä.
Jos juuri nyt saisin, banaanitupla tms. Äitienpäivä taitaa jäädä juhlimatta, kun lapset on eri puolilla maailmaa.
Meidän perheessä on lahjan ostamisen sijaan menty ulos syömään. Se on hyvä kestolahja, joka sopii joka juhlaan lahjaksi. Myös ajelu ympäriinsä, jos on kaunis sää.
lopullinen ero nykyisestä miehestä!
Aiemmin olisin halunnut vain vapaapäivän, varsinkin ilman miehen (senkin)iltaista "äitienpäivälahjaa".
En osaa enempää toivoa kuin ettei sitä enää, mikä toteutuukin. Isot lapset keksivät mitä keksivät, mikä on ihanaa.
Jos en mene minnekään ulos syömään tai muuallekaan, niin ostan itselleni ehkä kukkakimpun, suklaata ja kuohuvaa. Tai ainakin katan kauniisti ja syön hyvää ruokaa. Liikaa ei kannata tuhlata ja sohlata yhden päivän takia. Ilmapallot ja serpentiinit on olleet vapusta asti, niin ei tarvi kotiakaan sen enempää koristella.
Eksä laittoi lapsen päähän rusetin, monta vuotta putkeen, ja siinä oli äitienpäivälahja. Jaksoin nauraa kerran.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin ison, hienon ja kalliin kukkakimpun. Sellaisen oikeassa kukkakaupassa sidotun, jossa on kauniita ruusua ja gerberaa harvinaisempia kukkia.
Oletko kukkakauppias kun hintavia toivot?
No 10 pionin oksaa vaikka aluksi, tulee hintaa.
Siivouslahjakortin: ammattisiivooja kävisi tekemässä perusteellisen kevätsiivouksen. Mut s kyllä taitaa olla liian hintava toivelahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin ison, hienon ja kalliin kukkakimpun. Sellaisen oikeassa kukkakaupassa sidotun, jossa on kauniita ruusua ja gerberaa harvinaisempia kukkia.
Oletko kukkakauppias kun hintavia toivot?
No 10 pionin oksaa vaikka aluksi, tulee hintaa.
Marketissa oli kympillä 9 kpl pionia. Ei kallista. Mutta kukkatukkuhintoja seuranneena kukkakaupat eivät saa edes sieltä tukusta tuohon hintaan pionia, ja myyvät vähintään 3x tukkuhinnalla tuotteensa. Vähän säälittää kukkakauppiaat.
Olen aikuisten lasten äiti ja tekemisissä viikottain kaikkien kanssa, hyvät välit. Olen viime vuosina ilmoittanut, etten vietä mitään ns juhlapäiviä. Kylään saa tulla milloin vaan jos kotona olen. Aikansa kutakin, siis näitä juhlien viettämisiä. Joskus tulee tekstiviesti, että hyvää äitienpäivää, joskus ollaan käyty syömässä ulkona ennen su, joskus joku poikennu käymään. En kutsu erikseen enkä järkkää mitään, tilataan vaikka pizzat jollei oo muuta tarjottavaa. Eli en toivo mitään, mutta jos joku jotain tuo, tietenkin aina kiva yllätys. Rennolla meiningillä mennään.
Kodin suursiivous rehelliseltä porukalta. Ei rosvoja kotiin.
Maksaa 0€ ja sais tän äidin 100% varmuudella iloiseksi. Ei muuta kun rätti kouraan ja imuri kainaloon. Mikäs sen mukavampaa kun vähentää sitä äidin joka päiväistä työtaakkaa tekemällä siitä osan pois. Pelkästään kahvin keitto voi olla päivän pelastus tai vaikka pyykkien viikkaus. Riippuen tekijän tasosta (iän) mihin pystyy. Mikään materiaali tai kallis lounas ei ainakaan mua ilahduttais yhtään, kun menee sit kuitenkin talouden yhteisistä rahoista ja loppu kuussa kärvistellään.
Se että lapset tulevat käymään.
Haluaisin uuden hupparin. Sammalen vihreä. Tai opintokokonaisuuden hinta, 400€. (Ai niin, menee yli hintahaarukan) Mutta mulle riittää ihan että lapset laittaa viestin, kyllä nuo muut jotenkin saa
8.5 Klo 22 .57 Jo on lapsia moneen lähtöön Keitä pekkkä kahvi ilman tarjottavia Ota herkut sitten kun ovat lähteneet Kun äitini eli niin siskojen kassa hommattiin äidille kakku ja tarjottavat Kukkia sai aina paljon kun rakasti kukkia. Ei minun tarvitse itselleni kakkua tehdä. Ostavat kaupasta.ja jokun kukka tai muuta pientä kivaa antavat Lahja ei kyllä ole tärkein ja aina sanon ettei mitään kallista ainakaan saa ostaa.