Masturboitko mieluummin kuin harrastat seksiä puolisosi kanssa?
Kommentit (327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Itsensä kanssa ainakin saa varmasti.
No jos ei seksissä saa niin miksi ei voi yhdistää masturbaation elementtejä siihen seksiin toisen ihmisen kanssa jos se on ainut keino saada. Jäisi sitten parempi fiilis mahdollisesti siitä seksistä just saying...
Näin olen ainakin itse tehnyt miesten kanssa koska pelkällä yhdynnällä on vaikea saada ja tiedän itse mistä itseäni koskea parhaiten.
Eikö ne miehet ole pitänyt sitä outona?
Miksi ihmeessä pitäisivät? Parasta just kun vaimo kiimoissaan hieroo vielä klittaansa tai näprää nännejään. Se tulee kyllä vaan mun kyrvälläkin, mutta mä pidän sitä vain positiivisena mitä enemmän osallistuu.
Pakko sitä on runkkailla pari-kolme kertaa viikossa.
Vaimoa huvittaa nykyään enää pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sitä on runkkailla pari-kolme kertaa viikossa.
Vaimoa huvittaa nykyään enää pari kertaa vuodessa.
Miksi se yhä on vaimosi?
Elättääkö se sinua?
Minä valitsisin huonon(kin) seksin runkkauksen tilalle.
M62
Kyllä minä iman miehen kanssa mieluummin rakastelisin, mutta kun hän on toisella puolella maapalloa, niin täytyy tyytyä omaan käteen. Toki fantasioin aina, että rakastelisin häntä eri asennoissa.
Ex-vaimon kanssa seksi alkoi vuosien mittaan olla niin tylsää ja kiihkotonta, että oli helpompaa runkata.
Nyt on uskomaton naisystävä, joka esimerkiksi haluaa ottaa suihin, joten ei ole ollut tarvetta runkkailla enää pitkään aikaan.
Liittomme takaa vakaan elämän ja lapsille hyvän kodin. Keskinäistä seksiä meillä ei ole, joten masturboin kotona ollessani. Kun haluan kunnon molemminpuolista suuseksiä ja haluan nussia ja purkautua paljaalla pilluun, menen Marin hoitoon.