Masturboitko mieluummin kuin harrastat seksiä puolisosi kanssa?
Kommentit (316)
On vähä niin kun pakko. Ruuhka vuodet ja sun muut systeemit niin pakko se on käsin itsensä onneen viedä.
Totta, kyllä ruuhkavuosien aikaan jäi aikaa seksille ihan liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan varmaan on seksiä koko päivän.
Ihminenhän on kone josta voi painaa nappulaa niin että seksiä on vaikka välillä 07.45-22.00....ja siis ihan kokoajan.
Ja siinä välillä saadaan sit 16 orgasmia, ei enempää eikä vähempää. Tarkalleen 16.Tämän varmasti kirjoittanut putkiaivomies, katsos, kun me naiset kyetään tosiaan rakastelemaan vaikka kokopäivän. Koska ajattelet tässä vain miestä, niin joo eihän sen kalu voikkaan olla tanassa kokopäivää. Ja taas ajattelet miehen lailla vain sitä panoa!
Kerron sulle uutisen: nainen ei välttis kalua orgasmiin tarvii.
Ja mun mies nauttii siitä kun minä nautin.
Kiva kun yritit päätellä mutta nainen mä kyllä olen...
Jos oikeesti OLET nainen, niin sunhan tämä juttu sitten pitäis tietääkkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminenhän on kone josta voi painaa nappulaa niin että seksiä on vaikka välillä 07.45-22.00....ja siis ihan kokoajan.
Ja siinä välillä saadaan sit 16 orgasmia, ei enempää eikä vähempää. Tarkalleen 16.Tämän varmasti kirjoittanut putkiaivomies, katsos, kun me naiset kyetään tosiaan rakastelemaan vaikka kokopäivän. Koska ajattelet tässä vain miestä, niin joo eihän sen kalu voikkaan olla tanassa kokopäivää. Ja taas ajattelet miehen lailla vain sitä panoa!
Ja sinä se aina vaan olet sitä mieltä että naiset ovat kaikki saman (eli sinun) laisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä se aina vaan olet sitä mieltä että naiset ovat kaikki saman (eli sinun) laisia?
Yritäs poika, vähän kovemmin....
Joo, nainen oon ja ihan omanlaiseni.
Ei nainen tarkoita sitä että se on joku olento jotka ovat kaikki tismalleen samanlaisia.
Hohhoijaa.. kaikkia naisia panettaa aamusta iltaan ja orkkuja tulee kuin leipää uunista, tosta noin vaan.
Vitt* mitä paskaa!
Taas joku mies leikkii naista ja selittää jotain ihan puuta heinää.
(Varmaan haaveilee naisesta joka haluaa seksiä aamusta iltaan ja leikkii sit itse olevansa sellainen)
Todellisuudessa joku peräkamarin poika joka ei ole naista koskenut edes sormenpäällä.
Kyllä koska joudun seksim jälkeen kuitenkin tyydiyttåmään itseni kun mies keskittyy vaan itseensä.
Miksi siis vaivautua?
Vierailija kirjoitti:
No toisinaan, vaimo on yleensä haluton seksiin, suorastaan välttelee sitä.
Silloin harvoin kun sitä antaa niin se on ikään kuin velvollisuudesta ja hyvin aneemisena makaa paikallaan ja odottaa että tulisin pikaisesti. Muutaman kerran erektiokin lopahtanut kesken kaiken kun ärsyttää moista "lahnaa" edes naida.
Siksi usein päädyn masturboimaan huonon seksin sijaan.
Olet huono sängyssä, siksi vaimosi ei halua
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtanut ja itsestään huolta pitämätön vaimoni ei ole enään vuosiin kiihottanut minua.
Makaa sohvalla herkkuja syöden ja lihoen, seksiä turha edes ehdottaa. Netflix ja karkkipussi vieneet voiton jo pidemmän aikaa.
ja sinä olet nuorena pysynyt anodis? Katopa sinne peiliin ja mieti varsinkin omaa tympeää käytöståsi. Olet niin vastenmielinen ettå herkut tuovat vaimollesi enemmän tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kävi panemassa exäänsä kun meillä ei mukamas ollut riittävästi seksiä.
Siitä lähtien oon pelkästään masturboinut, pankoot sitä exäänsä niin paljon kuin haluaa, multa on ihan turha kysyä. Enään ikinä.Etkö oppinut mitään?
Kyllä mies halunsa aina jossain tyydyttää jos ei kotona onnistu.
Mutta masturboi vaan...tuskin se miehes enään seksiä sun kanssa kaipaakaan kun muualtakin saa ja luultavasti parempaa ja riittävästi.
No miksi mies ei muuta sinne pysyvästi? Ai kun vaimo on myös miehen äiti. Onpa kumma että vaimoa ei innosta seksi mieslapsen kanssa.
N47 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin masturboin mieluummin.
Mies on sellainen punkero nykyään että ei näy edes kalua roikkuvan vatsan takia.No ootko itse sitten ihan täydellinen?
Aika ilkeesti puhut miehestäsi...
No miten valaasta sitten pitää puhua?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että seksi on vaimolle sellaista pakkopullaa nykyään että en viitsi kovin usein edes ehdottaa.
Makaa ihan aneemisena paikallaan ja tuntuu vain odottavan että se olisi äkkiä ohi.
En tiedä miten siitä tämmöistä on tullut?
Onko sillä joku toinen mies jonka kanssa halunsa tyydyttää vai mistä johtuu.
Joka tapauksessa tämä on johtanut siihen että enimmäkseen masturboin koska ei tunnu seksi mukavalta sellaisen ihmisen kanssa joka ei ole siinä täysillä mukana.
Olet huono sängyssä. Nainen ei ole esine johon mies tyydyttää itsensä vaan rakastelukumppani. Itse ainakin olen mieluummin ilman seksiä kun että pahoittaisin mieleni miehen masturbaatioalustana olemalla.
Vierailija kirjoitti:
Nussikaa toisianne ja lisääntykää niin ei tarvita työperäistä maahanmuuttoa!
Niin että naiset vaan kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toisinaan, vaimo on yleensä haluton seksiin, suorastaan välttelee sitä.
Silloin harvoin kun sitä antaa niin se on ikään kuin velvollisuudesta ja hyvin aneemisena makaa paikallaan ja odottaa että tulisin pikaisesti. Muutaman kerran erektiokin lopahtanut kesken kaiken kun ärsyttää moista "lahnaa" edes naida.
Siksi usein päädyn masturboimaan huonon seksin sijaan.Olet huono sängyssä, siksi vaimosi ei halua
Ai...koskas mä sun kanssa oon nussinut?
Kokemusta kuitenkin taitaa olla kun osaat arvioida mun taidot....
Vierailija kirjoitti:
N51 kirjoitti:
Hohhoijaa.. kaikkia naisia panettaa aamusta iltaan ja orkkuja tulee kuin leipää uunista, tosta noin vaan.
Vitt* mitä paskaa!No, KH on KH. Ihanaaseksiäihanjokapäivä.
Kylläpä ottaa koville miehellä se että klitoris on naisen seksissä tärkein. Naisia haukkumalla hulluksi se ei muutu.
Mutta kiellä tosiasia ja ihmettele miksi naisesi ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtanut ja itsestään huolta pitämätön vaimoni ei ole enään vuosiin kiihottanut minua.
Makaa sohvalla herkkuja syöden ja lihoen, seksiä turha edes ehdottaa. Netflix ja karkkipussi vieneet voiton jo pidemmän aikaa.ja sinä olet nuorena pysynyt anodis? Katopa sinne peiliin ja mieti varsinkin omaa tympeää käytöståsi. Olet niin vastenmielinen ettå herkut tuovat vaimollesi enemmän tyydytystä.
No siitä sä nyt et reppana tiedä yhtään mitään.
Kun on "ihanaaseksiäjokapäivä" niin on. En tajua mitä se jotakin random meedio-jankkaajaa häiritsee.
Taidat ollakin kateellinen peräkammarinpoika.
, Tällä palstalla melskataan seksistä, se on palstan tarkoitus.