Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mikä olisi sinulle juuri nyt täydellinen äitienpäivälahja?

Vierailija
09.05.2023 |

Hintahaarukassa 2-200 euroa. Täytyy olla jotain, jonka pystyy ostamaan. Itselleni paras äitienpäivälahja juuri nyt olisi kevättakki tai shampanjatryffeleitä.

Kommentit (356)

Vierailija
201/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.5 Klo 22 .57  Jo on lapsia moneen lähtöön   Keitä pekkkä kahvi ilman tarjottavia  Ota herkut sitten kun ovat lähteneet  Kun äitini eli niin siskojen kassa hommattiin äidille kakku ja tarjottavat  Kukkia sai  aina paljon kun rakasti kukkia.  Ei minun tarvitse itselleni kakkua tehdä. Ostavat kaupasta.ja jokun kukka tai muuta pientä kivaa antavat Lahja ei kyllä ole tärkein ja aina sanon ettei mitään kallista ainakaan  saa ostaa.

Vierailija
202/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut siivoaa, muut tekee ruokaa ja siivoaa senkin jäljet. Tai sitten se että äiti saa olla ihan yksin jossain siis ihan yksin edes vuorokauden jos ei viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti pienehkö kastelukannu. 

Vierailija
204/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiveeni on ettei mitään lahjoja ostella.

Täällä samoin. En tahdo mitään. Rentoa yhdessäoloa perheen kesken, syödään tai ulkoillaan tms. Ihan vaan kotona, hyvänmielen päivä.

Vierailija
205/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juuri nyt saisin, banaanitupla tms. Äitienpäivä taitaa jäädä juhlimatta, kun lapset on eri puolilla maailmaa. 

Vierailija
206/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on lahjan ostamisen sijaan menty ulos syömään. Se on hyvä kestolahja, joka sopii joka juhlaan lahjaksi. Myös ajelu ympäriinsä, jos on kaunis sää.

Vierailija
207/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopullinen ero nykyisestä miehestä!

Vierailija
208/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olisin halunnut vain vapaapäivän, varsinkin ilman miehen (senkin)iltaista "äitienpäivälahjaa". 

En osaa enempää toivoa kuin ettei sitä enää, mikä toteutuukin. Isot lapset keksivät mitä keksivät, mikä on ihanaa.

Vierailija
209/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en mene minnekään ulos syömään tai muuallekaan, niin ostan itselleni ehkä kukkakimpun, suklaata ja kuohuvaa. Tai ainakin katan kauniisti ja syön hyvää ruokaa. Liikaa ei kannata tuhlata ja sohlata yhden päivän takia. Ilmapallot ja serpentiinit on olleet vapusta asti, niin ei tarvi kotiakaan sen enempää koristella.

Vierailija
210/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä laittoi lapsen päähän rusetin, monta vuotta putkeen, ja siinä oli äitienpäivälahja. Jaksoin nauraa kerran.

Vierailija
211/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin ison, hienon ja kalliin kukkakimpun. Sellaisen oikeassa kukkakaupassa sidotun, jossa on kauniita ruusua ja gerberaa harvinaisempia kukkia.

Oletko kukkakauppias kun hintavia toivot?

No 10 pionin oksaa vaikka aluksi, tulee hintaa. 

Vierailija
212/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouslahjakortin: ammattisiivooja kävisi tekemässä perusteellisen kevätsiivouksen. Mut s kyllä taitaa olla liian hintava toivelahja.

Vierailija
213/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin ison, hienon ja kalliin kukkakimpun. Sellaisen oikeassa kukkakaupassa sidotun, jossa on kauniita ruusua ja gerberaa harvinaisempia kukkia.

Oletko kukkakauppias kun hintavia toivot?

No 10 pionin oksaa vaikka aluksi, tulee hintaa. 

Marketissa oli kympillä 9 kpl pionia. Ei kallista. Mutta kukkatukkuhintoja seuranneena kukkakaupat eivät saa edes sieltä tukusta tuohon hintaan pionia, ja myyvät vähintään 3x tukkuhinnalla tuotteensa. Vähän säälittää kukkakauppiaat.

Vierailija
214/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuisten lasten äiti ja tekemisissä viikottain kaikkien kanssa, hyvät välit. Olen viime vuosina ilmoittanut, etten vietä mitään ns juhlapäiviä. Kylään saa tulla milloin vaan jos kotona olen. Aikansa kutakin, siis näitä juhlien viettämisiä. Joskus tulee tekstiviesti, että hyvää äitienpäivää, joskus ollaan käyty syömässä ulkona ennen su, joskus joku poikennu käymään. En kutsu erikseen enkä järkkää mitään, tilataan vaikka pizzat jollei oo muuta tarjottavaa. Eli en toivo mitään, mutta jos joku jotain tuo, tietenkin aina kiva yllätys. Rennolla meiningillä mennään.

Vierailija
215/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin suursiivous rehelliseltä porukalta. Ei rosvoja kotiin. 

Vierailija
216/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja, yleensä en saa mitään.

Vierailija
217/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa 0€ ja sais tän äidin 100% varmuudella iloiseksi. Ei muuta kun rätti kouraan ja imuri kainaloon. Mikäs sen mukavampaa kun vähentää sitä äidin joka päiväistä työtaakkaa tekemällä siitä osan pois. Pelkästään kahvin keitto voi olla päivän pelastus tai vaikka pyykkien viikkaus. Riippuen tekijän tasosta (iän) mihin pystyy. Mikään materiaali tai kallis lounas ei ainakaan mua ilahduttais yhtään, kun menee sit kuitenkin talouden yhteisistä rahoista ja loppu kuussa kärvistellään.

Vierailija
218/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitorislävistys.

Vierailija
219/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että lapset tulevat käymään.

Vierailija
220/356 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin uuden hupparin.  Sammalen vihreä. Tai opintokokonaisuuden hinta, 400€. (Ai niin, menee yli hintahaarukan)    Mutta mulle riittää ihan että lapset laittaa viestin, kyllä nuo muut jotenkin saa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme